Календарне планування з англійської мови для 11 класу

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови для 11 класу 3 години на тиждень за підручником В.Буренко
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови, 11 клас, 1 год. на тиждень

Підручниик:Буренко В.М. Англійська мова (рівень стандарту): підруч. для 11 кл. закл.загал.серед.освіти– Харків: Ранок, 2019

Програма:  «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10 – 11 класи», затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 408 – програма (затверджені наказами МОН від 23.10.2017 № 1407 та від 24.11.2017 № 1539)

I  семестр

 

Дата

Тема уроку

Змістові лінії

Мовна компетенція

Д\з

Екологічна безпека й сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

Лексика 

 

1

 

Знову до школи. Важливість вивчення іноземної мови. Діагностична робота 

 

Аналізує стосунки

з однолітками.

 

Демонструє

обізнаність з

міжнародними

освітніми

програмами.

Розуміє

важливість

принципів

рівноправного

спілкування.

 

Оцінює та обирає

ефективний

спосіб

підготовки до

випускних іспитів

з точки зору

розумового

навантаження.

Обговорює та

оцінює фінансові

перспективи на

майбутнє

навчання.

ЛО (с.4-8)

Розповісти про значення ІМ для учня-випускника.

2

 

Вивчення іноземної мови. Повторення граматики

 

Повторити правила. Виконати завдання вчителя на сайті.

3

 

Учнівська автономія у вивченні іноземних мов. Цивілізоване суспільство. Щаслива родина

 

Вивчити слова; с. 23 впр.5

4

 

Якість та цінність життя. Кофлікти. Стилі розв’язання конфліктних ситуацій

 

Записати 10 речень із ЛО уроку.

5

 

Стрес у підлітковому віці. Шкода для здоров’я тінейджера

 

Виконати завдання вчителя на сайті.

6

 

Права та обов’язки молоді

 

Розповісти про свої ідеї як підготуватись до іспитів краще.

7

 

Органічні продукти. Піраміда здорової їжі. Харчовий раціон. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінює переваги органічних продуктів

Оцінює свої

здібності та

можливості на

шляху до мети.

 

Визнача є свої

пріоритети та

обґрунтовує план

дій щодо

можливості

досягнення успіху

у професії.

Дискутує навколо

важливості

емоційного

комфорту в

майбутній

професії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування

Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчування для нормального розвитку

 

Обговорює

матеріальні

критерії та

мотиви

для вибору

професії.

 

Обґрунто вує

підприємницьку

компетентність,

керування

власним життям

та кар’єрою

Оцінює фінансові

можливості

сучасних

професій.

 

Розповісти про свої майбутні перспективи.

12

 

 

Vocabulary Point, p.51

ex.1, р.51;

Записати 10 речень із ЛО уроку.

13

 

 

 

Вивчити правила. Виконати завдання учителя на сайті.

14

 

 

 

Написати міні-твір «Чому випускники прагнуть навчатись за кордоном»

15

 

Вирішення конфліктів. Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з теми “A Civilised Society” , «Я, моя родина, мої друзі»

Words p 59

Впр. 3 с. 58

16

 

Харчування

 

Написати які сподівання в студентів з приводу першої роботи.

17

 

Види їжі

 

Розповісти про подальше навчання.

18

 

 

 

Написати своє резюме

19

 

Складання меню відповідно до затрат організму

 

ex.7, p.70  WB

20

 

Якісні продукти харчування людини

 

 

21

 

Накриваємо на стіл. Правила поведінки за столом

Аналізує та складає власний раціон відповідно до енергетичне затрат власного організму

 

 

 

 

 

 

 

Презентує та

обґрунтовує

мистецькі проекти

щодо збереження

довкілля та

забезпечення

його сталого

розвитку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює власні

почуття та емоції,

викликані

творами

мистецтва

 

Демонструє

розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дискутує довкола

питання впливу

мистецтва на

емоційний стан

людини

 

Обгрунтовує користь раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Співвідносить

можливість

відвідування

мистецьких

заходів із

власною

фінансовою

спроможністю

 

 

 

22

 

Важливість харчування. Пряма та непряма мова в реченнях

 

 

23

 

Культура харчування в різних країнах

 

 

24

 

Українська гостинність. Страви

 

 

25

 

Проектна робота «We eat to live? Not live to eat». Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з теми «Харчування»

 

 

26

 

Мистецтво. «Мистецтво робить нас щасливішими»

 

 

27

 

Місце мистецтва у житті людини

 

Написати міні-твір про типову укр. родину.

28

 

Види мистецтва. Сучасне мистецтво: стилі, напрями, течії, видатні представники.

 

 

Написати листа редактору підліткового журналу.

29

 

Почуття та емоції, викликані творами мистецтва

 

ex.4, p.100

30

 

Есе «Відвідування мистецьких заходів»

ex.1, p.99

 

31

 

ЗМІ: шкода чи користь

Презентує та

обґрунтовує

мистецькі проекти

щодо збереження

довкілля та

забезпечення

його сталого

розвитку.

Висловлює власні

почуття та емоції,

викликані

творами

мистецтва.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює проб леми , та цінності культур куль життя молоді. Пояснює життєву потребу дотримання поведінки в сучасному світі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дискутує довкола

питання впливу

мистецтва на

емоційний стан

людини.

Співвідносить

можливість

відвідування

мистецьких

заходів із

власною

фінансовою

спроможністю.

 

 

32

 

Сучасне телебачення. Рекомендації. Анотації. Відгуки

 

 

33

 

Урок домашнього читання «Art of the 21st Century»

 

 

34

 

Мистецькі проекти

 

 

35

 

Українське народне мистецтво

 

 

36

 

Музика. Музичні фестивалі

 

 

37

 

Катерина Білокур. Опис картин. Відомі українські митці.

