календарне планування з англійської мови 8 клас Буренко 5 годин на тиждень

Про матеріал
календарно-тематичне планування з англійської мови 8 клас за підручником Буренко 5 годин на тиждень
Перегляд файлу

Дата

Тема уроку

Змістові лінії

 

Комунікативні уміння

 

 

Д\з

Екологічна безпека й сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

 

 

Граматика

Лексика

 

Повторення

 

1

 

Літні канікули

 

 

 

 

Розповідають про власні літні канікули

 

 

 

 

2

 

Знову до школи

 

 

 

 

Слухають розповіді учнів

Ставлять запитання

 

 

 

 

3

 

Граматика. Узагальнення

 

 

 

 

Трансформують граматичні конструкції

 

 

 

4

 

Вхідне діагностування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здоровий спосіб життя

5

 

Здоровий спосіб життя

 

 

 

 

Описують картини

The Present Simple

The Past Simple

The Future Simple Idioms

Kebab, festivity, festivities, to catch, to compete, to jog, to race, to sprint, audience, midsummer, fern, cheerful, cheerful helper, cheerful day, to enjoy, to enjoy oneself, to excite, excited, fun, to thrill, thrilled, thrilling, to roller skate, roller skates, roller skating

to present, presenter, to research, researcher, sound, to be sound of body and mind, safe and sound, stimulant, to take stimulants, strenuous, strenuous work, strenuous life, strenuous supporter, schedule, on schedule, according to schedule, to schedule, nap, to take (to have, to snatch) a nap, to nap, to crowl, to avoid, consideration, to take into consideration, the question is now under consideration, deprivation, irritability, efficient, wrath, to sleep in, to stay up

 

6

 

Активний відпочинок

 

 

 

 

Описують картини

 

The Present Simple The Reported Commands, requests and statements

 

7

 

Формування навичок аудіювання

 

 

 

 

Пояснюють за зразком

The Reported Speech Ways of giving advice.

 

8

 

Формування рецептивних граматичних навичок comparing things

 

 

 

 

Слухають текст і заповнюють таблицю

 

 

comparing things

 

9

 

Спорт – це здоров я. Говоріння

 

 

 

 

Розповідають про захоплення людей спортом

 

 

 

10

 

 

Написання листа товаришу

 

 

 

 

Тренуються у написанні листа

Introductory Phrases Closing Phrases

 

11

 

 

Здоровий сон. Рутинність дня

 

 

 

 

Виконують завдання на знання лексики

 

 

12

 

 

Формування навичок діалогічного мовлення

 

 

 

 

Беруть участь у спілкуванні через діалог

 

 

 

 

13

 

 

Аудіювання тексту та виконання завдань

 

 

 

 

Слухають інтерв’ю

 

 

 

14

 

 

Даємо поради

 

 

 

 

Описують ситуативні картинки

 

 

 

15

 

 

 

Обговорення тематичних малюнків

 

 

 

 

Працюють в парі

 

 

 

16

 

 

Написання есе з теми

 

 

 

 

Тренуються у написанні есе

 

 

 

17

 

 

Здорова їжа

 

 

 

 

Розповідають про продукти

The Present Simple The Past Simple Ways of giving advice and making suggestions

nutritionist, weight, cue, junk food, fullness, grain, nutrient, potassium, fibre, saturated, sugary, beverage, mineral, protein, vitamin, fat, carbohydrate

 

18

 

Формування лексичних навичок

 

 

 

 

Розповідають про здорову їжу

 

 

 

19

 

 

Аудіювання тематичного тексту

 

 

 

 

Слухають текст і заповнюють пропуски

 

 

 

20

 

 

 

 

 

Розвиток навичок читання з обговоренням

 

 

 

 

Читають текст та відповідають на питання

 

 

 

21

 

Удосконалення навичок аналізу тексту

(впр 11 ст 23)

 

 

 

 

Аналізують (граматично) текст

 

 

 

22

 

Систематизація знань через проведення дослідження  (ст. 27)

 

 

 

 

Пишуть результати дослідження

 

 

 

23

 

Хобі як зняття втоми

 

 

 

 

Обговорюють тематичні малюнки

Phrasal Verbs

imaginative, adventurous, daring, tiring, weird, stressful, to embroider, to sew, to mow, to knit, to try bungee jumping

 

24

 

Удосконалення знань та навичок з теми

 

