Календарне планування з англійської мови 9 клас Карпюк 3 год І, II семестр 2021-22

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови для 9 класу за підручником Карпюк за програмою розрахованою на 3 години в тиждень на І, II семестр 2021-22.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови ( 1 семестр)

FORM 9

Дата

Тема

Підтема

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Інтегровані

змістові

лінії

Мовний інвентар

Очікувані

результати

Д/з

Рецептивні

Інтерактивні

Продуктивні

Сприйняття

на слух

АУД

Зорове

сприйняття

ЧИТ

Усна

взаємодія

 

Писемна

Взаємодія

Усне

продукування

ГОВОР

Писемне

продукування

 

ПИСЬ

Лексика

Грама

тика

UNIT 1  WHO ARE YOU?

VITAL STATISTICS

1

 

 

 

 

 

 

01.09

Lesson 1

Хто ви?

Люди навколо нас. Формув.ЛН

Діалог

В. 2, 3, 6, с.6-8

 

Написати електронного листа у відповідь

В. 5, с.8

 

 Громадян

ська відповідаль

ність

fab, cute, folks, guy, gorgeous, outgoing, gear, to work out

Present Simple Tense

Порівнює

безпосереднє спілкування з віртуальним

В. 6, с.9 (п)

2

02.09

Хто ви?

Люди навколо нас. Формув.ЛН

 

Ex.6,7,8,9a,10 – pp.8-10

 

 

ex.2 -pp.6-7

WB ex.1 – p.4

WB ex.2,3,4 – pp.4-5

 

Although,

justice, digital,

the sense of humour

 

 

Ex.4-p.8,

WB

ex.5-p.5, ex.8-p.7

3

06.09

Яка ти людина?Формнавичок письма та  

 

В.7, 11, с.11

 

 

Ex.1, 3, 5  – pp.6-8

 

Ex.9b-p.10

WB

Ex.6-p.6, ex.9,10,11,12,13-pp.8-10

Громадян

ська відповідаль

ність

В. 8-10, с. 10-11

to love doing smth

Формулює особисті ціннісні пріорите

ти.

Розпо

відь про себе

4

08.09

Твої вподобання. Форм. граматичних навичок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1,4,5-pp.13-14

Ex.2,3-pp.13-14

Громадян

ська відповідаль

ність

 

Герундій, В. 2-4, с.13-14

Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів

Скласти речення, вивч.прав

5

09.09

Більше про тебе. Формування ЛН, навичок аудіювання і говоріння

В.1, 3, 4, с.15-17

В. 1, с.15

В. 2,7,  15

 

Ex.2-p.16, ex.5-p.18, ex.7-p.19

В. 4, с.16

WB ex.7-p.6

Громадян

ська відповідаль

ність

marital status, gender, female, male, widowed

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

В. 6, с.19

WB ex.19-p.15

6

13.09

Більше про тебе.Розвиток навич. говор. і письма

 

Ex.1-p.19

WB ex.17 – pp.12-13

 

 

Ex.2,3-p.20

WB ex.20-p.15

 

underscore hyphen, dot

 

 

WB ex.18-p.14

7

15.09

Давайте поговоримо про друзів. Розвиток навичок говоріння та аудіювання

В.5а

ст 22

В.1, 19

В. 2, 3, 6, с.20-23

С.21

 

 

Громадян

ська відповідаль

ність

freak, chatterbox, couch potato, gossip, admire, complain, rely

Герундій

Розповідає про спілкування зі своїм другом

В.7, с.23

усно

 

WB ex.22b

-p.18

8

16.09

Дозвольте відрекомендуватися. Розв. навич. читан. і письма

 

В. 1, с. 25

 

 

 

В.2, с.26

Громадян

ська відповідаль

ність

 

Герундій

Складає автобіографію

Розповідь про себе

9

20.09

Дозвольте відрекомендуватися. Розв. навич.говор.

 

 

 

 

p.25

 

 

 

 

 

WB ex.23-p.19

UNIT 1  WHO ARE YOU?

TEEN GENERATION

10

22.09

Lesson 2

Покоління підлітків. Формув.ЛН

 

В. 2, с.27

В. 3, 5, с.28-30

 

 

В. 4, с.30

Громадянська відповідаль

ність

outfit, softwar

hang out trend, victim, grab  irritate, casual

 

 

 

 

 

 

 

с 29

Описує різні підліткові групи

Вивч. слова ст27,29

11

23.09

Покоління підлітків. Формув.ЛН та навич. читання

 

WB ex.8,9-p.23

 

 

Ex.3,4b,5-pp.29-31

Ex.4a-p.30,    WB ex.10-p.24

 

Ст2

 

 

WB ex.11-p.24

12

27.09

Вподобання та хобі. Формув. грамат. навич.

 

В.1, 2 с.32 Remember!Look –pp.31-33

В. 5, 6, 8, с.35

 

 

Ex.1,2-pp.33-34

 

Громадян

ська відповідальність

 

The Gerund

 

Вивч. ст33

13

29.09

Вподобання та хобі. Розвиток грамат.навич. та навичок письма

 

 

 

 

Ex.5,6,7,8-pp.34-35

Ex.3,4-pp.32-34

 

Висловлення власного ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій

 

Герундій чи інфінітив?

Розповідає про свої вподобання та хобі

В.7, 35 письм, ст38,35 опрац. нові слова

14

30.09

Улюблений одяг. Формув. ЛН, навич. аудіювання та говоріння 

Ex.2b-pp.36-37, ex.5b-p.38

Ex.1-p.35, ex.3,4-p.38

WB ex.12-p.26

 

 

Ex.5a-p.38

Ex.2a,c-pp.36-37

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

В. 1, 35, с.38 hostel, leather, smart, message, sportswear, well-groomed, spiky, provide, revolve

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

вивч. слова ст38,в1

с35

WB ex.13,14-pp.26-27

15

04.10

Який одяг ми носимо. Розвиток нав. говоріння та аудіювання

В.2, с.39-40

 

 

 

 

 

 

 

 

В.2, с.39-40

В. 3, 5, с.41

 

В.1, с. 39

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

baggy, label, pick, fuss, give in, glittery

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

В. 4, с.41

 

WB ex.16-p.28

№ п/п

Дата

Тема уроку

Сприйняття

на слух

АУД

Зорове

сприйняття

ЧИТ

Усна

взаємодія

 

Писемна

взаємодія

Усне

продукування

ГОВОР

Писемне

продукування

 

ПИСЬ

Інтегровані змістові

лінії

Лексика

Грама

тика

Очікувані

результати

Д/з

16

06.10

Молодіжні клуби. Розвит навич. читан. і письма

 

Ex.2a-p.42

 

В. 2, с.42

 

В. 1, с.42

 

 

Громадян

ська відповідальність

 

Герундій чи інфінітив?

 

WB ex.19-p.31

17

07.10

Стиль життя. Систематиза

ція  засвоєних знань

 

В. 2, с.43

 

 

 

 

Громадян

ська відповідальність

В. 1, 3, с.43

В.4, с.44

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

 

В. 5, с.46

18

11.10

Молодіжні субкультури. Узагальнення засвоєних знань.

 

В. 7, с.48, 11, с.51

В. 8, 49, 10, с.50, 12,с. 52

В. 9, с.50

 

 

Громадян

ська відповідальність

В. 6, 47

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

В. 13, с.53

 

 

19

13.10

Молодіжна культура. Контроль мовленнєвих навичок.

 

В. 1, с.54

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В. 3, с.57

 

В. 4, с.57

В.2, 56

Здоров'я і безпека

С.55

 

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків

 

WB ex.15-p.27, ex.18-p.30

 

 

Ст61 усно

UNIT 2   WHAT’S  YOUR  CHOICE?

MAGIC  BOX

20

18.10

Lesson 2

Ваш вибір. Телестереотипи. Формув.ЛН та навичок читання

 

 

В. 5, 6, с.66

 

 

В. 4, с.65

В. 3, 64

Громадянська відповідальність

В. 1, 2, с.62, 63, с.67, 8, с.68

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності

 

В. 7, 9с.68

 

WB ex.2,3-p.33

21

20.10

Ваш вибір. Формув.ЛН та навичок читання і письма

 

 

Ex.6,7a-pp.66-68

WB ex.4,5-p.34, ex.9-p.69

 

 

Ex.9-p.69

Ex.7b,8-p.69

WB ex.8-p.36

 

criteria, dignity, reliability, avoid, judge,

substitute,

desperate,

shallow, spiritual

 

 

WB ex.6,7-p.35; ex.10-p.37

22

21.10

Телебачення як засіб масової інформації. Формув. ЛН, навичок аудіювання та говоріння 

В. 1, 2, с. 69-70

WB ex.11,12,13-pp.37-38

В. 3, 71,

 

 

 

Громадянська відповідальність

С. 72

addict, expert, finding, view, contrary, conduct a survey

 

Визначає достовір

ність інформації

 

В. 5, с.72

 

WB ex.14-pp.38-39

23

01.11

Радіо і телебачення в нашому житті. Формув. грам. навичок

ex.4-p.72

В. 1-2, с. 73-75

 

 

 

В.3-5, с.76

Громадянська відповідальність

 

Складнопідрядні речення

Визначає достовір

ність інформації

 

В. 6, с.76

24

03.11

Радіо і телебачення в нашому житті. Розв. граматич. навичок

 

Ex.5,6-pp.76-77;

РЗв17 ст40

 

 

 

 

 

 

 

Ex.7,8-pp.28-30

 

 

 

 

РЗ в15,16 ст39-40

№ п/п

Дата

Тема уроку

Сприйняття

на слух

АУД

Зорове

сприйняття

ЧИТ

Усна

взаємодія

 

Писемна

взаємодія

Усне

продукування

ГОВОР

Писемне

продукування

 

ПИСЬ

Інтегровані змістові

лінії

Лексика

Грама

тика

Очікувані

результати

Д/з

25

04.11

Твій онлайн партнер. Розвиток нав. говоріння та аудіювання.

В. 2, с.78

В. 2, с.78

В. 2,3-5, 7,  с.78

В. 1, с.77

Ex.1, 2b,c, 3-pp.77-80

WB ex.18 p.41

Громадянська відповідальність

С.78

commercial, to roar politics, preference, to advertise, to plug

 

Запитує партнера про його  преференції у телепрограмах

В.6, с. 81

 

WB ex.19-pp.41-42

26

08.11

Улюблена телепередача.Системат.і узагальн.засвоєних знань.

 

 

 

 

 

Ex.4,5,6,7-pp.80-82

WB ex.21-pp.43-44

 

 

 

 

ex.12-13 p.37-38

27

10.11

Масмедіа у нашому житті. Контроль мовленнєвих навичок.

 

 

В. 2, с.82

 

 

В 1, с. 82

 

WB ex.22 p.45

Громадянська відповідальність

 

Відносні займенники

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

WB ex.25 p.46

 

UNIT 2   WHAT’S  YOUR  CHOICE?

CAREER CHOICES

28

11.11

Lesson 2

Вибір кар'єри Характеристики  професій.

Формув.ЛН

 

В. 1-3, с.83-85

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

List of professions

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

В. 6, с.87

пись

 

 

 

 

29

15.11

Світ професій. Формув.  ЛН

 

Ex.1-pp.83-85

WB ex.1-p.47

 

 

 

 

 

List of professions

 

 

вивч. слова

30

17.11

Незвичайні професії Формування навичок читання і письма

 

Ex.4,5a,6-pp.86-87

WB ex.3-p.48

 

 

В. 6, с.89

В. 5, с.89

WB ex.3p.48

Підприєм ливість та фінансова грамотність

С.85, В. 4, 5, с.85

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансо вих можливо стей сучасних професій

 

WB ex.2-pp.47-48

31

18.11

Плани на літо. Формув. навич. аудіюв та говоріння 

Ex.2,3,4 – p.88

 

 

 

Ex.5a-p.89

Ex.1-p.87, ex.5b, 6-pp.89-90

 

 

 

 

WB ex.5 – pp.49-50

32

22.11

Світ професій. Формування грам.навичок і письма

 

В.1, 2, с. 90

В. 3, с.91

 

 

В. 4-6, 91

 

Ex.1b,4,7 - pp.90-92

Підприєм ливість та фінансова грамотність

 

Відносні займенники

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

В. 7, с. 92

 

 

 

 

 

 

 

33

24.11

Час поговорити про роботу. Розвиток навичок говоріння та читання

 

WB ex.8,9a-p.52

В. 3, 5, с.95, 6-7, с96

 

Ex.1a,2,3,4-pp.93-94

WB ex.9b-p.53

Громадян ська відповідальність

В. 1, с.93, с.96

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства

 

 

 

WB ex.10-p.53

34

25.11

Час поговорити про роботу. Розвиток нав. говоріння та читання

 

WB ex.12, 14 -pp.56-57

 

 

В. 8, с.96

Ex.5,6,7,8-pp.95-96

 

babysitting  campaign volunteer, take up,

be excited about, work hard

 

 

WB ex.11-pp.54-55, ex.15-p.58

35

29.11

Вибір професій. Розвиток нав.читання і письма

 

 

 

Text

Professions

in the  world

 

 

 

 

Завд. на картках

 

 

 

 

Розп про плани на майб

36

01.12

Вибір професії. Роз.нав.говор

 

 

 

 

My future profession

 

 

 

 

 

WB ex.6-p.50

37

02.12

Фактори впливу на вибір професій. Розв.нав. гов.і читання.

 

РЗ в 8 ст51-52

 

 

РЗ в 7 ст50

 

 

 

 

 

підготув. проект

38

06.12

Професії, які мені подобаються. Розвиток нав. говор. і письм

 

 

Проектна робота

 

 

 

Доповіді учнів

 

WB ex.13-pp.56-57

 

 

 

РЗ в2а ст58

39

08.12

Плани на майбутнє випускника. Розвиток навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РЗ в 24 ст45

40

09.12

Ще про телебачення. Улюблена телепередача. Узагальнення   

 

В. 6, с.99

 

 

В.1, с98, 4, 5, с.99

 

В. 3, с 98

В. 1, 2, с.97

Громадянська відповідальність

 

 

Демонструє розуміння основ медіа-граотності

В. 7, с.100

 

 

 

 

 

Ще про телебачення. Переваги та недоліки телебачення. Системат. вивченого матеріалу

 

В. 12, 13, с.104

В. 9, с.103, 14, 15, с. 107

 

В.11, с.104

В. 8, с.102

Громадянська відповідальність

В.10, с.103

 

Демонструєрозуміння основ медіа-грамотності.

В. 5, с. 108

41

13.12

What’s  your  choice? Контроль мовленнєвих навичок

 

Ex.1,2-pp.108-112

 

 

 

Ex.3,4,5-pp.112-113

 

announcer confidencemajority representative, technician, vision, worldwide, go on air, make decisions

 

 

Ex.6-p.113

письм

42

15.12

 Контрольна робота з аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготдо контр. роб

43

16.12

 Контрольна робота з читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготдо контр. роб

44

20.12

  Контрольна робота з письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготдо контр. роб

45

22.12

 Контрольна робота з говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повтор. вив сл та правила

46

23.12

Робота над помилками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний матеріал

Мовленнєвий компонент

 

Домашнє завдання

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Тема 5. Наука і технічний прогрес

47

10.01

 

Світові винахідники Формування лексичних навичок

An inventor

 

Впр.1, ст.118

Впр.1с, ст.119

Впр.1, 2б, ст.118-119

Впр.3, ст.119

Впр.2а, ст.118 Впр.1 ст.59 (РЗ)

48

11.01

Відомі науковці. Формування лексичних навичок

a reason, to exist, to launch, impossible

 

 

  

Впр.1с, ст.119 Впр. 1б, 4a, ст.120

Впр.5, ст.120

Впр.6, ст.121

Впр.3, ст.60 (РЗ)

49

12.01

Хто може розповісти про винаходи? Формування грамат. навичок

 

 

Впр.7д, ст.122

Впр.7б, ст.121

Впр.7с, ст.122

Впр.8, ст.123

Впр.9, ст.123 Впр.4, ст.63 (РЗ)

50

17.01

 

Науки і науковці. Формування  навичок читання та говоріння

Graduated, space, founders

 

Впр.1а, ст.128

 

Впр.2, ст.124; Впр.3а, ст.125

Впр.1, ст.124

Впр.3б, ст.125; Впр.6, ст.62 (РЗ)

51

18.01

Наука. Формування навичок аудіювання та письма

An invention, a theory, to construct, to discover, to invent

Word building

 

 

Впр.4, ст.126

Впр.5, ст.126

Впр.7, ст.127 Впр.9, ст.64 (РЗ)

52

19.01

Галузі науки. Розвиток навичок читання та говорін.

 

Present Passive

Впр.3c, ст.131

 

Впр.1b, ст.131

Впр.3a, ст.130

Впр.2, ст.130 Впр.10, ст.64 (РЗ)

53

24.01

 

Науковий музей. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

 

Past Passive

Впр.5, ст.132

 

Впр.6, ст.134

Впр.4, ст.131

Впр.13, ст.66 (РЗ)

 

54

25.01

Сучасні досягнення науки. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote

 

Впр.7б, ст.135

Впр.3, ст.138

Впр.1, ст.136

Впр.8, ст.136

Впр.9, ст.136 Впр.14, ст.68 (РЗ)

 

55

26.01

 Поговоримо про майбутнє в науці. Розвиток навичок читання. та говор.

Purpose, riddle, to depend, recent

 

Впр.5a, ст.139-140

Впр.4a, ст.138

Впр.5a, ст.139-140

Впр.2, ст.137

Впр.15, ст.69 (РЗ)

 

56

31.01

 

Видатні вчені України. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

 

 

Впр.10, ст.144

Впр.6a, ст.142

Впр.4b, ст.142

Впр.9, ст.143

Впр.1, ст.145 Впр.17,18, ст.71 (РЗ)

 

57

01.02

Винаходи, які змінили світ назавжди. Узагальн. вивч. матеріалу

 

 

Впр.1, ст.175

Впр.1, ст.175

Впр.2, ст.177

Впр.4, ст.177

Впр.20, ст.72 (РЗ)

 

58

02.02

 

Наука і технічний прогрес. Контроль мовленнєвих навичок

A genius, a quotient, publicity, relativity

 

 

 

 

 

Впр.22, ст.74 (РЗ)

 

 

Тема 6. Природа і погода

 

59

07.02

Що для тебе природа? Формування лексичних навичок

Danger, environment, pollution, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, to save, environmental

 

Впр.4, ст.147

 

Впр.2, ст.146;  Впр.3, ст.147

Впр.1, ст.146

Впр.5, ст.149

 

60

08.02

Ми не маємо ще однієї планети Земля. Формування лексичних навичок

Ecology, nuclear, garbage, animals in danger

 

Впр.7, ст.150

Впр.8, ст.151

Впр.6, ст.150

Впр.9a, ст.151

Впр.1, ст.75 (РЗ)

 

61

09.02

 

Що ти можеш зробити, щоб зберегти планету Земля? Формування грамат. навичок

A container, oxygen, a surface, a survival, waste, coastal

 

Впр.5, ст.155

Впр.2, ст.153

Впр.4, ст.154

Впр.4, ст.154

Впр.5, ст.155

 

62

14.02

Проблеми довкілля. Формування  навичок читання та говоріння

 

Conditional I

 

Впр.3a, ст.153

Впр.3b, ст.154

Впр.1, ст.157; Впр.2, ст.158

Впр.3, ст.158

 

63

15.02

Давайте обговоримо проблеми екології. Формув. навичок аудіюв. та письма

 

 

 

Впр.6a, ст.156

Впр.7a, ст.156

Впр.6b,c, ст.156

Впр.4, ст.158 Впр.6 ст.79 (РЗ)

 

64

16.02

 

Охорона довкілля в Україна. Розвиток навичок читання та говорін.

Endangered, habitat, to preserve, to spill to survive

 

ст.166-167

 

Впр.9, ст.173

Впр.1, ст.167

Впр.2, ст.167 Впр.8 ст.80 (РЗ)

 

65

21.02

Захист тварин та рослин. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

Extinct, to get rid of, to run out of

 

Впр.1, ст.159

 

Впр.10, ст.173

Впр.7, ст.172

Впр.8, ст.173 Впр.11 ст.82 (РЗ)

 

66

22.02

Глобальне потепління. Розвиток навичок читання та говорін.

 

 

Впр.1a, ст.159

 

Впр.6, ст.172

Впр.1b, ст.160

Впр.3, ст.131 Впр.13 ст.82 (РЗ)

 

67

23.02

 

Проблеми нашого міста. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

 

 

ст.161

 

Впр.11, ст.173

 

Впр.15 ст.84 (РЗ)

 

 

68

28.02

 

Видатні вчені світу. Розвиток навичок читання та говор.

genius, quotient, publicity, relativity

 

Ст.174

 

 

Впр.8a, ст.165

Впр.16 ст.85 (РЗ)

 

69

01.03

 Врятуємо планету разом. Системат. вивч. матеріалу

 

 

 

 

 

 

Впр.19 ст.87 (РЗ)

 

70

02.03

 

Наша планета – в наших руках. Узагальн. вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

Впр.18 ст.87 (РЗ)

 

71

07.03

 

Природа і погода. Контроль мовленнєвих навичок

 

 

Впр.5a, ст.162

 

Впр.5b, ст.163

Впр.4, ст.162

Впр.19 ст.87 (РЗ)

 

Тема 7. Об'єднане королівство сьогодні.

72

09.03

На мапі Британії. Формування лексичних навичок

 

 

Впр.2a, ст.182

 

Впр.1b, ст.182, Впр.2c, ст.183

Впр.1a, ст.182

Впр.2b, ст.182 Впр.1 ст.103 (90)

 

73

14.03

 

Географічне положення Великобританії. Формування лексичних навичок

 

 

Впр.3, ст.184

 

Впр.5, ст.185

Впр.4, ст.185

Впр.6, ст.186 Впр.3 ст.91 (РЗ)

 

74

15.03

Географічне положення Великобританії. Формування грамат. навичок

 

 

Впр.7, ст.186

Впр.2, ст.188, Впр.3a,b ст.189

Впр.8, ст.187, Впр.1b, ст.188

Впр.1a, ст.188

Впр.4 ст.92 (РЗ)

 

75

16.03

Поговоримо про Англію. Формування  навичок читання та говоріння

 

 

 

Впр.3c, ст.189

 

Впр.3d, ст.190

Впр.5 ст.93 (РЗ)

 

 

76

21.03

 

Об’єднане Королівство, як ми його бачимо Формув. навичок аудіюв. та письма

 

Past Tenses Revision

Впр.5a, ст.191

Впр.4, ст.190

Впр.5b, ст.191

Впр.4, ст.190

Впр.1, ст.192 Впр.6 ст.93 (РЗ)

 

77

22.03

Поговоримо про Шотландію. Розвиток навичок читання та говоріння

 

Past Simple and Past Continuous

 

 

Впр.5, ст.194

Впр.2, ст.192, Впр.3, ст.193

Впр.3, ст.193 Впр.7 ст.94 (РЗ)

 

78

23.03

Уельс та його визначні місця. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

 

Future Tenses Revision

 

 

Впр.6, ст.194

Впр.4, ст.193

Впр.7, ст.194 Впр.8 ст.95 (РЗ)

 

79

04.04

 

Клімат Великобританії Розвиток навичок читання та говоріння

 

 

Впр.1b, ст.197

 

Впр.1, ст.194, Впр.3a, ст.196

Впр.2, ст.195

Впр.4, ст.198 Впр.9 ст.95 (РЗ)

 

80

05.04

Міста Британії Розвиток навичок аудіюв. та письма.

 

 

Впр.6a, ст.199

Впр.5, ст.198

Впр.6b, ст.200

Впр.1, ст.200

Впр.8, ст.200 Впр.11 ст.97 (РЗ)

 

81

06.04

Подорож Об’єднаним Королівством. Розвиток навичок читання та говоріння

 

 

Впр.1a, ст.201

 

Впр.2b, ст.204

Впр.1b, ст.202

Впр.2a, ст.203 Впр.12 ст.98 (РЗ)

 

82

11.04

 

Яке місце ти б хотів відвідати? Системат. вивченого матеріалу

 

 

Впр.4a, ст.204

Впр.6b, ст.205

Впр.3, ст.204, Впр.4b, ст.205

Впр.6, ст.205

Впр.5, ст.205 Впр.13 ст.98 (РЗ)

 

83

12.04

Звичаї та традиції. Узагальн. вивченого матеріалу

 

Passive Voice Revision

Впр.2a, ст.207,

Впр.1, ст.207, Впр.2b,c ст.208

Впр.6c, ст.206

Впр.7, ст.207, Впр.1, ст.210

Впр.2, ст.211 Впр.14 ст.100 (РЗ)

 

 

84

13.04

 

Об’єднане Королівство сьогодні. Контроль мовленнєвих навичок.

 

 

Впр.2, ст.226

Впр.3b, ст.209

Впр.3a, ст.209

Впр.3c, ст.210, Впр.4, ст.212

Впр.3, ст.211 Впр.17 ст.101 (РЗ)

 

 

 

Тема 8. Міста Об’єднаного Королівства та України.

 

 

 

 

 

 

 

 

85

18.04

 

Міста Великобританії. Формування лексичних навичок

 

 

Впр.1, ст.201

 

Впр.1(b), ст.202

 

Впр.1 ст.103 (РЗ)

 

86

19.04

 

 

Міста Великобританії. Формув  лексичних навичок

 

 

Впр.2, ст.203

 

Впр.4, ст.204

 

Впр.2 ст.103 (РЗ)

 

87

20.04

 

Лондон – столиця Великобританії. Формування грамат. навичок

 

Passive Voice Revision

 

 

Впр 6, ст.205

Впр.1, ст.210

Впр.6, ст.223

 

88

26.04

 

Визначні місця Лондона. Формув. навичок аудіюв. та письма

upland,  county navigable, iron ore, borough, brassware

 

 

Впр.2, ст.207

 

Впр.1, ст.207

Впр.3 ст.105 (РЗ)

 

89

27.04

 

 

Визначні місця Лондона. Формування  навичок читання та говоріння

 

 

 

 

 

Впр.4, ст.212

Впр.4 ст.106 (РЗ)

 

90

03.05

 

Подорож до Лондона. Розвиток навичок читання та говоріння

 

 

 

Впр.1, ст.213

 

 

Впр.5 ст.108 (РЗ)

 

91

04.05

 

Единбург – столиця Шотландії. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

 

 

Впр.4, ст.215

 

 

 

Впр.6 ст.108 (РЗ)

 

92

10.05

 

Промислові міста Британії. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

 

 

Впр.3,6, ст.223

Впр.1, ст.218

 

 

Впр.9 ст.111 (РЗ)

 

93

11.05

 

Міста України. Львів – Флоренція Східної Європи. Розвиток навичок читання та говоріння

 

 

Впр.2, ст.226

 

Впр.1, ст.226

 

Впр.10 ст.113 (РЗ)

 

94

16.05

Визначні місця Львова. Розвиток навичок читання та говоріння

 

 

Cт. 227

 

 

 

Впр.11 ст.114 (РЗ)

 

95

17.05

 

Міста Великобританії та України. Узагальн. вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

Впр.17, ст.119

 

96

18.05

 

 

Міста Великобританії та України. Контроль мовленнєвих навичок

 

 

Впр.2, ст.218

 

 

 

Підгот. до к/р з аудіювання

 

97

23.05

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Підгот. до к/р з читання

 

98

24.05

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

Підгот. до к/р з письма

 

99

25.05

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

Підгот. до к/р з говоріння

 

100

30.05

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

101

31.05

 

Робота над помилками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Фурсова Олена Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гальцева Тетяна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Савченко Юлія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Сова Юлія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Черенкова Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Олександренко Елеонора
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Демчук Діана Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Приймаченко Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
29 березня 2022
Переглядів
26317
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку