Розробка уроку з англійської мови
2 клас
Тема: «Різдво»
Вчитель: Грабчак Ольга Дмитрівна
Тема: «Різдво»
Мета:
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для гри, для самостійної роботи, кольорові олівці.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
Greeting 1. Привітання.
Т: Stand up, please! Good morning! My name is Olha Dmytrivna. Nice to meet you.
Ps: Good morning!
Т: How are you?
Ps: Fine, thank you.
Т: Sit down, please.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Сьогодні ми з вами повторимо все, що вчили в розділі «Щасливого Різдва!». Ви будете інсценувати діалоги та грати в ігри, читати й писати. Також ми будемо співати та прикрашати різдвяну ялинку. Let’s start our lesson.
Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) «Meet Santa»Т: Зустрічайте Санта Клауса. Meet Santa Claus. Він до нас завітав з Англії. А коли святкують Різдво в Англії? Давайте побажаємо йому щасливого Різдва. Merry Christmas Santa Claus.
2) Гра «Прикрась ялинку».
Учитель показує прикраси для ялинки учні відповідають та прикрашають ялинку.
T: What is this?
P: This is a Christmas Tree/It is a…
T: Let’s decorate it!
II. Основна частина уроку.
Pronunciation Practice 1. Тренування у вимові звуків.
Winter, winter,
Let’s go roll.
Winter, winter,
In the snow.
Winter, winter!
Winter, winter!
Vocabulary Revision 2. Повторення лексичного матеріалу.
Вчитель читає вірш, учні доповнюють кольорами.
У дворі у нас хлопчина
теревенив без упину
-В мене є велосипед,
він червоний, просто red.
Ще є вдома клоун Джек
він чорнявий, тобто black.
І багато є мишей
їхній колір сірий — grey.
Іграшковий є дельфін
він у нас зелений — green
жовта- yellow є машинка
і біленька - white сніжинка.
Pink- рожеве кошеня
і малесеньке щеня.
brown в мене оченята-
карі, бо я вдався в тата.-
Так з собою говорив
чи то кольори учив?
Хлопчик просто молодець
і англійської знавець.
2) “What colour is this Christmas ball?”
Вчитель бере кульку. Учні повині сказати, якого вона кольору.
T: “What colour is this Christmas ball?” P: “It is …”
Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.
«Where is the thing?» Вчитель бере одну з іграшок та ставить її в портфель, на парту, під стілець. Учні повинні відповісти де знаходиться ця річ.
Т: Where is the Christmas Tree? P It is on/in/ under the bag/chair/desk.
Physical Activity 4. Фізкультхвилинка.
Учитель вимовляє рядки римування та жестами показує, що треба робити. Учні повторюють слова, виконуючи необхідні дії.
I'm a dancing Christmas tree
Everybody dance with me,
Shake your head,
Kick Your legs,
Wave your arms,
Jump up and down turn around,
Listening 5. Аудіювання.
Діти отримують картки з пропусками, їхнє завдання вставити відповідні цифри.
T: Let’s check.
Reading 6. Читання.
Учні витягують картку зі словом та читають його.
T: Take the card and read the word.
tree
snow
present
bell
sing
green
happy
old
teddy
box
Christmas
red
open
pink
read
morning
stocking
book
Writing 7. Письмо
Т: Ви отримуєте картки. Вам потрібно з букв скласти відповідне малюнку слово.
o w s n _____________
|
r p a k _____________ |
e r e t _____________ |
l b e l _____________ |
r g e ne _____________ |
Т: Let’s write a Christmas Card.
Діти отримую листівки. Підписують їх своїм рідним та пишуть своє ім'я.
Dear ___________
Merry Christmas!
_____________
III. Заключна частина уроку.
Summarizing Підведення підсумків уроку.
Заключна бесіда з учнями.
Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились?