Календарно - тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі
Академічний рівень
(За Л. В. Калініна. Англійська мова. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
– Київ: Наш час – 2011).
2 семестр
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі
Академічний рівень
(За Л. В. Калініна. Англійська мова. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
– Київ: Наш час – 2011). 1 семестр
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Мовний інвентар
|
Мовленнєва компетенція |
Змістова лінія |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА: ПОВТОРЕННЯ. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Літні канікули. |
Relative clause, modal verbs |
Drag on, idleness, a locality, an elevation, conspicuous, must-sees. |
впр. 2, с. 10 впр. 3 а, с. 10 |
Розповіді учнів про літній відпочинок. |
впр. 3 а, с. 10 |
Розповідає про важливість охорони навколишнього середовища |
. |
Розповідає про важливість збереження природних ресурсів |
|
Підготувати доповідь для World Ecological Forum. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Плани на майбутнє. |
Questions, Tenses Revision |
Peculiarity, vice versa, a sketch book, straight-forward
|
впр. 2, с. 16 впр. 3 с, с. 18 |
|
Написання електронного листа другу с.15 |
|
Планує траєкторію власного життя |
|
Обговорює плани на майбутнє, майбутні професії. |
Розповісти про свої плани на майбутнє. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Лист-аплікація. |
|
Повторення ЛО для обов’язкового використання під час письма листа.
|
впр. 3с с. 19-21 |
|
Написання листа до вищого навчального закладу |
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети |
|
|
впр. 3с с. 21, підготувати проект «Мій літній відпочинок» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Проектна робота «Літній відпочинок» |
|
ЛО теми |
|
Pupils’ project works |
Filling in the table |
|
Розробляє, презентує та обґрунтовує проект |
|
|
Повторити слова й правила, підготуватись до контрольної роботи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Професійні плани одинадцятикласників |
Relative clause, modal verbs Questions, Tenses Revision |
ЛО теми |
|
|
Складання резюме |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
Повторити слова. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА: ДОЗВІЛЛЯ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Вільний час. Особисті пріоритети.
|
Умовні речення І та ІІ типу |
ЛО с. 23 |
впр. 1-2, с. 24 впр. 3 а (HL),с. 27 |
|
впр. 3 b (BL), с.26 впр. 3 а (HL),с. 27 |
Проектує власні повсякденні дії |
|
Пояснюэ важливысть правил здорового способу життя |
Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
Впр.c. 28-29 (At Home) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Вибір занять у вільний час. |
Умовні речення І та ІІ типу |
ЛО теми |
впр. 4 а, с. 29 впр. 4 b, с. 32 |
|
впр. 4 а, с. 29 Самостійна робота за грам. матеріалом |
|
|
Аргументує необхідність дотримання здорового способу життя. |
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
Розповісти про вибір занять у вільний час. Вивчити слова с.23.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Обираємо діяльність у вільний час
|
|
ЛО теми |
впр. 4 с-d, с. 33 |
|
впр. 4 d, с. 33 |
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети |
Розпитує про правила поведінки в громадських мысцях |
|
впр. 4 f, с. 35; вивчити слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Давайте сходимо на пікнік. Сприйняття тексту на слух. |
|
ЛО с. 322-323 |
|
впр. 5 а-b, с. 35 (c. 322-323) |
впр. 5 б с. 35-36 |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
|
Текст для домашнього читання с. 305-308 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Урок домашнього читання |
|
ЛО с. 305-306 |
Впр. а, с. 305 |
|
|
|
|
|
|
Впр. е, с. 308 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Написання реклами. |
|
ЛО теми |
|
|
впр. 6, с. 36 |
|
|
|
|
Написати рекламу про один з активних видів відпочинку у вільний час |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Дозвілля підлітків.. |
|
ЛО с. 38 |
впр. 2, с. 39 впр. 3 а (BL, НL), с. 39-40 |
|
впр. 3 а-b (НL), с. 40-41 |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
|
|
Описати улюблене хобі. Вивчити слова. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Як проводять свій вільний час підлітки у різних країнах. |
|
ЛО теми |
впр. 4 а-b, с. 41-46 впр. 4 d, с. 46 |
|
впр. 4 b, с. 46 |
Описує види еко- туризму |
Обмінюється думками про проведення вільного часу. |
|
|
впр. 4 е, с. 47 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Написання оголошення. |
|
ЛО теми, Language tips c. 47-48 |
впр. 5, с. 47 |
|
впр. 5, с. 47 |
|
|
|
|
Написати оголошення про свій улюблений вид відпочинку |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
Підсумкова самостійна робота (твір)
|
Повторити матеріал теми |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА: Молодіжний рух та субкультури |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Молодіжні субкультури. |
Умовні речення 0 та І типів. |
ЛО с. 49 |
впр. 1-2, с. 49 впр. 3а (НL), с. 52 |
|
впр. 3 а-b (BL), с. 52 |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.
