Календарне планування з англійської мови 6 клас за підручником Blockbuster-2

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 6 клас зі змістовими лініями на 2020-2021 н.р. за підручником Blockbuster-2 (5 год. на тиждень) стане в нагоді вчителям спеціалізованих шкіл та гімназій.
Перегляд файлу

                    Blockbuster 2  I семестр       (5 год. на  тиждень)                                                  

 

   Дата

Розділ. Тема.

Мовленнєві функції

Змістова лінія

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Екологічна без

пека та сталий розвиток

Грома

дянська відпові

дальність

Здоров’я і без

пека

Підприємливість та фінан

сова грамотність

Лексич

ний

Грама

тичний

Фонети-чний

Сприймання на слух

Зорове сприй

мання

Писемне про

дукування

1

 

My summer Holidays

Бесіда про літо і від- починок улітку

 

Пояснює вибір особистих символів

 

 

Destination, rest, sunbathe

Past Simple

Вимова   дієслів у Past participle

 

 

 

2

 

 

S1 Знайо-мство

Представити себе та інших. Знайомство по інтернету

 

 

Формулює правила безпеки онлайн спілкування

 

Pleasure, meet, message, both, nurse, single

Особові займенники

Вимова нових слів

Ex.3 p.4

Ex.6 p.5 sb

Ex.3 p.4 sb

Ex.9 p.5 sb

3

 

Друзі з цілого світу

Запитати та відповісти про національно-сті

 

Порівнює безпосереднє спіл

кування з віртуальним

 

 

Countries and nationalities

Дієслово to be

Вимова назв країн та націо-нальнос-тей

Ex.8 p.5 sb

 

Ex.4,6 p.5 sb

4

 

S2 Мої власні речі

Розповісти про речі які необхідно придбати

 

 

 

Розпові

дає про доцільне використання кишень

кових грошей

Wallet, purse, diary letter tray, laptop

Possessive adjectives/ pronouns

Вимова присвійних займе-нників

Ex.2b p.6 sb

Ex.1, 2a p.6

 

5

 

Моє робо че місце

Запитати та розказати про своє робоче місце

 

 

 

 

In, on, under, in front of, behind, next to

Множина Прийменники міс-ця. Дієсло во to have got

Ритм, наголос та інтона-ція

 

 

Ex.4-8 p.7 sb Ex.10 p.8 sb

6

 

Unit 1. Вільний час

Описати як можна провести вільний час

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

Планує траєкторію власно

го життя

 

 

Band, cool, free-time, survey, silly

Вживання індивідуальної фо-рми після слів like/love/ enjoy/hate

 

 

Вимова нових слів

Ex. 3,4 p.10 sb

Ex.4 p.4 wb

Ex.5 p.11 sb

Ex.1,5 p.10 Ex.7 p.11 sb

7

 

Unit 2. Професії

Описати різні професії

 

Порівнюєстилі жит

тя британ

ців і укра

їнців

 

 

Jobs. log on, username, look after

Побудова стверджувальних речень

Інтонація стверджувальних речень

Ex.2 p.12 sb

Ex.4 p.12 sb

 

Ex.1 p.12 sb Ex.1 p.5 wb

8

 

Урок гра-матики

 

 

Виконувати вправи на утворення і вживання Present Simple

 

 

 

 

 

Dream, miss, ever, lay, wish

Present Simple(negative, in-terrogative

Вимова закінчен-ня –s, -es

 

 

Ex.1-6 p.54,55 gb

9

 

Чим зай-маються твої друзі

Розповісти про заняття своїх близьких

 

Повідомляє про пер

спективи професійного вибо

ру

 

 

Regular hours, wife, husband, night shift

Present Simple в стверджувальних, запереч-них та пи тальних реченнях

Інтонація запереч-них та пи тальних речень

 

Ex.2 p.5 wb

Ex.6,7 p.13 sb

10

 

 

 

Урок гра-матики

Виконувати вправи на утворення і вживання Present Continuous

 

 

 

 

Relax, quarrel, rollerblade, wear, forget

Present Continuous

 

 

 

Ex.1,34p.58,59 gb

11

 

Unit 3. Різні сти-лі одягу

 

 

Проявляє обізнаність щодо стилів одягу

 

Співвідносить власні потреби з можли

востями сімейно

го бюд

жету

Сlothes, attitude, dedicated, diary

Present Continuous

Вимова нових слів

Ex.3 p.14 sb

Ex.1,6 p.14 sb

 

12

 

Одяг та аксесуа

ри

 

 

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди

High-heeled, wedding recep-tion, old-fashioned, outfit, practical, suit

Stative verbs

Вимова закінчен-ня-ing

Ex.10 p.15 sb

 

Ex.6-9 p.59,

60 gb Ex.1,2 p.62 gb

13

 

14

 

Інтереси і захопле-ння. Unit 4. Сімей-ний від-починок

 

 

Розповідати про улюблений сімейний відпочинок

 

Формулює особисті ціннісні пріорите

ти

Ілюструє необ

хідність здорово

го спосо

бу життя на прик

ладі своєї родини

 

Baseball gear, link, settle in, web page

Порівня-ння Pre-sent Sim-ple-Pre-sent Con-tinuous

Вимова нових слів

 

Ex.1 p.16 sb

Ex.6,8 p.17 sb Ex. 1,3 p.7 wb

15

 

Дозвілля сім’ї

Презентувати себе і свою сім’ю

 

 

 

Rent, hard, great, relax, believe, belong, freeze, deliver

Present Simple,Present Con-tinuous

 

 

 

 

 

Ex.6 p.17 sb

16

 

Урок гра-матики

Виконувати вправи на порівняння Present Simple, Present Continuous

 

 

 

 

Permanent, right, temporary, deliver,

Порівняння Present Simple, Present Continuo

us

 

 

 

Ex.1,2 4,5,7 p.63,

64 gb

17

 

Unit 5. Everyday Activities

Вести бесіду про робочий день

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорово

го спосо

бу життя

 

Brush, clean, daily routine, similar to, tidy, update

 

Інтонація розповідних речень

 

Ex.1,4,9 p.18,19

Ex.6 p. 19

18

 

Урок– захист проектів

Працювати над проектними завдан- нями “A Day in the Life of…”

 

 

 

Surname, activities, cool, free, the news, disagree, remarks 

 

Інтонаційні особли вості при читанні листів

 

Ex.2 p.9wb

Ex.1-5 p.8wb

 

19

 

Соціокультурний параграф. Підлітки Британії на роботі

Ознайомити з частко-вою зайнятістю підлітків на роботі

 

Висловлює власне ставлення до праці підлітків

 

 

Adult, allow, cleaner, earn, law, pocket money

 

Вимова нових слів

 

Ex.3 p.20

Ex.2 p.20

20

 

Між пред метні зв’я зки.Англійська і ми стецтво.Автопортрети вели-ких худо жників

Описати відомі автопортрети

 

Обговорює розмаїт

тя мисте

цької спадщини

 

 

Canvas, crayon, oil, paint, self-portrait

 

 

 

Ex.1 p.21 sb

 

21

 

Урок- захист проектів

Виконувати вправи на повторення вивченої граматики Описувати себе.

 

 

 

 

Mirror, present, draw, office, shift, online, response

Present Simple/Continuous Tenses

 

 

 

Ex.1-4 p.22 sb

22

 

23

 

Unit 6. Мій дім

Описати різноманітні місця проживання

 

Виражає уподобання щодо місць проживання

 

 

Appliance, attic, collocation, porch, label, incredible

Порядок прикмет-ників у реченні

Вимова нових слів і виразів

Ex.3,4 p.24 sb

Ex.5 p.25 sb

Ex.6 p.25 sb

24

 

Відео – урок. Типи будинків

Бесіда про типи житла. Перегляд фільму “Types of Houses”

 

 

 

Special features, inside, outside, neighbours,deta-ched house, cottage, castle

 

Інтонація розпо відних речень

 

 

Ex.1-4 p.10 wb

25

 

Unit 7. Громадські місця у місті

Опрацювання тексту “The city that never sleeps”

Складає перелік місць для екотуризму

 

Запитує про правила безпеки пересування по місті

 

Directions, map, key, subway, offer, sight, terminal

 

Логічний наголос

 

Ex.2 p.26 sb

Ex.3,4 p.26 sb

26

 

Places in cities

Запитати та відповісти про місце

Знаходжень

ня громад

ських місць

 

 

Option, right, left, get in, trip, art gallery

Наказо-вий спо-сіб

 

Ex.5 p.27 sb

Ex.2 p.11wb

Ex.1 p.11wb

27

 

Урок гра-матики

Виконання вправ на ут

ворення сту

пенів порів

няння прик

метників

 

 

 

 

Describe, opinion, fact, syllable, add

Comparisons of adjectives

 

 

 

Ex.1-4 p.86-87gb

28

 

Unit 8. Континенти та країни

Порівняти континент-ти та країни. Робота з картою

 

Порівнює міста в різних частинах світу

 

Порівнює варті

сть подо

рожі різ

ними видами транспорту

Continents and countries

Ступені порівняння прик-метників

Вимова назв країн

Ex.4 p.28 sb Ex.2 p.12 wb

 

Ex.1,3 p.12 wb

29

 

30

 

Unit 9. Географічна карта

Запитати та відповісти про місцезнаходження країн на карті

 

Демонструє розу

міння цін

ності ку

льт.розмаїття та по

треби жи

ти в мирі

 

 

Area, compass, point, explore

 

Вимова нових слів

 

Ex.4 p.30 sb

Ex.2,3 p.30 sb

31

 

Mexico

Бесіда про погоду у Мехіко

 

 

 

 

Mild, frost, above, rainforest, include, nature

A lot - a bit – much - very

 

 

Ex.1 p.13wb  

Ex.7p.31Ex.2p.13wb

32

 

Ukraine. Наша рід на земля.

Бесіда про Україну. Перегляд фільму про Україну

 

Обговорює питання, пов’язані із збере

женням навколишнього се

редовища у країні

Обговорює грома

дянську позицію та погля

ди на со

ціальні проблеми своєї країни

 

 

Factfile, motherland

 

 

 

 

 

33

 

Unit 10. ‘Мій дім-моя фор-теця’

Описати приміщення у житлі

 

Описує власне житло

 

 

Appropriate, cosy, luxurious, spacious, view, spare

Суфікса-льний спосіб  утворен-ня  прик-метників

Утворення прикме- тників за допомо-гою суфік сів

Ex.7 p.33 sb

Ex.3,4 p.32 sb Ex.9 p.33 sb

Ex.1,5 p.32 sb

34

 

There’s no place like home

Опис свого будинку Вживання прикмет- ників при описі житла

 

 

 

Best regards, sincerely, exactly, heading, exterior, advertisement, interior, feature

 

Особливості інто-нації

 

Ex.2 p.15 wb

Ex.1-3 p.14 wb

35

 

Соціоку-льтурний параграф.Націона-льний парк в Нью Мексико

Розповісти про відомі національні парки

 

Робить повідомлення про відомі національні парки

 

 

Ceiling, chamber, formation, scenery, waterfall

 

Вимова нових слів

 

Ex.1 p.34 sb

Ex.2 p.34 sb

36

 

Міжпред- метні зв’я зки. Анг-лійська і геологія. Утворен-ня печер  

Розповісти про різноманітні за походженням печери

Розглядає природу як цілісну систему

 

 

 

Column, dissolve, mineral, weight

 

 

 

Ex.1 p.35 sb

Ex.2 p.35sb

37                                                                          

 

38

 

Unit 11. Це було чудово

Тематична бесіда про події в минулому

 

Порівнює сімейні традиції

 

 

Awful, diary, pity, empty, live band

To be в минулому часі

Вимова звуку [    ]

Ex.2 p.38 Ex.7 p.39 sb

Ex.3 p.38 sb

Ex.4 p.38 Ex.5,6 p.39 sb

39

 

Festivals

Використання дода-ткової інформації

 

Порівнює свята і традиції в різних країнах

 

 

Advertise, note, accommodation, forget, mascot, in case, get lost, outfit, tent

 

Was-were

Логічний наголос

 

Ex.2 p.16wb

 

40

 

Unit 12. Знамениті постаті

Опрацювати текст “Did you know that…”

 

Робить повідом повід про відомих людей світу

 

 

Alive, compose, create, great

Вживання can-could

Наголос слів у реченні

 

Ex.2 p.40 sb

Ex.3,4 p.40 sb

41

 

Famous People

Бесіда про життя в минулому

 

Порівнює життя те

перішнього і мину

лого

 

 

While, pass, deaf, certainly, well-known

Can-could для вира-ження мо жливост.

