Календарно – тематичне планування з англійської мови складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07 червня 2017 р. № 804, розробленої на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти, і відповідно до положень концепції «Нова українська школа» (2016 р.)
Календарно – тематичне планування уроків англійської мови у 9 класі
(за підручником О. Карпюк)
4 години на тиждень – 140 годин на рік
(Календарно – тематичне планування з англійської мови складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07 червня 2017 р. № 804, розробленої на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти, і відповідно до положень концепції «Нова українська школа» (2016 р.))
№ |
|
Тема уроку |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||
Дата |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||||
І семестр Я, моя родина, мої друзі |
||||||||||||||
1 |
|
З поверненням до школи! |
|
|
|
|
|
|
написати листа |
|
||||
2 |
|
Спогади про літні канікули |
|
|
|
|
|
|
відповісти на запит. |
|
||||
3 |
|
Люди навколо нас |
Although, injustice, digital. the sense of humour
|
|
Dialogue
|
Ex. 5. p. 8
|
Ex. 2. p.6 Ex. 3. p. 7. |
Compare interests
|
|
|
||||
4 |
|
Наше оточення |
Ex. 6. p. 8-9 |
|
||||||||||
5
|
|
Яка ти людина? |
Ex. 8. p. 10. Ex. 9 a. p. 10. |
|
|
|
Do ex. 11, p. 11, 12. |
Making up sentences getting to know each otter siu-vey |
Ex. 10. p. 11 |
|
||||
6
|
|
Яка ти людина? |
|
|
||||||||||
7 |
|
Що ти знаєш про своє оточення? |
|
Verb forma Gerund Ex. 2. p. 13. Ex. 3. p. 14. Ex. 4, p. 11 |
|
Ex. 5. p. 14. |
|
Making up sentences |
Ex. 4. p. 14 (розповідь про себе). |
|
||||
написати листа |
|
|||||||||||||
8 |
|
Що ти можеш розповісти про себе? |
||||||||||||
9 |
|
Мої контактні дані |
Divorce, female, male, single |
|
Ex. l.p. 15. Ех.З.р. 16. Ex. 4, p. 17 |
Ex. 2. p. 16. Ex. a. p. 18. Ex. 7, p. 19 |
Ex. 1. p. 15 |
Making up sentences |
Ex. 6, p. 19. |
|
||||
10 |
|
Мої особисті дані |
|
|
||||||||||
11
|
|
Характер мого друга |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
Verb forms Gerund |
|
Ex. 2. p. 20. Ex. 4. p. 21 ex. 5b, p. 22. Ex. 6, p. 23 |
Ex. 1, p. 19 ex. 5a. p. 22. |
Ex. 3. p. 20. |
|
|
||||
Ex. 7, p. 23 |
|
|||||||||||||
12 |
|
Мій кращий друг |
|
|||||||||||
13 |
|
Дозвольте відрекомендувати себе |
|
Verb forms Gerund |
|
Ex. 1, p. 25 |
Ex. 1, p. 24 |
Chart with positive and negative traits of tte text cteracter |
Ex. 2, p. 26 |
|
||||
14 |
|
Написання автобіографії |
закінчити роботу |
|
||||||||||
15 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
16 |
|
Позакласне читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Молодіжна культура |
||||||||||||||
17 |
|
Ми такі різні |
Hangout, outfit, sott ware, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky |
|
|
Ex. 1. p. 27. Ex. 3. p. 29. Ex. 1 b. p. 30 |
Ex. 2. p. 28. |
Ex. -1 a, p. 30 |
Ex. 5b. p. 31 (написати розповідь про свої інтереси) |
|
||||
18 |
|
Мої інтереси |
|
|
||||||||||
19 |
|
Хобі |
|
Gerund in Passive Active. To br or mg |
|
Ex. 5. p. 34. Ex. 8. p. 35 |
Ex. 1. p. 32. Ex. 2. p.33. Reading the text "My friend's problem" |
Ex. l. p. 32. Ex. 3. p. 34. Ex. 4. p. 34 |
Ex. 7. p. 35 |
|
||||
20 |
|
Чим цікавиться молодь? |
|
|
||||||||||
21 |
|
Здорові звички |
Well groomed, hostel, coloured hair, message, smart clothes, scooter, ac cessorks |
|
Ex. 2 b. p. 36. Ex.5.p.38 |
|
Ex. 3. p. 38. Reading the text "Teens" |
Ex. 2 a, p. 36. Ex. 2 c. p. 37 |
Ex. 3-4. p. 38 (письмово) |
|
||||
22 |
|
Мода |
|
|
||||||||||
23 |
|
Розкажи про свій одяг |
|
Gerund in Passive /Active. To bra r-ing |
Ex. 2 a. p. 39 |
You preferences. Ex. 1. p. 39. Ex. 2 b, p. 40.. Ex. 3. p. 41. Ex. 5. p. 41 |
|
Ex. 2 c. p. 40 |
Ex. 2d. p. 41 (підготувати презентацію про себе) |
|
||||
24 |
|
Улюблений одяг та мода |
|
|
||||||||||
25 |
|
Молодіжний клуб |
|
Gerund in Passive /Active. |
|
|
|
Ex. 1. p. 12. |
Ex. 2. p. 42 |
|
||||
26 |
|
Молодіжні субкультури |
Computer geek, fascinated, enjoys, faction conscious, hip hoppers |
Gerund in Passive /Active. To be or ins |
|
Ex. 2 b, p. 44. |
Ex. 2a, p. 43. Ex. 3. p. 45. Ex. 6. p. 47 |
Ex. 1, p. 43. |
Ex. 4-5. p. 46. |
|
||||
27 |
|
Все про мене |
|
|
||||||||||
28 |
|
Все про мене. Проектна робота |
Criteria, a dignity, to avoid, a reliability, to judge, desperate, shallow, spiritual |
|
Text "E-mails" |
Ex. 10. p. 52. Ex. 12. p. 53 |
“Do you know" box. p. 50. Ex. 9a. p. 50. Ex. 11. p. 52 |
Ex. 9 b. p. 51. Completing tile table |
Ex. 13. p. 53 (підготувати постер) або проект про себе) |
|
||||
|
|
|||||||||||||
29 |
|
Чи безпечний Інтернет? |
||||||||||||
30 |
|
Позакласне читання. Молодіжні культури |
|
|
|
|
|
|
Впр. 4, с. 57 |
|
||||
31 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Засоби масової інформації |
||||||||||||||
32 |
|
Стереотипи телебачення |
Website, chat room, native speaker, education, excitement. a network, to connect, to download, to surf, password, blogger |
|
Ex.2.Р.62 |
Ex. 2. p. 63. Ex. 5. p. 66. Ex. 6. p. 66. Ex. 9. p. 69 |
Ex. 1 b. p. 62. Ex. 2. p. 63. Ex. 5. p. 66. Ex.6.p.66 |
Ex. 3. p. 64 Completing Datable. Ex. 4, p. 65 |
|
|
||||
Ex. 7. p. 68 |
|
|||||||||||||
33 |
|
Телевізійні програми |
||||||||||||
34 |
|
Спосіб найшвидшого поширення новин та інформації |
A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to jump to conclusion, to take a picture, an addled, an expert, contгагу, to conduct a survey |
|
Ex. 1, p. 69. Ex. 2 a. p. 70 |
Dialogues Ex. 2 b. p. 71. Ex. 3. p. 71. Ex. 4 b, p. 72. |
Ex. 4 a, p. 72 |
|
|
|
||||
35 |
|
Звички учнів |
Ex. 5. p. 72-73 |
|
||||||||||
36 |
|
Relative clauses |
|
Compound sentences Relative defining and non-defining daises. Relative pronouns: who/what/which/ when/where that. |
|
Ex. 4, p. 76. Completing the dialogue |
Reading the letter |
Ex. 1. p. 73 Ex. 2 a. b. p. 74.
|
|
|
||||
Ex. 6, p. 76-77; Ex. 3, p. 75 |
|
|||||||||||||
37 |
|
Relative clauses |
|
|||||||||||
38 |
|
Твій друг онлайн |
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
Relative defining and non-defining clauses |
Ex. 2 a, p. 78. |
“Solve a problem" speaking game. Ex 2 b., p. 78. Ex. 2 c. p. 79 Ex. 7. p. 82 |
Ех.З.р.79. Ex. 4, p. 80. Ex. 5. p. 81 |
Completing the table |
|
|
||||
39 |
|
Улюблена телевізійна програма |
Ex. 6. p. 81 |
|
||||||||||
40 |
|
Роль засобів масової інформації в нашому житті |
|
Relative pronouns: who/what/ which/ when/ where,'‘ that |
|
Ex. 1. p. 82. Reconstruct the description |
“Victoria's essay". "Descriptions of British TV show" |
Ex. 1. p. 82. Making a plan |
Ex. 6. p. 87 |
|
||||
41 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
повторити ЛО |
|
||||
Робота і професії |
||||||||||||||
42 |
|
Незвичайні професії |
Employed, to affect, employment, a career, certain, In smb’s footsteps, available, an aptitude, unemployed, to require A career, a job. a profession, an occupation |
Relative defining and non-defining clauses |
‘Digital Age" Ex. 2. p. 88. Ex. 3. p. 88. Ex. 4. p.88. |
Ex. 5 b, p. 87. Ex. 6. p. 87 Ex. 1. p. 87. Male and female occupations' discussion |
Ex. 4. p. 86 Ex. 6. p. 89 |
Ex. 2, p. 85. Ex. 5 a. p. 87 |
|
|
||||
43 |
|
Робота для чоловіків та робота для жінок? |
Ex. 5 a, p. 89 |
|
||||||||||
44 |
|
Relative pronouns |
|
Relative pronouns: who/what/which/ when/where/ that. Ex. 1 a, p. 90. Ex. 4. p. 91 |
|
Ex. 3. p. 91. Ex. 5, p. 92. Ex. 7, p. 92. |
|
Writing a poem. Ex. 1 b, p. 90. Ex. 2. p. 91. Completing the sentences |
|
|
||||
45 |
|
Relative pronouns |
|
Ex. 6, p. 92 |
|
|||||||||
46 |
|
Поговоримо про роботу |
To take up. babysitting, to be excited about, a campaign, a volunteer, to work hard |
|
|
Expressing agreeing and disagreeing. Ex. 3. p. 94. Ex. 4. p. 94. Ex. 7. p. 96. Ex. 8. p. 96 |
Ex. 1 a. p. 93. |
Ex. 1 b., p. 94. |
|
|
||||
47 |
|
Прийом на роботу |
Ex. 5. p. 95 |
|
||||||||||
48 |
|
Ще раз про телебачення |
|
Relative pronouns: who/what which/ whom / where Relative defining and non-defining clauses |
“Watching TV”. Ex. 5. p. 99 |
Ex. 1 a. p. 97. Ex. 1 b, p. 97 Ex. 2. p. 96. Ex. 4. p. 99. Ex. 5 b. p. 100 |
“Summer jobs" Ex. 1. p. 96. Ex. 9. p. 103 |
Matching the words Writing short stories. Ex. 2. p. 98. Ex. 8. p. 102 (filling in the table) |
|
|
||||
49 |
|
Ігрове шоу |
|
Ex. 7a, p. 101 |
|
|||||||||
50 |
|
Світ професій |
|
|
|
Ex. 13a, p. 105. Ex. 15. p. 107 |
Ex. 10. p. 103. Ex. 12 a. p. 104 |
Ex. 11. p. 104. Ex. 12 b. p. 105. Ex. 13 b. p. 107 |
|
|
||||
51 |
|
Вибір кар’єри |
Ex. 14. p. 107 |
|
||||||||||
52 |
|
Позакласне читання |
An announcer, confidence, a majority, a representative. a technician, a vision. worldwide, to go on air |
Relative pronouns: who/ what /'which/when where/ that |
Ex. 2. p. 108. |
Ex. l.p. 108. Ех. З., р. 112. Ex. 4. p. 112. Ex. 5, p. 113 |
Ex. 1. p. 108 |
Completing the sentences |
|
|
||||
Ex. 6, p. 113 |
|
|||||||||||||
53 |
|
Позакласне читання |
||||||||||||
54 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
проекти |
|
||||
55 |
|
Проектна робота. Світ професій |
|
|
|
|
|
|
повторити вивчене |
|
||||
56 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал за І семестр |
|
||||
57 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал за І семестр |
|
||||
58 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал за І семестр |
|
||||
59 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Підготувати усні теми |
|
||||
60 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Виконати праву з посібника |
|
||||
61 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Виконати праву з посібника |
|
||||
62 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Виконати праву з посібника |
|
||||
63 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Виконати праву з посібника |
|
||||
64 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Виконати праву з посібника |
|
||||
№ |
|
Тема уроку |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||
Дата |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||||
ІІ семестр Наука і технічний прогрес |
|
||||||||||||||
65 |
|
Відомі винахідники світу |
An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason, to exist, to launch |
|
Ex. 2 c. p. 119. Ex. 3. p. 119. Ex. 1 a. p. 120. Ex. 7. p. 120 |
Ex. 1, p. 118. Ex. 2 b. p. 119. Ex. 9. p. 123 |
Ex. 7. p. 120 |
Ex. 4 c. p. 120. Ex. 5. p. 120 |
|
|
|||||
66 |
|
Перші відкриття |
Ex. 7d. p. 122-123 |
|
|||||||||||
67 |
|
Видатні науковці |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent |
|
|
Ex. 2, p. 124. Ex. 3 a, p. 125. Ex. 6. p. 127 |
|
Ex. 1. p. 124 Ex. 4. p. 126. Ex. 5, p. 126 |
Ex. 3 b, p. 125. |
|
|||||
68 |
|
Визначні відкриття |
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
Present Passive. Past Passive. Ex. 4. p. 131 |
|
Ex. 1 b. p. 1 29. Ex. 3 b. p. 131. Ex. 3 c. p. 131 |
Ex. 1 a. p. 128 Ex. 3 a. p. 130 Ex. 5, p. 132 |
Ex. 3 b. p. 131 |
. |
|
|||||
69 |
|
Академік С. Корольов |
Ex. 2. p. 130 |
|
|||||||||||
70 |
|
Визначні відкриття |
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome. harmful. remote |
Passive Voice |
|
Ex. 6. p. 131. Ex. 8. p. 136. Discussion |
Ex. 7 a, p. 134. Ex. 7 b. 135 |
Completing the sentences |
|
|
|||||
71 |
|
Музей науки |
Ex. 9. p. 136 |
|
|||||||||||
72 |
|
Розповідь про винаходи |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Passive Voice |
Ex.З.р. 138 |
Ex. 1 a. p. 136. Ex. 1 b. p, 137. Dialogues |
Ex. 4 a, p. 138 |
Ex. 4 b. p. 138 |
Ex.2, p. 137 |
|
|||||
73 |
|
Поговоримо про майбутнє |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Present Passive Past Passive |
Ex. 6 a. p. 142 |
Ex. 6 b. p. 142. Ex. 8. p. 143. Ex. 9 a, p. 144. Ex. 9 b. p. 141 |
Ex. 5a. p. 139. Ex. 10a, p. 144 |
Ex. 10 a. p. 144 |
|
|
|||||
Ex. 5 b, p. 141 |
|
||||||||||||||
74 |
|
Механічний годинник |
|||||||||||||
75 |
|
Винаходи та винахідники |
|
|
|
Ex. 2 b. p. 145. Expressing opinion |
Ex. l, p. 145 |
Writing a para graph. Ex. 2 a. p. 14 5 |
|
|
|||||
76 |
|
Написання біографічної довідки |
Ex. 2 a, p. 145 |
|
|||||||||||
77 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
78 |
|
Проектна робота. Винаходи та винахідники |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Природа і погода |
|||||||||||||||
79 |
|
Яку роль відіграє природа? |
Climate change, rubbish, growing population, |
Present Passive. Past Passive |
|
Discussion. Ex. 3. p. 147. Ex. 5, p. 149. |
Ex.2, p. 146. Ex.4.p.147 |
|
Ex. 1. p. 146. |
|
|||||
80 |
|
Земля у нас — єдина! |
Global warming, pollution, the ozone layer, deforestation, recycling, electric car, alternative energy |
Present Passive. Past Passive |
|
Ех.6.р. 150 Ex.8., p. 151. Ex. 9 b. p. 152. Discussion. Environmental quiz |
Ex. 7 h, p. 151 |
Completing the table |
|
|
|||||
81 |
|
Збережемо планету! |
Ex. 9 a, p. 151-152 |
|
|||||||||||
82 |
|
Що ти можеш зробити, аби зберегти планету? |
A container, oxygen, a surface. survival, coastal, waste |
|
Ex. 2 a. b. p. 1 53. Ex. 3 a. p. 153. Ex. 6 a. b |
Ex. 1., p. 152. Ex. 3 b. p. 154 |
Ex. 4, p. 154. |
Complet ing the table |
Ex. 5. p. 155 (оформити проект) |
|
|||||
83 |
|
Екологічний проект |
закінчити роботу |
|
|||||||||||
84 |
|
Що ми повинні робити? |
|
Modal Verls of: obligation, necessity, ability, advice, suggestion. prohibition |
|
Ex. 4. p. 158. Discussion |
Ex. 1. p. 157. Texts “Pollution“ and “Alternative Energy" |
Ex. 2. p. 157 |
Ех. З, р. 158 |
|
|||||
85 |
|
Альтернативна енергія |
|||||||||||||
86 |
|
Давайте поговоримо! |
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of. endangered, oxygen |
Modal Verbs |
|
Ex. 1. p. 159. Ex. 5 b. p. 163. |
Ex. 2a. p. 159. “Do you know". Ex. 6. p. 164 |
Ex. 2 b. p. 160. Ex. 8. p. 165. Completing the table |
|
|
|||||
87 |
|
Зникаючі види тварин |
Ex. 4. p. 162 (письмово). |
|
|||||||||||
88 |
|
Захист навколишнього середовища в Україні |
Picturesque, wildlife, valuable, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a lark, a stork, an inhabitant |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
|
discussion Ex. 1. p. 167. |
“Do you know?” box. p. 166 167. Article "Environmental Protection in Ukraine" |
Writing a plan. Completing the sentences. |
|
|
|||||
89 |
|
Екологічні проблеми |
Ex. 2, p. 167. |
|
|||||||||||
90 |
|
Потурбуємось про екологію разом! |
An award, a consul, a degree, nice, a title, to award, electric welding. boll less, honourable, soviet, to his credit
|
|
Ex. 4 b. p. 170 |
Ex. 1. p. 168. Ex. 4 c. p. 171. Ex. 5. p. 171 |
Ex. 2. p. 168. Ex. 4 a, p. 169 Texts “Why Teach Environ mental Education” |
Ex. 3. p. 169 Completing tlte sentonces. Ex. 9. p. 173. Ex. 11. p. 173 |
|
|
|||||
91 |
|
Відмовитися від винаходів аби зберегти планету? |
Ex. 8, p. 173. |
|
|||||||||||
92 |
|
Проектна робота. Всесвітній день Землі |
|
|
|
|
|
|
закінчити роботу |
|
|||||
93 |
|
Позакласне читання. Геній |
A genius, a quotient, publicity, relativity, gentle |
Modal Verbs. Present Passive. Past Passive |
Ex. 1. p. 175 |
Ex. 2. p. 177. Ех. З, р. 177. Retelling the text. Ex. 6, p. 177 |
Ex. 1, p. 175 |
Ex. 5. p. 177 |
Ех. 4, р. 177 |
|
|||||
94 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний та лексичний матеріал |
|
|||||
Чому б не поглянути уважніше на Великобританію? |
|||||||||||||||
95 |
|
Карта Великобританії |
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
Prepositions |
|
Ex 1. p. 182. Ex. 2d. p. 183. Ex. 4. p. 185. Ex. 5a. p. 185 |
Ex. 2b. p. 182. Ex. 3. p. 184 |
Ex. 2 c. p. 182. Ex. 4, p. 185 |
Ex. 2 a. p. 182. |
|
|||||
96 |
|
Відомості про Англію |
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents |
Prepositions. Articles with proper names |
|
Exchanging information. Ex.8. p. 187 |
Ex. 7. p. 18G. Texts
|
Ex. 8. p. 187 (questions) |
. |
|
|||||
Ex. 6. p. 186 |
|
||||||||||||||
97 |
|
Англія – найбільша частина королівства |
|||||||||||||
98 |
|
Різноманіття традицій |
Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain |
|
Ex. 2. p. 188. Ex. 3 a. b. p. 189. Ex. 3 c, p. 189. Ex. 3d, p. 190. Ex. 4 a, p. 190 |
Ex. 1, p. 188. |
Ex. 4 b. p. 190 |
Completing the table. Ex. 5 b, p. 191 |
Ex. 5 a, p. 191 |
|
|||||
99 |
|
Вчора, позавчора і завтра |
England, Scotland. Wales, Northern Ireland |
Past Tenses revision. Future Tenses revision. Articles with proper names |
|
Ex planation, Ex. 1. p. 192. Defining the verb tenses |
Text "Sir Isaac- New ton ", Ex. 5. p. 194. |
Ex. 3 (sentences 1 8). p. 193. Ex. 4. p. 193. Ex. 6. p. 194 |
Ex. 2. p. 192.
|
|
|||||
100 |
|
Вчора, позавчора і завтра |
Ex. 7. p. 194 |
|
|||||||||||
101 |
|
Обє’днане королівство: як ми його бачимо? |
Dinosaur Bark, the bronze age. Snowdon, the Welsh dragon, the underground tour. Cardiff, coal mine, bone cave, Big Pit, patron saint |
Articles with proper names |
Ex. 5 a. p. 198 |
Ex.l.p.194. Ex. 7. p.200 |
Ex. 3 a. p. 196 Ex. 3b.p. 197. Fact file. p. 197 |
Ex. 2, p. 195 Making up a mind-map. Ex. 5 b. p. 198 |
Ex. 6a. p.199-200 |
|
|||||
102 |
|
Уельс |
|||||||||||||
103 |
|
Проектна робота. Хто найкращий блогер? |
Accommodation, campgrounds, budget hotels, laundry, facilities, Lidl Aidi, |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
|
Ex. 6 b. p. 200. Ex. 4, p. 198. Ex. 8. p.200. Exchanging information |
Reading the blog's information |
Making noue |
Ex. 1. p.200. |
|
|||||
104 |
|
Унікальне місто |
Belfast. Cardiff. London, Edinburgh |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
« The UK » quiz |
Ex. 1 b. p. 202. Ex. 2. p.204. |
Ex. 1 a. p. 201. Ex. 2. p. 203. Quiz reading |
Making a question list |
|
|
|||||
Ex. 3, p. 204 |
|
||||||||||||||
105 |
|
Лондон – серце Великобританії |
|||||||||||||
106 |
|
Міста Великобританії |
Highlands, Cambridge. Snowdon, Lake District. Cheviot Hills. Bath, |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
Ex. 1 a. p. 207. Ex. 2 a. p. 207. Ex 3 a. b. p. 209 |
Ex. 2 b, c. p. 208. Ex.4.p.210 |
|
Ex. 1 b. p. 207. Completing the table |
Ex. 7, p. 207 (підготувати інформацію про Единбург) |
|
|||||
107 |
|
Визначні місця |
|
Present and Past Simple Passive |
|
Speaking dialogue game. Ex. 4 (sentences 1-8). p. 212. Answering questions |
Reading website "Travel to Ukraine. Useful information" |
Ex. l. p. 210. Ex. 3. p. 211-212 |
. |
|
|||||
Ex. 2. p. 211 |
|
||||||||||||||
108 |
|
Сторінками історії |
|||||||||||||
109 |
|
Розкажи про Великобританію |
Назви міст та пам'яток Історії та культури |
Present and Past Simple Passive. Article with proper names |
|
Asking directions. Giving directions. Ex. 3. p. 215. Ex. 4 b. p. 215 |
Ex. 1. p. 213 Ex. 2. p. 21 4. Ex. 4 a. p. 215. Ex. 6 a. p. 216. Ex. 5. p. 216 |
Making note» |
|
|
|||||
110 |
|
Проектна робота. Одне з визначних місць Великобританії |
Ex. 6 b. p. 217 |
|
|||||||||||
111 |
|
В туристичному агентстві… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
112 |
|
Кардиф |
Натіш міст ти пам'яток історії та культури. If I go to.... I will choose... being in—, I’d like to sec... / I'd prefer to go... among of all of— sights I'd want to- |
Present and Past Simple Passive. Articles with proper names |
Ex. l. p. 218 Ex. 7 b. p. 224 |
Answering questions. Ex. 4, p. 222 Ex. 8. p. 224. Ex. 9. p. 225 |
Ex. 2 a. p. 218. Ex. 3. p. 220 Ex. 6. p. 223. Text “What to See in the UK" |
Ex. 2 b p. 220 |
|
|
|||||
|
|
|
|||||||||||||
113 |
|
Манчестер |
|||||||||||||
114 |
|
Визначні міста Великобританії |
|
Ex. 10. p. 225 |
|
||||||||||
115 |
|
Проектна робота. Чотири країни Великобританії |
|
|
|
|
|
|
закінчити роботу |
|
|||||
116 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
повторити ЛО |
|
|||||
Чому б не поглянути уважніше на Україну? |
|||||||||||||||
117 |
|
Повернення до України |
Назви міст та пам'яток історії та культури. Odesa. Truskavets'. Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia, Uman' |
|
|
Ex. 1. p. 226. City or place description. Ex. 4. p. 233. Answering ques lions. Dialogues |
Ex. 2, p. 226. Text “Odesa" |
Completing the sentences |
Ex. 6. p. 223-224 |
|
|||||
118 |
|
Серце старого Львова |
|||||||||||||
підготувати розповідь |
|
||||||||||||||
119 |
|
Ще більше цікавих відомостей про Львів |
|
Past Tenses. Future Tenses. Articles with common and proper names |
“Around Ukraine" quiz |
Dialogue “In a travel agency". Answering questions. Discussion |
Ex. 2. p. 230 Reading the tourist guide booklet “Tunnel of Love" |
|
Ex. 3, p. 232-233.
|
|
|||||
120 |
|
Позакласне читання |
|
|
|
|
|
|
переказ |
|
|||||
121 |
|
Київ – столиця України |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
122 |
|
Харків – культурний, науково-освітній центр нашої держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
123 |
|
Одеса – перлина Чорного моря |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
124 |
|
Розкажи про Україну |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
125 |
|
Визначні місця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
126 |
|
Моя мала Батьківщина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
127 |
|
Урок українознавства |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
128 |
|
Урок граматики |
|
Past Tenses. Future Tenses. Articles |
|
|
|
|
Виконати вправу з посібника |
|
|||||
129 |
|
Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
130 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
131 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
132 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
|
|||||
133 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал за ІІ семестр |
|
|||||
134 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал за ІІ семестр |
|
|||||
135 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал за ІІ семестр |
|
|||||
136 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Підготувати усні теми |
|
|||||
137 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Виконати праву з посібника |
|
|||||
138 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Виконати праву з посібника |
|
|||||
139 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
140 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||