|
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. |
|
впр. 3 b (НL), с. 54 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Ставлення людей до молодіжних субкультур |
Умовні речення 0 та І типів |
ЛО теми |
впр. 4 b (BL), с. 55 |
|
впр. 4 а (BL), с. 54 впр. 4 а (HL), с. 56 |
|
|
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. |
|
Написати повідомлення про своє ставлення до молодіжних субкультур
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Популярні молодіжні організації та субкультури. |
|
ЛО теми |
впр. 5 а, с. 57-62 |
|
|
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від молодыжних рухыв |
|
Вивчити лексичний матеріал. Підготувати повідомлення про будь-яку субкультуру.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
На перехресті культу. |
|
ЛО теми |
впр. 5 b-с, с. 63-64 |
|
впр. 5 b, с. 63 |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття.
|
|
|
впр. 4 d, с. 64 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Написання реклами. |
|
ЛО теми; Language tips c.65 |
Впр. 6 с. 65 |
|
|
|
|
|
|
Написати рекламу власної молодіжної організації |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Різноманітні хобі. |
|
ЛО с. 66 |
впр. 2, с. 66 впр. 3 а-c, с. 67-69 |
|
впр. 4, с. 69 |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час зайняття, що подобається найбільше.
|
|
Описати приказку, що подобається найбільше с. 69 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Сприйняття тексту на слух «Hobby Pursuits»
|
|
ЛО с. 323-324 |
|
впр. 5 а, с. 70 (c. 323-324) |
|
|
|
|
|
Підготуватись до проектної роботи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Проектна робота. |
|
|
|
|
Project I-III |
|
Розробляє, презентує та обґрунтовує прое |
|
|
Знайти інформацію про хобі закордонних підлітків
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Узагальнення лексико-граматичного матеріалу теми |
Умовні речення 0, І та ІІ типів. |
ЛО теми |
Впр.С, с. 73 |
Впр.D, с. 73 (324-325) |
Впр.А-С, с. 72-73 |
|
|
|
|
Впр. Е, с. 74 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
Тематична самостійнаробота (тест)
|
|
|
|
Завдання вчителя за двома варіантами. |
|
|
|
|
Повторити слова. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА: МОЄ МІСЦЕ В СВІТІ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Сімейне життя. |
Умовні речення ІІІ типу. |
ЛО с. 76 |
впр. 2, с. 77 впр. 3 а (НL), с. 80 |
|
впр. 3 а-b (BL), с. 80 впр. 3 а (НL), с. 80 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
|
|
|
Впр. c. 81 (At Home) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Відносини у сім’ї |
Умовні речення ІІІ типу. |
ЛО теми |
впр. 4 а, с. 82-85 |
|
Самостійна робота |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Вивчити лексичний матеріал. Підготувати повідомлення про стиль життя родини.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Здоровий спосіб життя. |
|
ЛО теми |
Впр. 4b c. 85-86 |
|
впр. 4 с, с. 86
|
|
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.
|
|
впр. 4 f, с. 86 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Сприйняття тексту на слух c. 325 |
|
ЛО 325-326 |
|
впр. 5 а-b, с. 87 (325-326) |
Впр. 5б с. 87 |
|
|
|
|
Текст для домашнього читання с. 308-311 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Урок домашнього читання |
|
ЛО с. 308-310 |
Впр.а, с. 308 |
|
|
|
|
|
|
Впр. е, с. 311 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Написання статі.
|
|
ЛО теми; Language tips c.87-88
|
впр. 6, с. 88 |
|
|
|
|
|
|
Впр.c. 89 (At Home) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Взаємовідносини в родині. |
|
ЛО теми |
впр. 2, с. 91 впр. 3 а (BL), с. 91 впр. 3 а (НL), с. 92 |
|
впр. 3 а-b (НL), с. 92-93 |
Порівнює сімейні традиції. |
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
впр. 3 c (НL), с. 93 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Права та обов’язки членів родини. |
|
ЛО теми |
впр. 4 а-b, с. 93-96 впр. 4 d, с. 96 |
|
впр. 4 а-b, с. 93-96 |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
|
|
впр. 4 е, с. 96 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Написання есе. |
|
ЛО теми; Language tips c. 97-98 |
впр. 5, с. 97 |
|
|
|
|
|
|
Впр. c. 99 (At Home) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Гендерні відносини в родині. |
Умовні речення змішаного типу. |
ЛО с. 99 ЛО теми |
впр. 1-2, с. 100 впр. 3 а (НL), с. 103 |
Pupils’ opinion essays “Spare the rod, spoil the child?” |
впр. 3 а-b (BL), с. 103 |
|
Описує власний стиль життя та життя родини |
|
|
Підготувати повідомлення про одного з борців за права жінок. Вивчити лексичний матеріал. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Гендерні відносини |
|
ЛО теми |
впр. 4 а-b (BL), с. 106-108 |
|
впр. 4 а (НL), с. 108 |
|
У спілкуванні дотримується толерантного відношення до членів родини
|
|
|
впр. 3 b (НL), с. 105 Впр. c. 108 (At Home
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
Гендерні відносини в останні 30 років.
|
|
ЛО с. 109-114 |
впр. 5 а-с, с. 108-113 |
|
впр. 5 с, с. 113 |
|
Розповідає про гендерні ролі в сім’ї і в суспільстві. |
|
|
впр. 5 d, с. 114 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
Написання есе (за/проти). |
|
ЛО с. 114 |
впр. 6, с. 114 |
|
|
|
|
|
|
Впр. c. 116 (At Home) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Почуття та емоції людини |
|
ЛО с. 116 |
впр. 2, с. 118 впр. 3 а-с, с. 119-120 |
|
впр. 4, с. 121 |
|
Обговорює стосунки в сім’ї, як їх правильно збудувати. |
Оцінює вплив негативних емоцій на здоров’я людини та здоров’я всієї родини
|
|
Вивчити лексичний матеріал |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Сприйняття тексту на слух с. 326-327 |
|
ЛО теми |
|
впр. 5 а, с. 121 (с. 325-326) |
впр. 5 d, с. 122 |
|
|
|
|
Підготуватись до проектної роботи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Проектна робота. Узагальнення лексико-граматичного матеріалу з теми |
Умовні речення ІІІ та змішаного типів. |
ЛО теми |
Впр. С с. 125 |
Впр. Д с. 126 |
Впр. А та Б с. 124 |
|
Розробляє, презентує та обґрунтовує проект |
|
|
Повторити правила й слова. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Підсумкова робота з теми (тест)
|
|
ЛО теми |
|
|
Завдання вчителя за двома варіантами. |
|
|
|
|
Повторити слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Контроль навичок з аудіювання |
|
|
Завдання вчителя |
|
|
|
Повторити лексико-граматичний матеріал
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Контроль навичок з письма |
ЛО тем |
|
|
Завдання вчителя |
|
|
Повторити слова
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Контроль навичок з читання |
|
Завдання вчителя |
|
|
|
|
Підготувати повідомлення
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Контроль навичок з говоріння |
ЛО тем |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Узагальнювально - підсумковий урок
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Узагальнювально - підсумковий урок
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі Академічний рівень (За Л. В. Калініна. Англійська мова. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Київ: Наш час – 2011). 2 семестр
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Мовний інвентар
|
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА: АНГЛОМОВНИЙ СВІТ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Канада. Географічне положення. Історія та культура. |
Модальні дієслова с.130-131 |
ЛІ с. 128 |
впр. 1, с. 129 впр. 3а (НL), с. 132 |
|
впр. 3 а, b (BL), с. 132 |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
впр. c. 133-134 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Культурні та природні дива Канади
|
|
|
впр. 4 а, d, с .134 |
|
впр. 4 b, с. 139 |
|
|
|
|
впр. 4 e, с. 141 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Визначні місця Канади. Сприйняття на слух. |
|
|
|
впр. 5, с. 142 (с. 329-330) |
впр. 5 b, с. 142 |
|
|
|
|
с. 311-312 читання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Епоха у житті Анни |
|
ЛІ с. 311-312 |
впр. a, с. 311 |
|
|
|
|
|
|
впр. e, c. 314 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Писемне продукування Написання репортажів. |
|
ЛІс. 142-143 |
впр. 6, с. 142 |
|
|
|
|
|
|
впр. c. 144 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Австралія в деталях. |
|
ЛІ с. 144-145 |
впр. 1, с. 145 впр. 3 а (BL), с. 146, впр. 3 а (НL), с. 147 |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
впр. 3 с, с. 149 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Освіта в Австралії. |
|
ЛІ теми |
впр. 4 а-b, с. 149-156 |
|
впр. 4 b, с. 156 |
|
|
|
|
впр. 4 е, с. 157-158 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Писемне продукування Доповіді. |
|
ЛІ с. 159 |
впр. 5, с. 158 |
|
Запис плану доповіді |
|
|
|
|
c. 162 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Нова Зеландія: географічне положення, історія, культура. |
Вживання означеного та неозначеного артиклю |
ЛІ стор. 162 |
впр. 2, с. 163 |
“Geographical position of New Zealand” |
впр. 3 а, b (BL), с. 165-166 |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
впр. 3 а (НL), с. 167 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Що ви думаєте про Нову Зеландію? |
Вживання означеного та неозначеного артиклю |
ЛІ теми |
впр. 3 а (НL), с. 168 |
|
впр. 4 а (BL), с. 167 |
|
|
|
|
Впр. c. 170 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Вибір місця для відпочинку в Новій Зеландії |
|
ЛІ теми, American and English words |
впр. 5 а-с, с. 170-177 |
|
впр. 5 b, с. 176 |
|
|
|
|
впр. 5 d, с. 177 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Писемне продукування Опис туристичного досвіду.
|
|
ЛІ с. 178 |
впр. 6, с. 177 |
|
|
|
|
|
Culture comparison p. 179 |
Впр. c. 179 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
|
Навчання закордоном. |
|
ЛІ с. 180 |
впр. 1-2, с. 181-182 впр. 3 а-с, с. 182-185 |
|
Work Your Wisdom p. 185 |
|
|
|
|
Впр. c. 186 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Сприйняття на слух “Connecting people”. |
|
|
|
впр. 5 а, с. 186 (с. 331-332) |
|
|
|
|
|
Підготуватись до захисту проектів (впр. 6, с. 187) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
Створення проекту
|
|
ЛІ теми |
|
|
|
|
|
|
Culture Comparison p. 188 |
Впр. c. 188 ( |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Узагальнення знань з теми. |
Article, prepositions, |
|
|
“ Self Discovery and Stereotypes in New Zealand” p. 333 |
Test Yourself p. 189-190 |
|
|
|
|
Повторити мовний інвентар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
Тематична контрольна робота |
|
|
|
|
Завдання за двома варіантами |
|
|
|
|
Повторити слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА: СВІТ МИСТЕЦТВА |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Картинна галерея. |
|
ЛІ с. 192 |
впр. 2, 3, с. 193-194 |
|
впр. 3 а-b (BL), с. 197 впр. 3 а-b (НL), с. 198
|
|
|
|
|
Впр. c. 199 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Різні стилі мистецтва |
Непряма мова |
Reporting words p. 196-197 |
впр. 4 а, с. 200 впр. 4 с., с. 205 |
|
|
|
Обговорює розмаїття мистецкої спадщини |
Наводить приклади впливу мистецтва на здоров’я і самопочуття |
|
впр. 4 е, с. 205 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Сприйняття на слух “Greater Reality” . |
|
ЛІ теми |
|
впр. 5 а-b, с. 206 (с. 334-335) |
|
|
|
|
|
впр. 5 с, с. 207 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Писемне продуктування Написання репортажу на мистецьку тематику.
|
|
ЛІ с. 208 |
впр. 6, с. 207 |
|
|
|
|
|
|
Впр. c. 208 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Мистецтво і митці. |
|
ЛІ с. 209 |
впр. 2, с. 210 впр. 3 с (НL), с. 214 |
|
впр. 3 b (ВL), с. 212 |
|
|
Наводить приклади впливу мистецтва на здоров’я і самопочуття
|
|
Впр. c. 215 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
71 |
|
Огляд творчості представників англійського живопису. Незабутні враження. |
|
|
впр. 4 а-с, с. 215-218 |
|
|
|
|
|
|
впр. 4 d, с. 218 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
72 |
|
Усна взаємодія. Інтерв’ю. |
|
ЛІ с. 219-220 |
впр. 5, с. 219 |
|
|
|
|
|
|
Впр. c. 221 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
73 |
|
Відвідання музеїв. |
Articles, Reporting verbs p. 223-224 |
|
впр. 1, с. 222 впр. 3 а (НL), с. 226 |
|
впр. 3 а-b (BL), с. 225 |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
впр. 3 b (НL), с. 226 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
Візит до британської національної галереї. |
|
ЛІ теми |
впр. 4 а-b, с. 227 |
Відео-репортаж «Національна галерея» |
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр. c. 228 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
75 |
|
Національні скарби.
|
|
|
впр. 5 а, с. 230 |
|
|
|
Обговорює розмаїття мистецкої спадщини |
|
|
впр. 5 е, с. 236 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
76 |
|
Писемне продуктування Запрошення. |
|
ЛІ с. 236 |
впр. 6, с. 236 |
|
|
|
|
|
|
Впр. c. 237 ( |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
77 |
|
Картини. |
|
ЛІ с. 237 |
впр. 2, с. 238 впр. 3 а-с, с. 238-240 |
|
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
|
Впр. c. 241 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
Мистецтво. Сприйняття тексту на слух |
|
|
|
впр. 5 а, с. 241 (с. 335-337) |
|
|
|
|
|
Підготуватись до захисту проектів (впр. 7, с. 242) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
79 |
|
Створення проекту |
|
ЛІ теми |
|
|
|
|
|
|
|
Впр. c. 243 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
80 |
|
Враження від мистецької галереї. |
|
ЛІ с. 314-315 |
Впр.а, с. 314 |
|
|
|
|
|
|
Впр. е, с. 317 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
81 |
|
Узагальнення знань з теми.
|
|
|
|
Впр. D, с. 245 (337-338) |
Впр. А-С, с. 243-244 |
|
|
|
|
Впр. Е, с. 245 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
82 |
|
Тематична контрольна робота |
|
|
|
|
Завдання за двома варіантами |
|
|
|
|
Повторити слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
ТЕМА: НАУКА ТА ТЕХНЛОГІЯ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
83 |
|
Наукові відкриття |
|
ЛІ с. 247-248 |
впр. 1-2, с. 248 впр. 3 а (BL), с. 251 |
|
впр. 3 b (BL), с. 252 впр. 3 b (НL), с. 254 |
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
Впр. c. 254 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
84 |
|
Вплив наукових винаходів на життя сучасної людини. |
Пасивний стан. Gerund constructions. |
|
впр. 4 а-b, с. 255-257 |
|
впр. 4 с, с. 259 |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
впр. 4 е, с. 260 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
Сучасні винаходи в щоденному житті. Сприйняття на слух
|
|
|
|
впр. 5 а-b, с. 260 (с. 338-339) |
|
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
впр. 5 с, с. 261 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
86 |
|
Писемне продукування Написання виступу. |
|
ЛІ с. 261 |
впр. 6, с. 261 |
|
|
|
|
|
|
Впр. c. 263 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
87 |
|
Вчені-винахідники. |
|
ЛІ с.263-264 |
впр. 1-2, с. 264 |
|
впр. 3 b, с. 266 |
|
|
|
|
впр. 3 d, с. 269 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
88 |
|
Хто рухає науковий прогрес? |
|
ЛІ теми |
впр. 4 а, с. 269 впр. 4 d, с. 275 |
|
|
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
впр. 4 е, с. 275 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
89 |
|
Техногенні катастрофи. |
Пасивний стан. |
ЛІ с. 278 |
Впр.а, с. 317 впр. 2, с. 279 |
|
впр. 3 а (BL), с. 281 впр. 3 а-b (НL), с. 282-283 |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
|
впр. 3 с, с. 283 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
90 |
|
Вплив катастроф на навколишнє середовище. |
|
|
впр. 4 с, с. 284 |
|
впр. 4 b, с. 284 |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
|
Впр. c. 285 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
91 |
|
Найсерйозніші техногенні катастрофи.
|
|
|
впр. 5 а, с. 285 впр. 5 d, с. 292 |
|
|
|
|
|
|
впр. 5 е, с. 293 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
92 |
|
Писемне продукування Написання виступу про техногенну катастрофу. |
|
ЛІ с. 293 |
впр. 6, с. 293 |
|
|
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
|
Впр. c. 294 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
93 |
|
Узагальнення знань з теми |
|
|
впр. 2, с. 295 впр. 3 а-с, с. 296-298 впр. 4, с. 299 |
|
|
|
|
|
|
Впр. c. 299 Повторити мовний інвентар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
94 |
|
Тематична контрольна робота |
|
|
|
|
Завдання за двома варіантами |
|
|
|
|
Повторити лексичний інвентар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
Підготовка до семестрового оцінювання
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
96 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
Текст та тестові завдання |
|
|
|
|
|
Повторити мовний інвентар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
97 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Завдання за двома варіантами |
|
|
|
|
Повторити лексичний інвентар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
98 |
|
Контроль читання |
|
|
Текст для читання та тестові завдання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до обговорення тематичного матеріалу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
99 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до захисту проектів (в. 6, с. 300) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
100 |
|
Виконання проектів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
101 |
|
Узагальнювально - підсумковий урок |
|
|
|
впр. 5 а, с. 299 (с. 339-341) |
|
|
|
|
|
Повторити слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||