Календарно – тематичне планування з англійської мови складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07 червня 2017 р. № 804, розробленої на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти, і відповідно до положень концепції «Нова українська школа» (2016 р.)
Календарно – тематичне планування уроків англійської мови у 8 класі
(за підручником А. Несвіт)
4 години на тиждень – 140 годин на рік
(Календарно – тематичне планування з англійської мови складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07 червня 2017 р. № 804, розробленої на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти, і відповідно до положень концепції «Нова українська школа» (2016 р.))
№ з\п |
Дата |
Тема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
І семестр Повторення. Засоби масової інформації |
||||||||||
1 |
|
Повернення до школи |
Past Simple Pr. Perfect |
ЛО теми |
С.4,в.3 |
|
С.4,в.1,2 |
|
С. 5, в. 4 |
|
2 |
|
Знов до школи |
|
|
С.4,в.3 |
|
С.4,в.5,6 |
|
С. 6,в.7 |
|
3 |
|
Спогади про літні канікули |
написати листа |
|
||||||
4 |
|
Мій перший день у школі |
|
|
|
|
|
|
підготувати розповідь |
|
5 |
|
Ера інформації. |
|
Нові ЛО теми. |
С.10,в.4, 6 |
С.9,в.3 |
С.8,в.1,2 |
Картки |
С. 10,в.4 |
|
6 |
|
Періодичні видання |
|
Нові ЛО теми |
С.10,в.6,7 |
|
С.10,в.5,8 |
|
С. 11,в.9 |
|
7 |
|
Преса в Британії |
Pr. Simple Pr. Cont. |
Нові ЛО теми |
С.12,в.1 |
С.13,в.2,3 |
С.13,в.5,6 |
С.13,в.4 |
С.13,в.6,7 |
|
8 |
|
Замітка в газету |
написати замітку |
|
||||||
9 |
|
Видання газети. |
|
Нові ЛО теми |
С.15,в.4 |
С.14,в.1 |
С.14,в.2,3,5 |
|
С.16,в.8 |
|
10 |
|
Джерела новин |
Pr. Perfect Past Simple |
|
|
|
С.16,в.7,8 |
С.16,в.6 |
С.16,в.9 |
|
11 |
|
Газети чи Інтернет? |
підготувати розповідь |
|
||||||
12 |
|
Репортери. |
|
ЛО теми. |
С.17,в.2,6 |
С.18,в.4,7 |
С.17,в.1,3 |
|
С.18,в.5 |
|
13 |
|
Перші газети |
|
ЛО теми |
С.19,в.9 |
|
С.19,в.8 |
|
С.19,в.7 |
|
14 |
|
Складові газети |
Past Simple Past Cont. |
ЛО теми |
С.21,в.3,4 |
С.20,в.2 |
|
|
С.22,в.8 |
|
15 |
|
Зміст газет |
|
|
|
|
С.22,в.5,6 |
|
С.22,в.7 |
|
16 |
|
Робота з газетою. |
|
|
С.24,в.4 |
С.23,в.1 |
С.23,в.2,3 С.26,в.5,6 |
|
С.26,в.7 |
|
17 |
|
Стаття з газети |
знайти статтю |
|
||||||
18 |
|
Типи газет |
|
С.26,в.1 |
С.26,в1,2 |
|
|
|
С.28,в.4 |
|
19 |
|
Написання статті |
закінчити роботу |
|
||||||
20 |
|
Шкільна газета |
|
|
|
|
С.29,в.1 |
С.30,в.2 |
С.158,в.2,3 |
|
21 |
|
Домашнє читання |
|
|
С.154 – 161 |
|
|
|
С.160,в.9 |
|
22 |
|
Домашнє читання |
|
|
||||||
23 |
|
Домашнє читання |
|
|
||||||
24 |
|
Періодичні видання |
|
|
С.31,в.3 |
С.31,в.1,2 |
С.34,в.1 |
|
||
25 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
||||||
Шкільне життя |
||||||||||
26 |
|
Моє навчання у школі |
|
ЛО теми |
С.34,в.2 |
|
С.35,в.3,4 |
|