 

 

38

 

Галереї та музеї. Всесвітньовідомі митці.

 Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з теми «Живопис. Мистецтво»

 

 

39

 

Молодіжна культура: стилі, смаки, вподобання.

Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

Повторити слова.

40

 

Молодіжні організації і громади. Участь молоді в житті суспільства

 

Повторити слова.

41

 

Ставлення молоді і до шкідливих звичок.

 

 

Підготувати усні повідомлення з тем семестру.

42

 

Написання есе-пропозиції вирішення проблем.

 

Розповісти про вегетаріанство.

43

 

Участь молоді в житті суспільства

Ex 1 p 129

Впр.4, с.130

44

 

Конвенція прав дитини. Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з теми «Молодіжні організації»

Teacher’s tasks

Завдання учителя на сайті.

45

 

Контроль навичок аудіювання за семестр.

 

Повторити слова й правила.

46

 

Контроль навичок говоріння за семестр.

 

 

 

 

 

 

47

 

Контроль навичок читання за семестр.

 

 

 

 

 

 

48

 

Контроль навичок письма за семестр.

 

 

 

 

 

 

 

11 клас 2 семестр

 

 

Дата

Тема уроку

Змістові лінії

 

Екологічна безпека й сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

 

49

 

Науково-технічний прогрес. Комп/ютерне обладнання

Презентує та обгрунтовує проекти щодо збереження  довкілля та забезпечення його сталого розвитку

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки технічного прогресу.

Робить повідомлення про організації захисту навколишнього середовище.

Оцінює вплив навколишнього середовище на здоров’я людей свого регіону.

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів

 

 

 

50

 

Погляд у майбутнє. Сучасні засоби комунікації та інформації

 

51

 

«За» та «проти» мобільних телефонів

 

52

 

Вплив сучасних технологій на життя підлітків

 

53

 

Як «інтернет з’їв світ»!

 

54

 

Оберігати Землю – оберігати власний дім

 

55

 

Eco-Actions

 

56

 

В гармонії з природою

 

57

 

Екотуризм.

Асканія-Нова

 

58

 

Проблеми навкол.середовища: сьогодення і майбутнє нашої країни. Формування лексичних навичок

Презентує та

обґрунтовує

мистецькі проекти

щодо збереження

довкілля та

забезпечення

його сталого

розвитку.

Висловлює власні

почуття та емоції,

викликані

творами

мистецтва.

Дискутує довкола

питання впливу

мистецтва на

емоційний стан

людини.

Співвідносить

можливість

відвідування

мистецьких

заходів із

власною

фінансовою

спроможністю.

 

59

 

Grammar. Повторення вживання пасивного стану 

 

60

 

Глобальне потепління, озонова діра, парниковий ефект – наслідки діяльності людини. Формування навичок аудіювання

 

61

 

Альтернативні джерела постачання енергії та інших  ресурсів. Формування навичок усного мовлення

 

62

 

Групи та організації в боротьбі за безпеку екології  та екологічну свідомість людини.

Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

63

 

Генномодифікована їжа: «за» і «проти» Розвиток навичок читання

 

64

 

Організації по захисту навколишнього середовища. Робота над проектом.

 

65

 

Збережімо планету для нащадків!  Види есе, їх характеристика.

 

66

 

Науково-технічний прогрес вирішує багато проблем, але, водночас, створює інші.

 

67

 

Земля – наш спільний дім. Робота з мовним портфоліо

 

68

 

Екологія майбутнього.

 

69

 

Еко акції. Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з тем «Наука і технічний прогрес. Природа і довкілля»

 

70

 

Україна у світі

 

Пояснює проб леми , та цінності культур куль життя молоді. Пояснює життєву потребу дотримання поведінки в сучасному світі.

 

 

71

 

Рада Європи

 

72

 

Урок граматики. The Five Types of Clauses

 

73

 

 Написання доповіді  про участь в роботі міжнародного форума

 

74

 

Міжнародні організації. Британська Рада

 

75

 

Роль України у міжнародних організаціях

 

76

 

Міжнародні відносини

 

77

 

Культурна та гуманітарна співпраця. Благодійна діяльність

 

78

 

Міжнародні культурні відносини: проекти, наукові іновації, арт-фестивалі

 

79

 

Роль країни у світовій міжнародній кооперації

 

80

 

Адміністративний та політичний устрій США

 

81

 

Державні свята. Знаменні події. Видатні люди

 

82

 

Проєктна робота «З історії США». Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з тем «Україна у світі. США»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

83

 

Англійська – мова міжнародного спілкування

 

84

 

Функції освіти сучасних шкіл

 

85

 

Випускні іспити. Стрес

 

86

 

Поради щодо шляхів підготовки до іспитів

 

87

 

Міжнародні освітні програми

 

 

88

 

Перспектива на майбутнє навчання

 

89

 

Мудрі вислови. «Обирай улюблену справу та не працюй жодного дня свого життя» Конфуцій.

 

90

 

Сучасні професії

 

91

 

Профорієнтація

 

92

 

Престижні професії в Україні та за кордоном

 

93

 

Плани на майбутнє

 

 

94

 

Вибір професії

 

95

 

Соціальні дослідження. Дискусія

 

96

 

Резюме

 

97

 

Об’яви щодо працевлаштування

 

98

 

Інтерв’ю з роботодавцем

 

99

 

Робота та оплата праці

 

100

 

Лексико-граматичний практикум. Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з тем «Шкільне життя. Робота і професії» Адмін.к.р.

 

 

 

 

 

101

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

102

 

Контроль навичок говоріння.

 

 

 

 

 

103

 

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

104

 

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

105

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравцов Ігор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
5918
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку