Календарно-тематичне планування з англійської мови ( 1 семестр)
FORM 9
№ |
Дата |
Тема Підтема |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Д/з |
|||||||
Рецептивні |
Інтерактивні |
Продуктивні |
||||||||||||
Сприйняття на слух АУД |
Зорове сприйняття ЧИТ |
Усна взаємодія
|
Писемна Взаємодія |
Усне продукування ГОВОР |
Писемне продукування
ПИСЬ |
Лексика |
Грама тика |
|||||||
UNIT 1 WHO ARE YOU? VITAL STATISTICS |
||||||||||||||
1
|
01.09 |
Lesson 1 Хто ви? Люди навколо нас. Формув.ЛН |
Діалог |
В. 2, 3, 6, с.6-8 |
|
Написати електронного листа у відповідь |
В. 5, с.8 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
fab, cute, folks, guy, gorgeous, outgoing, gear, to work out |
Present Simple Tense |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
В. 6, с.9 (п) |
|
2 |
02.09 |
Хто ви? Люди навколо нас. Формув.ЛН |
|
Ex.6,7,8,9a,10 – pp.8-10 |
|
|
ex.2 -pp.6-7 WB ex.1 – p.4 |
WB ex.2,3,4 – pp.4-5 |
|
Although, justice, digital, the sense of humour |
|
|
Ex.4-p.8, WB ex.5-p.5, ex.8-p.7 |
|
3 |
06.09 |
Яка ти людина?Формнавичок письма та |
|
В.7, 11, с.11 |
|
|
Ex.1, 3, 5 – pp.6-8
Ex.9b-p.10 |
WB Ex.6-p.6, ex.9,10,11,12,13-pp.8-10 |
Громадян ська відповідаль ність |
В. 8-10, с. 10-11 |
to love doing smth |
Формулює особисті ціннісні пріорите ти. |
Розпо відь про себе |
|
4 |
08.09 |
Твої вподобання. Форм. граматичних навичок |
|
|
|
|
Ex.1,4,5-pp.13-14 |
Ex.2,3-pp.13-14 |
Громадян ська відповідаль ність |
|
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів |
Скласти речення, вивч.прав |
|
5 |
09.09 |
Більше про тебе. Формування ЛН, навичок аудіювання і говоріння |
В.1, 3, 4, с.15-17 |
В. 1, с.15 |
В. 2,7, 15 |
|
Ex.2-p.16, ex.5-p.18, ex.7-p.19 |
В. 4, с.16 WB ex.7-p.6 |
Громадян ська відповідаль ність |
marital status, gender, female, male, widowed |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
В. 6, с.19 WB ex.19-p.15 |
|
6 |
13.09 |
Більше про тебе.Розвиток навич. говор. і письма |
|
Ex.1-p.19 WB ex.17 – pp.12-13 |
|
|
Ex.2,3-p.20 |
WB ex.20-p.15 |
|
underscore hyphen, dot |
|
|
WB ex.18-p.14 |
|
7 |
15.09 |
Давайте поговоримо про друзів. Розвиток навичок говоріння та аудіювання |
В.5а ст 22 |
В.1, 19 |
В. 2, 3, 6, с.20-23 |
С.21 |
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
freak, chatterbox, couch potato, gossip, admire, complain, rely |
Герундій |
Розповідає про спілкування зі своїм другом |
В.7, с.23 усно
WB ex.22b -p.18 |
|
8 |
16.09 |
Дозвольте відрекомендуватися. Розв. навич. читан. і письма |
|
В. 1, с. 25 |
|
|
|
В.2, с.26 |
Громадян ська відповідаль ність |
|
Герундій |
Складає автобіографію |
Розповідь про себе |
|
9 |
20.09 |
Дозвольте відрекомендуватися. Розв. навич.говор. |
|
|
|
|
p.25 |
|
|
|
|
|
WB ex.23-p.19 |
|
UNIT 1 WHO ARE YOU? TEEN GENERATION |
||||||||||||||
10 |
22.09 |
Lesson 2 Покоління підлітків. Формув.ЛН |
|
В. 2, с.27 |
В. 3, 5, с.28-30 |
|
|
В. 4, с.30 |
Громадянська відповідаль ність |
outfit, softwar hang out trend, victim, grab irritate, casual |
с 29 |
Описує різні підліткові групи |
Вивч. слова ст27,29 |
|
11 |
23.09 |
Покоління підлітків. Формув.ЛН та навич. читання |
|
WB ex.8,9-p.23 |
|
|
Ex.3,4b,5-pp.29-31 |
Ex.4a-p.30, WB ex.10-p.24 |
|
Ст2 |
|
|
WB ex.11-p.24 |
|
12 |
27.09 |
Вподобання та хобі. Формув. грамат. навич. |
|
В.1, 2 с.32 Remember!Look –pp.31-33 |
В. 5, 6, 8, с.35 |
|
|
Ex.1,2-pp.33-34
|
Громадян ська відповідальність |
|
The Gerund |
|
Вивч. ст33 |
|
13 |
29.09 |
Вподобання та хобі. Розвиток грамат.навич. та навичок письма |
|
|
|
|
Ex.5,6,7,8-pp.34-35 |
Ex.3,4-pp.32-34
|
Висловлення власного ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій |
|
Герундій чи інфінітив? |
Розповідає про свої вподобання та хобі |
В.7, 35 письм, ст38,35 опрац. нові слова |
|
14 |
30.09 |
Улюблений одяг. Формув. ЛН, навич. аудіювання та говоріння |
Ex.2b-pp.36-37, ex.5b-p.38 |
Ex.1-p.35, ex.3,4-p.38 WB ex.12-p.26 |
|
|
Ex.5a-p.38 |
Ex.2a,c-pp.36-37 |
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
В. 1, 35, с.38 hostel, leather, smart, message, sportswear, well-groomed, spiky, provide, revolve |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
вивч. слова ст38,в1 с35 WB ex.13,14-pp.26-27 |
|
15 |
04.10 |
Який одяг ми носимо. Розвиток нав. говоріння та аудіювання |
В.2, с.39-40
|
В.2, с.39-40 |
В. 3, 5, с.41 |
|
В.1, с. 39 |
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
baggy, label, pick, fuss, give in, glittery |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
В. 4, с.41
WB ex.16-p.28 |
|
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Сприйняття на слух АУД |
Зорове сприйняття ЧИТ |
Усна взаємодія
|
Писемна взаємодія |
Усне продукування ГОВОР |
Писемне продукування
ПИСЬ |
Інтегровані змістові лінії |
Лексика |
Грама тика |
Очікувані результати |
Д/з |
|
16 |
06.10 |
Молодіжні клуби. Розвит навич. читан. і письма |
|
Ex.2a-p.42 |
|
В. 2, с.42 |
|
В. 1, с.42
|
Громадян ська відповідальність |
|
Герундій чи інфінітив? |
|
WB ex.19-p.31 |
|
17 |
07.10 |
Стиль життя. Систематиза ція засвоєних знань |
|
В. 2, с.43 |
|
|
|
|
Громадян ська відповідальність |
В. 1, 3, с.43 |
В.4, с.44 |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети
|
В. 5, с.46 |
|
18 |
11.10 |
Молодіжні субкультури. Узагальнення засвоєних знань. |
|
В. 7, с.48, 11, с.51 |
В. 8, 49, 10, с.50, 12,с. 52 |
В. 9, с.50 |
|
|
Громадян ська відповідальність |
В. 6, 47 |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.
