Календарне планування для 10 класу
Програма: «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10 – 11 класи», затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 408 – програма (затверджені наказами МОН від 23.10.2017 № 1407 та від 24.11.2017 № 1539)
Підручник: Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) : підруч. для 10 кл. закл. загальн. середн. освіт. / В. М. Буренко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018. — 208 с. : іл.
Кількість годин: 3
Дні тижня:
І семестр- 48
|
№ п/п |
Дата |
|
Підтема |
Граматичний матеріал |
Домашнє завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
The World of Relaxation Спілкування з другом. Вільний час. Діагностична робота |
Prefixes:un-, in-, dis-, im-, ir-. |
Вивчити лексику с.5, повт вживюдієслів play,go,do
|
|
2
3 |
|
|
Креативна людина. Три шляхи як стати креативним Відгук про книгу. Корисні поради |
Словотворення. Префіксація. |
Скласти поради – письмово Написати твір Якості, притаманні креативній особистості. Написати власний відгук, в.17 с.11-письм |
|
4 |
|
|
Шопоголізм |
Used to + інфінітив
|
Вивчити лексику с.13 |
|
5
|
|
|
Урок граматики «Embedded Questions»
|
Used to Did/ didn’t
|
Вивчити правило, скласти речення за зразком |
|
6
7 |
|
|
Пряма та непряма мова Розвиток навичок говоріння |
Used to /didn’t |
Впр. 10 ст.15-письмово
В.17, с.11-письмово |
|
8
9 |
|
|
Олімпійські ігри. Історія олімпійських ігор |
|
Вивч.лексику с.16 Переказувати текст за планом |
|
10 |
|
|
Види спортивних ігор |
Participle I, Participle II |
Дати відповідь на запитання, в.7,с.17 |
|
11 |
|
|
Роль спорту в житті особистості і суспільства. |
Would + infinitive |
Читати в.2, с.18-19, скласти план |
|
12
13 |
|
|
Враження від спортивної події Заповнення анкети. Корисні поради |
|
Скласти акронім до слова «competition» Заповнити анкету, завантаживши з сайту www.interactiveranok.com.ua |
|
14
|
|
|
Поповнення мовного портфоліо. |
|
Написати листа, склавши 2-3 запитання за темою |
|
15 |
|
|
“Keep Fit” Найвідоміші спортсмени в нашій країні |
Would + infinitive |
Розгадати сканворд та розп.інф. про одного із спортсменів с.26 |
|
16 |
|
|
Спортивні гуртки у нашій школі |
Past Perfect Continuous |
Написати рекламу до гуртка |
|
17 |
|
|
Мій улюблений вид спорту. Урок конференція |
Pronouns |
Опрацювати с.27 |
|
18
19 |
|
|
Смакові уподобання. Розвиток навичок аудіювання
Граматичний урок |
Defining and Non-defining Clauses |
Прочитати текст “Tasty Europe”, перелічити країни В.11с.30-письмово |
|
20 |
|
|
Розвиток навичок письма. Листування |
|
В.7 с.29-усно |
|
21 |
|
|
Стилі листів. Електронний лист |
|
Написати офіц.. та неофіц. лист |
|
22 |
|
|
Ділові листи. Заяви. Оголошення |
|
Повторити правила написання. Підготуватися до проектної роботи |
|
23
24 |
|
|
Підсумок з теми № 1 «Спорт і дозвілля». Усне опитування
Національна кухня. Страви української кухні. |
|
Скласти запитання для самоперевірки В.6 с.34-читати, скласти план |
|
25
26 |
|
|
Національна британська кухня. Звичаї харчування у Великобританії |
|
Написати лист другові про національні страви |
|
27
28 |
|
|
Значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини Харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму |
|
Скласти порівняльну таблицю - письмово |
|
29 |
|
|
Лексико-граматичний. Смаки. Уподобання.
|
Direct / Indirect Speech |
В.6, с.47-перетворити речення за правилом |
|
30 |
|
|
Меню. Меню під час посту. |
|
Переказувати текст «English Cuisine скласти власне меню |
|
31 |
|
|
Приготування страв за рецептами. Українська гостинність.
|
|
Підготувати рецепт власної страви |
|
32 |
|
|
Проектна робота. Переваги органічних продуктів
|
|
підготувати запитання до взаємоперевірки |
|
33 |
|
|
Поповнення мовного портфоліо. Підсумок за темою №2 «Харчування»
|
|
Знайти інформацію про сучасне мистецтво |
|
34 |
|
|
«The World of Arts» Світ мистецтва. Сучасне мистецтво |
Умовні речення I типу.
|
Усно в.4, с.50, вивч.лексику с.49 |
|
35 |
|
|
Жанри живопису |
Пасивний стан дієслова |
Написати ел.лист в.12 с.52 |
|
36 |
|
|
Всесвітньовідомі музеї та галереї |
Gradable Adj |
Підготувати додаткову інф про сподоб.музей |
|
37 |
|
|
Розвиток навичок читання. Тексти «The Pinchuk Art Centre», «Serhii Paradzhanov. The Artist and Filmmaker», «Flowers of Creativity by Valentyna Tsvetkova» |
Non-gradable Adj. |
Виділити основну інформацію - письмово |
|
38 |
|
|
Teenagers’ World Вік людини. Етапи в житті людини |
USED TO, WOULD, TO BE USED TO, TO GET USED TO |
Вивч.лексику с.70, заповнити таблицю с.71 |
|
39
|
|
|
Урок-конференція «Is It Easy to Be a Teenager Nowadays?» |
|
Доповнити mind-map в.10 с.72-в словник |
|
40 |
|
|
Правила написання твору. Використання ідіом |
|
Описати одного з своїх друзів с.76 |
|
41 |
|
|
Підлітки. Дружба |
|
Написати есе про значення слова «дружба» |
|
42 |
|
|
Вирішення конфліктів та проблем поколінь |
the Present Perfect Continuous |
Вибрати вираз для опису «Що, тобі потрібно для щастя». Описати письмово |
|
43 |
|
|
Що таке щастя?. Адміністративна кр.Підсумок з тем «Я, моя родина, мої друзі. Живопис. Мистецтво» |
|
Повт. Вивчену лексику із словника |
|
44
|
|
|
Контроль навичок аудіювання. |
Умовні речення I типу. |
Підг. до кр |
|
45
|
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
Повт вивч лексику |
|
46 |
|
|
Контроль навичок навичок читання. |
|
Написати оголошення |
|
47 |
|
|
Контроль письма
|
|
Розробити постер |
|
48 |
|
|
Підведення підсумків за І семестр |
|
|