 

 

 

Виконують вправи на знання лексики

 

 

 

25

 

Проведення дослідження з теми(ст. 32)

 

 

 

 

Пишуть результати дослідження

 

 

 

26

 

Структурний аналіз тексту

 

 

 

 

Аналізують (лексика і граматика) текст

 

 

 

27

 

 

Комплексний аналіз тексту (змістові лінії)

 

 

 

 

Розповідають про роль здорового способу життя

 

 

 

28

 

 

 

Робота над текстом «Australia»

 

 

 

 

Читають додатковий текст для розширення кругозору

 

 

 

29

 

 

Лексико-граматичне узагальнення теми

 

 

 

 

Застосовують граматичні конструкції при написанні речень

 

 

 

30

 

Тематична контрольна робота з теми: «Здоровий спосіб життя»

 

 

 

 

Виконують тематичну роботу

 

 

 

Засоби масової інформації

31

 

Способи інформування людей

 

 

 

 

Обговорюють способи отримання інформації

The Present Simple Passive

fire, to lay the fire, messenger, messenger pigeon, newspaper, daily paper, local paper, weekly paper, the press, the popular press, press-officer, quality, mass media, tabloid, magazine, matters, business matters, matter, to intend, to subscribe, account

 

32

 

Фокусування на граматичних явищах через текст

 

 

 

 

Пояснюють за зразком

 

 

 

33

 

Формування навичок читання з написанням есе

 

 

 

 

Читають текст з обговорення

 

 

 

34

 

Написання повідомлень

 

 

 

 

Тренуються у написанні повідомлень

 

 

 

35

 

Формування навичок аудіювання

 

 

 

 

Слухають звучання словосполучень

 

 

 

36

 

Читання тексту та обговорення з висловленням власної думки

 

 

 

 

Обговорюють текст з коментуванням

 

 

 

37

 

Формування лексичних навичок на основі малюнків

 

 

 

 

Описують тематичні малюнки

 

 

 

38

 

Читання тематичного тексту з обговоренням

 

 

 

 

Читають з деталізацією змісту

 

 

 

39

 

Формування рецептивних граматичних навичок

 

 

 

 

Пояснюють за зразком

 

 

 

40

 

Телебачення. Лексичне наповнення теми

 

 

 

 

Описують значення слів за зразком

The Passive Voice. The Past Simple

to screen, screening, to patent, viewer, actuality, actuality film, cinematograph, frame, lightweight, device, guarded, commercial, couch potato, to subscribe, to approve, frequency, transmitter, to entertain

 

41

 

 

Формування навичок  читання з детальним аналізом

 

 

 

 

Читають текст з деталізацією фактів

 

 

 

 

42

 

Формування навичок говоріння через складання          mind map

 

 

 

 

Розповідають про телевізійні програми

 

 

 

43

 

 

 

Формування навичок діалогічного мовлення

 

 

 

 

Тренуються у діалогічному мовленні

 

 

 

44

 

 

Формування навичок говоріння на основі результатів дослідження

 

 

 

 

Повідомляють результати досліджень

 

 

 

45

 

 

Написання коментару до програми чи інтернет блогу

(впр 8 ст 56)

 

 

 

 

Тренуються у написанні коментару до програми

 

 

 

46

 

 

Структурний аналіз тексту

 

 

 

 

Аналізують (лексика і граматика) текст

 

 

 

47

 

Комплексний аналіз тексту (змістові лінії)

 

 

 

 

Розповідають про роль засобів масової інформації

 

 

 

48

 

Робота над текстом «The Autback»

 

 

 

 

Читають додатковий текст для розширення кругозору

 

 

 

49

 

Лексико-граматичне узагальнення

 

 

 

 

Застосовують граматичні конструкції при написанні речень

 

 

 

50

 

Тематична контрольна робота з теми «Засоби масової інформації»

 

 

 

 

Виконують тематичну роботу

 

 

 

Музика

51

 

Музика. Музичні інструменти

 

 

 

 

Обговорюють жанри музики

The Future-inthe-Past

piano, saxophone, trombone, violin, to teach the violin, xylophone, spoons, tambourine, flute, guitar, organ, mouth organ, street organ, drum, cello, bagpipe, banjo, clarinet, mandolin, cymbals, handbells, castanets, cymbalo, percussion instrument, melogy, frame, rhythm, mallet

 

52

 

Музичні стилі. Формування навичок читання

 

 

 

 

Описують та інтерпретують реалії музики

 

 

53

 

Формування навичок письма. Улюблений музичний інструмент

 

 

 

 

Пишуть інформаційний проект про улюблений інструмент

The Future-inthe-Past

gamble, cope, to cope with all difficulties, weight, obligation, soothing, gentle, gentle music, loud, lovely, violent, joyful, harsh, aggressive, traditional, energetic, sad, beautiful, discordant, romantic, depressing, background, rhythmical, melodious, lively, healing

 

54

 

Відомі музиканти. Формування лексичних навичок

 

 

 

 

Розповідають про відомих музикантів

The Future-inthe-Past

gamble, cope, to cope with all difficulties, weight, obligation, soothing, gentle, gentle music, loud, lovely, violent, joyful, harsh, aggressive, traditional, energetic, sad, beautiful, discordant, romantic, depressing, background, rhythmical, melodious, lively, healing

 

55

 

Сила музики. Формування навичок говоріння

 

 

 

 

Розповідають про улюблену музику, аргументують свій вибір

 

 

56

 

Робота над тематичним текстом

 

 

 

 

Читають текст і слухають інтерв’ю

 

 

57

 

Конкурс Євробачення. Формування навичок діалогової взаємодії

 

 

 

 

Складають міні діалоги

The Future-inthe-Past

broadcast, television broadcast, to broadcast, broadcaster, broadcasting, Broadcasting House, broadcasting station, Mediterranean, run, running, actually, viewer, to vote, debut, to make a debut, to conduct, Hebrew

 

58

 

Робота в групі. Музичні та пісенні фестивалі

 

 

 

 

Складають міні-проекти

 

 

59

 

Улюблений співак чи група. Обговорення на основі тексту

 

 

 

 

Розповідають про улюбленого співака чи групу

 

 

60

 

Формування навичок аудіювання (впр 3 ст 81)

 

 

 

 

Слухають текст і виконують завдання

 

 

 

61

 

Музика в Британії

 

 

 

 

Описують схожі та відмінні риси в музиці обох країн

The Present Simple The Past Simple Project Suggestions

temper, tantrum, a temper tantrum, nasty, string, chamber orchestra, pain, anxiety, wilted, music groups, symphonic, friendly atmosphere, support, contemporary music

 

62

 

Написання есе  « Мелодія чи слова?»

 

 

 

 

Пишуть про свої вподобання в музиці

 

 

 

63

 

Комплексний аналіз тексту (змістові лінії)

 

 

 

 

Розповідають про вплив музики на життя людей

 

 

 

64

 

Робота над текстом “The Rain Forests”

 

 

 

 

Читають текст для розширення кругозору

 

 

 

65

 

Структурний аналіз тексту (ст. 85)

 

 

 

 

Читають текст з лексико-граматичним коментуванням

 

 

 

66

 

Лексико-граматичне узагальнення

 

 

 

 

Застосовують граматичні конструкції при написанні речень

 

 

 

67

 

Тематична контрольна робота з теми «Музика»

 

 

 

 

Виконують тематичну роботу

 

 

 

Освіта в Україні і за кордоном

68

 

 

Формування лексичних навичок з теми «Освіта»

 

 

 

 

Відповідають на питання,вживаючи нову лексику

The Past Simple

bow, huge, excited, pram, perambulator, to sew (sewed; sewed, sewen), to sew a dress, crayon, scared, scared face, bunch, a bunch of flowers, bouquet, compulsory, compulsory education, fee, slant, lyceum, college, obligatory, to obey, to obey orders, optional, course, conservatoire, gossip, opponent, supporter, extracurricular, similarity

 

69

 

Формування навичок читання «Перший день у школі»

 

 

 

 

Читають текст з переладом

The Past Simple

bow, huge, excited, pram, perambulator, to sew (sewed; sewed, sewen), to sew a dress, crayon, scared, scared face, bunch, a bunch of flowers, bouquet, compulsory, compulsory education, fee, slant, lyceum, college, obligatory, to obey, to obey orders, optional, course, conservatoire, gossip, opponent, supporter, extracurricular, similarity

 

70

 

Формування рецептивних граматичних навичок

 

 

 

 

Пояснюють за зразком

 

 

 

71

 

