Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів за підручником Карпюк О.Д. за оновленою програмою
Урок № |
Дата |
Тема уроку
|
Мовленнєві зразки |
Лексика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Вірші та пісні |
Примітка |
|||
Introduction. Unit 1 “Hello, Friends” / Вступ. Розділ 1 «Привіт, друзі!» |
|||||||||||||
1
|
|
Знайомство зі Смайликом. Привітання |
Hello! I am Smiley! Hello! / Hi! I am … . Goodbye!/ Bye! |
Hello!
Liz, Tim, friends |
PBp.4-5 PB p.6-7
|
PBp.4-5, WBp.4 Lesson 1 PB p.6-7 WB Less1 p.5 |
Вправи відповідних уроків у робочому зошиті, які направлені на розвиток навичок читання та письма, що сприяють зоровому схопленню образів букв, літер тощо та готують до їх відтворення на письмі |
Аудіо-візуальна рецепція графічних зображень у підруч-нику та в зошиті
|
Пісня “Hello,Hello,Hello…” p.7 |
|
|||
2 |
|
Привіт! Я – Макс. |
Hello! Hello! / Hi! I am … . Goodbye!/ Bye! |
Max, Ted, Dan, Fred, Ann
|
PB p.8-9
|
Lesson 2 PB p.8-9 WB Less2 p.6 |
Пісня “Hello,I Am Max …” p.8 |
|
|||||
3 |
|
Як твої справи?
|
How are you? - I am fine. Thank you. |
Tina, Vic, Pam, Sam. Yes / No |
PB p.10-11
|
Lesson 3 PB p.10-11 WB Less3 p.7 |
Пісня “Hello,I Am Vic …” p.11 |
|
|||||
4 |
|
Історія від Смайлика: «Давайте знайомитись!» (повторення вивченого)
|
|
ЛО розділу (с.4-13) |
PB p.12-13
|
PB p.12-13 WB Less4 p.9 |
|
|
|||||
Unit 2 “My School” / Розділ2 «Моя школа»
|
|||||||||||||
5 |
|
Шкільне приладдя |
- Stand up! - Take your bag, please! |
pen, pencil, book, bag |
PB p.14-15
|
Lesson 1 PB p.14-15
|
WB Less1 p.10 |
|
|
|
|||
6 |
|
У школі. Команди вчителя. |
- Sit down! - Open your book! - Close your book! |
ant, bear |
PB p.16-17
|
Lesson 2 PB p.16-17
|
Aa, ant Bb, bear WB Less2 p.11 |
PB p.17 |
Фонетичні пісні з літерами Aa, Bb |
|
|||
7 |
|
Першокласники на уроці англійської |
-Keep moving! We are at school today! |
cat, dog |
PB p.18-19
|
Lesson 3 PB p.18-19
|
Cc, cat Dd, dog WB Less3 p.12 |
PB p.18 |
Фонетична пісня з літерами Cc, Dd Пісня “Stand Up, Sit Down…” p.19 |
|
|||
8 |
|
Що нам потрібно для навчання?
|
-Is it a …? – Yes, it is. / No, it it not. |
pencil box, chair, elepfant,fox |
PB p20-21
|
Lesson 4 PB p.20-21
|
Ee, elephant Ff, fox WB Less4 p. 13-15 |
PB p.21 |
Фонетичні пісні з літерами Ee,Ff Віршик “A Book, a Pen, a Pencil” p.20 |
|
|||
9 |
|
Історія від Смайлика: «Пригода робота Сема»
|
- Take the ball! - Turnaround! - Stop! - Please! |
ЛО розділу (с.14-25) |
PBp.22-25
|
Lesson 5 PBp.22-25
|
WBLess5,6 p.16-17 |
|
Пісня “Tee-lee-lee…” p.11 |
|
|||
10 |
|
Повторення вивченого по темі « Моя Школа»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Unit 3 “My Family” / Розділ 3 «Моя сім’я»
|
|||||||||||||
11 |
|
Члени моєї сім’ї |
- Who is this? - This is my father /mother / sister / brother |
father, mother, sister, brother |
PBp.26-27
|
Lesson 1 PB p.25-27
|
WB Less1 p. 18 |
|
|
|
|||
12 |
|
Зустрічайте: моя сім’я |
- This is my family: my father, my mother… |
my father, my mother, my sister, my brother |
PBp.28-29
|
Lesson 2 PB p.28-29
|
Gg, goose Hh, horse WB Less2 p. 19 |
PB p.28 |
Фонетичні пісні з літерами Gg, Hh
|
|
|||
13 |
|
Мої дідусь та бабуся, дядько та тітонька. |
My father and your father. I love my father Ben. |
grandfather, grand mother, my / your, to love, Ben, Emily |
Bp.30-31
|
Lesson 3 PB p.30-31
|
Ii, iguana Jj, jaguar WB Less3 p. 20 |
PB p.30 |
Фонетичні пісні з літерами Ii,Jj Пісня “Grandfather and grandmother…” p.31 |
|
|||
14 |
|
Святкування Різдва у моїйсім’ї |
|
Christmas, Christmas Tree. |
PBp.32-33
|
Lesson 4 PB p.32-33
|
Kk, kangaroo Ll, lion WB Less4 p. 21-23 |
PB p.32 |
Фонетичні пісні з літерами Kk,Ll
|
|
|||
15 |
|
Моя родина |
This is … |
ЛО розділу (с.26-31) |
PBp.34
|
Lesson 5 PB p.34-35
|
Aa…Ll WB Less5 p.24 |
|
Вірш“This Is My Family” |
|
|||
16 |
|
Історія від Смайлика: «За Різдвяним столом» (повторення вивченого)
|
- We wish you a Merry Christmas and Happy New Year! |
ЛО розділу (с.26-37) |
PBp.36-37
|
Lesson 6 PB p.36-37
|
WB Less6 p. 25 |
|
Пісня “We wish you a Merry Christmas …”p.37 |
|
|||
17 |
|
Тепер я вмію… Повторення та узагальнення вивченого за І семестр |
|
ЛО тем, що вивчалися (с.4-37) |
PBp.38
|
PB p.38-39
|
|
|
|
|
|||
Урок № |
Дата |
Урок в НМК, зміст уроку
|
Мовленнєві зразки |
Лексика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Вірші та пісні |
Примітка |
|
Unit4 “My Toys” / Розділ4 «Мої іграшки» |
|||||||||||
18
|
|
1 Ми маємо чудові іграшки |
|
car, doll, plane, one, two, three |
PBp.40 PB p.41
|
Lesson 1 PB p. 40-41
|
WB Less1 p. 26 |
|
|
|
|
19 |
|
2 Назви іграшок. Числівники |
|
train, ball, teddy, four, five
|
PB p.42
|
Lesson 2 PB p. 42-43
|
Mm, monkey Nn, Nina
WB Less2 p.27 |
PB p.43 |
Фонетичні піснізлітерамиNn, Mm
|
|
|
20 |
|
3 Вчимося фарбувати. Кольори
|
|
blue, green, yellow, red |
PB p.44
|
Lesson 3 PB p.44-45
|
Oo, owl Pp, pig
WB Less3 p.28 |
PB p.45 |
Фонетичні пісніз літерами Oo, Pp Вірш“Blue and Yellow…”
|
|
|
21 |
|
4 Цікаві ігри. Кольори
|
|
black, white, brown |
PB p.46
|
Lesson 4 PB p.46-47
|
Qq, queen, Rr, rabbit
WB Less4 p.29-30 |
PB p.47 |
Фонетичні пісні з літерами Qq, Rr
|
|
|
22 |
|
5 Час для гри. Розважимося?
|
Choose and name. |
|
PBp.48-49
|
Lesson 5 PBp.48-49
|
WB Less5 p.31 |
|
|
|
|
23 |
|
6 Історія від Смайлика: «Хто як грається?» (повторення вивченого)
|
|
my, pink ballerina, toy soldier |
PB p.50-51
|
PB p.50-51
|
WBLess 6 p. 33 |
|
Пісня “Toys”, p51 |
|
|
Unit5 “HappyBirthday!” / Розділ 5 «Щасливого дня народження!»
|
|||||||||||
24 |
|
1 Скільки тобі років? З днем народження!
|
- How old are you? - I am six (seven). - Happy birthday! |
present, candle, cake, six, seven |
PB p.52-53
|
Lesson 1 PB p.52-53
|
WB Less1 p.34 |
|
|
|
|
25 |
|
2 Скільки років твоїм друзям?
|
|
eight, nine, ten, he, she |
PB p.54
|
Lesson 2 PB p.54-55
|
Ss, snake, Tt, tiger
WB Less2 p.35 |
PB p.55 |
Фонетичні пісніз літерами Ss, Tt
|
|
|
26 |
|
3 Вітання і подарунки |
|
|
PB p.56
|
Lesson 3 PB p.56-57
|
Uu, uncle Vv, Vicky
WB Less3 p.36-37 |
PB p.57 |
Фонетичні пісніз літерами Uu, Vv Вірш“How Old Are You?”
|
|
|
27 |
|
4 Розваги на дні народження
|
Dance like this |
dance, happy, read, night |
PB p.58
|
Lesson 4 PB p.58-59
|
Ww, wolf Xx, ox
WB Less4 p.39 |
PB p.59 |
Фонетичні пісніз літерами Ww, Xx
|
|
|
28 |
|
5 Історія від Смайлика: «Казковий сон» (повторення вивченого)
|
|
ЛО розділу (с.52-63) |
PB p.62
|
Lesson 5 PB p.60-63
|
Виготовлен-ня вітальної листівки (с.61) WBLess5,6 p.40-43 |
Озвучення літер в односкла-дових іменах |
Піснi “Happy birthday!”,p.61 ”Hello! How Are You?”, p.63 |
|
|
Unit 6 “At the Zoo” / Розділ6 «У зоопарку»
|
|||||||||||
29 |
|
1 У зоопарку. Дикі тварини |
|
big, small, hippo, rhino |
PB p.65
|
Lesson 1 PB p.64-65
|
WB Less1 p.44 |
|
|
|
|
30 |
|
2 «У зоопарку я можу побачити…» |
|
yak, zebra, Zoo, tree, bee |
PB p.67
|
Lesson 2 PB p.66-67
|
Yy, yak, Zz, zebra WB Less2 p.45-47 |
PB p.66 |
Фонетичні пісніз літерами Yy, Zz Пісня “In the Zoo…”p.67 |
|
|
31 |
|
3 Імітація дій тварин
|
|
fly, run, jump, swim, they |
PB p.62
|
Lesson 3 PB p.60-63
|
WB Less3 p.48 |
Закритий склад з голосними о,е,а PB p.69 |
Пісня “ABC Song”p.69 |
|
|
32 |
|
4 Виконання дій |
|
frog, bird, fish, kids |
PB p.62
|
Lesson 4 PB p.60-63
|
WB Less4 p.49 |
Закритий склад з голосними і,и PB p.71 |
Пісня “Just Like This”p.70 |
|
|
33 |
|
5 Візит до АВС зоопарку |
|
animal, nice, morning |
PB p.74-75
|
Lesson 5 PB p.72-73, 74-75
|
WBLess5,6 p.50-51 Виготовлення «Посвідче-ння знавця англійської мови» |
Читання і відтворення простих речень PBp.73 |
|
|
|
34 |
|
Повторення вивченого за ІІ семестр
|
|
|
|||||||
35 |
|
Повторення вивченого за рік
|
|
|
|||||||