№ |
Дата |
Тема уроку |
Змістові лінії
|
Комунікативні уміння |
|
|
Д\з |
|||||||||||
Екологічна безпека й сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
|
Граматика |
Лексика |
|
|||||||||||
Повторення
|
||||||||||||||||||
1 |
|
Літні канікули |
|
|
|
|
Розповідають про власні літні канікули
|
|
|
|
||||||||
2 |
|
Знову до школи |
|
|
|
|
Слухають розповіді учнів Ставлять запитання
|
|
|
|
||||||||
3 |
|
Граматика. Узагальнення |
|
|
|
|
Трансформують граматичні конструкції |
|
|
|
||||||||
4 |
|
Вхідне діагностування |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Здоровий спосіб життя |
||||||||||||||||||
5 |
|
Здоровий спосіб життя |
|
|
|
|
Описують картини |
The Present Simple The Past Simple The Future Simple Idioms |
Kebab, festivity, festivities, to catch, to compete, to jog, to race, to sprint, audience, midsummer, fern, cheerful, cheerful helper, cheerful day, to enjoy, to enjoy oneself, to excite, excited, fun, to thrill, thrilled, thrilling, to roller skate, roller skates, roller skating to present, presenter, to research, researcher, sound, to be sound of body and mind, safe and sound, stimulant, to take stimulants, strenuous, strenuous work, strenuous life, strenuous supporter, schedule, on schedule, according to schedule, to schedule, nap, to take (to have, to snatch) a nap, to nap, to crowl, to avoid, consideration, to take into consideration, the question is now under consideration, deprivation, irritability, efficient, wrath, to sleep in, to stay up |
|
||||||||
6 |
|
Активний відпочинок |
|
|
|
|
Описують картини
|
The Present Simple The Reported Commands, requests and statements |
|
|||||||||
7 |
|
Формування навичок аудіювання |
|
|
|
|
Пояснюють за зразком |
The Reported Speech Ways of giving advice. |
|
|||||||||
8 |
|
Формування рецептивних граматичних навичок comparing things |
|
|
|
|
Слухають текст і заповнюють таблицю
|
comparing things |
|
|||||||||
9 |
|
Спорт – це здоров я. Говоріння |
|
|
|
|
Розповідають про захоплення людей спортом
|
|
|
|||||||||
10
|
|
Написання листа товаришу |
|
|
|
|
Тренуються у написанні листа |
Introductory Phrases Closing Phrases |
|
|||||||||
11
|
|
Здоровий сон. Рутинність дня |
|
|
|
|
Виконують завдання на знання лексики |
|
|
|||||||||
12
|
|
Формування навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
Беруть участь у спілкуванні через діалог |
|
|
|
||||||||
13
|
|
Аудіювання тексту та виконання завдань |
|
|
|
|
Слухають інтерв’ю |
|
|
|
||||||||
14
|
|
Даємо поради |
|
|
|
|
Описують ситуативні картинки |
|
|
|
||||||||
15
|
|
Обговорення тематичних малюнків |
|
|
|
|
Працюють в парі |
|
|
|
||||||||
16
|
|
Написання есе з теми |
|
|
|
|
Тренуються у написанні есе |
|
|
|
||||||||
17
|
|
Здорова їжа |
|
|
|
|
Розповідають про продукти |
The Present Simple The Past Simple Ways of giving advice and making suggestions |
nutritionist, weight, cue, junk food, fullness, grain, nutrient, potassium, fibre, saturated, sugary, beverage, mineral, protein, vitamin, fat, carbohydrate |
|
||||||||
18 |
|
Формування лексичних навичок |
|
|
|
|
Розповідають про здорову їжу |
|
|
|
||||||||
19
|
|
Аудіювання тематичного тексту |
|
|
|
|
Слухають текст і заповнюють пропуски |
|
|
|
||||||||
20
|
|
Розвиток навичок читання з обговоренням |
|
|
|
|
Читають текст та відповідають на питання |
|
|
|
||||||||
21 |
|
Удосконалення навичок аналізу тексту (впр 11 ст 23) |
|
|
|
|
Аналізують (граматично) текст |
|
|
|
||||||||
22 |
|
Систематизація знань через проведення дослідження (ст. 27) |
|
|
|
|
Пишуть результати дослідження |
|
|
|
||||||||
23 |
|
Хобі як зняття втоми |
|
|
|
|
Обговорюють тематичні малюнки |
Phrasal Verbs |
imaginative, adventurous, daring, tiring, weird, stressful, to embroider, to sew, to mow, to knit, to try bungee jumping |
|
||||||||
24 |
|
Удосконалення знань та навичок з теми |
|
|
|
|
Виконують вправи на знання лексики |
|
|
|
||||||||
25 |
|
Проведення дослідження з теми(ст. 32) |
|
|
|
|
Пишуть результати дослідження |
|
|
|
||||||||
26 |
|
Структурний аналіз тексту |
|
|
|
|
Аналізують (лексика і граматика) текст |
|
|
|
||||||||
27
|
|
Комплексний аналіз тексту (змістові лінії) |
|
|
|
|
Розповідають про роль здорового способу життя |
|
|
|
||||||||
28
|
|
Робота над текстом «Australia» |
|
|
|
|
Читають додатковий текст для розширення кругозору |
|
|
|
||||||||
29
|
|
Лексико-граматичне узагальнення теми |
|
|
|
|
Застосовують граматичні конструкції при написанні речень |
|
|
|
||||||||
30 |
|
Тематична контрольна робота з теми: «Здоровий спосіб життя» |
|
|
|
|
Виконують тематичну роботу |
|
|
|
||||||||
Засоби масової інформації |
||||||||||||||||||
31 |
|
Способи інформування людей |
|
|
|
|
Обговорюють способи отримання інформації |
The Present Simple Passive |
fire, to lay the fire, messenger, messenger pigeon, newspaper, daily paper, local paper, weekly paper, the press, the popular press, press-officer, quality, mass media, tabloid, magazine, matters, business matters, matter, to intend, to subscribe, account |
|
||||||||
32 |
|
Фокусування на граматичних явищах через текст |
|
|
|
|
Пояснюють за зразком |
|
|
|
||||||||
33 |
|
Формування навичок читання з написанням есе |
|
|
|
|
Читають текст з обговорення |
|
|
|
||||||||
34 |
|
Написання повідомлень |
|
|
|
|
Тренуються у написанні повідомлень |
|
|
|
||||||||
35 |
|
Формування навичок аудіювання |
|
|
|
|
Слухають звучання словосполучень |
|
|
|
||||||||
36 |
|
Читання тексту та обговорення з висловленням власної думки |
|
|
|
|
Обговорюють текст з коментуванням |
|
|
|
||||||||
37 |
|
Формування лексичних навичок на основі малюнків |
|
|
|
|
Описують тематичні малюнки |
|
|
|
||||||||
38 |
|
Читання тематичного тексту з обговоренням |
|
|
|
|
Читають з деталізацією змісту |
|
|
|
||||||||
39 |
|
Формування рецептивних граматичних навичок |
|
|
|
|
Пояснюють за зразком |
|
|
|
||||||||
40 |
|
Телебачення. Лексичне наповнення теми |
|
|
|
|
Описують значення слів за зразком |
The Passive Voice. The Past Simple |
to screen, screening, to patent, viewer, actuality, actuality film, cinematograph, frame, lightweight, device, guarded, commercial, couch potato, to subscribe, to approve, frequency, transmitter, to entertain |
|
||||||||
41
|
|
Формування навичок читання з детальним аналізом |
|
|
|
|
Читають текст з деталізацією фактів |
|
|
|
||||||||
42 |
|
Формування навичок говоріння через складання “ mind map” |
|
|
|
|
Розповідають про телевізійні програми |
|
|
|
||||||||
43
|
|
Формування навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
Тренуються у діалогічному мовленні |
|
|
|
||||||||
44
|
|
Формування навичок говоріння на основі результатів дослідження |
|
|
|
|
Повідомляють результати досліджень |
|
|
|
||||||||
45
|
|
Написання коментару до програми чи інтернет блогу (впр 8 ст 56) |
|
|
|
|
Тренуються у написанні коментару до програми |
|
|
|
||||||||
46
|
|
Структурний аналіз тексту |
|
|
|
|
Аналізують (лексика і граматика) текст |
|
|
|
||||||||
47 |
|
Комплексний аналіз тексту (змістові лінії) |
|
|
|
|
Розповідають про роль засобів масової інформації |
|
|
|
||||||||
48 |
|
Робота над текстом «The Autback» |
|
|
|
|
Читають додатковий текст для розширення кругозору |
|
|
|
||||||||
49 |
|
Лексико-граматичне узагальнення |
|
|
|
|
Застосовують граматичні конструкції при написанні речень |
|
|
|
||||||||
50 |
|
Тематична контрольна робота з теми «Засоби масової інформації» |
|
|
|
|
Виконують тематичну роботу |
|
|
|
||||||||
Музика |
||||||||||||||||||
51 |
|
Музика. Музичні інструменти |
|
|
|
|
Обговорюють жанри музики |
The Future-inthe-Past |
piano, saxophone, trombone, violin, to teach the violin, xylophone, spoons, tambourine, flute, guitar, organ, mouth organ, street organ, drum, cello, bagpipe, banjo, clarinet, mandolin, cymbals, handbells, castanets, cymbalo, percussion instrument, melogy, frame, rhythm, mallet |
|
||||||||
52 |
|
Музичні стилі. Формування навичок читання |
|
|
|
|
Описують та інтерпретують реалії музики |
|
|
|||||||||
53 |
|
Формування навичок письма. Улюблений музичний інструмент |
|
|
|
|
Пишуть інформаційний проект про улюблений інструмент |
The Future-inthe-Past |
gamble, cope, to cope with all difficulties, weight, obligation, soothing, gentle, gentle music, loud, lovely, violent, joyful, harsh, aggressive, traditional, energetic, sad, beautiful, discordant, romantic, depressing, background, rhythmical, melodious, lively, healing |
|
||||||||
54 |
|
Відомі музиканти. Формування лексичних навичок |
|
|
|
|
Розповідають про відомих музикантів |
The Future-inthe-Past |
gamble, cope, to cope with all difficulties, weight, obligation, soothing, gentle, gentle music, loud, lovely, violent, joyful, harsh, aggressive, traditional, energetic, sad, beautiful, discordant, romantic, depressing, background, rhythmical, melodious, lively, healing |
|
||||||||
55 |
|
Сила музики. Формування навичок говоріння |
|
|
|
|
Розповідають про улюблену музику, аргументують свій вибір |
|
|
|||||||||
56 |
|
Робота над тематичним текстом |
|
|
|
|
Читають текст і слухають інтерв’ю |
|
|
|||||||||
57 |
|
Конкурс Євробачення. Формування навичок діалогової взаємодії |
|
|
|
|
Складають міні діалоги |
The Future-inthe-Past |
broadcast, television broadcast, to broadcast, broadcaster, broadcasting, Broadcasting House, broadcasting station, Mediterranean, run, running, actually, viewer, to vote, debut, to make a debut, to conduct, Hebrew |
|
||||||||
58 |
|
Робота в групі. Музичні та пісенні фестивалі |
|
|
|
|
Складають міні-проекти |
|
|
|||||||||
59 |
|
Улюблений співак чи група. Обговорення на основі тексту |
|
|
|
|
Розповідають про улюбленого співака чи групу |
|
|
|||||||||
60 |
|
Формування навичок аудіювання (впр 3 ст 81) |
|
|
|
|
Слухають текст і виконують завдання |
|
|
|
||||||||
61 |
|
Музика в Британії |
|
|
|
|
Описують схожі та відмінні риси в музиці обох країн |
The Present Simple The Past Simple Project Suggestions |
temper, tantrum, a temper tantrum, nasty, string, chamber orchestra, pain, anxiety, wilted, music groups, symphonic, friendly atmosphere, support, contemporary music |
|
||||||||
62 |
|
Написання есе « Мелодія чи слова?» |
|
|
|
|
Пишуть про свої вподобання в музиці |
|
|
|
||||||||
63 |
|
Комплексний аналіз тексту (змістові лінії) |
|
|
|
|
Розповідають про вплив музики на життя людей |
|
|
|
||||||||
64 |
|
Робота над текстом “The Rain Forests” |
|
|
|
|
Читають текст для розширення кругозору |
|
|
|
||||||||
65 |
|
Структурний аналіз тексту (ст. 85) |
|
|
|
|
Читають текст з лексико-граматичним коментуванням |
|
|
|
||||||||
66 |
|
Лексико-граматичне узагальнення |
|
|
|
|
Застосовують граматичні конструкції при написанні речень |
|
|
|
||||||||
67 |
|
Тематична контрольна робота з теми «Музика» |
|
|
|
|
Виконують тематичну роботу |
|
|
|
||||||||
Освіта в Україні і за кордоном |
||||||||||||||||||
68
|
|
Формування лексичних навичок з теми «Освіта» |
|
|
|
|
Відповідають на питання,вживаючи нову лексику |
The Past Simple |
bow, huge, excited, pram, perambulator, to sew (sewed; sewed, sewen), to sew a dress, crayon, scared, scared face, bunch, a bunch of flowers, bouquet, compulsory, compulsory education, fee, slant, lyceum, college, obligatory, to obey, to obey orders, optional, course, conservatoire, gossip, opponent, supporter, extracurricular, similarity |
|
||||||||
69 |
|
Формування навичок читання «Перший день у школі» |
|
|
|
|
Читають текст з переладом |
The Past Simple |
bow, huge, excited, pram, perambulator, to sew (sewed; sewed, sewen), to sew a dress, crayon, scared, scared face, bunch, a bunch of flowers, bouquet, compulsory, compulsory education, fee, slant, lyceum, college, obligatory, to obey, to obey orders, optional, course, conservatoire, gossip, opponent, supporter, extracurricular, similarity |
|
||||||||
70 |
|
Формування рецептивних граматичних навичок |
|
|
|
|
Пояснюють за зразком |
|
|
|
||||||||
71 |
|
Мета освіти. Формування навичок диспуту |
|
|
|
|
Тренуються у обговоренні теми |
|
|
|
||||||||
72 |
|
Школи в Британії |
|
|
|
|
Порівнюють школи в обох країнах |
The Present Simple. The Present Simple Passive |
nursery school, primary, secondary school, sixth form college, technical college, university, reception class, comprehensive school, grammar school, bully, to bully, bullying, ridicule, influence (на – on, upon, over); to have an influence over smb., boarding school, to misbehave, misbehaviour, to extort |
|
||||||||
73 |
|
Школи в Британії та України |
|
|
|
|
Шукають спільні та відмінні моменти в навчанні |
The use of “would” If Clauses |
privileges, unattend, detention, suspension, compulsory, expulsion, to expulse, removal, to remove, to remove a boy from school for misbehaviour, supporter, misbehaviour, to misbehave, bully, bullying, to taunt, to extort, extracurricular |
|
||||||||
74 |
|
Презентація міні-проектів з теми «Освіта в Україні і Британії» |
|
|
|
|
Презентують міні-проекти теми |
|
|
|
||||||||
75 |
|
Лексико-граматичне узагальнення вивченого матеріалу у І семестрі |
|
|
|
|
Застосовують граматичні конструкції при написанні речень |
|
|
|
||||||||
76 |
|
Лексико-граматичне узагальнення |
|
|
|
|
Застосовують лексичні зразки при обговоренні |
|
|
|
||||||||
77 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
Розкривають тему |
|
|
|
||||||||
78 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
Сприймають текст на слух |
|
|
|
||||||||
79 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
Виконують завдання |
|
|
|
||||||||
80 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
Виконують після текстові завдання |
|
|
|
||||||||
ІІ семестр Тема «Книги у моєму житті»
|
||||||||||||||||||
81 |
|
Читацький вибір |
|
|
|
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прочитаним. |
The Present Simple The Past Simple The Past Passive
|
novel, fiction, science fiction, fairy tale, story, detective story, short story, ballard, text book, atlas, guidebook, encyclopedia, dictionary, poem, myth, adventure, poetic talent, autobiography, electronic book |
|
||||||||
82 |
|
Улюблений жанри |
|
|
|
|
||||||||||||
83 |
|
Читацькі уподобання |
|
|
|
|
Обговорювати проблеми читання, висловлюючи власне ставлення до проблеми, яка розглядається. |
|
||||||||||
84 |
|
Читання як хоббі |
|
|
|
|
||||||||||||
85 |
|
Читання як хоббі |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
86 |
|
Формування навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
Пояснюють за зразком |
|
|
|
||||||||
87 |
|
Формування навичок аудіювання |
|
|
|
|
Слухають звучання словосполучень |
The Passive Voice Modal Verb Can
|
|
|
||||||||
88 |
|
Стародавні бібліотеки |
|
|
|
|
Обговорює розмаїття |
|
puzzled, thrilled, sad, anxious, amazed, pleased, amused, depressed, delighted, happy, surprised, to be fond of, to be keen on, to get along without, to be mad about |
|
||||||||
89 |
|
Сучасні бібліотеки |
|
|
|
|
Порівнює бібліотеки |
|
|
|||||||||
90 |
|
Обговорення тематичних малюнків |
|
|
|
|
Працюють в парі |
|
|
|||||||||
91 |
|
Читачі у бібліотеці |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
92 |
|
Візит до бібліотеки |
|
|
|
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
The Passive Voice Modal Verb Can |
|
|||||||||
93
|
|
Формування рецептивних граматичних навичок |
|
|
|
|
Пояснюють за зразком |
|
|
|
||||||||
94 |
|
Формування навичок говоріння |
|
|
|
|
Розповідають про правила поводження у бібліотеці |
|
|
|
||||||||
95 |
|
Формування навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
Тренуються у діалогічному мовленні |
|
|
|
||||||||
96 |
|
Старовинні та сучасні книжки |
|
|
|
|
Обговорення ролі книг в житті людей |
The Past Simple The Past Perfect |
to portray, to arouse, to depict, to possess, to fascinate, to release, pen name, plot, skillfully, truthfulness, vividly |
|
||||||||
97 |
|
Бібліотечні правила |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
98 |
|
Правила користування бібліотекою
|
|
|
|
|
Обговорює правила бібліотеки |
|
||||||||||
99 |
|
Я люблю читати |
|
|
|
|
Лексика с. 135 |
|
||||||||||
100 |
|
Формування навичок говоріння |
|
|
|
|
Розповідають про улюблені жанри |
|
|
|
||||||||
101 |
|
Формування навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
Тренуються у діалогічному мовленні |
|
|
|
||||||||
102 |
|
О.Генрі |
|
|
|
|
|
The Past Simple The Present Simple |
great thinker, thinker, progressive, outstanding, to dedicate, dedicated, playwright, public figure, literary critic, legacy, immortal, spiritual |
|
||||||||
103 |
|
Обговорюємо книжки |
|
|
|
|
Обмінюватись думками щодо своїх захоплень. Розпитувати з метою отримання інформації. |
|
||||||||||
104 |
|
Українські письменники |
|
|
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
||||||||||
105 |
|
Книжковий огляд |
|
|
|
|
Аналізує зміст прочитаного |
|
||||||||||
106 |
|
Формування навичок аудіювання |
|
|
|
|
Слухають звучання словосполучень |
|
|
|
||||||||
107 |
|
Лексико-граматичне узагальнення |
|
|
|
|
Застосовують граматичні конструкції при написанні речень |
|
|
|
||||||||
108 |
|
Робота над текстом “Australia” |
|
|
|
|
Читають додатковий текст для розширення кругозору |
|
|
|
||||||||
109 |
|
Тематична контрольна робота з теми: «Книги у моєму житті» |
|
|
|
|
Виконують тематичну роботу |
|
|
|
||||||||
Тема «Велика Британія – велична» |
||||||||||||||||||
110 |
|
Загальні відомості про країну |
|
|
|
|
|
Modal verbs: Can, may, might, must |
Лексика ст. 155 |
|
||||||||
111 |
|
Географічне положення |
|
|
|
|
Розповідати про географічне положення Великої Британії. |
|
|
|||||||||
112 |
|
Географічне положення |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
113 |
|
Формування діалогічних навичок |
|
|
|
|
Тренуються у діалогічному мовленні |
|
|
|||||||||
114 |
|
Формування лексико-граматичних навичок |
|
|
|
|
Пояснюють за зразком |
|
|
|
||||||||
115 |
|
Великобританія на карті |
|
|
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки впливу людини на погоду |
|
|
|
||||||||
116 |
|
Шотландія |
|
|
|
|
|
Лексика ст. 162 |
|
|||||||||
117 |
|
Клімат ВБ |
|
|
|
|
Описувати клімат Великої Британії .Розглядає природу як цілісну систему |
|
climate, temperate, annual, mean, marvelous, foggy, gloomy weather, breeze, to glow, to bear, to stir, fleecy, mild, cold, frosty |
|
||||||||
118 |
|
Формування граматичних навичок |
|
|
|
|
Пояснюють за зразком |
|
|
|||||||||
119 |
|
Прогноз погоди |
|
|
|
|
Роблять повідомлення про складні погодні умови |
|
|
|||||||||
120 |
|
Пори року |
|
|
|
|
Роблять повідомлення про зміну погодних умов Розпитувати про улюблену пору року та обмінюватись думками щодо важливості збереження навколишнього середовища. |
|
|
|||||||||
121 |
|
Населення ВБ |
|
|
|
|
Розповідати про населення Великої Британії. |
Modal verbs |
to affect, health problems, mood, to get depressed, medical, heart, scared, blood pressure, uneasy, frightened, happy, cheerful, excited, joyful, miserable |
|
||||||||
122 |
|
Жителі ВБ |
|
|
|
|
|
|||||||||||
123 |
|
Жителі ВБ |
|
|
|
|
|
|||||||||||
124 |
|
Формування граматичних навичок |
|
|
|
|
Пояснюють за зразком |
|
|
|||||||||
125 |
|
Розвиток навичок читання з обговоренням |
|
|
|
|
Читають текст та відповідають на питання |
|
|
|||||||||
126 |
|
Спорт у ВБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
127 |
|
Формування лексичних навичок |
|
|
|
|
Розповідають про ВБ |
|
|
|
||||||||
128 |
|
Британці – велична нація |
|
|
|
|
Обмінюватись думками щодо важливості володіння іноземною мовою. |
|
Лексика ст. 166 |
|
||||||||
129 |
|
Структурний аналіз твору |
|
|
|
|
Аналізують (лексика і граматика) текчт |
|
|
|
||||||||
130 |
|
Хто такі британці? |
|
|
|
|
Розповідати про етикет Британії |
The using of the article “the” |
the Scots, Scots, Scottish, the Scottish, Welsh, the Welsh, Irish, the Irish, English, the English population, nationality, official language, etiquette, greetings, gestures |
|
||||||||
131 |
|
Британці як нація |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
132 |
|
Життя у Британії |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
133 |
|
Формування лексичних навичок |
|
|
|
|
Описують тематичні малюнки |
|
Лексика ст. 172 |
|
||||||||
134 |
|
Традиції Британії |
|
|
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
||||||||
135 |
|
Звичаї ВБ |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
136 |
|
Звичаї ВБ |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
137 |
|
Лексико-граматичне узагальнення |
|
|
|
|
Пояснювати значення слів. Знаходити необхідну інформацію. Передавати зміст прочитаного, висловлюючи свою думку. |
|
|
|
||||||||
138 |
|
Робота над текстом «Australia» |
|
|
|
|
Визначaти основну інформацію. Розповідати про ріки і озера Австралії |
|
|
|
||||||||
139 |
|
Тематична контрольна робота на тему: «Велика Британія – велична» |
|
|
|
|
Виконують тематичну роботу |
|
|
|
||||||||
Тема : «Запрошуємо до України» |
||||||||||||||||||
140 |
|
Ласкаво просимо до України |
|
|
|
|
|
The Present Passive |
situated, to border, to border on, pasture, to contaminate, steppes, diverse, herbs, to be washed, mixed forests, foreststeppes, picturesque, zone, fertile black soil, source |
|
||||||||
141 |
|
Люблю Україну |
|
|
|
|
Висловлюють власні думки |
|
||||||||||
142 |
|
Географічне положення України |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
143 |
|
Географічне положення України |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
144 |
|
Географія України |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
145 |
|
Тваринний світ України |
|
|
|
|
|
The Present Passive |
the names of the main trees, flowers, animals, birds, vast, evergreen, salubrious, luxuriant, subtropical zone, famous resorts and tourist centres, rich black soil, meadows, parks, gardens, natural reserves |
|
||||||||
146 |
|
Рослинний світ |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
147 |
|
Формування лексичних навичок |
|
|
|
|
Описують тематичні малюнки |
|
|
|
||||||||
148 |
|
Формування діалогічних навичок |
|
|
|
|
Тренуються у діалогічному мовленні |
|
|
|
||||||||
149 |
|
Погодні умови |
|
|
|
|
|
|
urban, rural, ethic, minority, self-sacrifice, ordeal, decency, nationality. The people’s nationalities who live in Ukraine |
|
||||||||
150 |
|
Погода в Україні |
|
|
|
|
Демонструє толерантне відношення до кожного народу |
The ways of asking for advice and giving advice |
|
|||||||||
151 |
|
Ми – українці! |
|
|
|
|
Характеризувати якості особистості, стосунки між людьми і вчинки людей. |
|
||||||||||
152 |
|
Народи України |
|
|
|
|
|
|||||||||||
153 |
|
Які вони українці? |
|
|
|
|
|
|||||||||||
154 |
|
Формування лексико-граматичних навичок |
|
|
|
|
Пояснювати значення слів. Знаходити необхідну інформацію. Передавати зміст прочитаного, висловлюючи свою думку. |
|
|
|
||||||||
155 |
|
Це цікаво знати! |
|
|
|
|
Висловлювати власне ставлення до поведінки та вчинків людей. Порівнювати факти, явища, країни. Надавати оцінку подіям і ситуаціям. |
|
|
|
||||||||
156 |
|
Це цікаво знати! |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
157 |
|
Формування лексичних навичок на основі тексту |
|
|
|
|
Описують тематичні малюнки |
|
|
|
||||||||
158 |
|
Формування діалогічного мовлення |
|
|
|
|
Тренуються у діалогічному мовленні |
|
|
|
||||||||
159 |
|
Обговорення тематичних малюнків |
|
|
|
|
Працюють в парі |
|
|
|
||||||||
160 |
|
Проведення дослідження з теми |
|
|
|
|
Презентують власні дослідження |
|
|
|
||||||||
161 |
|
Систематизація знань через проведення дослідження |
|
|
|
|
Пишуть результати досліджень |
|
|
|
||||||||
162 |
|
Робота над текстом «Australia» |
|
|
|
|
Визначити основну інформацію. Розповідати про великі міста Австралії. |
|
|
|
||||||||
163 |
|
Лексико-граматичне узагальнення |
|
|
|
|
Пояснювати значення слів. Знаходити необхідну інформацію. Передавати зміст прочитаного, висловлюючи свою думку. |
|
|
|
||||||||
164 |
|
Тематична контрольна робота з теми : «Запрошуємо Україною» |
|
|
|
|
Виконують тематичну роботу |
|
|
|
||||||||
165 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Сприймають текст на слух |
|
|
|
||||||||
166 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Виконують завдання |
|
|
|
||||||||
167 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Виконують після текстові завдання |
|
|
|
||||||||
168 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Розкривають тему |
|
|
|
||||||||
169 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
170 |
|
Формування навичок монологічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
171 |
|
Формування навичок диспуту |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
172 |
|
Лексико-граматичне узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
173 |
|
Лексико-граматичне узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
174 |
|
Лексико-граматичне узагальнення вивченого за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
175 |
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||