Мета освіти. Формування навичок диспуту

 

 

 

 

Тренуються у обговоренні теми

 

 

 

72

 

Школи в Британії

 

 

 

 

Порівнюють школи в обох країнах

The Present Simple. The Present Simple Passive

nursery school, primary, secondary school, sixth form college, technical college, university, reception class, comprehensive school, grammar school, bully, to bully, bullying, ridicule, influence (на – on, upon, over); to have an influence over smb., boarding school, to misbehave, misbehaviour, to extort

 

73

 

Школи в Британії та України

 

 

 

 

Шукають спільні та відмінні моменти в навчанні

The use of “would” If Clauses

privileges, unattend, detention, suspension, compulsory, expulsion, to expulse, removal, to remove, to remove a boy from school for misbehaviour, supporter, misbehaviour, to misbehave, bully, bullying, to taunt, to extort, extracurricular

 

74

 

Презентація міні-проектів з теми «Освіта в Україні і Британії»

 

 

 

 

Презентують міні-проекти теми

 

 

 

75

 

Лексико-граматичне узагальнення вивченого матеріалу у І семестрі

 

 

 

 

Застосовують граматичні конструкції при написанні речень

 

 

 

76

 

Лексико-граматичне узагальнення

 

 

 

 

Застосовують лексичні зразки при обговоренні

 

 

 

77

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

Розкривають тему

 

 

 

78

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

Сприймають текст на слух

 

 

 

79

 

Контроль навичок письма

 

 

 

 

Виконують завдання

 

 

 

80

 

Контроль навичок читання

 

 

 

 

Виконують після текстові завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

Тема «Книги у моєму житті»

 

81

 

Читацький вибір

 

 

 

 

Висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прочитаним.

 

The Present Simple The Past Simple The Past Passive

 

 

 

novel, fiction, science fiction, fairy tale, story, detective story, short story, ballard, text book, atlas, guidebook, encyclopedia, dictionary, poem, myth, adventure, poetic talent, autobiography, electronic book

 

82

 

Улюблений жанри

 

 

 

 

83

 

Читацькі уподобання

 

 

 

 

Обговорювати проблеми читання, висловлюючи власне ставлення до проблеми, яка розглядається.

 

84

 

Читання як хоббі

 

 

 

 

85

 

Читання як хоббі

 

 

 

 

 

 

86

 

Формування навичок діалогічного мовлення

 

 

 

 

Пояснюють за зразком

 

 

 

 

87

 

Формування навичок аудіювання

 

 

 

 

Слухають звучання словосполучень

The Passive Voice

Modal Verb Can

 

 

 

88

 

Стародавні бібліотеки

 

 

 

 

Обговорює розмаїття

 

puzzled, thrilled, sad, anxious, amazed, pleased, amused, depressed, delighted, happy, surprised, to be fond of, to be keen on, to get along without, to be mad about

 

89

 

Сучасні бібліотеки

 

 

 

 

   Порівнює бібліотеки

 

 

90

 

Обговорення тематичних малюнків

 

 

 

 

Працюють в парі

 

 

91

 

Читачі у бібліотеці

 

 

 

 

 

 

 

92

 

Візит до бібліотеки

 

 

 

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

The Passive Voice

Modal Verb Can

 

93

 

 

Формування рецептивних граматичних навичок

 

 

 

 

Пояснюють за зразком

 

 

 

94

 

Формування навичок говоріння

 

 

 

 

Розповідають про правила поводження у бібліотеці

 

 

 

95

 

Формування навичок діалогічного мовлення

 

 

 

 

Тренуються у діалогічному мовленні

 

 

 

96

 

Старовинні та сучасні книжки

 

 

 

 

Обговорення ролі книг в житті людей

The Past Simple The Past Perfect

to portray, to arouse, to depict, to possess, to fascinate, to release, pen name, plot, skillfully, truthfulness, vividly

 

97

 

Бібліотечні правила

 

 

 

 

 

 

98

 

Правила користування бібліотекою

 

 

 

 

 

Обговорює правила бібліотеки

 

99

 

Я люблю читати

 

 

 

 

Лексика с. 135

 

100

 

Формування навичок говоріння

 

 

 

 

Розповідають про улюблені жанри

 

 

 

101

 

Формування навичок діалогічного мовлення

 

 

 

 

Тренуються у діалогічному мовленні

 

 

 

102

 

О.Генрі

 

 

 

 

 

The Past Simple The Present Simple

great thinker, thinker, progressive, outstanding, to dedicate, dedicated, playwright, public figure, literary critic, legacy, immortal, spiritual

 

103

 

Обговорюємо книжки

 

 

 

 

Обмінюватись думками щодо своїх захоплень. Розпитувати з метою отримання інформації.