С.37,в.8 |
|
27 |
|
Моя школа |
Future Simple |
ЛО теми |
С.34,в.2 |
|
С.36,в.5 |
|
С.37,в.9 |
|
28 |
|
Школи в Україні |
|
ЛО теми |
С.39,в.3,4 |
С.38,в.1 |
С.39,в.2 |
|
С.41,в.7 |
|
29 |
|
Спеціалізовані школи в Україні |
|
|
С.40,в.6 |
С.40,в.5 |
|
|
С.41,в.8 |
|
30 |
|
Початкова і середня освіта в Україні |
|
С.42 |
С.41,в.2 |
|
С.41,в.1 С.42,в.3,4 |
С.43,в.5 |
С.43,в.6 |
|
31 |
|
Моя школа |
|
|
|
|
|
|
написати листа |
|
32 |
|
Шкільні предмети |
|
ЛО теми |
С.45,в.3,4 |
|
С.44,в.1,2,5,6 |
|
С.46,в.6 |
|
33 |
|
Математика чи музика? |
підготувати розповідь |
|
||||||
34 |
|
Освіта у Великобританії |
|
С.47,в.1
|
С.47,в.2
|
С.47,в.1
|
С.48,в.3,4,5 |
|
С.50,в.7 |
|
35 |
|
Типи шкіл у Великобритані |
|
|
С.50,в.8 |
С.49,в.6 |
С.48,в.5 |
|
С.50,в.9 |
|
36 |
|
Освіта у Великобританії та Україні |
скласти порівняльну таблицю |
|
||||||
37 |
|
Після уроків |
|
|
С.51,в.3,4 |
С.53,в.4а |
С.51,в.1,2 |
С.53,в.5 (1-7) |
С.53,в.5 (8-14) |
|
38 |
|
Позашкільна діяльність |
читати діалог в парах |
|
||||||
39 |
|
Успішні учні |
if / unless |
|
С.54,в.2,3 |
|
С.54,в.1,4
|
С.55,в.5,6 С.58,в.1,2 |
С.56,в.7 чит. с.162 |
|
40 |
|
Винагорода за оцінки |
написати роздум |
|
||||||
41 |
|
Домашнє читання |
С.162 |
|
Текст ”Miss Honey” |
С.164,в.2,4 |
С.165,в.6-11 |
С.167,в.16 |
С.167,в.12,13 |
|
42 |
|
Домашнє читання |
|
|
||||||
43 |
|
Найкращий день у школі |
написати листа |
|
||||||
Шкільна бібліотека |
||||||||||
44 |
|
Світ книжок |
|
С.63 |
В.2,с.63 |
В.3,с.64 |
В.4-7,с.65 |
|
С.63,в.8 |
|
45 |
|
Захоплюючі історії |
підготувати розповідь |
|
||||||
46 |
|
З історії книги |
Майб.час у пас стані |
С.67 |
В.2,3, с.66 |
В.4,с.67 |
В.7,с.69 |
В.6,с.68 |
В.8,с.69 |
|
47 |
|
Процес виготовлення книги |
читати текст |
|||||||
48 |
|
У бібліотеці |
Пряма/непряма мова |
С.71 |
В.3,с.70 |
|
В.1,2,4,с.70 |
В.5,с.72 |
В.8,с.73 |
|
49 |
|
Шкільна бібліотека |
написати листа |
|||||||
50 |
|
Письменники України |
Пряма/непряма мова |
С.74 |
В.2,4,с.74 |
В.4,с75-76 |
В.1,3,4,5 с.74-76 |
В.7,с.77 (1-4 реч) |
В.7,с.77 (5-9 реч) |
|
51 |
|
Тарас Шевченко |
читати вірші |
|
||||||
52 |
|
Письменники Британії. |
|
С.78 |
В.2,с.78 |
В.4,с.80 |
В.1,2,3,5, С.78-80 |
В.6,с.80 (1-3 реч) |
В.6,с.80 (4-6 реч) |
|
53 |
|
Роберт Бернс |
читати вірші |
|
||||||
54 |
|
Книжковий огляд |
|
С.82 |
В.2,с.81 |
В.1,с. 81,с. 251 |
В.1,4,5,с.83 |
В.6,с.83 |
В.6,с.83 |
|
55 |
|
Ми - читачі |
Пряма/непряма мова |
С.84 |
В.2,с.84 |
|
В.1,3,4, с.84-85 |
В.5,с.85 |
В.6,с.86 |
|
56 |
|
Мої улюблені автори і книжки |
|
|
вірші, уривки творів |
Доповіді учнів |
доповіді |
|
Чит. с 168 |
|
57 |
|
Домашнє читання |
|
С.168 |
В.1,с.168 |
|
В.2-16, с.170-172 |
В.17,с.173 |
В.2,с.87 |
|
58 |
|
Домашнє читання |
|
|
||||||
59 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з\п |
Дата |
Тема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
ІІ семестр Музика |
||||||||||
65 |
|
Магія музики |
Майб.час у пас стані |
С.90 |
В.1,3,с.91 |
В.1,с.90 |
В.2,4,6,с.91 |
В.7,с.92 |
|
|
66 |
|
Музика у нашому житті |
|
|
||||||
67 |
|
Музичні стилі. |
|
С.93 |
В.4,с.93 |
В.1,3,6, с.92 |
В.2,4(б),с.92 |
В.9,с.95 (1-3 реч) |
В.9,с.95 (4-6 реч) |
|
68 |
|
Популярні стилі |
|
|
||||||
69 |
|
Музичні інструменти |
Пряма/непряма мова
Модальні дієслова |
С.97 |
В.4,с.98 |
В.1,с.96 (252) |
В.1,2,3,6,7, с.99 |
В.8,с.99 (1-3 реч) |
В.8,с.99 (4-6 реч) |
|
70 |
|
Улюблений музичний інструмент |
|
|
||||||
71 |
|
Музика та музичні інструменти |
модальні дієслова |
|
||||||
72 |
|
Уроки музики |
|
С.100 |
|
В.1,3, с.100 (252) |
В.2,3,45,с.101 |
В.6,с.102 |
В.6,с.102 |
|
73 |
|
Музична школа |
скласти діалог |
|
||||||
74 |
|
На концерті. |
|
С.105 |
В.2,3,4,с.104 |
В.1,с.103 (252) |
В.1,2,5,с.104 |
В.8,с.106 |
В.9,с.106 |
|
75 |
|
Перегляд концерту |
написати рев’ю |
|
||||||
76 |
|
Улюблені мелодії |
Заверш час у пас стані |
|
В.4,с.108 |
в.1,с.107 |
В.2,4,с 108 |
В.3, с.108 |
В.5,с.109 |
|
77 |
|
В магазині звукозапису |
|
|
||||||
78 |
|
Відомі композитори. |
Часові форми |
С.110 |
В.2, с.110 |
|
В.1,2,3,с.111 |
В.4,с.111 |
проекти |
|
79 |
|
Відомі українські композитори |
В.5,с. 111 |
|
||||||
80 |
|
Музика в моєму житті |
|
|
|
проекти |
проекти |
|
Чит. с.182 |
|
81 |
|
Домашнє читання |
|
С.182 |
В.1,с..183 |
|
В.2-15,с.184 |
В.16,с.188 |
|
|
82 |
|
Домашнє читання |
|
|
||||||
83 |
|
Домашнє читання |
|
|
||||||
84 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
В.6,с.114 |
|
|
В.1-5,с.113 |
В.7,с.114 |
|
Велика Британія |
||||||||||
85 |
|
Клімат Великобританії |
Доп. дієслова |
С.124 |
В.2,3,с.124 |
В.1,с.123 |
В.4,с.125 |
В.5,с.125 (1-5 реч) |
В.5,с.125 (6-10 реч) |
|
86 |
|
Погода Великобританії |
Пряма мова |
С.126 |
В.3,с.126 |
В.3,с.126 |
В.1,4,с.127 |
В.5,с.127 |
В.6,с.127 |
|
87 |
|
За будь-якої погоди |
|
|
||||||
88 |
|
Великобританія на карті |
Пряма мова |
С.128 |
В.2,3,4,с.128 |
|
В.1,45,6,с.129 |
В.7,с.130 |
В.7,с.130 |
|
89 |
|
Прогноз погоди |
|
|
||||||
90 |
|
Земля Великобританії |
Артикль |
С.131 |
В.1,2,с.131 |
|
В.3,4,5,с.132 |
В.6,с.133 |
В.6,с.133 |
|
91 |
|
Географічні назви |
|
|
||||||
92 |
|
Життя у Британії. |
Часові форми |
С.134 |
В.2,3,с.145 |
В.1,с.134 |
В.4,с.136 |
В.5,с.136 |
В.5,с.136 |
|
93 |
|
Населення Британії |
|
|
||||||
94 |
|
Різні країни, різні традиції |
Пряма мова |
С. 137 |
В.2,с.137 |
В.1,2,с.137 |
В.3,4,с.139 |
В.5,с.139 |
В.5,с.139 |
|
95 |
|
Традиції Великобританії |
|
|
||||||
96 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
97 |
|
Домашнє читання |
||||||||
98 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
Україна |
||||||||||
99 |
|
Сім чудес України. |
|
С.140 |
В.4,с.141 |
В.1,2,с.139,140 |
В.3,с.140 |
В.5,с.142 |
В.6,с.142 |
|
100 |
|
Любіть Україну! |
|
|
||||||
101 |
|
Карта України. |
артикль |
С.143-144 |
В.2,3,с.142 |
|
В.1,3,4,6,с.145 |
В.5,с.146 |
В.7,с.146 |
|
102 |
|
Географічне положення України |
|
|
||||||
103 |
|
Визначні місця України |
|
|
||||||
104 |
|
Народи України |
|
С.147 |
В.2,3,с.147 |
|
В.1,4,5,с.148 |
В.6,с.148 |
Чит. с 188 |
|
105 |
|
Історія українського народу |
|
|
||||||
106 |
|
Звичаї і традиції українського народу |
|
|
||||||
107 |
|
Домашнє читання |
|
С.189 |
С.189-190 |
|
В.1-12, с.191-193 |
В.13,с.193 |
В.6,с.152 |
Пряма мова |
108 |
|
Домашнє читання |
|
|
||||||
109 |
|
Домашнє читання |
|
|
||||||
110 |
|
Українська культура |
Пряма мова |
|
В.4,с.150 |
|
В.5,с.152 |
В.1-3,с.150 |
Підгот до КР |
Пас стан, пряму мову |
111 |
|
Український народний танок |
|
|
||||||
112 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
||
Стиль життя, я і мої друзі |
||||||||||
113 |
|
Мої друзі за листуванням |
прислівники |
С.116-117 |
В.1,3,с.116 |
В.3,с.117 |
В.2,5,с.117 |
В.6,с.118 |
В.7,с.118 |
|
114 |
|
Мої друзі |
|
|
|
|
|
|
написати роздум |
|
115 |
|
Друзі: реальні чи віртуальні? |
|
|
|
|
|
|
індив. завдання |
|
116 |
|
Лист моєму англомовному другу |
|
|
|
|
|
|
закінчити роботу |
|
117 |
|
Дозвілля підлітків. Як проводять час підлітки у Великобританії? |
|
|
С.120 |
В.2,3,с.120 |
В.4,с.121 |
В.1,5,6,с.121 |
В.7,с.122 |
|
118 |
|
Як проводять час підлітки в Україні? |
В.8,с.123 |
|
||||||
119 |
|
Мій вільний час |
|
|
|
|
|
|
|
|
120 |
|
Моє хобі |
|
|
|
|
|
|
|
|
121 |
|
Здоровий спосіб життя |
|
|
|
|
|
|
|
|
122 |
|
Заняття спортом |
|
|
|
|
|
|
|
|
123 |
|
Здорова їжа |
|
|
|
|
|
|
|
|
124 |
|
Розпорядок дня |
|
|
|
|
|
|
|
|
125 |
|
Активний відпочинок з друзями |
|
|
|
|
|
|
|
|
126 |
|
Місця для відпочинку |
|
|
|
|
|
|
|
|
127 |
|
Подорожі |
|
|
|
|
|
|
|
|
128 |
|
Види подорожей |
|
|
|
|
|
|
|
|
129 |
|
Найкраща подорож |
|
|
|
|
|
|
|
|
130 |
|
Чи допомагаєш ти батькам? |
|
|
|
|
|
|
|
|
131 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
повторити ЛО |
|
132 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
підготуватися до контролю |
|
133 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
тест |
|
|
134 |
|
Контроль читання |
|
|
Текст, тест |
|
|
|
|
|
135 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
Текст, тест |
|
|
|
|
|
136 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
Текст |
|
|
|
|
137 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
138 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
139 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
140 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|