 

Ex.7 p.41 sb

 

Ex.1-3 p.17 wb

42

 

Урок-за-хист про-ектів “A Famous Person I Admire”

Запитувати та надавати інформа-цію, роз’яснювати і уточнювати

 

Пояснює вибір особистих символів

 

 

 

 

 

 

 

 

43

 

Урок гра-матики

Виконання вправ на утворення і вжива-ння Past Simple

 

 

 

 

Quarrel, enjoy, save hold, hike

Past Sim-ple (regu lar and irregular verbs)

 

 

 

Ex.1-5 p.67-68gb

44

 

Unit 13. Альманах

Розповісти про знаменитостей

 

 

 

 

Almanac, disaster, justify, launch, smash

Утворен-ня та вжи ванняPast Simple

Вимова закінчення [-ed]

 

Ex.2 p.42 sb

Ex.3,4 p.43 sb

45

 

Події минулого

Драматизація діалогу. Гра - пантоміма

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

 

 

Crash, fall down, without, sound, movement

 

 

Ex.8 p.43 sb

 

Ex.1-5 p.18 wb

46

 

47

 

Урок гра-матики

Виконувати вправи на вживання відносних займенників

 

 

 

 

Serve, horror film, lovely, correct

Relative Pronouns

 

 

 

Ex.1-6 p.158-160gb

48

 

Інтереси Unit 14. Цікаві розваги

Опрацювання тексту “Unrecognised Pioneers”

 

Оцінює інфраструктуру доз

вілля ді

тей англо

мовних країн

 

 

Brand name, design, improve, invent, rule

 

 

 

Ex.2 p.44 sb

Ex.1,3 p.44sb

49

 

Урок-захист проектів

“My Favou- rite toy”

Вчити висловлювати свою думку про улюблені ігри та іграшки.

 

 

 

Darts, order, cost teddy bear, collection, points, scrabble, cheap

Relative Pronouns

Вимова займенників who, whose, which

Ex.10 p.45 sb Ex.2 p.19 wb

 

Ex.6-8 p.45 sb

50

 

Unit 15. Час істо-рій. ‘The Beatles’

Опрацювання тексту “Yesterday- the Story of the Beatles”

 

Визначає достовірність інфор

мації

 

 

Amazed, charts, club, break up, fan, drummer

-ing / -ed particles

Вимова закінчення [      ]

Ex.1,6,7 p.46,47 sb

Ex.3 p.46 sb

Ex.5 p.46 sb

51

 

Урок - презентація

Розказати про свою улюблену групу (ви-конавця)

 

 

Наводи

ть прик

лади впливу музики та літе

ратури на здо

ров’я та самопо

чуття

 

Release, advert, postage, stamp

 

Інтонація здивування

 

Ex.10 p.47

 

52

 

Музика і книги в нашому житті

Робота з біографіч-ними статтями

 

 

Обговорює мож

ливості замов лення квитків онлайн

Include, playwright, exact, believe, return, marry

 

 

 

Ex.2 p.21wb

Ex.1-4 p.20wb

53

 

Соціоку-льтурнийпараграф.Походження пріз-вищ

Розповісти про походження англійсь-ких і українських прізвищ

 

 

 

 

Ancestor, come from, date back to, nickname, tell people apart

 

Фразеоло гічні слова

 

Ex.2 p.48 sb

Ex.1,3 p.48 sb

54

 

Міжпред-метні зв’я зки. Анг-лійська та історія.Вікінги

Опрацювання тексту про вікінгів

 

Планує краєзнав

чу подо

рож

 

 

Carve, flexible, length, reach, raw, shallow

 

Вимова нових слів та виразів

 

Ex.1 p.49 sb

Ex.2,4 p.49 sb

55

 

Проектна робота ‘Давні на-роди, що заселяли Україну’

Перегляд фільму про минуле України

 

 

 

Native, cossack, rule, land, populated

 

 

 

 

 

56                                       

 

57

 

Урок гра-матики

Виконувати вправи на вживання Past Continuous

 

 

 

 

Progress, report, bake, ride

Past Con-tinuous – питання і заперечення

Вмова кінцевої

-ing

 

 

Ex.1-5 p.75-77gb

58

 

Unit 16. ‘Чим ти займався’

Інформувати про події в минулому

 

 

Демонструє розу

міння впливу звичок на стан здоров’я

 

Checkout, fill,  enormous, nearby, rush

Past Conti nuous

Вимова закінчен

ня  [      ]

Ex.2 p.52 sb

Ex.4 p.52 sb

 

59

 

Нещасні випадки

Висловити задоволення та співчуття

 

 

 

Nightmare, slipped, knocked over, fail, terrible

Минулий тривалий час

Expres-sing com-plaint and sympathy

 

Ex.5 p.53 sb

Ex.7,8 p.53 sb Ex. 1,2,4p.22wb

60

 

 

 

 

 

Unit 17. It Happened to me!

Введення нового лексичного матеріалу

 

 

 

Crack, dreadful, fence, scream, survive

Практика вживання минулих часів

Особливості інтона ції розпо-відних ре чень

 

Ex.3 p.54 sb

Ex.2,3 p.54 sb

61

 

Природні лиха

Описати стихійні явища природи

 

 

Робить повідомлення про складні погодні умови

 

Thunderstorm, eruption, hail, earthquake, flood

 

 

Ex.6 p.55 s

Ex.4 p.55 sb

Ex.5 p.55 sb

62

 

Урок гра-матики

Виконання тренува-льних вправ на роз-межування Past Simple – Past Continuous

 

 

 

 

Stated time, immediately, action tip, daydream

Порівняння вжива ння мину лих часів

 

 

 

Ex.1-5 p.79,

80 gb

63

 

 

 

Unit 18. In the News

Висловлювати своє ставлення до подій в минулому

 

 

Розрізняє безпеч

ні та не

безпечні ситуації під час відпочинку

 

Ankle, escape, unhurt, explain, scratch

Past Simple – Past Continuous

 

Ex.6,7 p.57 sb

Ex.3 p.56 sb

Ex.2,5 p.56,

57 sb

64

 

Нещасні випадки

Висловлення думки. Уміння вести дискусію

 

 

 

Cycle, finger, injury, survive, rescue

Вживання when i while

Інтонаційні особли вості вира ження емоцій

Ex.3 p.24wb

 

Ex.1,24 p.24 wb

65

 

66

 

Unit 19. Чим ти займався в мину-лому

Переказати про свої заняття в минулому

 

Наводить приклади свого внеску в життя громади

 

 

Childhood, shoot, flying saucer, take up, stunt

Вживання used to… та Past Simple

Інтонація розповід

них речень

Ex.6 p.59 sb

Ex.2 p.58 sb

Ex.3,5 p.58,

59 sb

67

 

Моє дити нство

Бесіда про спогади з дитинства

 

 

 

Sandcastle, patient, junk food, angry

Used to – для вира-ження ми нулої дії

 

 

 

Ex.1,2 p.71gb

Ex.1-4 p.25 wb

68

 

Unit 20. Час історій

Написання історій з опорою на картинки

 

Обговорює особи

вості вза

ємодії особистості і групи

 

 

Cover, frozen, loud, reach, roar, terror, feel tired, feel sick, application

Subject/object questions

Інтонація питальних речень

Ex.1 p.60 sb

Ex.2 p.60 sb ex.2 p.26wb

Ex.4 p.60sb Ex.1,24p.127128gb

69

 

A Day to Remem-ber

Описувати спосіб життя, проблеми та досягнення

 

 

 

Huge, moor, across, slowly

Opposites

 

Ex.9 p.61 sb

Ex.2 p.27wb

Ex.4,5 p.27wb

70

 

Люди,що нам допо магають. ‘Служба порятун-ку’

Бесіда про професії рятувальних служб

Дискутує довкола питань екології та здоров’я

Обговорює ризики певних професій

 

 

Emergency, house-hold, local, lollipop, crime

 

 

 

Ex.2,4 p.62,63 sb

Ex.1,2 p.63 sb

71

 

Сhristmas

Перегляд фільму

 “Christmas in Different Countries”

 

Порівнює традиції святкування Різдва в Україні і Британії

 

 

 

 

 

 

 

 

72

 

73

 

Revision

 

 

 

 

 

 

 

 

74

 

75

 

76

 

77

 

Winter

Бесіда про зиму і свята взимку

Традиції святкування зимових свят в Україні і Британії

 

 

 

 

 

 

 

 

Blockbuster 2  II семестр                                                            

 

Дата

Розділ.

Тема.

Мовленнєві функції

Змістова лінія

Мовний інвентар

Комунікативні вміння

Еколо-гічна безпе-ка та сталий розви-ток

Грома-дянська відпо-відальність

Здоро-в’я і безпека

Підпри-ємливість та фінан-сова грамотність

Лексич-ний

Грама-тичний

Фоне-тичний

Зорове сприймання

Писем-

не продукування

Сприй-мання на слух

Module 5. Я і майбутнє.

78

 

My winter holidays. Christmas in the United Kingdom

 

Розповідати  про зимові канікули і відпочинок узимку. Опрацю вувати матеріал краєзнавчого характеру

 

Порівнює свята й традиції в різних країнах

 

 

Christmas, ornament, stocking, candy cane, wreath, carol, reindeer, Christmas tree.

Past Simple or Past Continuous

Вимова нових слів і виразів

Робота над текстом

“Christmas in the United Kingdom”

Тренува-льні вправи

WB p.72 Ex.3,4.

 

79

 

Unit 21. Щасли-вий день героїв коміксу.

 

Введення нової лексики мовними засобами коміксів

 

 

 

 

break down, comic strip, fall off, ongra-tulation, flying cars,videopho-ne screen

Future Simple

Вимова нових слів і виразів

SB p.65

SB p.66 Ex.2,3

 SB p.67 Ex.6

SB p.66 Ex.2

80

 

Мої думки про майбутнє

Дати додаткову інформацію

 

Планує траєкто-рію влас-ного життя

 

 

Wristwatch phone, solar panels, frame, front row seat, get off, hold on tight, lucky,

Future Simple

 

Вимова стягненої форми won’t

WB/28 Ex.3

SB p.67 Ex.5

WB/28 Ex.1,2

 

81

 

Technolo-gy

Розпитувати з метою отримання інформації

 

Обгово-рює свою роль у сучасному технологічному сере-довищі

 

 

Promise, reassurance, recharge, stuck in traffic

 

Інтонаційні особ-ливості діалогів

WB p. 93

WB p. 94 Ex.1,2

SB p.67 Ex.4

82

 

I am a fortune teller

Розповідати про майбутнє

 

 

Навчальний словниковий диктант

Future Simple

 

Інтонація питальних речень

 

WBp.94 Ex.3, 5 WB/28

 

83

 

Unit 22. What will happen?

Описувати риси характеру людей

 

Порівнює безпосереднє спіл-кування з віртуальни

 

 

Anxious,argument calm down, cheer up careful, caring,

Префікси un-, in-, im-, dis-

Вимова нових слів

SB p.68 Ex. 2, 3

WB/29 Ex.1

SB p.68 Ex. 2

84

 

Знаки зодіаку

Ознайомити із гороскопом

 

 

 

 

Decision, feel a bit down, Gemini, ener-getic, hard-working, impatient

Future Simple (will) – making predictions

Вимова знаків зодіаку

 

SB p.69 Ex.7

SB p.69 Ex. 8

85

 

Слово-твір прикмет-ників (антоні-мів)

Character adjectives

Описувати характер особи

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

 

 

Leo, Libra, loyal, make a decision, prediction, Sagittarious, Scorpio, sensitive, sit a test, star sign

Adjective-forming prefixes with negative meaning

Вимова прикметників із префіксом un-, in-, im-, dis-

SB p.69 Ex.4(a)

WB/29 Ex.3  SB p.69 Ex.4(b)

 

86

 

Урок-проект «Make predictions about your future»

Складати гороскоп

Презентує про-екти щодо збереження довкілля та за-безпечення йо-го стало

го роз-витку

 

 

 

Stubborn, Taurus, things will get better, trust, unexpected, upset,Virgo

Future Simple (will).Вико-нання тре-нувальних вправ на вживання майбутньо-го часу

 

 

WB/29 Ex.4 SB p.69 Ex.10

 

 

87

 

Активізація та контроль навиків сприймання на слух

88

 

Unit 23 Progress

Описувати картинки

 

Обговорює свою роль у су-часному технологічному сере-довищі

 

 

Air pollution, alternative, authentic, conference, design, energy, environment, exhibition

 

Вимова нових слів і виразів

SB p.70 Ex.3,4

SB p.70 Ex.2

SB p.70 Ex.4

89

 

Захист навколишнього середовища

 

Ознайомити із проблемами довкілля

 

 

Оцінює вплив навколишнього середо сере на здоров’я людей

 

Fuel, fume, guide book, imagine, lower, motor racing car

Зворот to be going to

Інтонація речень з be going to

 

WB p.30 Ex.1

WB p.30 Ex.4

90

 

Урок гра-матики

Виконувати вправи на вживання be going to

 

Розробляє план щодо проведення шкільних еко-логіч-них заходів

 

 

 

Celebrate, snack, invitation, pastries

To be going to –для вираження планів

 

GB p. 91 Ex.5

GB p.90-92 Ex.3,6

 

91

 

Розвиток транспор-ту у май-бутньому

Висловити свою думку

Обговорює пе-реваги екологічних видів транс-порту

 

 

 

Museum, natural gas, no longer, petrol station, polluted, present

Різниця у вживанні will та звороту to be going to

 

SB p.71

Ex.5 (a)

 

SB p.71

Ex.5 (b, c) WB p.95 Ex.1

SB p.71

Ex.7

 

92

 

A car of the future

Описувати авто майбутнього

 

 

 

Reduce, run on petrol, science fiction, solar power, source, traffic jam

Will vs Going to

Інтонація речень описово-го харак-теру

 

WB p.96 Ex.2

WB/30 Ex.3

 

93

 

Unit 24 Цікаві та дивні винаходи

Розповідати про незвичайні винаходи

 

 

Обгово-рює по-зитивні і нега-тивні наслід-ки від винахо-дів

 

Amazing, bargain, call out, cone, flashing, guarantee, injury, invention, microchip

 

Вимова will-‘ll-won’t

SB p.72 Ex.2

WB/31 Ex.1

SB p. 72 Ex. 2

94

 

Твоє ставлен-ня до ви-находів

Ознайомити з винаходами та висловити своє ставлення до них

 

 

 

Mind, muddy, notice, pot, ordinary, pawprint, practical, punish

Type I conditionals

 

Особливості вимови will, ’ll, won’t

SB p.73 Ex.4, 7 (а)

SB p. 73 Ex. 7(b)

WB/31 Ex.2

SB p. 73 Ex. 9

95

 

Виконання граматичних вправ

96

 

If you sell your best invention…

Аргументувати свою точку зору

 

Обговорює свою роль у су-часному технологічному сере-довищі

 

 

Safety, sign, smart, solution, sound, tell sb the truth, thermal jacket

Type I conditionals

 

Логічний наголос в умовних реченнях І типу

SB p.73 Ex.8

WB p.100 Ex.2

SB p.73 Ex.9

97

 

Урок-захист проектів «The Future Product Poster»

Розпитувати з метою отримання інформації. Описувати малюнки

 

 

 

Time-saving, transmitter, useless, value, waste, wonder pan, wet floor

 

Інтонаційні особли вості при вираженні власної думки

 

WB p.100 Ex.3,4, 6

 

98

 

Активізація та контроль навиків усного продукування

99

 

Unit 25 Future life

Розповідати про життя в майбут-ньому

Проектує влас

ні пов-сякден-ні дії на захист довкіл-ля та збереження ре-сурсів

 

 

 

Affect, better, boring, building, different, dirty, drawing, Earth, easy,environmentally friendly 

Future Simple

Вимова нових слів і виразів

SB p.74 Ex.2

SB p.74 Ex.3

SB p.74 Ex.2

100

 

Написан-ня статті

Аргументувати свою точку зору

 

 

 

Housework, instead of, look on the bright side, lose, moon, ozone layer

 

Вимова дифтонгу /au/

SB p.75 Ex. 5

SB p.75 Ex.6 (an article giving opinion)

SB p.75 Ex.8

101

 

Школи майбут-нього

Уважно стежити за презентова-ною інформа-цією

 

Обговорює шкільні правила

 

 

Recover, rubbish, shout, space shuttle, sth comes true,

Future Simple

Наголос у багато-складових словах

WB/32 Ex.2 (а)

WB/32 Ex.2 (b)

 

102

 

Opening/Closing remarks

Запитувати та надавати інфор-мацію про себе

 

 

 

 

Словниковий диктант

 

 

WB/33 Ex.1, 2

WB/33 Ex.3

 

103

 

Соціо-культур-ний па-раграф. Науковий центр Арізони.

Надавати інформацію про музей

 

Робить повідомле-ння про ос новні пам’ятки історії, культури і науки

 

 

Advertisement biotechnology, cue, dock, spy doorway, escape, experience, featured, find out, lab, maze

 

Вимова техніч-них термінів

SB p. 76 Ex.2

 

SB p. 76 Ex.2

104

 

Curricular Cuts 5

(Science)

Why is the sky blue?

Розповідати про природні явища

Розгля-дає приро-ду як цілісну систему

 

 

 

Mixture, rainbow, energy, waves, wavelengths, hits air particles, 

Will, won’t or be going to

Вимова s, es в іменни-ках множини

SB p.77 Ex.1,2

Making a cartoon strip SB p.78 Ex.1,2,5

SB p.77 Ex.1

105

 

Виконання закріплюючих лексико-граматичних вправ (module 5)

106

 

Активізація та контроль навиків писемного продукування

Module 6. Подорож.

107

 

Unit 26 Travel Cities

 

Надати загальну інформацію

 

Демонструє розумі-ння цінності культур-ного розмаїття та необ-хідності жити в мирі

 

 

Treasure, bazaar, busy modern arena, cathedral, click on, cobbled street

 

Вимова власних географічних назв

SB p.80 Ex. 4

WB/34 Ex.1

SB p.80 Ex. 2,3

108

 

Запрошуємо до Відня

Розповідати про міста, запитувати та надавати інформацію

 

 

 

Desert, distance, enormous, famous landmark, fancy, link, lovely, match

Вживання неозначеного артикля a/an та означеного – the

Вимова неозначеного артикля a/an

SB p.81 Ex.6(a)

WB p.102 Ex.1,2

 

109

 

Цікаві місця cвіту

Запитувати та надавати інформацію

 

 

Планує краєзнавчу подорож

 

 

Mosque, pavement café, place, sail, sight, size, sightseeing, square, terrific suggestion

a/an та the

Інтонаційні особливості діалогів

GB p.103

GB p. 102 Ex.1,2

p. 104,105 Ex.3-6

 

110

 

Урок-захист проектів «A famous city in my country»

Описувати місто

Складає перелік місць для екотуризму у своїй країні

 

 

 

 

Zero article

 

WB p.106 Ex.8

WB p.104 Ex.5

WB p.106 Ex.7

 

111

 

Unit 27

Fun in the city

Описувати листівку, відповідати на запитання

 

Наводить приклади участі родини у житті громади

 

 

Adult, ballet performance, camcorder, daily, depart, double-decker, exotic plant

 

Вимова нових слів

SB p.82 Ex.1(b)

SB p.83 Ex.3

SB p.82 Ex.2

112

 

See London`s major sights

Дати додаткову інформацію

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порів-нює вар-тість по-дорожі різними видами транспорту

Ghost tour, greenhouse, infant, leaflet, local, major, operate, price, route, royal

 

 

 

Present Perfect(affirmative/negative)

Інтонація стверджувальних і заперечних речень у Present Perfect

SB p.83 Ex.5

SB p.83 Ex.6,7 WB/35 Ex.4

 

113

 

European capitals: Madrid

Надавати інформацію про місто

 

 

 

Пояснює вза-ємозв’язок лю-дини й навколишнього середо-вища та залежність її від при-родніх ресурсів

 

 

 

Навчальний диктант

Present Perfect Tense

Вимова стягнених форм havent/hasnt

WB/35 Ex. 2

WB p.109 Ex.4

WB/35 Ex.5

114

 

Київ – столиця України

Ознайомити з визначними місцями

Порівнює

 Київ з іншими європейськими столицями

 

 

Лексика по темі “Kyiv”

Present Perfect Tense

Вимова історичних назв

 

 

 

115

 

Моє рідне місто

Розповісти про історію Кременця

Робить повідомлення про пам’ятки історії та культури Кременця

 

 

It was founded, ancient, the best way

Питальні речення

 

GB p.110 Ex.7

GB p.110,111 Ex.6,8

 

116

 

Активізація та контроль навиків усного продукування

117

 

Unit 28

What a city needs

 

Пропонувати шляхи покращення життя у місті

 

Наводить приклади участі осо-бистості у житті громади

 

 

Be up to, catch up, cycle lane, facility, for ages, improvement

 

Особливості вимо ви word linking

SB p.84 Ex. 4

WB/36 Ex.1

SB p.84 Ex.3

118

 

Обладнання, необхідне для міста

Описувати предмети

 

 

 

 

Just, since, already, ever, yet

Вживання just, already, yet, since, for

Вимова стверджувальних речень

WB p.111 Ex.9

WB/36  Ex.3

WBp.110 Ex.8

 

119

 

Громадський тран-спорт міста

 

Запитувати та надавати інформацію

 

 

Аналізує нас-лідки порушення пра-вил до-рожньо-го руху

 

Loads of, parking space, pick up, public transport, recognize, reserved, rubbish bin

Вживання just, already, yet, since, for

Інтонація спеціаль-них запи-тань

 

 

SB p.85 Ex.11

SB p.85 Ex.10

 

120

 

Unit 29 Eating out in the city

 

Розповідати про заклади харчування

 

 

Обгово-рює особли-вості харчування у підлітковому віці та харчові звички

 

Aroma, atmosphere, awful, bitter, cheeseburger, chopped, cool down, curry, delicious, dessert

Present Perfect (interrogative/short answers)

SB p.86 Ex.2

Особливості вимо-ви назв британських страв

SB p.86 Ex.3,

 

 

SB p.86 Ex.3

121

 

Рестора-ни та ка-фе

Розповідати про візит до ресторану

 

 

 

Розподі-ляє кошти на продукти харчування

Disgusting, fried chicken, prawn excellent, ice-cream parlour

Present Perfect-Past simple

 

 

 

WBp.113 Ex.1, 2,3WB/37Ex.4

SB p.87 Ex.7

122

 

An article about your last visit to a restаurant

Надавати інформацію про подію

 

 

Наводить прик-лади купівлі продук-тів для здорового хар-чування

 

Relish, roast beef, salmon steak, sauce, seating capacity, serve with, shout about, silent

Present Perfect-Past simple

 

Інтонаційні осо-бливості діалогів

 

WB p.114 Ex.7

SB p.87 Ex.8

 

123

 

Unit 30

Types of holidays and means of trans-port

 

Введення нового лексичного матеріалу в усне мовлення

 

 

Демонструє важливу потребу дотри-мання правил дорож-нього руху, поведінки на воді та в інших місцях

 

Adventurous, get away, mountain resort, exciting, caravanning, fabulous, , jet skiing

 

Вимова нових слів і виразів

 

WB/38 Ex.1,2,3

SB p.88 Ex. 3

124

 

Greeting from … A postcard to a friend\

Розповідати про канікули

 

 

 

 

Relaxing, sightseeing, spectacular, skiing, sailing,

 

Вимова географічних назв

SB p.88-89 Ex.4,5

SB p.89 Ex. 9

SB p.88-89 Ex.4(c)

125

 

Заняття людей під час відпочинку

Висловити свою думку

 

 

Розрізняє без-печні та небезпечні си-туації під час активного  від-починку

 

watersport facilities, windsurfing, windy

Прикметни-ки

Вимова багатоскладових прикметників

WB p.39 Ex.2

WB p.39 Ex.3,4

 

126

 

Cоціо-культурний параг-раф. Будинок-казка в Британії.

Аргументувати свою точку зору

 

Визначає достовірність інформації

 

 

China, fairy tale, fireplace, furniture,  hang, rock, scenery, slate roof, stone farmhouse

 

Вимова власних назв

SB  p.90 Ex.2,3

 

 

127

 

Curricular Cuts 6

Дослідження річки

Робота над текстом пізнавального характеру

 

 

 

Обговорює ефек-тивне та раціона-льне ви-користання при-родних ресурсів

Cargo transport route, dam, flow through, length, importance, low, investigate, plain, major

 

Вимова географічних назв

SB p.91 Ex.2,3

 

SB p.91 Ex.2

128

 

Виконання закріплюючих лексико-граматичних вправ (module 6)

129

 

Активізація та контроль навиків писемного продукування

Module 7. Безпека.

130

 

Unit 31

Health matters

 

Розповідати про подорож за кордон

Описувати почуття людей

Дискутує дов-кола питань екології життя та здо-ров’я людини

 

 

 

Advice, aspirin, broken arm, have a temperature,

health matter, medicine, pale, sore throat, stomach ache, take care

Reflexive pronouns

Інтонація вираження співчуття

SB p.93

SB p.94 Ex.3

 

WB/40 Ex.3

SB p.94 Ex.2

 

131

 

Хвороби та їх лікування

Надати необхідну пораду

 

Дає пора-ди щодо правил по-ведінки під час епі

демії та ві

дпочинку

 

 

Terrible, toothache, visit, weather, wet

Reflexive pronouns

Вимова зворотних займе-нників

SB p.95 Ex.5

SB p.95 Ex.7

 

132

 

Unit 32. Rules and regulation

 

Розповідати про правила поведінки

 

 

 

Agree, dress code, camper, chicken,  comfortably, dangerous,  dining hall, disagree, drowning, emergency

Must(n`t)-(Don`t)Have to

Вимова стягненої форми mustn`t

SB p.96 Ex.1

SB p.96 Ex.3,5

 

133

 

Здоровий спосіб життя

Розпитувати з метою роз’яснення

 

 

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

Equipment, except, first aid kit, in case of, grounds, forbidden, fully equipped, hygiene,

Must(n`t)-(Don`t)Have to

 

 

WB/41 p.4

SB p.97 Ex.6

134

 

Правила культур-ної пове-дінки

Складати тематичний діалог

 

 

 

Ідентифі-кує влас-ні права і обов’яз-ки

Insect repellent, lifejacket, litter, make sure, pillow, necessary, notice, protect

Must-mustn`t

Інтонаційні осо-бливості діалогів в англійсь-кій мові

SB p.97 Ex.8

GB p.137 Ex.1-3

 

135

 

Unit 33. Захисти-мо свою Землю

Вводити новий лексичний матеріал в усне мовлення

 

 

 

Обговорює ефек-тивне та раціона-льне ви-користа-ння при-родних ресурсів

Bottle, break down, cardboard, cash, cereal, convenient, disposable, eco-friendly, groceries,  list

 

Вимова нових слів і виразів

SB p.98 Ex.2,3

WB/42 Ex.1

SB p.98 Ex.2

136

 

Урок-дискусія «What we should (n`t) do to help our planet »

Розпитувати з метою отримання додаткової інформації

 

 

 

Margarine, oxygen, packaging, packet, product, recycle

(Un)Countables-Quantifiers

 

Інтонаційні осо-бливості ведення дискусії

SB p.99 Ex.5

WB/42 Ex.3

 

137

 

Зелена планета

Застосовувати граматичні правила практично

Проектує влас-ні дії на захист довкіл-ля та збереження ре-сурсів

 

 

 

Tub, tuna, wash, waste, wood, wrapper

(Un)Countables-Quantifiers

 

Інтонація заперечних речень

 

SB p.99 Ex.6

GB p.116 Ex.1,2,3

 

138

 

Урок-захист проектів «The Eco-Friendly Poster»

Обговорити заходи по збереженню довкілля

 

 

 

Waste, re-use, save, scrap, seed, sheet, tin

(Un)Countables-Quantifiers

 

 

 

WB p.117 Ex.6

SB p.99 Ex.8

139

 

Активізація та контроль навиків зорового сприймання

140

 

Unit 34. Home safety

 

Опрацювання нового лексичного матеріалу

 

 

Пояснює прави-ла без-печної поведінки

 

Allow, avoid, battery ope-rated, cleaning supply, elec-trical outlet, electrocute

 

Вимова нових слів

SB p.100 Ex.2

WB/43 Ex.1

SB p.100 Ex.2

141

 

Пробле-ми та їх вирішен-ня

Робота над текстом “Save as houses” та обговорення

 

 

Формулює пра-вила безпеки у пов-сякден-ному житті

 

Fence, go ahead, object, furniture, hairspray, improve, install, locked, non-slip, out of reach

Clauses of purpose

 

Інтонаційні осо-бливості виражен-ня доз-волу і за-борони

 

SB p.101 Ex.4

SB p.101 Ex.6

142

 

Design a leaflet

Розвивати навики діалогічного мовлення

 

 

Проектує власні дії на збереження здо-ров’я

 

Oven, poison, prevent, sharp, shatter, slip resistant material, sprain, twist

Clauses of purpose

 

Логічний наголос у складнопідрядних реченнях

WB/43 Ex.4(a)

WB/43 Ex.2

SB p.101 Ex.7

 

143

 

Unit 35. Problem solved

 

Опрацювати тексти листів для отримання додаткової інформації

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

 

 

Adult, advice, appearance, barbecue, get on, classmate, desperate,

 

Вимова нових слів

SB p.102 Ex.2,3

WB/44 Ex.1

SB p.102 Ex.2

144

 

Asking for and giving advice

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

 

 

Формулює особисті цінннісні пріоритети

 

 

pocket money, realise,  worry, miserable, spot, receive, solved, trust,

 

Інтонація при наданні порад

SB p.103 Ex.4,5

 

 

145

 

Letter of advice

Опрацювати структуру написання листа

 

 

Надає рекомендації щодо дотримання здо-рового способу життя

 

 

 

 

SB p.103 Ex.6;

WB/45 Ex.1,2,3

WB/45 Ex.6

 

146

 

Cоціо-культур-ний па-раграф. Британські закони для під-літків

Розповідати про життя підлітків

 

Порівнює типові для різних культур норми поведінки

 

 

Age-restricted, apply, bank account, con-sent, criminal offence, vote goods, paren-tal consent, tattooing

 

Вимова стягненої форми can’t

SB p.104 Ex.2,3

SB p.104 Ex.4

 

147

 

Curricular Cuts 7

Germs

Розповідати про здоровий спосіб життя

 

 

Аргументує не-обхідність дот-римання осо-бистої гігієни

 

Cough, flu, fingernail, germ, handle, rubbish bin, sneeze, stand a chance, tissue, vaccination

 

Інтонація наказових речень

SB p.105 Ex.1,2,3

SB p.105 Ex.4

 

148

 

Виконання закріплюючих лексико-граматичних вправ (module 7)

149

 

Активізація та контроль навиків писемного продукування

Module 8. Відпочинок та дозвілля.

150

 

Unit 36

Music all around

 

Ввести новий лексичний матеріал в усне мовлення

 

 

Наводить при-клади впливу музики на здо-ров’я і самопочуття

 

Apologetic, awful, bored, calm, channel, cheap, ear-phone, con-centrate, depressed,

 

Наголос у нових словах

SB p.108 Ex.3,4

SB p.108 Ex.4

 

151

 

Твоє ставлен-ня до му-зики

Висловити свої уподобання

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

 

Impatient, performance, properly, rock, thrilled

 

Інтонаційні особ-ливості при вира женні почуттів

WB/46 Ex.2,3

 

SB p.108 Ex. 2

 

152

 

Відомі співаки України

Вчити вживати прислівники та розвивати навики роботи в малих групах

 

 

 

Обговорює мож-ливості замовле-ння квит-ків онлайн

exhausted, favourable, folk turn down, well- organised

Quite/Rather-Very-Too

WB p.150

Вимова речень з very та too

SB p.109 Ex.6,7

WB/46 Ex.4,5

 

153

 

Unit 37 I`m the fun twin

 

 

Опрацювати новий лексичний матеріал під час роботи над текстом

 

Обговорює особливості взаємо-дії особис-тості і групи

 

 

Alike, chalk and cheese, chat, decide, conversation,

 

Вимова повної інфінітивної фор-ми у реч.

SB p.110 Ex.1,2,3

 

SB p.110 Ex.1

154

 

Free-time activities

Ознайомити з новим грама-тичним мате-ріалом та тренувати у використанні в мовленні

 

Пояснює вибір особистих символів

 

 

On my own, personality, same, similar, tell apart

-ing form-(to)infinitive; say-tell

 

Вимова закінчення –ing

WB/47 Ex.3

SB p.111 Ex.5

WB/47 Ex.2

WB/47 Ex.5,6

155

 

Замітка до шкіль-ного жур-налу «Як я прово-джу мій вільний час»

Розповідати про свій вільний час

Пояснює необ-хідність прибирання за собою під час відпочинку

 

 

 

distinguish, hang out, identical twins

Вживання Say та tell у непрямій мові

 

 

WB p.142 Ex.1,3 SB p.111 Ex.10,

 

 

156

 

Unit 38

Mind your manners

 

 

Бесіда про правила етикету

 

Пояснює правила культурної поведіни

 

 

Accidentally, bump into, care about, cartoon, equipment, fall over, get off, haircut, have a word with sb

Question tags and intonation

 

Інтонація у розділових запитаннях

SB p.112 Ex.2

WB/48 Ex.3

SB p.112 Ex.1(b)

157

 

Ввічливість та так-товність

Розвивати навики аудіювання та письма

Наводить при-клади свого внеску у ста-лий розви-ток

 

 

 

Invite, knock, mention, polite speech, quiz, respect, rude, time limit

 

 

Інтонація при вира женні ввічливості

WB/48 Ex.1,5

WB p.133 Ex.1,2 SBp.113 Ex.7

 

158

 

Активізація та контроль навиків усного продукування

159

 

Unit 39. Types of intelligen-ce

 

Опрацювання нового лексич-ного матеріалу та обговорення

 

Пояснює вибір особистих символів

 

 

According, act out, activity, apology, belong, body language, communicate, discuss, drive my friend

Some-Any-No-Every and compounds

SB p.115 Ex.5

 

SB p.115 Ex.2,3,4

WB/49 Ex.1

 

160

 

Виготов-лення постера «Ways of learning»

Використовува-ти лексику в усному мовленні

 

 

 

 

Essay, explore, gift, imaginary beat, inter-personal, kine-tic, linguistic, maze, predict, shape, spatial, tap my feet

Some-Any-No-Every

 

 

WB/49 Ex.4

 

WB/49 Ex.3

WB p.122 Ex.1

SB p.115 Ex.6,7

 

161

 

Unit 40 Films and characters

 

Ознайомитись із новим лексичним матеріалом в контексті

 

Висловлює власне ставлення до роз-маїття фільмів

 

 

Action scene, adventurous, animated, evil, communicative, creative, curious, fate, investigative,

The passive

SB p.117 Ex.5

 

Вимова буквосполучення wh /w/,/h/

SB p.116 Ex.1,3,4

WB/50 Ex.1,2

SB p.116 Ex.2

162

 

Опрацю-вання граматич-ного матеріалу

Виконувати тренувальні вправи

 

 

 

 

Shy, startling, summary, take sb back in time, thrilling, toe, truth, versus

The passive

 

 

 

WB/50 Ex.4,5

WB p.156 Ex.1,2

 

163

 

Culture Corner 8

Are You a Survivor?

Опрацювання інформації пізнавального характеру

 

 

Дискутує з приво-ду впливу телепе-редач на здо-ров’я

 

Carry out, insect, harsh, challenge, clothing, shel-ter, contestant, poisonous, survivor, terri- fying,

 

Опрацювання звуків / æ/, /e/, / ə/

SB p.118 Ex.3

SB p.118 Ex.4

SB p.118 Ex.3

164

 

Curricular Cuts 8

Music and Mood

Розвивати навички аудіювання

 

 

Наводить прикла-ди впливу музики на са-мопочуття

 

Banjo, beat, chord, flute, harp, mood, occur, pattern, pitch, rhythm, section, single, tempo, trumpet, tune

The passive

 

 

SB p.119 Ex.3,4

WB p.156 Ex.1,2 SB p.119 Ex.5

SB p.119 Ex.1,2,3

165

 

Виконання закріплюючих лексико-граматичних вправ (module 8)

166

 

Активізація та контроль навиків писемного продукування

167

 

Контроль аудіювання

168

 

Контроль читання

169

 

Виконання граматичних вправ

170

 

Контроль письма

171

 

Контроль говоріння

172

 

Резервний урок

173

 

Підсумковий урок

 

doc
Додано
7 листопада 2020
Переглядів
772
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку