Le год. |
sson 1Розділ (тема) |
Урок НМК |
МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ |
||
|
|
|
|
||
|
Змістова лінія |
|
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Фонікси |
1 |
Starter Nice to See You Again! Громадянська відповідальність: розуміє важливість уміння співпрацювати з іншими та толерантного ставлення до інших |
1 |
Nice to see you again. Remember me? Who is he/she? He/She is …. |
remember |
|
2 |
2 |
Glad to see you. Share my seat, please. Have a talk. |
glad, share |
|
|
3 |
3 |
Let’s remember all the letters. |
|
|
|
4 |
4 |
|
ABC book |
|
|
5 |
5 |
My name begins with letter …. |
begin |
|
|
6 |
Unit 1 Here’s My Family!
Громадянська відповідальність: розуміє вжливість допомоги іншим. Формує уміння співпрацювати та приймати спільні рішення |
1 |
Here’s my family. My surname is .... They are .... |
surname, children |
|
7 |
2 |
What about you? I like .... |
pupil |
|
|
8 |
3 |
|
frog |
a [2], u [y], o [A], i [i] , e [e] |
|
9 |
4 |
Where is your house? My house is in .... What’s your surname? |
house |
|
|
10 |
5 |
Where is your mum? She is at .... Do you like ...? Yes, I do./No, I don’t.. I don’t know. |
at school, at work, at home |
|
|
11 |
6 |
I am Kate. His name is Mike. It is nice. |
case, take, nice, smile |
a_e [ei] name, Kate i_e [ai] like, bike |
|
12 |
7 |
Here is my family tree. He is a doctor. She is a teacher. They are Tracy’s cousins. |
family tree, aunt, cousin, uncle, doctor, vet, photographer, teacher |
|
|
13 |
Story Time |
8 |
Where is your home? That’s my house.. You are a big girl. |
mummy, daddy |
|
14 |
Into your Portfolio |
9 |
|
family portrait |
|
15 |
10 |
|
draw, picture |
|
|
16 |
Revision |
11 |
|
|
|
17 |
12 |
|
interview |
|
|
18 |
Unit 2 My Friends
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими |
1 |
We play together. They swim together |
I, he, she, we, they |
|
19 |
2 |
We are friends. |
friend |
|
|
20 |
3 |
Sue, take a tube. |
tube |
u_e, ue, u [ju] tube, Sue, pupil e_e, e [&7:] Pete, we |
|
21 |
4 |
Who is your friend? My best friend is .... |
funny, clever, nice, pretty, best friend |
|
|
22 |
5 |
She is pretty. She is clever too. She can say, .... |
tall, short, good friend |
|
Поурочний План розПоділу матеріалу
ПЕРшИЙ
нмК “EngLish with smiLing sam 2” PB – Pupil’s Book
ВПРАВИ ТА ЗАВДАННЯ |
|||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
Пісні та римівки |
||
сприймання на слух |
зорове сприймання |
усна взаємодія |
усне продукування |
писемне продукування |
|
PB t .1,3 – pp.6-7; AB t.1 – p.4 |
|
PB t.2 – p.6 |
PB t.3 – p.7 AB t.2 – p.4 |
AB t.1 – p.4 HPB p.1 |
ABC song |
PB t.2 – p.8 |
|
PB t.4 – p.8 |
PB t.1,3 – p.8 |
AB t.1 – p.5 |
|
PB t.1-3 – p.9 AB t.1 – p.6 |
AB t.2 – p.6 |
PB t.4 – p.9 |
PB t.3 – p.9 AB t.2 – p.6 |
AB t.2 – p.6 HPB pp.2-3 |
Colours Let’s remember all the letters |
|
|
|
PB t.1,2 – p.10 AB t.1 – p.7 |
PB t.3 – p.10 AB t.2 – p.7 |
|
PB t.1 – p.11 |
PB t.3 – p.11 |
|
PB t.1, 2 – p.11 AB t.2 – p.7 |
PB t.4 – p.11 AB t.1 – p.8 |
|
PB t.1,2,5 – pp.12- 13 |
|
|
PB t.2-5 – pp.12-13 |
AB t.1,2 – p.9 HPB p.3 |
Introduction of the Clicks |
PB t.1,2 – p.14 |
AB t.1 – p.10 |
PB t.3,4 – p.14 |
PB t.1,2 – p.14 |
AB t.2 – p.10 |
Tracy and Luke |
PB t.1-3 – p.15 |
PB t.3,4 – p.15 |
|
PB t.1 – p.15 |
PB t.5 – p.15 AB t.1 – p.11 |
|
PB t.1 – p.16 |
|
PB t.3,4 – p.16 |
PB t.1,2 – p.16 AB t.2 – p.12 |
AB t.1,2 – p.12 |
|
PB t.1,2 – p.17 |
|
PB t.4,5 – p.17 |
PB t.2,3 – p.17 |
PB t.6 – p.17 AB t.1 – p.13 HPB pp.3-4 |
|
PB t.1,2,4 – p.18 AB t.1 – p.14 |
PB t.2,4,5 – p.18 AB t.1 – p.14 |
|
|
PB t.3 – p.18 AB t.1, 2 – p.14 HPB pp.4-5 |
|
PB t.1,4,5 – p.19 AB t.1 – p.15 |
|
|
PB t.3-5 – p.19 |
PB t.2 – p.19 AB t.1 – p.15 |
My name is Greta. I’m a vet. |
PB t.1,2 – p.20 |
|
PB t.4 – p.20 |
PB t.2,3 – p.20 AB t.1 – p.16 |
AB t.1 – p.16 |
|
|
|
|
PB t.2 – p.21 |
PB t.1 – p.21 |
|
|
|
PB t.5 – p.21 |
PB t.4 – p.21 |
PB t.3,6 – p.21 AB t.1 – p.17 |
|
|
AB t.1 – p.18 |
|
PB t.1,2 – p.22 |
PB t.2 – p.22 AB t.1,2 – p.18 |
|
PB t.3 – p.23 |
PB t.6 – p.23 |
PB t.4,5 – p.23 |
|
|
|
PB t.1,2 – p.24 |
|
PB t.7 – p.25 |
PB t.2-4,6 – pp.24-25 |
PB t.5 – p.24 AB t.1,2 – pp.20-21 HPB pp.5-6 |
I like my friend and she likes me |
PB t.1 – p.26 |
AB t.1 – p.22 |
|
PB t.1,2,4 – p.26 |
PB t.3,5 – p.26 |
|
PB t.1,2 – p.27 |
PB t.2,3 – p.27 AB t.1 – p.23 |
|
|
PB t.4 – p.27 AB t.1,2 – p.23 HPB pp.6-7 |
|
PB t.1,2 – p.28 |
|
PB t.2,3 – p.28 |
PB t.1 – p.28 |
PB t.5 – p.28 AB t.1,2 – p.24 HPB p.7 |
|
PB t.1,2 – p.29 |
|
|
PB t.2,3,4 – p.29 |
AB t.1 – p.25 |
|
t. – task
AB – Activity Book
сЕМЕсТР HPB - Handwriting Practice Book
год. |
Розділ (тема) |
Урок НМК |
МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ |
||
|
|
|
|
||
|
Змістова лінія |
|
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Фонікси |
23 |
Unit 2 My Friends |
6 |
Go home! I am Nick. |
nose |
o_e, o [oU] home, go ck [k] Mick |
24 |
7 |
Ann likes .... |
|
|
|
25 |
Story Time |
8 |
Who is this? Mum is looking for you. |
new |
|
26 |
Into Your Portfolio |
9 |
|
friendship circle |
|
27 |
10 |
|
paper friends |
|
|
28 |
Revision |
11 |
Meet my friend. |
|
|
29 |
12 |
Is Greta a teacher? Is Mick Tracy’s brother? |
|
|
|
30 |
Unit 3 In My Classroom Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя |
1 |
Point to the door. Touch the floor. What a nice picture! |
door, floor, chair, hair, window, blackboard, clock, bin, point to, touch |
|
31 |
2 |
It’s 11 o’clock. I am in the classroom. Tick-tock, goes the clock. |
in the classroom, in the garden, in the room, eleven, twelve |
|
|
32 |
3 |
Look, it is my desk. My classroom is nice. |
shelf, sky, desk |
sh [S] shelf oo [u:] classroom y [ai] fly |
|
33 |
4 |
What is this? This is a .... What is that? That is a .... |
this, that, back, hand, knees |
|
|
34 |
5 |
These are my pencils. Those/They are my books. What are these? What are those? |
these, those |
|
|
35 |
6 |
They are in the garden. |
garden |
th [q] this ar [a:] car er [3] sharpener |
|
36 |
7 |
Who are those? They are Tracy and Luke. Who is that? That is Vic. Where are they? They are in the room. |
|
|
|
37 |
Story Time |
8 |
What’s up? Come here! Let’s have a look. No problem. |
everybody, kitchen, job, Africa, month, far away |
|
38 |
Into Your Portfolio |
9 |
|
time |
|
39 |
10 |
What’s the time, please? |
|
|
|
40 |
Revision |
11 |
|
|
|
41 |
12 |
|
|
|
ВПРАВИ ТА ЗАВДАННЯ |
|||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
Пісні та римівки |
||
сприймання на слух |
зорове сприймання |
усна взаємодія |
усне продукування |
писемне продукування |
|
PB t.1,2,4 – p.30 AB t.1 – p.26 |
PB t.2,4,5 – p.30 |
|
|
PB t.3 – p.30 AB t.1,2 – p.26 HPB pp.7-8 |
|
PB t.1 – p.31 AB t.1 – p.27 |
|
PB t.3 – p.31 |
PB t.2,4 – p.31 |
AB t.1 – p.27 |
|
PB t.1,2 – p.32 AB t.1 – p.28 |
|
PB t.4 – p.33 |
PB t.2,3,5 – p.32 |
AB t.1 – p.28 |
|
|
|
|
|
PB t.1 – p.34 |
|
|
|
|
PB t.2 – p.34 |
PB t.3 – p.34 AB t.1 – p.29 |
|
PB t.1 – p.35 |
PB t.3 – p.35 |
|
PB t.1,2,3 – p.35 |
AB t.1,2 – p.30 |
|
|
|
|
PB t.4 – pp.36-37 |
AB t.3 – p.31 |
|
PB t.1,2,4,6 – pp.38-39 |
|
PB t.7 – p.39 |
PB t.2,3,4,5,6 – pp.38- 39 |
AB t.1,2 – p.32 |
|
PB t.1,3,4 – p.40 |
|
|
PB t.1, 2,4,5,7 – p.40 |
PB t.6 – p.40 AB t.1,2 – p.33 HPB pp.8-9 |
|
PB t.1,2,4 – p.41 |
PB t.2,4,5 – p.41 |
|
|
PB t.3 – p.41 AB t.1,2 – p.34 HPB pp.9-10 |
|
PB t.1,2,5 – p.42 AB t.2 – p.35 |
|
PB t.4 – p.42 |
PB t.2,3,5 – p.42 |
AB t.1,2 – p.35 HPB p.10 |
My bag is on my back |
PB t.1,2,5 – p.43 AB t.2 – p.36 |
|
PB t.4 – p.43 |
PB t.2,3,5 – p.43 |
AB t.1,2 – p.36 HPB p.10 |
|
PB t.1,2,4 – p.44 |
PB t.2,4,5 – p.44 |
|
|
PB t.3 – p.44 AB t.1 – p.37 HPB pp.10-12 |
|
PB t.1,2 – p.45 AB t.1 – p.38 |
|
PB t.3,4 – p.45 |
PB t.2 – p.45 |
|
|
PB t.1,2 – p.46 AB t.1 – p.39 |
|
PB t.4 – p.46 |
PB t.2,3 – p.46 |
|
|
|
|
PB t.2 – p.47 |
|
PB t.1 – p.47 |
|
|
|
PB t.2 – p.47 |
|
PB t.3 – p.47 AB t.1 – p.40 |
|
PB t.1 – p.48 |
|
PB t.2 – p.48 |
PB t.1 – p.48 |
|
|
|
PB t.4 – p.49 |
PB t.3 – p.49 |
|
AB t.1 – p.41 |
|
год. |
Розділ (тема) |
Урок НМК |
МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ |
||
|
|
|
|
||
|
Змістова лінія |
|
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Фонікси |
42 |
Unit 4 We Are Happy! Громадянська відповідальність: виявляє повагу до рідних та близьких |
1 |
I am hot. Are you thirsty? No, I am not./Yes, I am. It’s dark. Go to bed, dear. |
in the morning, at noon, in the evening, in the dark, tired, scared, thirsty, hot, cold, dear |
|
43 |
2 |
Look at our Christmas Tree! |
look at |
|
|
44 |
3 |
Open and see. Merry X-mas! |
merry |
y- [j] yes -y [i] teddy |
|
45 |
4 |
I can’t find my .... Look on/in/under .... Here it is. |
in, on, under, here |
|
|
46 |
5 |
Count with me. It isn’t there. |
13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, there |
|
|
47 |
6 |
Play with toys. |
say |
ey, ay [ei] grey oy [ci] boy |
|
48 |
7 |
|
thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty |
|
|
49 |
Story Time |
8 |
Here we are! It’s hot. Let’s go inside. It’s so small. I want to go home. |
our, inside, want |
|
50 |
Into Your Portfolio |
9 |
|
fat, cap, for you |
|
51 |
10 |
|
|
|
|
52 |
Revision |
11 |
|
board game |
|
53 |
12 |
|
emotion sheets |
|
ВПРАВИ ТА ЗАВДАННЯ |
|||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
Пісні та римівки |
||
сприймання на слух |
зорове сприймання |
усна взаємодія |
усне продукування |
писемне продукування |
|
PB t.1-4 – pp.50-51 |
|
PB t.5 – p.51 |
PB t.1,2,4 – p.50 |
AB t.1,2 – p.42 |
I’m happy in the morning. Yes, I am |
PB t.1 – p.52 |
|
PB t.3 – p.52 |
PB t.1,2 – p.52 |
AB t.1 – p.43 |
We are happy! Come and see |
PB t.1-3 – p.53 |
PB t.2-4 – p.53 |
|
|
PB t.5 – p.53 AB t.1,2 – p.44 HPB pp.12-13 |
|
PB t.1,2 – p.54 |
|
PB t4 – p.54 |
PB t.2,3 – p.54 |
AB t.1 – p.45 |
|
PB t.1 – p.55 AB t.1 – p.46 |
|
PB t.6 – p.55 |
PB t.1-4 – p.55 |
PB t.5 – p.55 HPB p.13 |
|
PB t.1,2,4 – p.56 |
PB t.2,4,5 – p.56 |
|
|
PB t.3 – p.56 AB t.1,2 – p.47 HPB p.14 |
|
PB t.1 – p.57 |
PB t.1,2 – p.57 |
|
PB t.2,3 – p.57 |
PB t.4 – p.57 AB t.1,2 – p.48 HPB pp.14-15 |
|
PB t.1,2 – p.58 |
|
PB t.4 – p.58 |
PB t.2,3 – p.58 |
AB t.1 – p.49 |
|
PB t.1 – p.59 |
|
|
|
PB t.2 – p.59 |
I am Santa Claus |
|
|
|
PB t.3 – p.59 |
AB t.1,2 – p.50 |
|
PB t.1, – p.60 |
PB t.7 – p.61 |
PB t.2 – p.60 |
PB t.1 – p.60 |
|
|
AB t.1 – p.51 |
|
PB t.4 – p.61 |
PB t.6 – p.61 |
PB t.3,5,8 – p.61 AB t.1,2 – p.51 |
|