Календарно-тематичне планування з англійської мови, 11 клас, 1 год. на тиждень
Підручниик:Буренко В.М. Англійська мова (рівень стандарту): підруч. для 11 кл. закл.загал.серед.освіти– Харків: Ранок, 2019
Програма: «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10 – 11 класи», затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 408 – програма (затверджені наказами МОН від 23.10.2017 № 1407 та від 24.11.2017 № 1539)
I семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Змістові лінії |
Мовна компетенція |
Д\з |
||||
Екологічна безпека й сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Лексика |
|
||||
1 |
|
Знову до школи. Важливість вивчення іноземної мови. Діагностична робота |
|
Аналізує стосунки з однолітками.
Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами. |
Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування.
Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. |
Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання. |
ЛО (с.4-8) |
Розповісти про значення ІМ для учня-випускника. |
|
2 |
|
Вивчення іноземної мови. Повторення граматики |
|
Повторити правила. Виконати завдання вчителя на сайті. |
|||||
3 |
|
Учнівська автономія у вивченні іноземних мов. Цивілізоване суспільство. Щаслива родина |
|
Вивчити слова; с. 23 впр.5 |
|||||
4 |
|
Якість та цінність життя. Кофлікти. Стилі розв’язання конфліктних ситуацій |
|
Записати 10 речень із ЛО уроку. |
|||||
5 |
|
Стрес у підлітковому віці. Шкода для здоров’я тінейджера |
|
Виконати завдання вчителя на сайті. |
|||||
6 |
|
Права та обов’язки молоді |
|
Розповісти про свої ідеї як підготуватись до іспитів краще. |
|||||
7 |
|
Органічні продукти. Піраміда здорової їжі. Харчовий раціон. |
Оцінює переваги органічних продуктів |
Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети.
Визнача є свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. |
Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії.
Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчування для нормального розвитку
|
Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії.
Обґрунто вує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою Оцінює фінансові можливості сучасних професій. |
|
Розповісти про свої майбутні перспективи. |
|
12 |
|
|
Vocabulary Point, p.51 ex.1, р.51; |
Записати 10 речень із ЛО уроку. |
|||||
13 |
|
|
|
Вивчити правила. Виконати завдання учителя на сайті. |
|||||
14 |
|
|
|
Написати міні-твір «Чому випускники прагнуть навчатись за кордоном» |
|||||
15 |
|
Вирішення конфліктів. Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з теми “A Civilised Society” , «Я, моя родина, мої друзі» |
Words p 59 |
Впр. 3 с. 58 |
|||||
16 |
|
Харчування |
|
Написати які сподівання в студентів з приводу першої роботи. |
|||||
17 |
|
Види їжі |
|
Розповісти про подальше навчання. |
|||||
18 |
|
|
|
Написати своє резюме |
|||||
19 |
|
Складання меню відповідно до затрат організму |
|
ex.7, p.70 WB |
|||||
20 |
|
Якісні продукти харчування людини |
|
|
|||||
21 |
|
Накриваємо на стіл. Правила поведінки за столом |
Аналізує та складає власний раціон відповідно до енергетичне затрат власного організму
Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини
Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини
|
Обгрунтовує користь раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами
Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю
|
|
|
|
22 |
|
Важливість харчування. Пряма та непряма мова в реченнях |
|
|
|||||
23 |
|
Культура харчування в різних країнах |
|
|
|||||
24 |
|
Українська гостинність. Страви |
|
|
|||||
25 |
|
Проектна робота «We eat to live? Not live to eat». Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з теми «Харчування» |
|
|
|||||
26 |
|
Мистецтво. «Мистецтво робить нас щасливішими» |
|
|
|||||
27 |
|
Місце мистецтва у житті людини |
|
Написати міні-твір про типову укр. родину. |
|||||
28 |
|
Види мистецтва. Сучасне мистецтво: стилі, напрями, течії, видатні представники.
|
|
Написати листа редактору підліткового журналу. |
|||||
29 |
|
Почуття та емоції, викликані творами мистецтва |
|
ex.4, p.100 |
|||||
30 |
|
Есе «Відвідування мистецьких заходів» |
ex.1, p.99 |
|
|||||
31 |
|
ЗМІ: шкода чи користь |
Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва.
Пояснює проб леми , та цінності культур куль життя молоді. Пояснює життєву потребу дотримання поведінки в сучасному світі.
|
Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю. |
|
|
|
32 |
|
Сучасне телебачення. Рекомендації. Анотації. Відгуки |
|
|
|||||
33 |
|
Урок домашнього читання «Art of the 21st Century» |
|
|
|||||
34 |
|
Мистецькі проекти |
|
|
|||||
35 |
|
Українське народне мистецтво |
|
|
|||||
36 |
|
Музика. Музичні фестивалі |
|
|
|||||
37 |
|
Катерина Білокур. Опис картин. Відомі українські митці. |
|
|
|||||
38 |
|
Галереї та музеї. Всесвітньовідомі митці. Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з теми «Живопис. Мистецтво» |
|
|
|||||
39 |
|
Молодіжна культура: стилі, смаки, вподобання. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
Повторити слова. |
|||||
40 |
|
Молодіжні організації і громади. Участь молоді в житті суспільства |
|
Повторити слова. |
|||||
41 |
|
Ставлення молоді і до шкідливих звичок.
|
|
Підготувати усні повідомлення з тем семестру. |
|||||
42 |
|
Написання есе-пропозиції вирішення проблем. |
|
Розповісти про вегетаріанство. |
|||||
43 |
|
Участь молоді в житті суспільства |
Ex 1 p 129 |
Впр.4, с.130 |
|||||
44 |
|
Конвенція прав дитини. Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з теми «Молодіжні організації» |
Teacher’s tasks |
Завдання учителя на сайті. |
|||||
45 |
|
Контроль навичок аудіювання за семестр. |
|
Повторити слова й правила. |
|||||
46 |
|
Контроль навичок говоріння за семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Контроль навичок читання за семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
Контроль навичок письма за семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
11 клас 2 семестр
|
№ |
Дата |
Тема уроку |
Змістові лінії |
|||
|
Екологічна безпека й сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
|||
|
49 |
|
Науково-технічний прогрес. Комп/ютерне обладнання |
Презентує та обгрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки технічного прогресу. Робить повідомлення про організації захисту навколишнього середовище. Оцінює вплив навколишнього середовище на здоров’я людей свого регіону. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів
|
|
|
50 |
|
Погляд у майбутнє. Сучасні засоби комунікації та інформації |
||||
|
51 |
|
«За» та «проти» мобільних телефонів |
||||
|
52 |
|
Вплив сучасних технологій на життя підлітків |
||||
|
53 |
|
Як «інтернет з’їв світ»! |
||||
|
54 |
|
Оберігати Землю – оберігати власний дім |
||||
|
55 |
|
Eco-Actions |
||||
|
56 |
|
В гармонії з природою |
||||
|
57 |
|
Екотуризм. Асканія-Нова |
||||
|
58 |
|
Проблеми навкол.середовища: сьогодення і майбутнє нашої країни. Формування лексичних навичок |
Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва. |
Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю. |
|
59 |
|
Grammar. Повторення вживання пасивного стану |
||||
|
60 |
|
Глобальне потепління, озонова діра, парниковий ефект – наслідки діяльності людини. Формування навичок аудіювання |
||||
|
61 |
|
Альтернативні джерела постачання енергії та інших ресурсів. Формування навичок усного мовлення |
||||
|
62 |
|
Групи та організації в боротьбі за безпеку екології та екологічну свідомість людини. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
||||
|
63 |
|
Генномодифікована їжа: «за» і «проти» Розвиток навичок читання |
||||
|
64 |
|
Організації по захисту навколишнього середовища. Робота над проектом. |
||||
|
65 |
|
Збережімо планету для нащадків! Види есе, їх характеристика. |
||||
|
66 |
|
Науково-технічний прогрес вирішує багато проблем, але, водночас, створює інші. |
||||
|
67 |
|
Земля – наш спільний дім. Робота з мовним портфоліо |
||||
|
68 |
|
Екологія майбутнього. |
||||
|
69 |
|
Еко акції. Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з тем «Наука і технічний прогрес. Природа і довкілля» |
||||
|
70 |
|
Україна у світі |
|
Пояснює проб леми , та цінності культур куль життя молоді. Пояснює життєву потребу дотримання поведінки в сучасному світі.
|
|
|
|
71 |
|
Рада Європи |
||||
|
72 |
|
Урок граматики. The Five Types of Clauses |
||||
|
73 |
|
Написання доповіді про участь в роботі міжнародного форума |
||||
|
74 |
|
Міжнародні організації. Британська Рада |
||||
|
75 |
|
Роль України у міжнародних організаціях |
||||
|
76 |
|
Міжнародні відносини |
||||
|
77 |
|
Культурна та гуманітарна співпраця. Благодійна діяльність |
||||
|
78 |
|
Міжнародні культурні відносини: проекти, наукові іновації, арт-фестивалі |
||||
|
79 |
|
Роль країни у світовій міжнародній кооперації |
||||
|
80 |
|
Адміністративний та політичний устрій США |
||||
|
81 |
|
Державні свята. Знаменні події. Видатні люди |
||||
|
82 |
|
Проєктна робота «З історії США». Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з тем «Україна у світі. США» |
|
|
|
|
|
83 |
|
Англійська – мова міжнародного спілкування |
||||
|
84 |
|
Функції освіти сучасних шкіл |
||||
|
85 |
|
Випускні іспити. Стрес |
||||
|
86 |
|
Поради щодо шляхів підготовки до іспитів |
||||
|
87 |
|
Міжнародні освітні програми |
|
|
|
|
|
88 |
|
Перспектива на майбутнє навчання |
||||
|
89 |
|
Мудрі вислови. «Обирай улюблену справу та не працюй жодного дня свого життя» Конфуцій. |
||||
|
90 |
|
Сучасні професії |
||||
|
91 |
|
Профорієнтація |
||||
|
92 |
|
Престижні професії в Україні та за кордоном |
||||
|
93 |
|
Плани на майбутнє |
|
|
|
|
|
94 |
|
Вибір професії |
||||
|
95 |
|
Соціальні дослідження. Дискусія |
||||
|
96 |
|
Резюме |
||||
|
97 |
|
Об’яви щодо працевлаштування |
||||
|
98 |
|
Інтерв’ю з роботодавцем |
||||
|
99 |
|
Робота та оплата праці |
||||
|
100 |
|
Лексико-граматичний практикум. Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з тем «Шкільне життя. Робота і професії» Адмін.к.р. |
|
|
|
|
|
101 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
102 |
|
Контроль навичок говоріння. |
|
|
|
|
|
103 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
104 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
105 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|