 

104

 

Українські письменники

 

 

 

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

105

 

Книжковий огляд

 

 

 

 

Аналізує зміст прочитаного

 

106

 

Формування навичок аудіювання

 

 

 

 

Слухають звучання словосполучень

 

 

 

107

 

Лексико-граматичне узагальнення

 

 

 

 

Застосовують граматичні конструкції при написанні речень

 

 

 

108

 

Робота над текстом “Australia”

 

 

 

 

Читають додатковий текст для розширення кругозору

 

 

 

109

 

Тематична контрольна робота з теми: «Книги у моєму житті»

 

 

 

 

Виконують тематичну роботу

 

 

 

Тема «Велика Британія – велична»

110

 

Загальні відомості про країну

 

 

 

 

 

Modal verbs: Can, may, might, must

Лексика ст. 155

 

111

 

Географічне положення

 

 

 

 

Розповідати про географічне положення Великої Британії.

 

 

112

 

Географічне положення

 

 

 

 

 

 

113

 

Формування діалогічних навичок

 

 

 

 

Тренуються у діалогічному мовленні

 

 

114

 

Формування лексико-граматичних навичок

 

 

 

 

Пояснюють за зразком

 

 

 

115

 

Великобританія на карті

 

 

 

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки впливу людини на погоду

 

 

 

116

 

Шотландія

 

 

 

 

 

Лексика ст. 162

 

117

 

Клімат ВБ

 

 

 

 

Описувати клімат Великої Британії .Розглядає природу як цілісну систему

 

climate, temperate, annual, mean, marvelous, foggy, gloomy weather, breeze, to glow, to bear, to stir, fleecy, mild, cold, frosty

 

118

 

Формування граматичних навичок

 

 

 

 

Пояснюють за зразком

 

 

119

 

Прогноз погоди

 

 

 

 

Роблять повідомлення про складні погодні умови

 

 

120

 

Пори року

 

 

 

 

Роблять повідомлення про зміну погодних умов Розпитувати про улюблену пору року та обмінюватись думками щодо важливості збереження навколишнього середовища.

 

 

121

 

Населення ВБ

 

 

 

 

Розповідати про населення Великої Британії.

Modal verbs

to affect, health problems, mood, to get depressed, medical, heart, scared, blood pressure, uneasy, frightened, happy, cheerful, excited, joyful, miserable

 

122

 

Жителі ВБ

 

 

 

 

 

123

 

Жителі ВБ

 

 

 

 

 

124

 

Формування граматичних навичок

 

 

 

 

Пояснюють за зразком

 

 

125

 

Розвиток навичок читання з обговоренням

 

 

 

 

Читають текст та відповідають на питання

 

 

126

 

Спорт у ВБ

 

 

 

 

 

 

 

 

127

 

Формування лексичних навичок

 

 

 

 

Розповідають про ВБ

 

 

 

128

 

Британці – велична нація

 

 

 

 

Обмінюватись думками щодо важливості володіння іноземною мовою.

 

Лексика ст. 166

 

129

 

Структурний аналіз твору

 

 

 

 

Аналізують (лексика і граматика) текчт

 

 

 

130

 

Хто такі британці?

 

 

 

 

Розповідати про етикет Британії

The using of the article “the”

the Scots, Scots, Scottish, the Scottish, Welsh, the Welsh, Irish, the Irish, English, the English population, nationality, official language, etiquette, greetings, gestures

 

131

 

Британці як нація

 

 

 

 

 

 

132

 

Життя у Британії

 

 

 

 

 

 

133

 

Формування лексичних  навичок

 

 

 

 

Описують тематичні малюнки

 

Лексика ст. 172

 

134

 

Традиції Британії

 

 

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

135

 

Звичаї ВБ

 

 

 

 

 

 

 

136

 

Звичаї ВБ

 

 

 

 

 

 

 

137

 

Лексико-граматичне узагальнення

 

 

 

 

Пояснювати значення слів. Знаходити необхідну інформацію. Передавати зміст прочитаного, висловлюючи свою думку.