|
В. 13, с.53
|
|
19 |
13.10 |
Молодіжна культура. Контроль мовленнєвих навичок. |
|
В. 1, с.54
|
В. 3, с.57 |
|
В. 4, с.57 |
В.2, 56 |
Здоров'я і безпека |
С.55 |
|
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків
|
WB ex.15-p.27, ex.18-p.30
Ст61 усно |
|
UNIT 2 WHAT’S YOUR CHOICE? MAGIC BOX |
||||||||||||||
20 |
18.10 |
Lesson 2 Ваш вибір. Телестереотипи. Формув.ЛН та навичок читання
|
|
В. 5, 6, с.66 |
|
|
В. 4, с.65 |
В. 3, 64 |
Громадянська відповідальність |
В. 1, 2, с.62, 63, с.67, 8, с.68 |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності
|
В. 7, 9с.68
WB ex.2,3-p.33 |
|
21 |
20.10 |
Ваш вибір. Формув.ЛН та навичок читання і письма
|
|
Ex.6,7a-pp.66-68 WB ex.4,5-p.34, ex.9-p.69 |
|
|
Ex.9-p.69 |
Ex.7b,8-p.69 WB ex.8-p.36 |
|
criteria, dignity, reliability, avoid, judge, substitute, desperate, shallow, spiritual |
|
|
WB ex.6,7-p.35; ex.10-p.37 |
|
22 |
21.10 |
Телебачення як засіб масової інформації. Формув. ЛН, навичок аудіювання та говоріння |
В. 1, 2, с. 69-70 |
WB ex.11,12,13-pp.37-38 |
В. 3, 71, |
|
|
|
Громадянська відповідальність |
С. 72 addict, expert, finding, view, contrary, conduct a survey |
|
Визначає достовір ність інформації
|
В. 5, с.72
WB ex.14-pp.38-39 |
|
23 |
01.11 |
Радіо і телебачення в нашому житті. Формув. грам. навичок |
ex.4-p.72 |
В. 1-2, с. 73-75 |
|
|
|
В.3-5, с.76 |
Громадянська відповідальність |
|
Складнопідрядні речення |
Визначає достовір ність інформації
|
В. 6, с.76 |
|
24 |
03.11 |
Радіо і телебачення в нашому житті. Розв. граматич. навичок |
|
Ex.5,6-pp.76-77; РЗв17 ст40 |
|
|
|
Ex.7,8-pp.28-30 |
|
|
|
|
РЗ в15,16 ст39-40 |
|
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Сприйняття на слух АУД |
Зорове сприйняття ЧИТ |
Усна взаємодія
|
Писемна взаємодія |
Усне продукування ГОВОР |
Писемне продукування
ПИСЬ |
Інтегровані змістові лінії |
Лексика |
Грама тика |
Очікувані результати |
Д/з |
|
25 |
04.11 |
Твій онлайн партнер. Розвиток нав. говоріння та аудіювання. |
В. 2, с.78 |
В. 2, с.78 |
В. 2,3-5, 7, с.78 |
В. 1, с.77 |
Ex.1, 2b,c, 3-pp.77-80 |
WB ex.18 p.41 |
Громадянська відповідальність |
С.78 commercial, to roar politics, preference, to advertise, to plug |
|
Запитує партнера про його преференції у телепрограмах |
В.6, с. 81
WB ex.19-pp.41-42 |
|
26 |
08.11 |
Улюблена телепередача.Системат.і узагальн.засвоєних знань.
|
|
|
|
|
Ex.4,5,6,7-pp.80-82 |
WB ex.21-pp.43-44 |
|
|
|
|
ex.12-13 p.37-38 |
|
27 |
10.11 |
Масмедіа у нашому житті. Контроль мовленнєвих навичок. |
|
|
В. 2, с.82 |
|
|
В 1, с. 82
WB ex.22 p.45 |
Громадянська відповідальність |
|
Відносні займенники |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
WB ex.25 p.46 |
|
|
UNIT 2 WHAT’S YOUR CHOICE? CAREER CHOICES |
|||||||||||||
28 |
11.11 |
Lesson 2 Вибір кар'єри Характеристики професій. Формув.ЛН |
|
В. 1-3, с.83-85 |
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
List of professions |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору
|
В. 6, с.87 пись
|
|
29 |
15.11 |
Світ професій. Формув. ЛН |
|
Ex.1-pp.83-85 WB ex.1-p.47 |
|
|
|
|
|
List of professions |
|
|
вивч. слова |
|
30 |
17.11 |
Незвичайні професії Формування навичок читання і письма |
|
Ex.4,5a,6-pp.86-87 WB ex.3-p.48 |
|
|
В. 6, с.89 |
В. 5, с.89 WB ex.3p.48 |
Підприєм ливість та фінансова грамотність |
С.85, В. 4, 5, с.85 |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансо вих можливо стей сучасних професій
|
WB ex.2-pp.47-48 |
|
31 |
18.11 |
Плани на літо. Формув. навич. аудіюв та говоріння |
Ex.2,3,4 – p.88 |
|
|
|
Ex.5a-p.89 |
Ex.1-p.87, ex.5b, 6-pp.89-90 |
|
|
|
|
WB ex.5 – pp.49-50 |
|
32 |
22.11 |
Світ професій. Формування грам.навичок і письма |
|
В.1, 2, с. 90 |
В. 3, с.91 |
|
|
В. 4-6, 91
Ex.1b,4,7 - pp.90-92 |
Підприєм ливість та фінансова грамотність |
|
Відносні займенники |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
В. 7, с. 92
|
|
33 |
24.11 |
Час поговорити про роботу. Розвиток навичок говоріння та читання |
|
WB ex.8,9a-p.52 |
В. 3, 5, с.95, 6-7, с96 |
|
Ex.1a,2,3,4-pp.93-94 |
WB ex.9b-p.53 |
Громадян ська відповідальність |
В. 1, с.93, с.96 |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства
|
WB ex.10-p.53 |
|
34 |
25.11 |
Час поговорити про роботу. Розвиток нав. говоріння та читання |
|
WB ex.12, 14 -pp.56-57 |
|
|
В. 8, с.96 |
Ex.5,6,7,8-pp.95-96 |
|
babysitting campaign volunteer, take up, be excited about, work hard |
|
|
WB ex.11-pp.54-55, ex.15-p.58 |
|
35 |
29.11 |
Вибір професій. Розвиток нав.читання і письма |
|
Text Professions in the world
|
|
|
|
Завд. на картках |
|
|
|
|
Розп про плани на майб |
|
36 |
01.12 |
Вибір професії. Роз.нав.говор |
|
|
|
|
My future profession |
|
|
|
|
|
WB ex.6-p.50 |
|
37 |
02.12 |
Фактори впливу на вибір професій. Розв.нав. гов.і читання. |
|
РЗ в 8 ст51-52 |
|
|
РЗ в 7 ст50 |
|
|
|
|
|
підготув. проект |
|
38 |
06.12 |
Професії, які мені подобаються. Розвиток нав. говор. і письм |
Проектна робота |
|
|
|
Доповіді учнів |
|
WB ex.13-pp.56-57 |
|
|
|
РЗ в2а ст58 |
|
39 |
08.12 |
Плани на майбутнє випускника. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РЗ в 24 ст45 |
|
40 |
09.12 |
Ще про телебачення. Улюблена телепередача. Узагальнення |
|
В. 6, с.99
|
В.1, с98, 4, 5, с.99 |
|
В. 3, с 98 |
В. 1, 2, с.97 |
Громадянська відповідальність |
|
|
Демонструє розуміння основ медіа-граотності |
В. 7, с.100
|
|
|
|
Ще про телебачення. Переваги та недоліки телебачення. Системат. вивченого матеріалу |
|
В. 12, 13, с.104 |
В. 9, с.103, 14, 15, с. 107 |
|
В.11, с.104 |
В. 8, с.102 |
Громадянська відповідальність |
В.10, с.103 |
|
Демонструєрозуміння основ медіа-грамотності. |
В. 5, с. 108 |
|
41 |
13.12 |
What’s your choice? Контроль мовленнєвих навичок |
|
Ex.1,2-pp.108-112 |
|
|
|
Ex.3,4,5-pp.112-113 |
|
announcer confidencemajority representative, technician, vision, worldwide, go on air, make decisions |
|
|
Ex.6-p.113 письм |
|
42 |
15.12 |
Контрольна робота з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготдо контр. роб |
||
43 |
16.12 |
Контрольна робота з читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготдо контр. роб |
||
44 |
20.12 |
Контрольна робота з письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготдо контр. роб |
||
45 |
22.12 |
Контрольна робота з говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повтор. вив сл та правила |
||
46 |
23.12 |
Робота над помилками
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний матеріал |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
|||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||
Тема 5. Наука і технічний прогрес |
||||||||||||||
47 |
10.01
|
Світові винахідники Формування лексичних навичок |
An inventor |
|
Впр.1, ст.118 |
Впр.1с, ст.119 |
Впр.1, 2б, ст.118-119 |
Впр.3, ст.119 |
Впр.2а, ст.118 Впр.1 ст.59 (РЗ) |
|||||
48 |
11.01 |
Відомі науковці. Формування лексичних навичок |
a reason, to exist, to launch, impossible |
|
|
Впр.1с, ст.119 Впр. 1б, 4a, ст.120 |
Впр.5, ст.120 |
Впр.6, ст.121 |
Впр.3, ст.60 (РЗ) |
|||||
49 |
12.01 |
Хто може розповісти про винаходи? Формування грамат. навичок |
|
|
Впр.7д, ст.122 |
Впр.7б, ст.121 |
Впр.7с, ст.122 |
Впр.8, ст.123 |
Впр.9, ст.123 Впр.4, ст.63 (РЗ) |
|||||
50 |
17.01
|
Науки і науковці. Формування навичок читання та говоріння |
Graduated, space, founders |
|
Впр.1а, ст.128 |
|
Впр.2, ст.124; Впр.3а, ст.125 |
Впр.1, ст.124 |
Впр.3б, ст.125; Впр.6, ст.62 (РЗ) |
|||||
51 |
18.01 |
Наука. Формування навичок аудіювання та письма |
An invention, a theory, to construct, to discover, to invent |
Word building |
|
|
Впр.4, ст.126 |
Впр.5, ст.126 |
Впр.7, ст.127 Впр.9, ст.64 (РЗ) |
|||||
52 |
19.01 |
Галузі науки. Розвиток навичок читання та говорін. |
|
Present Passive |
Впр.3c, ст.131 |
|
Впр.1b, ст.131 |
Впр.3a, ст.130 |
Впр.2, ст.130 Впр.10, ст.64 (РЗ) |
|||||
53 |
24.01
|
Науковий музей. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
Past Passive |
Впр.5, ст.132 |
|
Впр.6, ст.134 |
Впр.4, ст.131 |
Впр.13, ст.66 (РЗ) |
|||||
54 |
25.01 |
Сучасні досягнення науки. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote |
|
Впр.7б, ст.135 |
Впр.3, ст.138 |
Впр.1, ст.136 |
Впр.8, ст.136 |
Впр.9, ст.136 Впр.14, ст.68 (РЗ) |
|
|||||||||
55 |
26.01 |
Поговоримо про майбутнє в науці. Розвиток навичок читання. та говор. |
Purpose, riddle, to depend, recent |
|
Впр.5a, ст.139-140 |
Впр.4a, ст.138 |
Впр.5a, ст.139-140 |
Впр.2, ст.137 |
Впр.15, ст.69 (РЗ) |
|
|||||||||
56 |
31.01
|
Видатні вчені України. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
|
Впр.10, ст.144 |
Впр.6a, ст.142 |
Впр.4b, ст.142 |
Впр.9, ст.143 |
Впр.1, ст.145 Впр.17,18, ст.71 (РЗ) |
|
|||||||||
57 |
01.02 |
Винаходи, які змінили світ назавжди. Узагальн. вивч. матеріалу |
|
|
Впр.1, ст.175 |
Впр.1, ст.175 |
Впр.2, ст.177 |
Впр.4, ст.177 |
Впр.20, ст.72 (РЗ) |
|
|||||||||
58 |
02.02
|
Наука і технічний прогрес. Контроль мовленнєвих навичок |
A genius, a quotient, publicity, relativity |
|
|
|
|
|
Впр.22, ст.74 (РЗ) |
|
|||||||||
Тема 6. Природа і погода
|
|||||||||||||||||||
59 |
07.02 |
Що для тебе природа? Формування лексичних навичок |
Danger, environment, pollution, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, to save, environmental |
|
Впр.4, ст.147 |
|
Впр.2, ст.146; Впр.3, ст.147 |
Впр.1, ст.146 |
Впр.5, ст.149 |
|
|||||||||
60 |
08.02 |
Ми не маємо ще однієї планети Земля. Формування лексичних навичок |
Ecology, nuclear, garbage, animals in danger |
|
Впр.7, ст.150 |
Впр.8, ст.151 |
Впр.6, ст.150 |
Впр.9a, ст.151 |
Впр.1, ст.75 (РЗ) |
|
61 |
09.02
|
Що ти можеш зробити, щоб зберегти планету Земля? Формування грамат. навичок |
A container, oxygen, a surface, a survival, waste, coastal |
|
Впр.5, ст.155 |
Впр.2, ст.153 |
Впр.4, ст.154 |
Впр.4, ст.154 |
Впр.5, ст.155 |
|
62 |
14.02 |
Проблеми довкілля. Формування навичок читання та говоріння |
|
Conditional I |
|
Впр.3a, ст.153 |
Впр.3b, ст.154 |
Впр.1, ст.157; Впр.2, ст.158 |
Впр.3, ст.158 |
|
63 |
15.02 |
Давайте обговоримо проблеми екології. Формув. навичок аудіюв. та письма |
|
|
|
Впр.6a, ст.156 |
Впр.7a, ст.156 |
Впр.6b,c, ст.156 |
Впр.4, ст.158 Впр.6 ст.79 (РЗ) |
|
64 |
16.02
|
Охорона довкілля в Україна. Розвиток навичок читання та говорін. |
Endangered, habitat, to preserve, to spill to survive |
|
ст.166-167 |
|
Впр.9, ст.173 |
Впр.1, ст.167 |
Впр.2, ст.167 Впр.8 ст.80 (РЗ) |
|
65 |
21.02 |
Захист тварин та рослин. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
Extinct, to get rid of, to run out of |
|
Впр.1, ст.159 |
|
Впр.10, ст.173 |
Впр.7, ст.172 |
Впр.8, ст.173 Впр.11 ст.82 (РЗ) |
|
66 |
22.02 |
Глобальне потепління. Розвиток навичок читання та говорін. |
|
|
Впр.1a, ст.159 |
|
Впр.6, ст.172 |
Впр.1b, ст.160 |
Впр.3, ст.131 Впр.13 ст.82 (РЗ) |
|
67 |
23.02
|
Проблеми нашого міста. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
|
ст.161 |
|
Впр.11, ст.173 |
|
Впр.15 ст.84 (РЗ) |
|
68 |
28.02
|
Видатні вчені світу. Розвиток навичок читання та говор. |
genius, quotient, publicity, relativity |
|
Ст.174 |
|
|
Впр.8a, ст.165 |
Впр.16 ст.85 (РЗ) |
|
69 |
01.03 |
Врятуємо планету разом. Системат. вивч. матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Впр.19 ст.87 (РЗ) |
|
70 |
02.03
|
Наша планета – в наших руках. Узагальн. вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Впр.18 ст.87 (РЗ) |
|
71 |
07.03
|
Природа і погода. Контроль мовленнєвих навичок |
|
|
Впр.5a, ст.162 |
|
Впр.5b, ст.163 |
Впр.4, ст.162 |
Впр.19 ст.87 (РЗ) |
|
Тема 7. Об'єднане королівство сьогодні. |
||||||||||
72 |
09.03 |
На мапі Британії. Формування лексичних навичок |
|
|
Впр.2a, ст.182 |
|
Впр.1b, ст.182, Впр.2c, ст.183 |
Впр.1a, ст.182 |
Впр.2b, ст.182 Впр.1 ст.103 (90) |
|
73 |
14.03
|
Географічне положення Великобританії. Формування лексичних навичок |
|
|
Впр.3, ст.184 |
|
Впр.5, ст.185 |
Впр.4, ст.185 |
Впр.6, ст.186 Впр.3 ст.91 (РЗ) |
|
74 |
15.03 |
Географічне положення Великобританії. Формування грамат. навичок |
|
|
Впр.7, ст.186 |
Впр.2, ст.188, Впр.3a,b ст.189 |
Впр.8, ст.187, Впр.1b, ст.188 |
Впр.1a, ст.188 |
Впр.4 ст.92 (РЗ) |
|
75 |
16.03 |
Поговоримо про Англію. Формування навичок читання та говоріння |
|
|
|
Впр.3c, ст.189 |
|
Впр.3d, ст.190 |
Впр.5 ст.93 (РЗ) |
|
76 |
21.03
|
Об’єднане Королівство, як ми його бачимо Формув. навичок аудіюв. та письма |
|
Past Tenses Revision |
Впр.5a, ст.191 |
Впр.4, ст.190 |
Впр.5b, ст.191 |
Впр.4, ст.190 |
Впр.1, ст.192 Впр.6 ст.93 (РЗ) |
|
77 |
22.03 |
Поговоримо про Шотландію. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
Past Simple and Past Continuous |
|
|
Впр.5, ст.194 |
Впр.2, ст.192, Впр.3, ст.193 |
Впр.3, ст.193 Впр.7 ст.94 (РЗ) |
|
78 |
23.03 |
Уельс та його визначні місця. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
Future Tenses Revision |
|
|
Впр.6, ст.194 |
Впр.4, ст.193 |
Впр.7, ст.194 Впр.8 ст.95 (РЗ) |
|
79 |
04.04
|
Клімат Великобританії Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
Впр.1b, ст.197 |
|
Впр.1, ст.194, Впр.3a, ст.196 |
Впр.2, ст.195 |
Впр.4, ст.198 Впр.9 ст.95 (РЗ) |
|
80 |
05.04 |
Міста Британії Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
|
Впр.6a, ст.199 |
Впр.5, ст.198 |
Впр.6b, ст.200 |
Впр.1, ст.200 |
Впр.8, ст.200 Впр.11 ст.97 (РЗ) |
|
81 |
06.04 |
Подорож Об’єднаним Королівством. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
Впр.1a, ст.201 |
|
Впр.2b, ст.204 |
Впр.1b, ст.202 |
Впр.2a, ст.203 Впр.12 ст.98 (РЗ) |
|
82 |
11.04
|
Яке місце ти б хотів відвідати? Системат. вивченого матеріалу |
|
|
Впр.4a, ст.204 |
Впр.6b, ст.205 |
Впр.3, ст.204, Впр.4b, ст.205 |
Впр.6, ст.205 |
Впр.5, ст.205 Впр.13 ст.98 (РЗ) |
|
83 |
12.04 |
Звичаї та традиції. Узагальн. вивченого матеріалу |
|
Passive Voice Revision |
Впр.2a, ст.207, |
Впр.1, ст.207, Впр.2b,c ст.208 |
Впр.6c, ст.206 |
Впр.7, ст.207, Впр.1, ст.210 |
Впр.2, ст.211 Впр.14 ст.100 (РЗ) |
|
84 |
13.04
|
Об’єднане Королівство сьогодні. Контроль мовленнєвих навичок. |
|
|
Впр.2, ст.226 |
Впр.3b, ст.209 |
Впр.3a, ст.209 |
Впр.3c, ст.210, Впр.4, ст.212 |
Впр.3, ст.211 Впр.17 ст.101 (РЗ) |
|
|
|
Тема 8. Міста Об’єднаного Королівства та України. |
|
|
|
|
|
|
|
|
85 |
18.04
|
Міста Великобританії. Формування лексичних навичок |
|
|
Впр.1, ст.201 |
|
Впр.1(b), ст.202 |
|
Впр.1 ст.103 (РЗ) |
|
86 |
19.04
|
Міста Великобританії. Формув лексичних навичок |
|
|
Впр.2, ст.203 |
|
Впр.4, ст.204 |
|
Впр.2 ст.103 (РЗ) |
|
87 |
20.04
|
Лондон – столиця Великобританії. Формування грамат. навичок |
|
Passive Voice Revision |
|
|
Впр 6, ст.205 |
Впр.1, ст.210 |
Впр.6, ст.223 |
|
88 |
26.04
|
Визначні місця Лондона. Формув. навичок аудіюв. та письма |
upland, county navigable, iron ore, borough, brassware |
|
|
Впр.2, ст.207 |
|
Впр.1, ст.207 |
Впр.3 ст.105 (РЗ) |
|
89 |
27.04
|
Визначні місця Лондона. Формування навичок читання та говоріння |
|
|
|
|
|
Впр.4, ст.212 |
Впр.4 ст.106 (РЗ) |
|
90 |
03.05
|
Подорож до Лондона. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
|
Впр.1, ст.213 |
|
|
Впр.5 ст.108 (РЗ) |
|
91 |
04.05
|
Единбург – столиця Шотландії. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
|
Впр.4, ст.215 |
|
|
|
Впр.6 ст.108 (РЗ) |
|
92 |
10.05
|
Промислові міста Британії. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
|
Впр.3,6, ст.223 |
Впр.1, ст.218 |
|
|
Впр.9 ст.111 (РЗ) |
|
93 |
11.05
|
Міста України. Львів – Флоренція Східної Європи. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
Впр.2, ст.226 |
|
Впр.1, ст.226 |
|
Впр.10 ст.113 (РЗ) |
|
94 |
16.05 |
Визначні місця Львова. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
Cт. 227 |
|
|
|
Впр.11 ст.114 (РЗ) |
|
95 |
17.05
|
Міста Великобританії та України. Узагальн. вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
Впр.17, ст.119 |
|
96 |
18.05
|
Міста Великобританії та України. Контроль мовленнєвих навичок |
|
|
Впр.2, ст.218 |
|
|
|
Підгот. до к/р з аудіювання |
|
97 |
23.05
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
Підгот. до к/р з читання |
|
98 |
24.05 |
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
Підгот. до к/р з письма |
|
99 |
25.05 |
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
Підгот. до к/р з говоріння |
|
100 |
30.05 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
101 |
31.05
|
Робота над помилками |
|
|
|
|
|
|
|
|