Календарне планування з англійської мови для 1 класу

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів за підручником Карпюк О.Д. за оновленою програмою

Перегляд файлу

Урок

 

Дата

 

Тема уроку

 

 

Мовленнєві

зразки

 

Лексика

Аудіювання

 

Говоріння

 

Письмо

 

Читання

 

Вірші та пісні

 

Примітка

 

Introduction. Unit 1 “Hello, Friends” /  Вступ. Розділ 1 «Привіт, друзі!»

 

1

 

 

 

 

 

Знайомство зі Смайликом.

Привітання

 

Hello!

I am Smiley!

Hello!  / Hi!

I am … .

Goodbye!/ Bye!

 

Hello!

 

Liz, Tim, friends

 

PBp.4-5

PB p.6-7

 

PBp.4-5,

WBp.4

Lesson 1

PB p.6-7

WB Less1 p.5

Вправи відповідних уроків у робочому зошиті,

які направлені на розвиток навичок читання та письма,

що сприяють зоровому

схопленню

образів букв, літер тощо

та готують до їх відтворення на письмі

 

Аудіо-візуальна рецепція

графічних зображень

у підруч-нику та

в зошиті

 

Пісня “Hello,Hello,Hello…” p.7

 

 

2

 

 

 

Привіт! Я – Макс.

 

Hello!

Hello!  / Hi!

I am … .

Goodbye!/ Bye!

Max, Ted, Dan, Fred, Ann

 

 

PB p.8-9

 

Lesson 2

PB p.8-9

WB

Less2 p.6

Пісня “Hello,I Am Max …” p.8

 

 

3

 

 

 

Як твої справи?

 

How are you?  - I am fine. Thank you.

Tina, Vic, Pam, Sam.

Yes / No

 

PB p.10-11

 

 

Lesson 3

PB p.10-11

WB Less3 p.7

Пісня “Hello,I Am Vic …” p.11

 

 

4

 

 

Історія від Смайлика: «Давайте знайомитись!» (повторення вивченого)

 

 

 

ЛО розділу (с.4-13)

 

PB p.12-13

 

 

PB p.12-13

WB Less4 p.9

 

 

Unit 2 “My School” / Розділ2 «Моя школа»

 

5

 

Шкільне приладдя

-    Stand up!

- Take your bag, please!

 

pen, pencil, book, bag

 

PB p.14-15

 

 

Lesson 1

PB p.14-15

 

WB Less1 p.10

 

 

 

6

 

У школі. Команди вчителя.

-    Sit down!

- Open your book!

 - Close your book!

 

ant, bear

 

PB p.16-17

 

 

Lesson 2

PB p.16-17

 

Aa, ant

Bb, bear

WB Less2 p.11

 

PB p.17

Фонетичні пісні з літерами

Aa, Bb

 

7

 

 

 

Першокласники на уроці англійської

-Keep moving!

We are at school today!

 

cat, dog

 

PB p.18-19

 

 

Lesson 3

PB p.18-19

 

Cc, cat

Dd, dog

WB Less3 p.12

 

PB p.18

Фонетична пісня з літерами

Cc, Dd

Пісня “Stand Up, Sit Down…” p.19

 

8

 

 

 

Що нам потрібно для навчання?

 

-Is it a …?

– Yes, it is. / No, it it not.

 

pencil box, chair, elepfant,fox

 

PB p20-21

 

 

Lesson 4

PB p.20-21

 

Ee, elephant

Ff, fox

WB Less4 p. 13-15

 

PB p.21

Фонетичні пісні з літерами

Ee,Ff

Віршик “A Book, a Pen, a Pencil” p.20

 

9

 

 

Історія від Смайлика: «Пригода робота Сема»

 

- Take the ball!

- Turnaround!

- Stop!

- Please!

 

ЛО розділу (с.14-25)

 

PBp.22-25

 

 

Lesson 5

PBp.22-25

 

WBLess5,6 p.16-17

 

 

Пісня “Tee-lee-lee…” p.11

 

10

 

Повторення вивченого по темі « Моя Школа»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 3 “My Family” /  Розділ 3 «Моя сімя»

 

11

 

 

 

Члени моєї сімї

 - Who is this?

- This is my father /mother / sister / brother

father, mother, sister, brother

 

PBp.26-27

 

 

Lesson 1

PB p.25-27

 

WB Less1

p. 18

 

 

 

12

 

 

 

Зустрічайте: моя сімя

- This is my family: my father, my mother…

my father,

my mother,

my sister,

my brother

 

PBp.28-29

 

 

Lesson 2

PB p.28-29

 

Gg, goose

Hh, horse

WB Less2 p. 19

 

PB p.28

Фонетичні пісні з літерами

Gg, Hh

 

 

13

 

 

 

Мої дідусь та бабуся, дядько та тітонька.

My father and your  father.

I love my father Ben.

grandfather, grand mother, my / your,

to love,

Ben, Emily

 

Bp.30-31

 

 

Lesson 3

PB p.30-31

 

Ii, iguana

Jj, jaguar

WB Less3 p. 20

 

PB p.30

Фонетичні пісні з літерами

Ii,Jj

Пісня “Grandfather and grandmother…” p.31

 

14

 

 

 

Святкування Різдва у моїйсімї

  • What is this?
  • This is a Christmas Tree.

Christmas, Christmas Tree.

 

PBp.32-33

 

 

Lesson 4

PB p.32-33

 

Kk, kangaroo

Ll, lion

WB Less4 p. 21-23

 

PB p.32

Фонетичні пісні з літерами

Kk,Ll

 

 

15

 

 

Моя родина

This is …

 

ЛО розділу (с.26-31)

 

PBp.34

 

 

Lesson 5

PB p.34-35

 

Aa…Ll

WB Less5 p.24

 

Вірш“This Is My Family”

 

16

 

 

 

Історія від Смайлика:

«За Різдвяним столом»

(повторення вивченого)

 

  • Merry Christmas!

- We wish you a Merry Christmas and Happy New Year!

 

ЛО розділу (с.26-37)

 

PBp.36-37

 

 

Lesson 6

PB p.36-37

 

WB Less6 p. 25

 

Пісня “We wish you a Merry Christmas …”p.37

 

17

 

 

Тепер я вмію

Повторення та узагальнення вивченого за І семестр

 

 

ЛО тем, що вивчалися (с.4-37)

 

PBp.38

 

 

PB p.38-39

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок №

 

Дата

Урок

в НМК,

зміст уроку

 

 

Мовленнєві

зразки

 

 

Лексика

Аудіювання

 

 

Говоріння

 

 

Письмо

 

 

Читання

 

Вірші та пісні

 

Примітка

 

Unit4 “My Toys” /  Розділ4 «Мої іграшки»

 

18

 

 

 

 

1

Ми маємо чудові іграшки

 

  • I have got two/three dolls.
  • What is this? – It is a plane.
  • You have got nice toys!

 

car, doll, plane, one, two, three

 

PBp.40

PB p.41

 

 

Lesson 1

PB p. 40-41

 

 

WB Less1 p. 26

 

 

 

 

19

 

 

2

Назви іграшок. Числівники

  • I have got four/five dolls.

 

train, ball, teddy, four, five

 

 

PB p.42

 

 

Lesson 2

PB p. 42-43

 

Mm, monkey

Nn, Nina

 

WB

Less2 p.27

 

PB p.43

Фонетичні піснізлітерамиNn, Mm

 

 

 

20

 

 

3

Вчимося фарбувати. Кольори

 

  • Look! I have got a red fox.
  • And I have got a blue rabbit.

blue, green, yellow, red

 

PB p.44

 

 

 

Lesson 3

PB p.44-45

 

Oo, owl

Pp, pig

 

WB Less3 p.28

 

PB p.45

Фонетичні пісніз літерами Oo, Pp

Вірш“Blue and Yellow…”

 

 

 

21

 

4

Цікаві ігри. Кольори

 

  • Is is a doll?
  • No, it is not.
  • What is it?
  • It is a teddy bear.

black, white,

brown

 

PB p.46

 

 

Lesson 4

PB p.46-47

 

Qq, queen,

Rr, rabbit

 

WB Less4 p.29-30

 

PB p.47

Фонетичні пісні з літерами Qq, Rr

 

 

22

 

5

Час для гри. Розважимося?

 

  • What is it?
  • Is it a ?
  • No, it isn’t \ Yes, it is.

Choose and name.

 

 

PBp.48-49

 

 

Lesson 5

PBp.48-49

 

WB Less5

p.31

 

 

 

 

23

 

6

Історія від Смайлика: «Хто як грається?»

(повторення вивченого)

 

  • Wereallhavingfun!
  • Itsmyplane.

 

my, pink ballerina, toy soldier

 

PB p.50-51

 

 

PB p.50-51

 

WBLess 6

p. 33

 

Пісня “Toys”,

p51

 

 

Unit5 “HappyBirthday!” /  Розділ 5 «Щасливого дня народження!»

 

24

 

 

1

Скільки тобі років? З днем народження!

 

-    How old are you?

-  I am six (seven).

-  Happy birthday!

present, candle, cake, six, seven

 

PB p.52-53

 

 

Lesson 1

PB p.52-53

 

WB Less1 p.34

 

 

 

25

 

 

2

Скільки років твоїм друзям?

 

  • He is … .
  • She is … .

eight, nine, ten, he, she

 

PB p.54

 

 

Lesson 2

PB p.54-55

 

Ss, snake,

Tt, tiger

 

WB Less2 p.35

 

PB p.55

Фонетичні пісніз літерами Ss, Tt

 

 

26

 

 

3

Вітання і подарунки

  • Are you five?
  • Yes? I am \ No, I am not.

 

 

PB p.56

 

 

Lesson 3

PB p.56-57

 

Uu, uncle

Vv, Vicky

 

WB Less3 p.36-37

 

PB p.57

Фонетичні пісніз літерами Uu, Vv

Вірш“How Old Are You?”

 

 

27

 

4

Розваги на дні народження

 

  • How old is he\she?
  • He\she is … .

Dance like this

dance, happy, read, night

 

PB p.58

 

 

Lesson 4

PB p.58-59

 

Ww, wolf

Xx, ox

 

WB Less4 p.39

 

PB p.59

Фонетичні пісніз літерами Ww, Xx

 

 

28

 

5

Історія від Смайлика: «Казковий сон»

(повторення вивченого)

 

  • Good night!
  • I am happy!
  • Look at the card (box).
  • Clap your hands!

 

ЛО розділу (с.52-63)

 

PB p.62

 

 

Lesson 5

PB p.60-63

 

Виготовлен-ня вітальної листівки (с.61)

WBLess5,6 p.40-43

Озвучення літер в односкла-дових іменах

ПіснiHappy birthday!”,p.61

”Hello! How Are You?”, p.63

 

 

Unit 6 “At the Zoo” /  Розділ6 «У зоопарку»

 

29

 

1

У зоопарку. Дикі тварини

  • I can see a … .
  • I can see three big hippos!
  • Count and say!

 

big, small, hippo, rhino

 

PB p.65

 

 

Lesson 1

PB p.64-65

 

 

 

WB Less1 p.44

 

 

 

30

 

 

2

«У зоопарку я можу побачити…»

  • I can see them in the zoo.

 

yak, zebra, Zoo, tree, bee

 

PB p.67

 

 

Lesson 2

PB p.66-67

 

Yy, yak,

Zz, zebra

WB Less2 p.45-47

 

PB p.66

Фонетичні пісніз літерами Yy, Zz

Пісня “In the Zoo…”p.67

 

31

 

 

3

Імітація дій тварин

 

  • They can swim!

 

fly, run, jump, swim, they

 

PB p.62

 

 

Lesson 3

PB p.60-63

 

 

WB Less3 p.48

Закритий склад з голосними о,е,а

PB p.69

Пісня “ABC Song”p.69

 

32

 

 

4

Виконання дій

  • Fly like a bird!
  • I can swim like a fish.

 

frog, bird, fish, kids

 

PB p.62

 

 

Lesson 4

PB p.60-63

 

WB Less4 p.49

Закритий склад з голосними і,и

PB p.71

Пісня “Just Like This”p.70

 

33

 

 

5

Візит до АВС зоопарку

  • Listen and point.
  • Find the letter.
  • I have got many animals in my ABC Zoo.
  • Who is this? – this is Vicky. She is my friend.
  • What is this? – It’s Nina, my doll.

 

animal, nice, morning

 

PB p.74-75

 

 

Lesson 5

PB p.72-73, 74-75

 

WBLess5,6 p.50-51

Виготовлення «Посвідче-ння знавця англійської мови»

Читання і відтворення простих речень

PBp.73

 

 

34

 

 

Повторення вивченого за ІІ семестр

 

 

 

35

 

 

Повторення вивченого за рік

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Груб'як-Ранецька Марійка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Фещук Ірина
    Дуже вдячна. Успіхів в роботі!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Світлана Ільїна
    Дякую!Творчих успіхів!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Яремчак Інна
    Щиро вдячна за Вашу вчительську працю!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Rozinko Anna
    Галино Михайлівно! Дякую Вам за Вашу працю. Дуже допомогли!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Михайлишин Оксана Романівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Бортник Ольга
    Дуже вдячна вам!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Сорока Галина Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
11 січня 2018
Переглядів
29137
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку