Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів за підручником Карпюк О.Д. за оновленою програмою
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції
|
Експоненти функцій (засоби вираження) |
Лексика
|
Аудіювання |
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі», «Шкільне життя», Introduction “Personal Information” Тема 1: Unit 1 GETTING READY FOR SCHOOL
|
|
|
|||||||||||||||
1. |
|
Давайте знайомитися! |
Вміти: привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / щось;
|
Hello! Hi! . Good morning. Do you remember me? What is your name?
|
The ABC, numbers 1–10, personal pronouns
|
Ex. 1, p. 4
|
Ex. 2, 3, 4, p. 4–5
|
|
Ex. 5, p. 5 |
Повтори ти алфавіт, цифри |
|
||||||
2. |
|
Давайте рахувати! |
What is your name? Who is this boy / girl? How old is he / she? |
Numbers 1–100 |
Ex. 2, p. 6
|
Ex. 1, p. 6
|
Ex. 5–6, p. 7 |
|
Виконати Вправу 5-6 (письмово) |
|
|||||||
3. |
|
Давай знайомитися! Звідки ти родом? |
запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце пр.-оживання |
What is your name? I’m... I’m from... Who is it? What is your e–mail? |
Colours, sounds, letters
|
Ex. 1, p. 8 |
|
Ex. 4, p. 9
|
Ex. 3, 5, p. 9 |
Повтори ти слова Виконати Вправу5,с.9 |
|
||||||
4. |
|
Привіт, школо! |
The pencilcase is on the shelf. What do you need...? I need ... |
Verbs, schoolthings, Prepositions: on, in, near, under; |
Ex. 1, p. 10 |
Ex. 2, 7, p. 10, 12 |
Ex. 2–6, p. 10–12
|
Ex. 5, p. 11 |
Вивчити слова Виконати Вправу5, с.11 |
|
|||||||
5. |
|
Готуємося до школи |
How are you? Are you ready for school? |
Verb sofmovement, schoolthings |
Ex. 1, p. 13
|
Ex. 2, p. 13
|
Ex. 2–5, p. 13–14 |
|
Повтори ти слова Виконати Вправу5, с.14 |
|
|||||||
6. |
|
Йдемо до магазину |
School Bazaar Clothes for You |
Schoolthings, food |
Ex. 1, p. 15
|
Ex. 2, 4, p. 16–17 |
Ex. 3, p. 16
|
Ex. 3, p. 16 |
Виконати Вправу4,с.16 |
|
|||||||
7. |
|
Моя шкільна форма |
What colour is your school uniform? Where are you from? |
School things, food, colours |
Ex. 1, p. 18
|
Ex. 2, 3, p. 18
|
Ex. 5, p. 19 |
Ex. 2, 3, p. 18 |
Повтори ти кольори Виконати Вправу5,с1.9 |
|
|||||||
8. |
|
Заняття розпочинаються |
Are you going to study...? Yes, I am. No, I amnot |
School subjects, school activities |
Ex. 1, p. 20
|
Ex. 2, 3, p. 20–21 |
|
Ex. 4, p. 22 |
Виконати Вправу4, с.22 |
|
|||||||
9. |
|
Мій улюблений предмет |
I like Maths |
Schoolsubjects |
Ex. 1, p. 23
|
Ex. 3, 4, 5, p. 24 |
Ex. 6, p. 24
|
Ex. 2, p. 23 |
Виконати Вправу5,6 с.24 |
|
|||||||
10. . |
|
Чим ти займаєшся у вівторок? Як вчаться мої однолітки в Англії
|
We do sums in Maths. We have a test on Maths English primary school |
Prepositions
Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team |
Ex. 1, p. 25 Ex. 1, p. 27
|
Ex. 2, 3, p. 25–26 Ex. 4, p. 28
|
Ex. 5, p. 26 Ex. 3, p. 28
|
Ex. 1, p. 25 Ex. 1, p. 27 |
Вивчити слова Виконати Вправу5,с.26 |
|
|||||||
11. |
|
Мій розпорядок дня. Годинни |
What time is it? It’s half past two |
Timewords |
Ex. 2, p. 30
|
Ex. 1, 4, p. 30–31 |
Ex. 3, 5, p. 31 |
|
Повторити слова. Підготува тись до контрольної роботи |
|
|||||||
12. |
|
Узагальнення знань учнів з теми Контрольна робота |
Узагальнення вивченого лексикограматичного матеріалу |
Закріплення лексичних одиниць за темою Ex. 1, p. 32 |
|
|
|
Ex. 2, p. 32 |
Повторити |
|
|||||||
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Відпочинок і дозвілля», «Святa і традиції» Тема 2: Unit 2 FREE TIME |
|||||||||||||||||
13. |
|
Мої друзі та їхні захоплення |
Вміти: запитувати про предмети; повідомляти про щось; виконувати / віддавати вказівки (команди); описувати когось / щось; |
What is your favourite toy / sport? |
Sport activities |
Ex. 1, p. 34
|
Ex. 4, 6, 7, p. 36–38 |
Ex. 5, p. 37
|
Ex. 3, p. 35 |
Вивчити слова Виконати Вправу5,с.37 |
|
||||||
14. |
|
Розпорядок дня. Годинник |
What is your favourite part of the day? I like evening best |
Morning, afternoon, evening
|
Ex. 2, p. 39
|
Ex. 3, p. 41
|
Ex. 5, p. 42
|
Ex. 6, p. 43 |
Вивчити слова Виконати Вправу5 с.42 |
|
|||||||
15. |
|
У вільний час я люблю... |
I always / often / sometimes / never... |
Always, often, sometimes, never |
Ex. 2, p. 44
|
Ex. 1, 3, p. 44–45 |
Ex. 4, p. 45
|
Ex. 3, p. 45 |
Виконати Вправу4, с.45 Повтори ти слова |
|
|||||||
16. |
|
Мої захоплення та захоплення моїх друзів |
запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; робити пропозицію та реагувати на неї |
Are you good at ...? |
Hobbies |
Ex. 2, p. 46
|
Ex. 3, 4, p. 47–48
|
Ex. 5, p. 48
|
Ex. 2, p. 46 |
Підготувати розповідь |
|
||||||
17.
|
|
У парку розваг Я люблю відпочивати у парку |
I’m riding a bike Is he riding a bike now? |
A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desertislan Revise the words |
Ex. 1, 2, p. 49–50 Ex. 1, p. 52
|
Ex. 3, p. 51 Ex. 2, 3, p. 52–53 |
|
Ex. 4, p. 51 Ex. 4, p. 54 |
Вивчити слова Виконати Вправу4,5 ,с.53 |
|
|||||||
18. |
|
Давай грати у комп’ютерні ігри |
Do you like...? Does she/he like...? I like/don’tlike... He/ She likes/ doesn’t like |
Revise the words |
Ex. 1, p. 55
|
Ex. 2, p. 55 |
Ex. 3, p. 56
|
Ex. 4, p. 56 |
Повтори ти слова Виконати Вправу4, с.56 |
|
|||||||
19. |
|
Чим ти зараз займаєшся? |
What is Bill doing? What are you doing?
|
Revisethewords |
Ex. 1, p. 57
|
Ex. 3, 4, p. 58–59 |
|
Ex. 5, p. 59 |
Розповідь про улюблене заняття |
|
|||||||
20. |
|
Мої улюблені фільми |
Whatf ilm can you see...? |
Revise the words |
Ex. 1, p. 60
|
Ex. 2, 4, p. 61, 63 |
Ex. 3, p. 62 |
|
Повтори ти вивчене по темі. Підготуватись до к\р |
|
|||||||
21. |
|
Узагальнення знань учнів. Контрольна робота |
Revision |
Revise the words |
Ex. 1, p. 64
|
Ex. 3, p. 65
|
Ex. 3, p. 65
|
Ex. 3, p. 64 |
Повтори ти |
|
|||||||
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Тематика ситуативного спілкування: «Свята та традиціїї» Тема 3: Unit 3 LET’S CELEBRATE |
|
|
||||||||||||||
22. |
|
Готуємо разом |
Реагувати на репліки вчителя та однокласників; визначати час / проміжки часу; просити повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку ...предметам, діям, ситуаціям тощо; |
What shall I do? Wil l you help? |
Food, go shopping
|
Ex. 1, p. 66
|
Ex. 2, p. 66
|
Ex. 3, p. 67
|
Ex. 4, p. 68 |
Вивчити слова, граматику Виконати Вправу4, с.68 |
|
||||||
23. |
|
У магазині |
What day is іt today? When is Sport? It is on .... Which lesson do you like? |
A bar of ...; a bag of...; a bottle of ...; food |
Ex. 1, p. 69 |
Ex. 2, 3, 4, p. 69–70 |
|
Ex. 5, p. 71 |
Повтори ти слова Виконати Вправу5, с.71 |
|
|||||||
24. |
|
Готуємося до свята |
How many ...? How much ...? |
Food, fruit and vegetables |
Ex. 1, 6 p. 72, 74 |
Ex. 3, p. 73 |
|
Ex. 2, p. 72 |
Вивчити граматику Виконати Вправу5, с.73 |
|
|||||||
25. |
|
У нас свято!
|
I don’tlike ... He doesn’tlike .... |
Food |
Ex. 1, p. 75 |
Ex. 2, p. 75
|
Ex. 4, 6, p. 76, 78 |
Ex. 5, p. 77 |
Виконати Вправу5,с.77, Вправу6,с.78 |
|
|||||||
26. |
|
У магазині іграшок |
Can I have this postcard? |
Toys |
Ex. 1, 3, p. 79–80 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 4, p. 81 |
Повтори ти слова Виконати Вправу4 с.81 |
|
|||||||
27. |
|
Коли у тебе день народження? Контрольна робота: читання |
висловлювати прохання та реагувати на нього; вміти: описувати предмети / людей; давати елементарну характеристику комусь / чомусь; визначати час / проміжки часу
|
How many days / seasons / months / weeks are there? |
Calendar words, ordinal numbers
|
|
|
|
|
Вивчити слова Виконати Вправу4,с.85 |
|
||||||
28. |
|
День народження. |
What day is it today? |
Calendar words, ordinal numbers, specia loccasions |
|
|
|
|
Розповідь про день народження |
|
|||||||
29.
|
|
Свята. Ніч перед Різдвом. Контрольна робота: аудіювання |
My favourite holiday is ... My favourite holiday is ... |
Holidays, romantic, celebrate Fireplace, list, hang, tradition |
Ex. 1, p. 92 |
Ex. 2, 3, 4, p. 92–93 |
Ex. 3, p. 93 |
Ex. 2, p. 92 |
Розповідь улюблене свято Вправа 4,с.93 |
|
|||||||
30. |
|
Узагальнення знань учнів з теми «Let’scelebrate» Контрольна робота: письма
|
Revision
|
Revise the words |
|
Ex. 1, p. 9 |
Ex. 4, p. 95
|
Ex. 5, 7, p. 96–9 |
Повтори ти. Підготуватись до говоріння |
|
|||||||
31 |
|
Контрольна робота: говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
Повтори ти |
|
||||||
32 |
|
Урок узагальнення знань знань за І семестр
|
|
|
|
|
|
|
|
Повтори ти |
|
||||||