 

 

 

138

 

Робота над текстом «Australia»

 

 

 

 

Визначaти основну інформацію. Розповідати про ріки і озера Австралії

 

 

 

139

 

Тематична контрольна робота на тему: «Велика Британія – велична»

 

 

 

 

Виконують тематичну роботу

 

 

 

Тема : «Запрошуємо до України»

140

 

Ласкаво просимо до України

 

 

 

 

 

The Present Passive

situated, to border, to border on, pasture, to contaminate, steppes, diverse, herbs, to be washed, mixed forests, foreststeppes, picturesque, zone, fertile black soil, source

 

 141

 

Люблю Україну

 

 

 

 

Висловлюють власні думки

 

142

 

Географічне положення України

 

 

 

 

 

 

143

 

Географічне положення України

 

 

 

 

 

 

144

 

Географія України

 

 

 

 

 

 

145

 

Тваринний світ України

 

 

 

 

 

The Present Passive

the names of the main trees, flowers, animals, birds, vast, evergreen, salubrious, luxuriant, subtropical zone, famous resorts and tourist centres, rich black soil, meadows, parks, gardens, natural reserves

 

146

 

Рослинний світ

 

 

 

 

 

 

147

 

Формування лексичних навичок

 

 

 

 

Описують тематичні малюнки

 

 

 

148

 

Формування діалогічних навичок

 

 

 

 

Тренуються у діалогічному мовленні

 

 

 

149

 

Погодні умови

 

 

 

 

 

 

urban, rural, ethic, minority, self-sacrifice, ordeal, decency, nationality. The people’s nationalities who live in Ukraine

 

150

 

Погода в Україні

 

 

 

 

Демонструє толерантне відношення до кожного народу

The ways of asking for advice and giving advice

 

151

 

Ми – українці!

 

 

 

 

Характеризувати якості особистості, стосунки між людьми і вчинки людей.

 

152

 

Народи України

 

 

 

 

 

153

 

Які вони українці?

 

 

 

 

 

154

 

Формування лексико-граматичних навичок

 

 

 

 

Пояснювати значення слів. Знаходити необхідну інформацію. Передавати зміст прочитаного, висловлюючи свою думку.

 

 

 

155

 

Це цікаво знати!

 

 

 

 

Висловлювати власне ставлення до поведінки та вчинків людей. Порівнювати факти, явища, країни. Надавати оцінку подіям і ситуаціям.

 

 

 

156

 

Це цікаво знати!

 

 

 

 

 

 

 

157

 

Формування лексичних навичок на основі тексту

 

 

 

 

Описують тематичні малюнки

 

 

 

158

 

Формування діалогічного мовлення

 

 

 

 

Тренуються у діалогічному мовленні

 

 

 

159

 

Обговорення тематичних малюнків

 

 

 

 

Працюють в парі

 

 

 

160

 

Проведення дослідження з теми

 

 

 

 

Презентують власні дослідження

 

 

 

161

 

Систематизація знань через проведення дослідження

 

 

 

 

Пишуть результати досліджень

 

 

 

162

 

Робота над текстом «Australia»

 

 

 

 

Визначити основну інформацію. Розповідати про великі міста Австралії.

 

 

 

163

 

Лексико-граматичне узагальнення

 

 

 

 

Пояснювати значення слів. Знаходити необхідну інформацію. Передавати зміст прочитаного, висловлюючи свою думку.

 

 

 

164

 

Тематична контрольна робота з теми : «Запрошуємо Україною»

 

 

 

 

Виконують тематичну роботу

 

 

 

165

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

Сприймають текст на слух

 

 

 

166

 

Контроль письма

 

 

 

 

Виконують завдання

 

 

 

167

 

Контроль читання

 

 

 

 

Виконують після текстові завдання

 

 

 

168

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

Розкривають тему

 

 

 

169

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

170

 

Формування навичок монологічного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

171

 

Формування навичок диспуту

 

 

 

 

 

 

 

 

172

 

Лексико-граматичне узагальнення

 

 

 

 

 

 

 

 

173

 

Лексико-граматичне узагальнення

 

 

 

 

 

 

 

 

174

 

Лексико-граматичне узагальнення вивченого за ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

175

 

Повторення вивченого за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 березня 2020
Переглядів
1051
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку