Blockbuster 2 I семестр (5 год. на тиждень)
№ |
Розділ. Тема. |
Мовленнєві функції |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
|||||||||
Екологічна без пека та сталий розвиток |
Грома дянська відпові дальність |
Здоров’я і без пека |
Підприємливість та фінан сова грамотність |
Лексич ний |
Грама тичний |
Фонети-чний |
Сприймання на слух |
Зорове сприй мання |
Писемне про дукування |
|||||
1 |
|
My summer Holidays |
Бесіда про літо і від- починок улітку |
|
Пояснює вибір особистих символів |
|
|
Destination, rest, sunbathe |
Past Simple |
Вимова дієслів у Past participle |
|
|
|
|
2 |
|
S1 Знайо-мство |
Представити себе та інших. Знайомство по інтернету |
|
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування |
|
Pleasure, meet, message, both, nurse, single |
Особові займенники |
Вимова нових слів |
Ex.3 p.4 Ex.6 p.5 sb |
Ex.3 p.4 sb |
Ex.9 p.5 sb |
|
3 |
|
Друзі з цілого світу |
Запитати та відповісти про національно-сті |
|
Порівнює безпосереднє спіл кування з віртуальним |
|
|
Countries and nationalities |
Дієслово to be |
Вимова назв країн та націо-нальнос-тей |
Ex.8 p.5 sb |
|
Ex.4,6 p.5 sb |
|
4 |
|
S2 Мої власні речі |
Розповісти про речі які необхідно придбати |
|
|
|
Розпові дає про доцільне використання кишень кових грошей |
Wallet, purse, diary letter tray, laptop |
Possessive adjectives/ pronouns |
Вимова присвійних займе-нників |
Ex.2b p.6 sb |
Ex.1, 2a p.6 |
|
|
5 |
|
Моє робо че місце |
Запитати та розказати про своє робоче місце |
|
|
|
|
In, on, under, in front of, behind, next to |
Множина Прийменники міс-ця. Дієсло во to have got |
Ритм, наголос та інтона-ція |
|
|
Ex.4-8 p.7 sb Ex.10 p.8 sb |
|
6 |
|
Unit 1. Вільний час |
Описати як можна провести вільний час |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Планує траєкторію власно го життя |
|
|
Band, cool, free-time, survey, silly |
Вживання індивідуальної фо-рми після слів like/love/ enjoy/hate
|
Вимова нових слів |
Ex. 3,4 p.10 sb Ex.4 p.4 wb |
Ex.5 p.11 sb |
Ex.1,5 p.10 Ex.7 p.11 sb |
|
7 |
|
Unit 2. Професії |
Описати різні професії |
|
Порівнюєстилі жит тя британ ців і укра їнців |
|
|
Jobs. log on, username, look after |
Побудова стверджувальних речень |
Інтонація стверджувальних речень |
Ex.2 p.12 sb |
Ex.4 p.12 sb
|
Ex.1 p.12 sb Ex.1 p.5 wb |
|
8 |
|
Урок гра-матики
|
Виконувати вправи на утворення і вживання Present Simple
|
|
|
|
|
Dream, miss, ever, lay, wish |
Present Simple(negative, in-terrogative |
Вимова закінчен-ня –s, -es |
|
|
Ex.1-6 p.54,55 gb |
|
9 |
|
Чим зай-маються твої друзі |
Розповісти про заняття своїх близьких |
|
Повідомляє про пер спективи професійного вибо ру |
|
|
Regular hours, wife, husband, night shift |
Present Simple в стверджувальних, запереч-них та пи тальних реченнях |
Інтонація запереч-них та пи тальних речень |
|
Ex.2 p.5 wb |
Ex.6,7 p.13 sb |
|
10 |
|
Урок гра-матики |
Виконувати вправи на утворення і вживання Present Continuous |
|
|
|
|
Relax, quarrel, rollerblade, wear, forget |
Present Continuous |
|
|
|
Ex.1,34p.58,59 gb |
|
11 |
|
Unit 3. Різні сти-лі одягу |
|
|
Проявляє обізнаність щодо стилів одягу |
|
Співвідносить власні потреби з можли востями сімейно го бюд жету |
Сlothes, attitude, dedicated, diary |
Present Continuous |
Вимова нових слів |
Ex.3 p.14 sb |
Ex.1,6 p.14 sb |
|
|
12 |
|
Одяг та аксесуа ри |
|
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
High-heeled, wedding recep-tion, old-fashioned, outfit, practical, suit |
Stative verbs |
Вимова закінчен-ня-ing |
Ex.10 p.15 sb |
|
Ex.6-9 p.59, 60 gb Ex.1,2 p.62 gb |
||
13 |
|
|||||||||||||
14 |
|
Інтереси і захопле-ння. Unit 4. Сімей-ний від-починок
|
Розповідати про улюблений сімейний відпочинок |
|
Формулює особисті ціннісні пріорите ти |
Ілюструє необ хідність здорово го спосо бу життя на прик ладі своєї родини |
|
Baseball gear, link, settle in, web page |
Порівня-ння Pre-sent Sim-ple-Pre-sent Con-tinuous |
Вимова нових слів |
|
Ex.1 p.16 sb |
Ex.6,8 p.17 sb Ex. 1,3 p.7 wb |
|
15 |
|
Дозвілля сім’ї |
Презентувати себе і свою сім’ю |
|
|
|
Rent, hard, great, relax, believe, belong, freeze, deliver |
Present Simple,Present Con-tinuous |
|
|
|
Ex.6 p.17 sb |
||
16 |
|
Урок гра-матики |
Виконувати вправи на порівняння Present Simple, Present Continuous |
|
|
|
|
Permanent, right, temporary, deliver, |
Порівняння Present Simple, Present Continuo us |
|
|
|
Ex.1,2 4,5,7 p.63, 64 gb |
|
17 |
|
Unit 5. Everyday Activities |
Вести бесіду про робочий день |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорово го спосо бу життя |
|
Brush, clean, daily routine, similar to, tidy, update |
|
Інтонація розповідних речень |
|
Ex.1,4,9 p.18,19 |
Ex.6 p. 19 |
|
18 |
|
Урок– захист проектів |
Працювати над проектними завдан- нями “A Day in the Life of…” |
|
|
|
Surname, activities, cool, free, the news, disagree, remarks |
|
Інтонаційні особли вості при читанні листів |
|
Ex.2 p.9wb |
Ex.1-5 p.8wb
|
||
19 |
|
Соціокультурний параграф. Підлітки Британії на роботі |
Ознайомити з частко-вою зайнятістю підлітків на роботі |
|
Висловлює власне ставлення до праці підлітків |
|
|
Adult, allow, cleaner, earn, law, pocket money |
|
Вимова нових слів |
|
Ex.3 p.20 |
Ex.2 p.20 |
|
20 |
|
Між пред метні зв’я зки.Англійська і ми стецтво.Автопортрети вели-ких худо жників |
Описати відомі автопортрети |
|
Обговорює розмаїт тя мисте цької спадщини |
|
|
Canvas, crayon, oil, paint, self-portrait |
|
|
|
Ex.1 p.21 sb |
|
|
21 |
|
Урок- захист проектів |
Виконувати вправи на повторення вивченої граматики Описувати себе. |
|
|
|
|
Mirror, present, draw, office, shift, online, response |
Present Simple/Continuous Tenses |
|
|
|
Ex.1-4 p.22 sb |
|
22 |
|
|||||||||||||
23 |
|
Unit 6. Мій дім |
Описати різноманітні місця проживання |
|
Виражає уподобання щодо місць проживання |
|
|
Appliance, attic, collocation, porch, label, incredible |
Порядок прикмет-ників у реченні |
Вимова нових слів і виразів |
Ex.3,4 p.24 sb |
Ex.5 p.25 sb |
Ex.6 p.25 sb |
|
24 |
|
Відео – урок. Типи будинків |
Бесіда про типи житла. Перегляд фільму “Types of Houses” |
|
|
|
Special features, inside, outside, neighbours,deta-ched house, cottage, castle |
|
Інтонація розпо відних речень |
|
|
Ex.1-4 p.10 wb |
||
25 |
|
Unit 7. Громадські місця у місті |
Опрацювання тексту “The city that never sleeps” |
Складає перелік місць для екотуризму |
|
Запитує про правила безпеки пересування по місті |
|
Directions, map, key, subway, offer, sight, terminal |
|
Логічний наголос |
|
Ex.2 p.26 sb |
Ex.3,4 p.26 sb |
|
26 |
|
Places in cities |
Запитати та відповісти про місце Знаходжень ня громад ських місць |
|
|
Option, right, left, get in, trip, art gallery |
Наказо-вий спо-сіб |
|
Ex.5 p.27 sb |
Ex.2 p.11wb |
Ex.1 p.11wb |
|||
27 |
|
Урок гра-матики |
Виконання вправ на ут ворення сту пенів порів няння прик метників |
|
|
|
|
Describe, opinion, fact, syllable, add |
Comparisons of adjectives |
|
|
|
Ex.1-4 p.86-87gb |
|
28 |
|
Unit 8. Континенти та країни |
Порівняти континент-ти та країни. Робота з картою |
|
Порівнює міста в різних частинах світу |
|
Порівнює варті сть подо рожі різ ними видами транспорту |
Continents and countries |
Ступені порівняння прик-метників |
Вимова назв країн |
Ex.4 p.28 sb Ex.2 p.12 wb |
|
Ex.1,3 p.12 wb |
|
29 |
|
|||||||||||||
30 |
|
Unit 9. Географічна карта |
Запитати та відповісти про місцезнаходження країн на карті |
|
Демонструє розу міння цін ності ку льт.розмаїття та по треби жи ти в мирі |
|
|
Area, compass, point, explore |
|
Вимова нових слів |
|
Ex.4 p.30 sb |
Ex.2,3 p.30 sb |
|
31 |
|
Mexico |
Бесіда про погоду у Мехіко |
|
|
|
|
Mild, frost, above, rainforest, include, nature |
A lot - a bit – much - very |
|
|
Ex.1 p.13wb |
Ex.7p.31Ex.2p.13wb |
|
32 |
|
Ukraine. Наша рід на земля. |
Бесіда про Україну. Перегляд фільму про Україну
|
Обговорює питання, пов’язані із збере женням навколишнього се редовища у країні |
Обговорює грома дянську позицію та погля ди на со ціальні проблеми своєї країни |
|
|
Factfile, motherland |
|
|
|
|
|
|
33 |
|
Unit 10. ‘Мій дім-моя фор-теця’ |
Описати приміщення у житлі |
|
Описує власне житло |
|
|
Appropriate, cosy, luxurious, spacious, view, spare |
Суфікса-льний спосіб утворен-ня прик-метників |
Утворення прикме- тників за допомо-гою суфік сів |
Ex.7 p.33 sb |
Ex.3,4 p.32 sb Ex.9 p.33 sb |
Ex.1,5 p.32 sb |
|
34 |
|
There’s no place like home |
Опис свого будинку Вживання прикмет- ників при описі житла |
|
|
|
Best regards, sincerely, exactly, heading, exterior, advertisement, interior, feature |
|
Особливості інто-нації |
|
Ex.2 p.15 wb |
Ex.1-3 p.14 wb |
||
35 |
|
Соціоку-льтурний параграф.Націона-льний парк в Нью Мексико |
Розповісти про відомі національні парки |
|
Робить повідомлення про відомі національні парки |
|
|
Ceiling, chamber, formation, scenery, waterfall |
|
Вимова нових слів |
|
Ex.1 p.34 sb |
Ex.2 p.34 sb |
|
36 |
|
Міжпред- метні зв’я зки. Анг-лійська і геологія. Утворен-ня печер |
Розповісти про різноманітні за походженням печери |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
Column, dissolve, mineral, weight |
|
|
|
Ex.1 p.35 sb |
Ex.2 p.35sb |
|
37 |
|
|||||||||||||
38 |
|
Unit 11. Це було чудово |
Тематична бесіда про події в минулому |
|
Порівнює сімейні традиції |
|
|
Awful, diary, pity, empty, live band |
To be в минулому часі |
Вимова звуку [ ] |
Ex.2 p.38 Ex.7 p.39 sb |
Ex.3 p.38 sb |
Ex.4 p.38 Ex.5,6 p.39 sb |
|
39 |
|
Festivals |
Використання дода-ткової інформації |
|
Порівнює свята і традиції в різних країнах |
|
|
Advertise, note, accommodation, forget, mascot, in case, get lost, outfit, tent
|
Was-were |
Логічний наголос |
|
Ex.2 p.16wb |
|
|
40 |
|
Unit 12. Знамениті постаті |
Опрацювати текст “Did you know that…” |
|
Робить повідом повід про відомих людей світу |
|
|
Alive, compose, create, great |
Вживання can-could |
Наголос слів у реченні |
|
Ex.2 p.40 sb |
Ex.3,4 p.40 sb |
|
41 |
|
Famous People |
Бесіда про життя в минулому |
|
Порівнює життя те перішнього і мину лого |
|
|
While, pass, deaf, certainly, well-known |
Can-could для вира-ження мо жливост. |
|
Ex.7 p.41 sb |
|
Ex.1-3 p.17 wb |
|
42 |
|
Урок-за-хист про-ектів “A Famous Person I Admire” |
Запитувати та надавати інформа-цію, роз’яснювати і уточнювати |
|
Пояснює вибір особистих символів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 |
|
Урок гра-матики |
Виконання вправ на утворення і вжива-ння Past Simple |
|
|
|
|
Quarrel, enjoy, save hold, hike |
Past Sim-ple (regu lar and irregular verbs) |
|
|
|
Ex.1-5 p.67-68gb |
|
44 |
|
Unit 13. Альманах |
Розповісти про знаменитостей |
|
|
|
|
Almanac, disaster, justify, launch, smash |
Утворен-ня та вжи ванняPast Simple |
Вимова закінчення [-ed] |
|
Ex.2 p.42 sb |
Ex.3,4 p.43 sb |
|
45 |
|
Події минулого |
Драматизація діалогу. Гра - пантоміма |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
|
|
Crash, fall down, without, sound, movement |
|
|
Ex.8 p.43 sb |
|
Ex.1-5 p.18 wb |
|
46 |
|
|||||||||||||
47 |
|
Урок гра-матики |
Виконувати вправи на вживання відносних займенників |
|
|
|
|
Serve, horror film, lovely, correct |
Relative Pronouns |
|
|
|
Ex.1-6 p.158-160gb |
|
48 |
|
Інтереси Unit 14. Цікаві розваги |
Опрацювання тексту “Unrecognised Pioneers” |
|
Оцінює інфраструктуру доз вілля ді тей англо мовних країн |
|
|
Brand name, design, improve, invent, rule |
|
|
|
Ex.2 p.44 sb |
Ex.1,3 p.44sb |
|
49 |
|
Урок-захист проектів “My Favou- rite toy” |
Вчити висловлювати свою думку про улюблені ігри та іграшки. |
|
|
|
Darts, order, cost teddy bear, collection, points, scrabble, cheap |
Relative Pronouns |
Вимова займенників who, whose, which |
Ex.10 p.45 sb Ex.2 p.19 wb |
|
Ex.6-8 p.45 sb |
||
50 |
|
Unit 15. Час істо-рій. ‘The Beatles’ |
Опрацювання тексту “Yesterday- the Story of the Beatles” |
|
Визначає достовірність інфор мації |
|
|
Amazed, charts, club, break up, fan, drummer |
-ing / -ed particles |
Вимова закінчення [ ] |
Ex.1,6,7 p.46,47 sb |
Ex.3 p.46 sb |
Ex.5 p.46 sb |
|
51 |
|
Урок - презентація |
Розказати про свою улюблену групу (ви-конавця) |
|
|
Наводи ть прик лади впливу музики та літе ратури на здо ров’я та самопо чуття |
|
Release, advert, postage, stamp |
|
Інтонація здивування |
|
Ex.10 p.47 |
|
|
52 |
|
Музика і книги в нашому житті |
Робота з біографіч-ними статтями |
|
|
Обговорює мож ливості замов лення квитків онлайн |
Include, playwright, exact, believe, return, marry |
|
|
|
Ex.2 p.21wb |
Ex.1-4 p.20wb |
||
53 |
|
Соціоку-льтурнийпараграф.Походження пріз-вищ |
Розповісти про походження англійсь-ких і українських прізвищ |
|
|
|
|
Ancestor, come from, date back to, nickname, tell people apart |
|
Фразеоло гічні слова |
|
Ex.2 p.48 sb |
Ex.1,3 p.48 sb |
|
54 |
|
Міжпред-метні зв’я зки. Анг-лійська та історія.Вікінги |
Опрацювання тексту про вікінгів |
|
Планує краєзнав чу подо рож |
|
|
Carve, flexible, length, reach, raw, shallow |
|
Вимова нових слів та виразів |
|
Ex.1 p.49 sb |
Ex.2,4 p.49 sb |
|
55 |
|
Проектна робота ‘Давні на-роди, що заселяли Україну’ |
Перегляд фільму про минуле України |
|
|
|
Native, cossack, rule, land, populated |
|
|
|
|
|
||
56 |
|
|||||||||||||
57 |
|
Урок гра-матики |
Виконувати вправи на вживання Past Continuous |
|
|
|
|
Progress, report, bake, ride |
Past Con-tinuous – питання і заперечення |
Вмова кінцевої -ing |
|
|
Ex.1-5 p.75-77gb |
|
58 |
|
Unit 16. ‘Чим ти займався’ |
Інформувати про події в минулому |
|
|
Демонструє розу міння впливу звичок на стан здоров’я |
|
Checkout, fill, enormous, nearby, rush |
Past Conti nuous |
Вимова закінчен ня [ ] |
Ex.2 p.52 sb |
Ex.4 p.52 sb |
|
|
59 |
|
Нещасні випадки |
Висловити задоволення та співчуття |
|
|
|
Nightmare, slipped, knocked over, fail, terrible |
Минулий тривалий час |
Expres-sing com-plaint and sympathy |
|
Ex.5 p.53 sb |
Ex.7,8 p.53 sb Ex. 1,2,4p.22wb |
||
60
|
|
Unit 17. It Happened to me! |
Введення нового лексичного матеріалу |
|
|
|
Crack, dreadful, fence, scream, survive |
Практика вживання минулих часів |
Особливості інтона ції розпо-відних ре чень |
|
Ex.3 p.54 sb |
Ex.2,3 p.54 sb |
||
61 |
|
Природні лиха |
Описати стихійні явища природи |
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
Thunderstorm, eruption, hail, earthquake, flood |
|
|
Ex.6 p.55 s |
Ex.4 p.55 sb |
Ex.5 p.55 sb |
|
62 |
|
Урок гра-матики |
Виконання тренува-льних вправ на роз-межування Past Simple – Past Continuous |
|
|
|
|
Stated time, immediately, action tip, daydream |
Порівняння вжива ння мину лих часів |
|
|
|
Ex.1-5 p.79, 80 gb |
|
63
|
|
Unit 18. In the News |
Висловлювати своє ставлення до подій в минулому |
|
|
Розрізняє безпеч ні та не безпечні ситуації під час відпочинку |
|
Ankle, escape, unhurt, explain, scratch |
Past Simple – Past Continuous |
|
Ex.6,7 p.57 sb |
Ex.3 p.56 sb |
Ex.2,5 p.56, 57 sb |
|
64 |
|
Нещасні випадки |
Висловлення думки. Уміння вести дискусію |
|
|
|
Cycle, finger, injury, survive, rescue |
Вживання when i while |
Інтонаційні особли вості вира ження емоцій |
Ex.3 p.24wb |
|
Ex.1,24 p.24 wb |
||
65 |
|
|||||||||||||
66 |
|
Unit 19. Чим ти займався в мину-лому |
Переказати про свої заняття в минулому |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
|
|
Childhood, shoot, flying saucer, take up, stunt |
Вживання used to… та Past Simple |
Інтонація розповід них речень |
Ex.6 p.59 sb |
Ex.2 p.58 sb |
Ex.3,5 p.58, 59 sb |
|
67 |
|
Моє дити нство |
Бесіда про спогади з дитинства |
|
|
|
Sandcastle, patient, junk food, angry |
Used to – для вира-ження ми нулої дії
|
|
|
Ex.1,2 p.71gb |
Ex.1-4 p.25 wb |
||
68 |
|
Unit 20. Час історій |
Написання історій з опорою на картинки |
|
Обговорює особи вості вза ємодії особистості і групи |
|
|
Cover, frozen, loud, reach, roar, terror, feel tired, feel sick, application |
Subject/object questions |
Інтонація питальних речень |
Ex.1 p.60 sb |
Ex.2 p.60 sb ex.2 p.26wb |
Ex.4 p.60sb Ex.1,24p.127128gb |
|
69 |
|
A Day to Remem-ber |
Описувати спосіб життя, проблеми та досягнення |
|
|
|
Huge, moor, across, slowly |
Opposites |
|
Ex.9 p.61 sb |
Ex.2 p.27wb |
Ex.4,5 p.27wb |
||
70 |
|
Люди,що нам допо магають. ‘Служба порятун-ку’ |
Бесіда про професії рятувальних служб |
Дискутує довкола питань екології та здоров’я |
Обговорює ризики певних професій |
|
|
Emergency, house-hold, local, lollipop, crime |
|
|
|
Ex.2,4 p.62,63 sb |
Ex.1,2 p.63 sb |
|
71 |
|
Сhristmas |
Перегляд фільму “Christmas in Different Countries” |
|
Порівнює традиції святкування Різдва в Україні і Британії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 |
|
|||||||||||||
73 |
|
Revision |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
74 |
|
|||||||||||||
75 |
|
|||||||||||||
76 |
|
|||||||||||||
77 |
|
Winter |
Бесіда про зиму і свята взимку |
Традиції святкування зимових свят в Україні і Британії |
|
|
|
|
|
|
||||
Blockbuster 2 II семестр
№ |
Розділ. Тема. |
Мовленнєві функції |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні вміння |
|||||||||
Еколо-гічна безпе-ка та сталий розви-ток |
Грома-дянська відпо-відальність |
Здоро-в’я і безпека |
Підпри-ємливість та фінан-сова грамотність |
Лексич-ний |
Грама-тичний |
Фоне-тичний |
Зорове сприймання |
Писем- не продукування |
Сприй-мання на слух |
|||||
Module 5. Я і майбутнє. |
||||||||||||||
78 |
|
My winter holidays. Christmas in the United Kingdom
|
Розповідати про зимові канікули і відпочинок узимку. Опрацю вувати матеріал краєзнавчого характеру |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Christmas, ornament, stocking, candy cane, wreath, carol, reindeer, Christmas tree. |
Past Simple or Past Continuous |
Вимова нових слів і виразів |
Робота над текстом “Christmas in the United Kingdom” |
Тренува-льні вправи WB p.72 Ex.3,4. |
|
|
79 |
|
Unit 21. Щасли-вий день героїв коміксу.
|
Введення нової лексики мовними засобами коміксів |
|
|
|
|
break down, comic strip, fall off, ongra-tulation, flying cars,videopho-ne screen |
Future Simple |
Вимова нових слів і виразів |
SB p.65 SB p.66 Ex.2,3 |
SB p.67 Ex.6 |
SB p.66 Ex.2 |
|
80 |
|
Мої думки про майбутнє |
Дати додаткову інформацію |
|
Планує траєкто-рію влас-ного життя |
|
|
Wristwatch phone, solar panels, frame, front row seat, get off, hold on tight, lucky, |
Future Simple
|
Вимова стягненої форми won’t |
WB/28 Ex.3 SB p.67 Ex.5 |
WB/28 Ex.1,2 |
|
|
81 |
|
Technolo-gy |
Розпитувати з метою отримання інформації |
|
Обгово-рює свою роль у сучасному технологічному сере-довищі |
|
|
Promise, reassurance, recharge, stuck in traffic |
|
Інтонаційні особ-ливості діалогів |
WB p. 93 |
WB p. 94 Ex.1,2 |
SB p.67 Ex.4 |
|
82 |
|
I am a fortune teller |
Розповідати про майбутнє |
|
|
Навчальний словниковий диктант |
Future Simple
|
Інтонація питальних речень |
|
WBp.94 Ex.3, 5 WB/28 |
|
|||
83 |
|
Unit 22. What will happen? |
Описувати риси характеру людей |
|
Порівнює безпосереднє спіл-кування з віртуальни |
|
|
Anxious,argument calm down, cheer up careful, caring, |
Префікси un-, in-, im-, dis- |
Вимова нових слів |
SB p.68 Ex. 2, 3 |
WB/29 Ex.1 |
SB p.68 Ex. 2 |
|
84 |
|
Знаки зодіаку |
Ознайомити із гороскопом |
|
|
|
|
Decision, feel a bit down, Gemini, ener-getic, hard-working, impatient |
Future Simple (will) – making predictions |
Вимова знаків зодіаку |
|
SB p.69 Ex.7 |
SB p.69 Ex. 8 |
|
85 |
|
Слово-твір прикмет-ників (антоні-мів) Character adjectives |
Описувати характер особи |
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети |
|
|
Leo, Libra, loyal, make a decision, prediction, Sagittarious, Scorpio, sensitive, sit a test, star sign |
Adjective-forming prefixes with negative meaning |
Вимова прикметників із префіксом un-, in-, im-, dis- |
SB p.69 Ex.4(a) |
WB/29 Ex.3 SB p.69 Ex.4(b) |
|
|
86 |
|
Урок-проект «Make predictions about your future» |
Складати гороскоп |
Презентує про-екти щодо збереження довкілля та за-безпечення йо-го стало го роз-витку |
|
|
|
Stubborn, Taurus, things will get better, trust, unexpected, upset,Virgo |
Future Simple (will).Вико-нання тре-нувальних вправ на вживання майбутньо-го часу |
|
|
WB/29 Ex.4 SB p.69 Ex.10
|
|
|
87 |
|
Активізація та контроль навиків сприймання на слух |
||||||||||||
88 |
|
Unit 23 Progress |
Описувати картинки |
|
Обговорює свою роль у су-часному технологічному сере-довищі |
|
|
Air pollution, alternative, authentic, conference, design, energy, environment, exhibition |
|
Вимова нових слів і виразів |
SB p.70 Ex.3,4 |
SB p.70 Ex.2 |
SB p.70 Ex.4 |
|
89 |
|
Захист навколишнього середовища
|
Ознайомити із проблемами довкілля |
|
|
Оцінює вплив навколишнього середо сере на здоров’я людей |
|
Fuel, fume, guide book, imagine, lower, motor racing car |
Зворот to be going to |
Інтонація речень з be going to |
|
WB p.30 Ex.1 |
WB p.30 Ex.4 |
|
90 |
|
Урок гра-матики |
Виконувати вправи на вживання be going to
|
Розробляє план щодо проведення шкільних еко-логіч-них заходів |
|
|
|
Celebrate, snack, invitation, pastries |
To be going to –для вираження планів |
|
GB p. 91 Ex.5 |
GB p.90-92 Ex.3,6 |
|
|
91 |
|
Розвиток транспор-ту у май-бутньому |
Висловити свою думку |
Обговорює пе-реваги екологічних видів транс-порту |
|
|
|
Museum, natural gas, no longer, petrol station, polluted, present |
Різниця у вживанні will та звороту to be going to |
|
SB p.71 Ex.5 (a)
|
SB p.71 Ex.5 (b, c) WB p.95 Ex.1 |
SB p.71 Ex.7
|
|
92 |
|
A car of the future |
Описувати авто майбутнього |
|
|
|
Reduce, run on petrol, science fiction, solar power, source, traffic jam |
Will vs Going to |
Інтонація речень описово-го харак-теру |
|
WB p.96 Ex.2 WB/30 Ex.3 |
|
||
93 |
|
Unit 24 Цікаві та дивні винаходи |
Розповідати про незвичайні винаходи |
|
|
Обгово-рює по-зитивні і нега-тивні наслід-ки від винахо-дів |
|
Amazing, bargain, call out, cone, flashing, guarantee, injury, invention, microchip |
|
Вимова will-‘ll-won’t |
SB p.72 Ex.2 |
WB/31 Ex.1 |
SB p. 72 Ex. 2 |
|
94 |
|
Твоє ставлен-ня до ви-находів |
Ознайомити з винаходами та висловити своє ставлення до них |
|
|
|
Mind, muddy, notice, pot, ordinary, pawprint, practical, punish |
Type I conditionals
|
Особливості вимови will, ’ll, won’t |
SB p.73 Ex.4, 7 (а) |
SB p. 73 Ex. 7(b) WB/31 Ex.2 |
SB p. 73 Ex. 9 |
||
95 |
|
Виконання граматичних вправ |
||||||||||||
96 |
|
If you sell your best invention… |
Аргументувати свою точку зору |
|
Обговорює свою роль у су-часному технологічному сере-довищі |
|
|
Safety, sign, smart, solution, sound, tell sb the truth, thermal jacket |
Type I conditionals
|
Логічний наголос в умовних реченнях І типу |
SB p.73 Ex.8 |
WB p.100 Ex.2 |
SB p.73 Ex.9 |
|
97 |
|
Урок-захист проектів «The Future Product Poster» |
Розпитувати з метою отримання інформації. Описувати малюнки |
|
|
|
Time-saving, transmitter, useless, value, waste, wonder pan, wet floor |
|
Інтонаційні особли вості при вираженні власної думки |
|
WB p.100 Ex.3,4, 6 |
|
||
98 |
|
Активізація та контроль навиків усного продукування |
||||||||||||
99 |
|
Unit 25 Future life |
Розповідати про життя в майбут-ньому |
Проектує влас ні пов-сякден-ні дії на захист довкіл-ля та збереження ре-сурсів |
|
|
|
Affect, better, boring, building, different, dirty, drawing, Earth, easy,environmentally friendly |
Future Simple |
Вимова нових слів і виразів |
SB p.74 Ex.2 |
SB p.74 Ex.3 |
SB p.74 Ex.2 |
|
100 |
|
Написан-ня статті |
Аргументувати свою точку зору |
|
|
|
Housework, instead of, look on the bright side, lose, moon, ozone layer |
|
Вимова дифтонгу /au/ |
SB p.75 Ex. 5 |
SB p.75 Ex.6 (an article giving opinion) |
SB p.75 Ex.8 |
||
101 |
|
Школи майбут-нього |
Уважно стежити за презентова-ною інформа-цією |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
Recover, rubbish, shout, space shuttle, sth comes true, |
Future Simple |
Наголос у багато-складових словах |
WB/32 Ex.2 (а) |
WB/32 Ex.2 (b) |
|
|
102 |
|
Opening/Closing remarks |
Запитувати та надавати інфор-мацію про себе |
|
|
|
|
Словниковий диктант |
|
|
WB/33 Ex.1, 2 |
WB/33 Ex.3 |
|
|
103 |
|
Соціо-культур-ний па-раграф. Науковий центр Арізони. |
Надавати інформацію про музей |
|
Робить повідомле-ння про ос новні пам’ятки історії, культури і науки |
|
|
Advertisement biotechnology, cue, dock, spy doorway, escape, experience, featured, find out, lab, maze |
|
Вимова техніч-них термінів |
SB p. 76 Ex.2 |
|
SB p. 76 Ex.2 |
|
104 |
|
Curricular Cuts 5 (Science) Why is the sky blue? |
Розповідати про природні явища |
Розгля-дає приро-ду як цілісну систему |
|
|
|
Mixture, rainbow, energy, waves, wavelengths, hits air particles, |
Will, won’t or be going to |
Вимова s, es в іменни-ках множини |
SB p.77 Ex.1,2 |
Making a cartoon strip SB p.78 Ex.1,2,5 |
SB p.77 Ex.1 |
|
105 |
|
Виконання закріплюючих лексико-граматичних вправ (module 5) |
||||||||||||
106 |
|
Активізація та контроль навиків писемного продукування |
||||||||||||
Module 6. Подорож. |
||||||||||||||
107 |
|
Unit 26 Travel Cities
|
Надати загальну інформацію |
|
Демонструє розумі-ння цінності культур-ного розмаїття та необ-хідності жити в мирі |
|
|
Treasure, bazaar, busy modern arena, cathedral, click on, cobbled street |
|
Вимова власних географічних назв |
SB p.80 Ex. 4 |
WB/34 Ex.1 |
SB p.80 Ex. 2,3 |
|
108 |
|
Запрошуємо до Відня |
Розповідати про міста, запитувати та надавати інформацію |
|
|
|
Desert, distance, enormous, famous landmark, fancy, link, lovely, match |
Вживання неозначеного артикля a/an та означеного – the |
Вимова неозначеного артикля a/an |
SB p.81 Ex.6(a) |
WB p.102 Ex.1,2 |
|
||
109 |
|
Цікаві місця cвіту |
Запитувати та надавати інформацію
|
|
Планує краєзнавчу подорож |
|
|
Mosque, pavement café, place, sail, sight, size, sightseeing, square, terrific suggestion |
a/an та the |
Інтонаційні особливості діалогів |
GB p.103 |
GB p. 102 Ex.1,2 p. 104,105 Ex.3-6 |
|
|
110 |
|
Урок-захист проектів «A famous city in my country» |
Описувати місто |
Складає перелік місць для екотуризму у своїй країні |
|
|
|
|
Zero article |
|
WB p.106 Ex.8 |
WB p.104 Ex.5 WB p.106 Ex.7 |
|
|
111 |
|
Unit 27 Fun in the city |
Описувати листівку, відповідати на запитання |
|
Наводить приклади участі родини у житті громади |
|
|
Adult, ballet performance, camcorder, daily, depart, double-decker, exotic plant |
|
Вимова нових слів |
SB p.82 Ex.1(b) |
SB p.83 Ex.3 |
SB p.82 Ex.2 |
|
112 |
|
See London`s major sights |
Дати додаткову інформацію |
|
|
|
Порів-нює вар-тість по-дорожі різними видами транспорту |
Ghost tour, greenhouse, infant, leaflet, local, major, operate, price, route, royal
|
Present Perfect(affirmative/negative) |
Інтонація стверджувальних і заперечних речень у Present Perfect |
SB p.83 Ex.5 |
SB p.83 Ex.6,7 WB/35 Ex.4 |
|
|
113 |
|
European capitals: Madrid |
Надавати інформацію про місто
|
Пояснює вза-ємозв’язок лю-дини й навколишнього середо-вища та залежність її від при-родніх ресурсів |
|
|
|
Навчальний диктант |
Present Perfect Tense |
Вимова стягнених форм haven’t/hasn’t |
WB/35 Ex. 2 |
WB p.109 Ex.4 |
WB/35 Ex.5 |
|
114 |
|
Київ – столиця України |
Ознайомити з визначними місцями |
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
|
|
Лексика по темі “Kyiv” |
Present Perfect Tense |
Вимова історичних назв |
|
|
|
||
115 |
|
Моє рідне місто |
Розповісти про історію Кременця |
Робить повідомлення про пам’ятки історії та культури Кременця |
|
|
It was founded, ancient, the best way |
Питальні речення |
|
GB p.110 Ex.7 |
GB p.110,111 Ex.6,8 |
|
||
116 |
|
Активізація та контроль навиків усного продукування |
||||||||||||
117 |
|
Unit 28 What a city needs
|
Пропонувати шляхи покращення життя у місті |
|
Наводить приклади участі осо-бистості у житті громади |
|
|
Be up to, catch up, cycle lane, facility, for ages, improvement |
|
Особливості вимо ви word linking |
SB p.84 Ex. 4 |
WB/36 Ex.1 |
SB p.84 Ex.3 |
|
118 |
|
Обладнання, необхідне для міста |
Описувати предмети |
|
|
|
|
Just, since, already, ever, yet |
Вживання just, already, yet, since, for |
Вимова стверджувальних речень |
WB p.111 Ex.9 |
WB/36 Ex.3 WBp.110 Ex.8 |
|
|
119 |
|
Громадський тран-спорт міста
|
Запитувати та надавати інформацію |
|
|
Аналізує нас-лідки порушення пра-вил до-рожньо-го руху |
|
Loads of, parking space, pick up, public transport, recognize, reserved, rubbish bin |
Вживання just, already, yet, since, for |
Інтонація спеціаль-них запи-тань |
|
SB p.85 Ex.11 |
SB p.85 Ex.10
|
|
120 |
|
Unit 29 Eating out in the city
|
Розповідати про заклади харчування |
|
|
Обгово-рює особли-вості харчування у підлітковому віці та харчові звички |
|
Aroma, atmosphere, awful, bitter, cheeseburger, chopped, cool down, curry, delicious, dessert |
Present Perfect (interrogative/short answers) SB p.86 Ex.2 |
Особливості вимо-ви назв британських страв |
SB p.86 Ex.3,
|
|
SB p.86 Ex.3 |
|
121 |
|
Рестора-ни та ка-фе |
Розповідати про візит до ресторану |
|
|
|
Розподі-ляє кошти на продукти харчування |
Disgusting, fried chicken, prawn excellent, ice-cream parlour |
Present Perfect-Past simple
|
|
|
WBp.113 Ex.1, 2,3WB/37Ex.4 |
SB p.87 Ex.7 |
|
122 |
|
An article about your last visit to a restаurant |
Надавати інформацію про подію |
|
|
Наводить прик-лади купівлі продук-тів для здорового хар-чування |
|
Relish, roast beef, salmon steak, sauce, seating capacity, serve with, shout about, silent |
Present Perfect-Past simple
|
Інтонаційні осо-бливості діалогів |
|
WB p.114 Ex.7 SB p.87 Ex.8 |
|
|
123 |
|
Unit 30 Types of holidays and means of trans-port
|
Введення нового лексичного матеріалу в усне мовлення |
|
|
Демонструє важливу потребу дотри-мання правил дорож-нього руху, поведінки на воді та в інших місцях |
|
Adventurous, get away, mountain resort, exciting, caravanning, fabulous, , jet skiing |
|
Вимова нових слів і виразів |
|
WB/38 Ex.1,2,3 |
SB p.88 Ex. 3 |
|
124 |
|
Greeting from … A postcard to a friend\ |
Розповідати про канікули
|
|
|
|
Relaxing, sightseeing, spectacular, skiing, sailing, |
|
Вимова географічних назв |
SB p.88-89 Ex.4,5 |
SB p.89 Ex. 9 |
SB p.88-89 Ex.4(c) |
||
125 |
|
Заняття людей під час відпочинку |
Висловити свою думку |
|
|
Розрізняє без-печні та небезпечні си-туації під час активного від-починку |
|
watersport facilities, windsurfing, windy |
Прикметни-ки |
Вимова багатоскладових прикметників |
WB p.39 Ex.2 |
WB p.39 Ex.3,4 |
|
|
126 |
|
Cоціо-культурний параг-раф. Будинок-казка в Британії. |
Аргументувати свою точку зору |
|
Визначає достовірність інформації |
|
|
China, fairy tale, fireplace, furniture, hang, rock, scenery, slate roof, stone farmhouse |
|
Вимова власних назв |
SB p.90 Ex.2,3 |
|
|
|
127 |
|
Curricular Cuts 6 Дослідження річки |
Робота над текстом пізнавального характеру |
|
|
|
Обговорює ефек-тивне та раціона-льне ви-користання при-родних ресурсів |
Cargo transport route, dam, flow through, length, importance, low, investigate, plain, major |
|
Вимова географічних назв |
SB p.91 Ex.2,3 |
|
SB p.91 Ex.2 |
|
128 |
|
Виконання закріплюючих лексико-граматичних вправ (module 6) |
||||||||||||
129 |
|
Активізація та контроль навиків писемного продукування |
||||||||||||
Module 7. Безпека. |
||||||||||||||
130 |
|
Unit 31 Health matters
|
Розповідати про подорож за кордон Описувати почуття людей |
Дискутує дов-кола питань екології життя та здо-ров’я людини |
|
|
|
Advice, aspirin, broken arm, have a temperature, health matter, medicine, pale, sore throat, stomach ache, take care |
Reflexive pronouns |
Інтонація вираження співчуття |
SB p.93 SB p.94 Ex.3
|
WB/40 Ex.3 |
SB p.94 Ex.2
|
|
131 |
|
Хвороби та їх лікування |
Надати необхідну пораду |
|
Дає пора-ди щодо правил по-ведінки під час епі демії та ві дпочинку |
|
|
Terrible, toothache, visit, weather, wet |
Reflexive pronouns |
Вимова зворотних займе-нників |
SB p.95 Ex.5 |
SB p.95 Ex.7 |
|
|
132 |
|
Unit 32. Rules and regulation
|
Розповідати про правила поведінки |
|
|
|
Agree, dress code, camper, chicken, comfortably, dangerous, dining hall, disagree, drowning, emergency |
Must(n`t)-(Don`t)Have to |
Вимова стягненої форми mustn`t |
SB p.96 Ex.1 |
SB p.96 Ex.3,5 |
|
||
133 |
|
Здоровий спосіб життя |
Розпитувати з метою роз’яснення |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Equipment, except, first aid kit, in case of, grounds, forbidden, fully equipped, hygiene, |
Must(n`t)-(Don`t)Have to |
|
|
WB/41 p.4 |
SB p.97 Ex.6 |
|
134 |
|
Правила культур-ної пове-дінки |
Складати тематичний діалог |
|
|
|
Ідентифі-кує влас-ні права і обов’яз-ки |
Insect repellent, lifejacket, litter, make sure, pillow, necessary, notice, protect |
Must-mustn`t |
Інтонаційні осо-бливості діалогів в англійсь-кій мові |
SB p.97 Ex.8 |
GB p.137 Ex.1-3 |
|
|
135 |
|
Unit 33. Захисти-мо свою Землю |
Вводити новий лексичний матеріал в усне мовлення |
|
|
|
Обговорює ефек-тивне та раціона-льне ви-користа-ння при-родних ресурсів |
Bottle, break down, cardboard, cash, cereal, convenient, disposable, eco-friendly, groceries, list |
|
Вимова нових слів і виразів |
SB p.98 Ex.2,3 |
WB/42 Ex.1 |
SB p.98 Ex.2 |
|
136 |
|
Урок-дискусія «What we should (n`t) do to help our planet » |
Розпитувати з метою отримання додаткової інформації |
|
|
|
Margarine, oxygen, packaging, packet, product, recycle |
(Un)Countables-Quantifiers
|
Інтонаційні осо-бливості ведення дискусії |
SB p.99 Ex.5 |
WB/42 Ex.3 |
|
||
137 |
|
Зелена планета |
Застосовувати граматичні правила практично |
Проектує влас-ні дії на захист довкіл-ля та збереження ре-сурсів |
|
|
|
Tub, tuna, wash, waste, wood, wrapper |
(Un)Countables-Quantifiers
|
Інтонація заперечних речень |
|
SB p.99 Ex.6 GB p.116 Ex.1,2,3 |
|
|
138 |
|
Урок-захист проектів «The Eco-Friendly Poster» |
Обговорити заходи по збереженню довкілля |
|
|
|
Waste, re-use, save, scrap, seed, sheet, tin |
(Un)Countables-Quantifiers
|
|
|
WB p.117 Ex.6 |
SB p.99 Ex.8 |
||
139 |
|
Активізація та контроль навиків зорового сприймання |
||||||||||||
140 |
|
Unit 34. Home safety
|
Опрацювання нового лексичного матеріалу |
|
|
Пояснює прави-ла без-печної поведінки |
|
Allow, avoid, battery ope-rated, cleaning supply, elec-trical outlet, electrocute |
|
Вимова нових слів |
SB p.100 Ex.2 |
WB/43 Ex.1 |
SB p.100 Ex.2 |
|
141 |
|
Пробле-ми та їх вирішен-ня |
Робота над текстом “Save as houses” та обговорення |
|
|
Формулює пра-вила безпеки у пов-сякден-ному житті |
|
Fence, go ahead, object, furniture, hairspray, improve, install, locked, non-slip, out of reach |
Clauses of purpose
|
Інтонаційні осо-бливості виражен-ня доз-волу і за-борони |
|
SB p.101 Ex.4 |
SB p.101 Ex.6 |
|
142 |
|
Design a leaflet |
Розвивати навики діалогічного мовлення |
|
|
Проектує власні дії на збереження здо-ров’я |
|
Oven, poison, prevent, sharp, shatter, slip resistant material, sprain, twist |
Clauses of purpose
|
Логічний наголос у складнопідрядних реченнях |
WB/43 Ex.4(a) |
WB/43 Ex.2 SB p.101 Ex.7 |
|
|
143 |
|
Unit 35. Problem solved
|
Опрацювати тексти листів для отримання додаткової інформації |
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети |
|
|
Adult, advice, appearance, barbecue, get on, classmate, desperate, |
|
Вимова нових слів |
SB p.102 Ex.2,3 |
WB/44 Ex.1 |
SB p.102 Ex.2 |
|
144 |
|
Asking for and giving advice |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції
|
|
Формулює особисті цінннісні пріоритети |
|
|
pocket money, realise, worry, miserable, spot, receive, solved, trust, |
|
Інтонація при наданні порад |
SB p.103 Ex.4,5 |
|
|
|
145 |
|
Letter of advice |
Опрацювати структуру написання листа |
|
|
Надає рекомендації щодо дотримання здо-рового способу життя |
|
|
|
|
SB p.103 Ex.6; WB/45 Ex.1,2,3 |
WB/45 Ex.6 |
|
|
146 |
|
Cоціо-культур-ний па-раграф. Британські закони для під-літків |
Розповідати про життя підлітків |
|
Порівнює типові для різних культур норми поведінки |
|
|
Age-restricted, apply, bank account, con-sent, criminal offence, vote goods, paren-tal consent, tattooing |
|
Вимова стягненої форми can’t |
SB p.104 Ex.2,3 |
SB p.104 Ex.4 |
|
|
147 |
|
Curricular Cuts 7 Germs |
Розповідати про здоровий спосіб життя |
|
|
Аргументує не-обхідність дот-римання осо-бистої гігієни |
|
Cough, flu, fingernail, germ, handle, rubbish bin, sneeze, stand a chance, tissue, vaccination |
|
Інтонація наказових речень |
SB p.105 Ex.1,2,3 |
SB p.105 Ex.4 |
|
|
148 |
|
Виконання закріплюючих лексико-граматичних вправ (module 7) |
||||||||||||
149 |
|
Активізація та контроль навиків писемного продукування |
||||||||||||
Module 8. Відпочинок та дозвілля. |
||||||||||||||
150 |
|
Unit 36 Music all around
|
Ввести новий лексичний матеріал в усне мовлення |
|
|
Наводить при-клади впливу музики на здо-ров’я і самопочуття |
|
Apologetic, awful, bored, calm, channel, cheap, ear-phone, con-centrate, depressed, |
|
Наголос у нових словах |
SB p.108 Ex.3,4 |
SB p.108 Ex.4 |
|
|
151 |
|
Твоє ставлен-ня до му-зики |
Висловити свої уподобання |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
|
Impatient, performance, properly, rock, thrilled |
|
Інтонаційні особ-ливості при вира женні почуттів |
WB/46 Ex.2,3 |
|
SB p.108 Ex. 2
|
|
152 |
|
Відомі співаки України |
Вчити вживати прислівники та розвивати навики роботи в малих групах |
|
|
|
Обговорює мож-ливості замовле-ння квит-ків онлайн |
exhausted, favourable, folk turn down, well- organised |
Quite/Rather-Very-Too WB p.150 |
Вимова речень з very та too |
SB p.109 Ex.6,7 |
WB/46 Ex.4,5 |
|
|
153 |
|
Unit 37 I`m the fun twin
|
Опрацювати новий лексичний матеріал під час роботи над текстом |
|
Обговорює особливості взаємо-дії особис-тості і групи |
|
|
Alike, chalk and cheese, chat, decide, conversation, |
|
Вимова повної інфінітивної фор-ми у реч. |
SB p.110 Ex.1,2,3 |
|
SB p.110 Ex.1 |
|
154 |
|
Free-time activities |
Ознайомити з новим грама-тичним мате-ріалом та тренувати у використанні в мовленні |
|
Пояснює вибір особистих символів |
|
|
On my own, personality, same, similar, tell apart |
-ing form-(to)infinitive; say-tell
|
Вимова закінчення –ing |
WB/47 Ex.3 |
SB p.111 Ex.5 WB/47 Ex.2 |
WB/47 Ex.5,6 |
|
155 |
|
Замітка до шкіль-ного жур-налу «Як я прово-джу мій вільний час» |
Розповідати про свій вільний час |
Пояснює необ-хідність прибирання за собою під час відпочинку |
|
|
|
distinguish, hang out, identical twins |
Вживання Say та tell у непрямій мові |
|
|
WB p.142 Ex.1,3 SB p.111 Ex.10,
|
|
|
156 |
|
Unit 38 Mind your manners
|
Бесіда про правила етикету |
|
Пояснює правила культурної поведіни |
|
|
Accidentally, bump into, care about, cartoon, equipment, fall over, get off, haircut, have a word with sb |
Question tags and intonation
|
Інтонація у розділових запитаннях |
SB p.112 Ex.2 |
WB/48 Ex.3 |
SB p.112 Ex.1(b) |
|
157 |
|
Ввічливість та так-товність |
Розвивати навики аудіювання та письма |
Наводить при-клади свого внеску у ста-лий розви-ток |
|
|
|
Invite, knock, mention, polite speech, quiz, respect, rude, time limit
|
|
Інтонація при вира женні ввічливості |
WB/48 Ex.1,5 |
WB p.133 Ex.1,2 SBp.113 Ex.7 |
|
|
158 |
|
Активізація та контроль навиків усного продукування |
||||||||||||
159 |
|
Unit 39. Types of intelligen-ce
|
Опрацювання нового лексич-ного матеріалу та обговорення |
|
Пояснює вибір особистих символів |
|
|
According, act out, activity, apology, belong, body language, communicate, discuss, drive my friend |
Some-Any-No-Every and compounds SB p.115 Ex.5 |
|
SB p.115 Ex.2,3,4 |
WB/49 Ex.1 |
|
|
160 |
|
Виготов-лення постера «Ways of learning» |
Використовува-ти лексику в усному мовленні |
|
|
|
|
Essay, explore, gift, imaginary beat, inter-personal, kine-tic, linguistic, maze, predict, shape, spatial, tap my feet |
Some-Any-No-Every
|
|
WB/49 Ex.4
|
WB/49 Ex.3 WB p.122 Ex.1 |
SB p.115 Ex.6,7
|
|
161 |
|
Unit 40 Films and characters
|
Ознайомитись із новим лексичним матеріалом в контексті |
|
Висловлює власне ставлення до роз-маїття фільмів |
|
|
Action scene, adventurous, animated, evil, communicative, creative, curious, fate, investigative, |
The passive SB p.117 Ex.5
|
Вимова буквосполучення wh /w/,/h/ |
SB p.116 Ex.1,3,4 |
WB/50 Ex.1,2 |
SB p.116 Ex.2 |
|
162 |
|
Опрацю-вання граматич-ного матеріалу |
Виконувати тренувальні вправи |
|
|
|
|
Shy, startling, summary, take sb back in time, thrilling, toe, truth, versus |
The passive
|
|
|
WB/50 Ex.4,5 WB p.156 Ex.1,2 |
|
|
163 |
|
Culture Corner 8 Are You a Survivor? |
Опрацювання інформації пізнавального характеру |
|
|
Дискутує з приво-ду впливу телепе-редач на здо-ров’я |
|
Carry out, insect, harsh, challenge, clothing, shel-ter, contestant, poisonous, survivor, terri- fying, |
|
Опрацювання звуків / æ/, /e/, / ə/ |
SB p.118 Ex.3 |
SB p.118 Ex.4 |
SB p.118 Ex.3 |
|
164 |
|
Curricular Cuts 8 Music and Mood |
Розвивати навички аудіювання |
|
|
Наводить прикла-ди впливу музики на са-мопочуття |
|
Banjo, beat, chord, flute, harp, mood, occur, pattern, pitch, rhythm, section, single, tempo, trumpet, tune |
The passive
|
|
SB p.119 Ex.3,4 |
WB p.156 Ex.1,2 SB p.119 Ex.5 |
SB p.119 Ex.1,2,3 |
|
165 |
|
Виконання закріплюючих лексико-граматичних вправ (module 8) |
||||||||||||
166 |
|
Активізація та контроль навиків писемного продукування |
||||||||||||
167 |
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||
168 |
|
Контроль читання |
||||||||||||
169 |
|
Виконання граматичних вправ |
||||||||||||
170 |
|
Контроль письма |
||||||||||||
171 |
|
Контроль говоріння |
||||||||||||
172 |
|
Резервний урок |
||||||||||||
173 |
|
Підсумковий урок |
||||||||||||