Календарно - тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі Академічний рівень (За Л. В. Калініна. Англійська мова. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закл

Про матеріал

Календарно - тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі

Академічний рівень

(За Л. В. Калініна. Англійська мова. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів.

– Київ: Наш час – 2011).

2 семестр

Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі

Академічний рівень

(За Л. В. Калініна. Англійська мова. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів.

Київ: Наш час – 2011). 1 семестр

№ з/п

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар

 

Мовленнєва компетенція

Змістова лінія

Домашнє завдання

 

 

 

граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

 

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

ТЕМА:

ПОВТОРЕННЯ.

1

 

Літні канікули.

Relative clause, modal verbs

Drag on, idleness, a locality, an elevation, conspicuous, must-sees.

впр. 2, с. 10

впр. 3 а, с. 10

Розповіді учнів про літній відпочинок.

впр. 3 а, с. 10

Розповідає про важливість охорони навколишнього середовища

.

Розповідає про важливість збереження природних ресурсів

 

Підготувати доповідь для World Ecological Forum.

2

 

Плани на майбутнє.

Questions, Tenses Revision

Peculiarity, vice versa, a sketch book, straight-forward

 

впр. 2, с. 16

впр. 3 с, с. 18

 

Написання електронного листа другу с.15

 

Планує траєкторію власного життя

 

  Обговорює

плани на майбутнє, майбутні професії.

Розповісти про свої плани на майбутнє.

3

 

Лист-аплікація.

 

Повторення ЛО для обов’язкового використання під час письма листа.

 

впр. 3с с. 19-21

 

Написання листа до вищого навчального закладу

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

 

 

впр. 3с с. 21, підготувати проект «Мій літній відпочинок»

4

 

Проектна робота «Літній відпочинок»

 

ЛО теми

 

Pupils’ project works

Filling in the table

 

Розробляє, презентує  та обґрунтовує проект

 

 

Повторити слова й правила, підготуватись до контрольної роботи

5

 

Професійні плани одинадцятикласників

Relative clause, modal verbs

Questions, Tenses Revision

ЛО теми

 

 

Складання резюме

 

Формулює особисті  ціннісні пріоритети

 

Проявляє  обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

Повторити слова.

ТЕМА:

ДОЗВІЛЛЯ

6

 

Вільний час. Особисті пріоритети.

 

 

 

Умовні речення І та ІІ типу

ЛО с. 23

впр. 1-2, с. 24

впр. 3 а (HL),с. 27

 

впр. 3 b (BL), с.26

впр. 3 а (HL),с. 27

Проектує власні повсякденні дії

 

Пояснюэ важливысть правил здорового способу життя

Тлумачить функцію грошей у суспільстві.

Впр.c. 28-29 (At Home)

7

 

Вибір занять у вільний час.

Умовні речення І та ІІ типу

ЛО теми

впр. 4 а, с. 29

впр. 4 b, с. 32

 

впр. 4 а, с. 29 Самостійна робота за грам. матеріалом

 

 

Аргументує необхідність дотримання здорового способу життя.

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

Розповісти про вибір занять у вільний час. Вивчити слова с.23.

 

 

8

 

Обираємо діяльність у вільний час

 

 

 

ЛО теми

впр. 4 с-d, с. 33

 

впр. 4 d, с. 33

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

Розпитує про правила поведінки в громадських мысцях

 

впр. 4 f, с. 35; вивчити слова

9

 

Давайте сходимо на пікнік. Сприйняття тексту на слух.

 

ЛО с. 322-323

 

впр. 5 а-b, с. 35 (c. 322-323)

впр. 5 б с. 35-36

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.

 

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

 

Текст для домашнього читання

с. 305-308

10

 

Урок домашнього читання

 

ЛО с. 305-306

Впр. а, с. 305

 

 

 

 

 

 

Впр. е, с. 308

11

 

Написання реклами.

 

ЛО теми

 

 

впр. 6, с. 36

 

 

 

 

Написати рекламу про один з активних видів відпочинку у вільний час

12

 

Дозвілля підлітків..

 

ЛО с. 38

впр. 2, с. 39

впр. 3 а (BL, НL), с. 39-40

 

впр. 3 а-b (НL), с. 40-41

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

 

 

Описати улюблене хобі. Вивчити слова.

13

 

Як проводять свій вільний час підлітки у різних країнах.

 

ЛО теми

впр. 4 а-b, с. 41-46

впр. 4 d, с. 46

 

впр. 4 b, с. 46

Описує види еко- туризму

Обмінюється думками про проведення вільного часу.

 

 

впр. 4 е, с. 47

14

 

Написання оголошення.

 

ЛО теми, Language tips c. 47-48

впр. 5, с. 47

 

впр. 5, с. 47

 

 

 

 

Написати оголошення про свій улюблений вид відпочинку

15.

Підсумкова самостійна робота (твір)

 

 

Повторити матеріал теми

ТЕМА:

                                                                                        Молодіжний рух та субкультури

16

 

Молодіжні субкультури.

Умовні речення 0 та І типів.

ЛО с. 49

впр. 1-2, с. 49

впр. 3а (НL),  с. 52

 

впр. 3 а-b (BL), с. 52

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

 

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.

 

впр. 3 b (НL),  с. 54

17

 

Ставлення людей до молодіжних субкультур

Умовні речення 0 та І типів

ЛО теми

впр. 4 b (BL), с. 55

 

впр. 4 а  (BL), с. 54

впр. 4 а (HL), с. 56

 

 

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.

 

Написати повідомлення про своє ставлення до молодіжних субкультур

 

 

18

 

Популярні молодіжні організації та субкультури.          

 

ЛО теми

впр. 5 а, с. 57-62

 

 

 

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки від молодыжних рухыв

 

Вивчити лексичний матеріал. Підготувати повідомлення про будь-яку субкультуру.

 

 

19

 

На перехресті культу.

 

ЛО теми

впр. 5 b-с, с. 63-64

 

впр. 5 b, с. 63

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття.

 

 

 

впр. 4 d, с. 64

20

 

Написання реклами.

 

ЛО теми; Language tips c.65

Впр. 6 с. 65

 

 

 

 

 

 

Написати рекламу власної молодіжної організації

21

 

Різноманітні хобі.

 

ЛО с. 66

впр. 2, с. 66

впр. 3 а-c, с. 67-69

 

впр. 4, с. 69

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час зайняття, що подобається  найбільше.

 

 

 

 

Описати приказку, що подобається найбільше с. 69

22

 

Сприйняття тексту на слух «Hobby Pursuits»

 

 

ЛО

с. 323-324

 

впр. 5 а, с. 70 (c. 323-324)

 

 

 

 

 

Підготуватись до проектної роботи

23

 

Проектна робота.

 

 

 

 

Project I-III

 

Розробляє, презентує  та обґрунтовує прое

 

 

Знайти інформацію про хобі закордонних підлітків

 

 

 

 

24

 

Узагальнення лексико-граматичного матеріалу теми

Умовні речення 0, І та ІІ типів.

ЛО теми

Впр.С, с. 73

Впр.D, с. 73

(324-325)

Впр.А-С, с. 72-73

 

 

 

 

Впр. Е, с. 74

25

Тематична самостійнаробота (тест)

 

 

 

 

Завдання вчителя за двома варіантами.

 

 

 

 

Повторити слова.

ТЕМА:

МОЄ МІСЦЕ В СВІТІ

26

 

Сімейне життя.

Умовні речення ІІІ типу.

ЛО с. 76

впр. 2, с. 77

впр. 3 а (НL), с. 80

 

впр. 3 а-b (BL), с. 80

впр. 3 а (НL), с. 80

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

 

 

 

Впр. c. 81 (At Home)

27

 

Відносини у сім’ї

Умовні речення ІІІ типу.

ЛО теми

впр. 4 а, с. 82-85

 

Самостійна робота

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

Вивчити лексичний матеріал. Підготувати повідомлення про стиль життя родини.

 

 

28

 

Здоровий спосіб життя.

 

ЛО теми

Впр. 4b c. 85-86

 

впр. 4 с, с. 86

 

 

 

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

 

 

впр. 4 f, с. 86

29

 

Сприйняття тексту на слух c. 325

 

ЛО 325-326

 

впр. 5 а-b, с. 87

(325-326)

Впр. 5б с. 87

 

 

 

 

Текст для домашнього читання

с. 308-311

30

 

Урок домашнього читання

 

ЛО с. 308-310

Впр.а, с. 308

 

 

 

 

 

 

Впр. е, с. 311

31

 

Написання статі.

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛО теми; Language tips c.87-88

 

впр. 6, с. 88

 

 

 

 

 

 

Впр.c. 89 (At Home)

32

 

Взаємовідносини в родині.

 

ЛО теми

впр. 2, с. 91

впр. 3 а (BL), с. 91  впр. 3 а (НL), с. 92

 

впр. 3 а-b (НL), с. 92-93

Порівнює сімейні традиції.

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

впр. 3 c (НL), с. 93

33

 

Права та обов’язки членів родини.

 

ЛО теми

впр. 4 а-b, с. 93-96

впр. 4 d, с. 96

 

впр. 4 а-b, с. 93-96

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

 

 

впр. 4 е, с. 96

34

 

Написання есе.

 

ЛО теми; Language tips c. 97-98

впр. 5, с. 97

 

 

 

 

 

 

Впр. c. 99 (At Home)

35

 

Гендерні відносини в родині.

Умовні речення змішаного типу.

ЛО с. 99 ЛО теми

впр. 1-2, с. 100

впр. 3 а (НL), с. 103

Pupils’ opinion essays “Spare the rod, spoil the child?”

впр. 3 а-b (BL), с. 103

 

Описує власний стиль життя та життя родини

 

 

Підготувати повідомлення про одного з борців за права жінок. Вивчити лексичний матеріал.

36

 

Гендерні відносини

 

ЛО теми

впр. 4 а-b (BL),  с. 106-108

 

впр. 4 а (НL),  с. 108

 

У спілкуванні дотримується толерантного відношення до членів родини

 

 

 

 

 

впр. 3 b (НL), с. 105

 Впр. c. 108 (At Home

 

 

 

 

 

37

 

Гендерні відносини в останні 30 років.

 

 

 

ЛО

с. 109-114

впр. 5 а-с, с. 108-113

 

впр. 5 с, с. 113

 

Розповідає  про гендерні ролі в сім’ї і в суспільстві.

 

 

впр. 5 d, с. 114

38

 

Написання есе (за/проти).

 

ЛО с. 114

впр. 6, с. 114

 

 

 

 

 

 

Впр. c. 116 (At Home)

39

 

Почуття та емоції людини

 

ЛО с. 116

впр. 2, с. 118

впр. 3 а-с, с. 119-120

 

впр. 4, с. 121

 

Обговорює стосунки в сімї, як їх правильно збудувати.

Оцінює вплив негативних емоцій на здоров’я людини та здоров’я всієї родини

 

 

 

Вивчити лексичний матеріал

40

 

Сприйняття тексту на слух с. 326-327

 

ЛО теми

 

впр. 5 а, с. 121

(с. 325-326)

впр. 5 d, с. 122

 

 

 

 

Підготуватись до проектної роботи

41

 

Проектна робота. Узагальнення лексико-граматичного матеріалу з теми

Умовні речення ІІІ та змішаного типів.

ЛО теми

Впр. С с. 125

Впр. Д с. 126

Впр. А та Б с. 124

 

Розробляє, презентує  та обґрунтовує проект

 

 

Повторити правила й слова.

42

 

Підсумкова робота з теми (тест)

 

 

 

 

 

ЛО теми

 

 

Завдання вчителя за двома варіантами.

 

 

 

 

Повторити слова

43

 

Контроль навичок з аудіювання

 

 

Завдання вчителя

 

 

 

Повторити лексико-граматичний матеріал

 

 

44

 

Контроль навичок з письма

ЛО тем

 

 

Завдання вчителя

 

 

Повторити слова

 

 

 

45

 

Контроль навичок з читання

 

Завдання вчителя

 

 

 

 

Підготувати повідомлення

 

 

46

 

Контроль навичок з говоріння

ЛО тем

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

Узагальнювально - підсумковий урок

 

 

 

48

 

Узагальнювально - підсумковий урок

 

 

 

Календарно - тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі

Академічний рівень

(За Л. В. Калініна. Англійська мова. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів.

Київ: Наш час – 2011).

2 семестр

 

№ з/п

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар

 

Мовленнєва компетенція

                                    Змістові лінії

Домашнє завдання

граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА:

                                                                   АНГЛОМОВНИЙ СВІТ

 

49

 

Канада. Географічне положення. Історія та культура.

Модальні дієслова с.130-131

ЛІ

с. 128

впр. 1, с. 129

впр. 3а (НL),    с. 132

 

впр. 3 а, b (BL), с. 132

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

впр. c. 133-134

50

 

Культурні та природні дива Канади

 

 

 

 

впр. 4 а, d, с .134

 

впр. 4 b, с. 139

 

 

 

 

впр. 4 e, с. 141

51

 

Визначні місця Канади. Сприйняття на слух.

 

 

 

впр. 5, с. 142

(с. 329-330)

впр. 5 b, с. 142

 

 

 

 

с. 311-312

читання

52

 

Епоха у житті Анни

 

ЛІ

с. 311-312

впр. a, с. 311

 

 

 

 

 

 

впр. e, c. 314

53

 

Писемне продукування  Написання репортажів.

 

ЛІс. 142-143

впр. 6, с. 142

 

 

 

 

 

 

впр. c. 144

54

 

Австралія в деталях.

 

ЛІ  с. 144-145

впр. 1, с. 145

впр. 3 а (BL),  с. 146, 

впр. 3 а (НL),  с. 147

 

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

впр. 3 с,  с. 149

55

 

Освіта в Австралії.

 

ЛІ теми

впр. 4 а-b, с. 149-156

 

впр. 4 b, с. 156

 

 

 

 

впр. 4 е, с. 157-158

56

 

Писемне продукування Доповіді.

 

ЛІ с. 159

впр. 5, с. 158

 

Запис плану доповіді

 

 

 

 

c. 162

57

 

Нова Зеландія: географічне положення, історія, культура.

Вживання означеного та неозначеного артиклю

ЛІ стор. 162

впр. 2, с. 163

“Geographical position of New Zealand”

впр. 3 а, b (BL),  с. 165-166

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

впр. 3 а (НL),  с. 167 

58

 

Що ви думаєте про Нову Зеландію?

Вживання означеного та неозначеного артиклю

ЛІ теми

впр. 3 а (НL),  с. 168

 

впр. 4 а (BL),  с. 167

 

 

 

 

Впр. c. 170

59

 

Вибір місця для відпочинку в Новій Зеландії

 

ЛІ теми, American and English words

впр. 5 а-с, с. 170-177

 

впр. 5 b, с. 176

 

 

 

 

впр. 5 d, с. 177

60

 

Писемне продукування Опис туристичного досвіду.

 

 

 

 

ЛІ с. 178

впр. 6, с. 177

 

 

 

 

 

Culture comparison p. 179

Впр. c. 179

61

 

Навчання закордоном.

 

ЛІ с. 180

впр. 1-2, с. 181-182

впр. 3 а-с, с. 182-185

 

Work Your Wisdom

p. 185

 

 

 

 

Впр. c. 186

62

 

Сприйняття на слух “Connecting people”.

 

 

 

впр. 5 а, с. 186

(с. 331-332)

 

 

 

 

 

Підготуватись до захисту проектів (впр. 6, с. 187)

63

 

Створення проекту

 

 

ЛІ теми

 

 

 

 

 

 

Culture Comparison p. 188

Впр. c. 188 (

64

 

Узагальнення знань з теми.

Article, prepositions,

 

 

“ Self Discovery and Stereotypes in New Zealand” p. 333

Test Yourself p. 189-190

 

 

 

 

Повторити мовний інвентар

65

 

Тематична контрольна робота

 

 

 

 

Завдання за двома варіантами

 

 

 

 

Повторити слова

ТЕМА:

СВІТ МИСТЕЦТВА

66

 

Картинна галерея.

 

ЛІ с. 192

впр. 2, 3, с. 193-194

 

впр. 3 а-b (BL), с. 197

впр. 3 а-b (НL), с. 198

 

 

 

 

 

 

Впр. c. 199

67

 

Різні стилі мистецтва

Непряма мова

Reporting words p. 196-197

впр. 4 а, с. 200

впр. 4 с., с. 205

 

 

 

Обговорює розмаїття мистецкої спадщини

Наводить приклади впливу мистецтва на здоров’я і самопочуття

 

впр. 4 е, с. 205

68

 

Сприйняття на слух “Greater Reality” .

 

ЛІ теми

 

впр. 5 а-b, с. 206

(с. 334-335)

 

 

 

 

 

впр. 5 с, с. 207

69

 

Писемне продуктування Написання репортажу на мистецьку тематику.

 

 

 

ЛІ с. 208

впр. 6, с. 207

 

 

 

 

 

 

Впр. c. 208

70

 

Мистецтво і митці.

 

ЛІ с. 209

впр. 2, с. 210

впр. 3 с (НL), с. 214

 

впр. 3 b (ВL), с. 212

 

 

Наводить приклади впливу мистецтва на здоров’я і самопочуття

 

 

 

 

 

 

Впр. c. 215

71

 

Огляд творчості представників англійського живопису. Незабутні враження.

 

 

впр. 4 а-с, с. 215-218

 

 

 

 

 

 

впр. 4 d, с. 218

72

 

Усна взаємодія.  Інтерв’ю.

 

ЛІ с. 219-220

впр. 5, с. 219

 

 

 

 

 

 

Впр. c. 221

73

 

Відвідання музеїв.

Articles, Reporting verbs p. 223-224

 

впр. 1, с. 222

впр. 3 а (НL), с. 226

 

впр. 3 а-b (BL), с. 225

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

впр. 3 b (НL), с. 226

74

 

Візит до британської  національної галереї.

 

ЛІ теми

впр. 4 а-b, с. 227

Відео-репортаж  «Національна галерея»

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Впр. c. 228

75

 

Національні скарби.

 

 

 

 

 

 

впр. 5 а, с. 230

 

 

 

Обговорює розмаїття мистецкої спадщини

 

 

впр. 5 е, с. 236

76

 

Писемне продуктування Запрошення.

 

ЛІ с. 236

впр. 6, с. 236

 

 

 

 

 

 

Впр. c. 237 (

77

 

Картини.

 

ЛІ с. 237

впр. 2, с. 238

впр. 3 а-с, с. 238-240

 

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

 

Впр. c. 241

78

 

Мистецтво. Сприйняття тексту на слух

 

 

 

впр. 5 а, с. 241

(с. 335-337)

 

 

 

 

 

Підготуватись до захисту проектів (впр. 7, с. 242)

79

 

Створення проекту

 

ЛІ теми

 

 

 

 

 

 

 

Впр. c. 243

80

 

Враження від мистецької галереї.

 

ЛІ с. 314-315

Впр.а, с. 314

 

 

 

 

 

 

Впр. е, с. 317

81

 

Узагальнення знань з теми.

 

 

 

 

 

Впр. D, с. 245

(337-338)

Впр. А-С, с. 243-244

 

 

 

 

Впр. Е, с. 245

82

 

Тематична контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання  за двома варіантами

 

 

 

 

Повторити слова

 

 

ТЕМА:

НАУКА ТА ТЕХНЛОГІЯ

83

 

Наукові відкриття

 

ЛІ с. 247-248

впр. 1-2, с. 248

впр. 3 а (BL),  с. 251

 

впр. 3 b (BL),  с. 252

впр. 3 bL),  с. 254

 

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

 

Впр. c. 254

84

 

Вплив наукових винаходів на життя сучасної людини.

Пасивний стан. Gerund constructions.

 

впр. 4 а-b, с. 255-257

 

впр. 4 с, с. 259

Презентує та обґрунтовує  проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

 

впр. 4 е, с. 260

85

 

Сучасні винаходи в щоденному житті. Сприйняття на слух

 

 

 

 

 

 

впр. 5 а-b, с. 260

(с. 338-339)

 

Презентує та обґрунтовує  проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

 

впр. 5 с, с. 261

86

 

Писемне продукування Написання виступу.

 

ЛІ с. 261

впр. 6, с. 261

 

 

 

 

 

 

Впр. c. 263

87

 

Вчені-винахідники.

 

ЛІ с.263-264

впр. 1-2, с. 264

 

впр. 3 b, с. 266

 

 

 

 

впр. 3 d, с. 269

88

 

Хто рухає науковий прогрес?

 

ЛІ теми

впр. 4 а, с. 269

впр. 4 d, с. 275

 

 

 

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

 

впр. 4 е, с. 275

89

 

Техногенні катастрофи.

Пасивний стан.

ЛІ с. 278

Впр.а, с. 317

впр. 2, с. 279

 

впр. 3 а (BL),   с. 281

впр. 3 а-b (НL),  с. 282-283

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі

 

 

впр. 3 с, с. 283

90

 

Вплив катастроф на навколишнє середовище.

 

 

впр. 4 с, с. 284

 

впр. 4 b, с. 284

Презентує та обґрунтовує  проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку

 

 

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі

 

 

Впр. c. 285

91

 

Найсерйозніші техногенні катастрофи.

 

 

 

 

впр. 5 а, с. 285

впр. 5 d, с. 292

 

 

 

 

 

 

впр. 5 е, с. 293

92

 

Писемне продукування Написання виступу про техногенну катастрофу.

 

ЛІ с. 293

впр. 6, с. 293

 

 

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі

 

 

Впр. c. 294

93

 

Узагальнення знань з теми

 

 

впр. 2, с. 295

впр. 3 а-с, с. 296-298

впр. 4, с. 299

 

 

 

 

 

 

Впр. c. 299

Повторити мовний інвентар

94

 

Тематична контрольна робота

 

 

 

 

Завдання за двома варіантами

 

 

 

 

Повторити лексичний інвентар

95

 

Підготовка до семестрового оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

96

 

Контроль  аудіювання

 

 

 

Текст та тестові завдання

 

 

 

 

 

Повторити мовний інвентар

97

 

Контроль письма

 

 

 

 

Завдання за двома варіантами

 

 

 

 

Повторити лексичний інвентар

 

98

 

Контроль читання

 

 

Текст для читання та тестові завдання

 

 

 

 

 

 

Підготуватись до обговорення  тематичного матеріалу

99

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватись до захисту проектів

(в. 6, с. 300)

100

 

Виконання проектів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

101

 

Узагальнювально - підсумковий урок

 

 

 

впр. 5 а, с. 299

(с. 339-341)

 

 

 

 

 

Повторити слова

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 січня 2018
Переглядів
3516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку