Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 4 класу на ІІ семестр загальноосвітніх навчальних закладів за підручником Карпюк О.Д. за оновленою програмою
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції
|
Експоненти функцій (засоби вираження) |
Лексика
|
Аудіювання |
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє завдання |
Приміт ка |
||||||||||||||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Природа і навколишнє середовище» Тема 4: Unit 4 THE WORLD OF NATURE (10 год) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33. |
|
Яка сьогодні погода? |
Вміти:представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про ... ... співрозмовника / третю особу; описувати когось / щось; запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; виражати своє ставлення до когось / чогось; запрошувати на свято, в гості тощо; |
It’swet. Myfavouriteseason ... |
Wet, foggy, frosty, leaves |
Ex. 1, p. 98
|
Ex. 2, 4, p. 98–99 |
|
Ex. 3, 5, p. 98–99 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
34. |
|
Пори року |
Itwaswarm. Describingtheweather |
Months, seasons |
Ex. 1, p. 100 |
Ex. 2, 3, p. 101 |
|
Ex. 3, p. 101 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
35. |
|
Ось і зима прийшла до нас! |
Itwaswarm. Givingandfollowinginstructions. Describingtheweather |
Winteractivities
|
Ex. 1, p. 103
|
Ex. 3, 4, p. 104 |
|
Ex. 1, 5, p. 103, 105 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
36. |
|
Погода в Англії |
Adjectives: comparatives |
Weatherwords |
Ex. 1, p. 106
|
Ex. 4, p. 108
|
Ex. 3, p. 107
|
Ex. 5, p. 108 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
37. |
|
Наша домівка — планета Земля |
Adjectives: comparativesandsuperlatives |
Poles, theEarth, desert, tropicalforest |
Ex. 1, 2, p. 109 |
Ex 3, p. 109– 110 |
Ex. 4–6, p. 111 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
38. |
|
Планета Земля
|
Adjectives: comparativesandsuperlatives |
North, top, bottom, ice, camel |
Ex. 1, p. 112
|
Ex. 6, 7, p. 115 |
Ex. 3, 4, p. 113– 114 |
Ex. 2, 4, p. 112, 114 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
39. |
|
На фермі |
реагувати на запрошення; робити пропозицію та реагувати на неї; привітатися; прощатися; представити себе / друга / батьків; називати когось / щось; запитувати / повідомляти про вік, про місце проживання |
Thehousewasold. Itisnewnow |
Farmanimals |
Ex. 1, p. 116 |
Ex. 2, 3, p. 116– 117 |
Ex. 4, p. 117 |
Ex. 5, p. 118 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
40. |
|
На фермі |
AdjectivesComparativesandsuperlatives |
Field, drive a car, fat / thin |
Ex. 1, p. 119 |
Ex. 4, 6, p. 120, 121 |
Ex. 5, p. 121 |
Ex. 2, 5, p. 119– 121 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
41. |
|
Цікавий світ тварин |
Wildanimalsandinsects. Adjectives: comparativesandsuperlatives |
Wh-questions |
Ex. 1–2, p. 122 |
Ex. 6, p. 125 |
Ex. 4, 5, p. 124– 125 |
Ex. 3, p. 123 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
42. |
|
Узагальнення знань учнів з теми «THE WORLD OF NATURE» |
Revision |
Revision |
|
Ex. 1, 2, p. 126 |
Ex. 4, p. 127
|
Ex. 3, p. 127 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
43
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я, друзі(місце проживання)», «Помешкання» Тема 5: Unit 5 MY CITY – MY HOME (10 год) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Наша домівка |
Вміти: просити повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; висловлювати прохання та реагувати на нього; |
Thereis / are... Inmybedroom... |
Furniture |
Ex. 1, p. 128
|
Ex. 2, p. 128
|
Ex. 5, p. 129 |
Ex. 2, 3, p. 128– 129 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
45. |
|
Англійські домівки |
Wheredoyoulive? |
Upstairs, downstairs |
Ex. 1, 2, p. 130 |
Ex. 3, p. 131 |
|
Ex. 2, 4, p. 130– 131 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
46. |
|
Подорож містом |
Vickylivesat 10 GreenStreet |
Kindsofhouses |
Ex. 1, 2, p. 132 |
Ex. 3, 5, p. 133 |
|
Ex. 2, p. 132 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
47. |
|
Лондон — столиця Великої Британії
|
|
Londonisthecapital |
Bridge, city, town, underground |
Ex. 1, p. 134
|
|
Ex. 3, p. 136 |
Ex. 2, 4, p. 134– 136 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
48. |
|
Подорож містом |
представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу; описувати когось / щось; запитувати про відчуття/самопочуття та відповідати на запитання; |
Isthere a ... inyourtown? |
Supermarket, gallery, circus, theatre |
Ex. 1, p. 137 |
Ex. 2–4, p. 137– 138 |
|
Ex. 2, p. 137– 138 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
49. |
|
Подорож містом |
Whereis ...? Itis ... |
Kindsofhouses |
Ex. 1, 2, p. 139– 140 |
Ex. 4, 5, p. 141– 142 |
Ex. 4, p. 141 |
Ex. 3, p. 140 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
50. |
|
Вулиця, на якій я живу |
Isthere a schoolinyourstreet? |
Kindsofshops |
Ex. 1, p. 143 |
Ex. 3, 4, p. 144– 145 |
|
Ex. 3, p. 144– 145 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
51. |
|
Як зорієнтуватися у незнайомому місті |
Excuseme, whereisthecinema?
|
Givingandfollowinginstructions |
Ex. 1, 2, p. 146– 147 |
Ex. 2, 3, p. 146– 147 |
|
Ex. 4, p. 148 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
52. |
|
|
повідомляти про смаки, уподобання; |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
9– 15 |
У подорож із картою |
Wh-questions; Let’sgoto ... |
|
Ex. 1, p. 149 |
Ex. 2, 3, p. 140 |
Ex. 4, p. 151 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
53. |
|
Узагальнення знань учнів з теми «MY CITY – MY HOME» |
|
Wh-questions
|
Irregularverbs |
|
|
|
|
Повто рити |
|
||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Подорож» Тема 6: Unit 6 ON THE MOVE (10 год) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55. |
|
Люблю подорожувати |
Вміти: запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; повідомляти про смаки, уподобання; виражати своє ставлення до когось / чогось; |
I liketravelling |
Transport |
Ex. 1, p. 156 |
Ex. 6, p. 159 |
Ex. 5, p. 158
|
Ex. 2, 3, p. 157– 158 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
56. |
|
На вокзалі |
I liketravelling |
Arrive, leave, platform, informationdesk |
Ex. 1, p. 160 |
Ex. 1, p. 160 |
Ex. 2, 3, 5, 6, p. 160– 162 |
Ex. 2, p. 160– 161 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
57. |
|
Люблю подорожувати |
|
Ticket, passenger, suitcase |
Ex. 1, 2, p. 163 |
Ex. 5, p. 165 |
Ex. 3, 4, p. 164– 165 |
Ex. 2, p. 163 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
58. |
|
На вокзалі |
Didyoubuythe ...? |
Luggage, ticketoffice, timetableboard, busstation, airport |
Ex. 1, 2, p. 166 |
Ex. 3, 4, p. 167– 168 |
Ex. 5, p. 168 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
59. |
|
Міські види транспорту |
запрошувати на свято, в гості тощо; робити пропозицію та реагувати на неї; повідомляти про когось / щось; називати дії; описувати погоду; розповідати про пори року; |
Howcan I gettotherailwaystation? |
Tram, underground, trolleybus |
Ex. 1, p. 169 |
Ex. 2, 4, p. 169– 170; Ex. 6, 7, p. 173 |
Ex. 3, p. 170
|
Ex. 2, p. 169 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
60. |
|
В аеропорту |
|
Journey, voyage, toboard, beforehand |
Ex. 1, p. 174 |
Ex.3, p. 176 |
|
Ex. 1, p. 174 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
61. |
|
Видатні місця Лондона |
I havebeentoLondon. I havedonemanyinterestingthings |
A tour, a tourist, sight, sightseeing, royal |
Ex. 1, p. 179 |
Ex. 5, p. 180 |
|
Ex. 1, 4, 5, p. 179, 180 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
62. |
|
Мої враження від подорожі |
запитувати про погоду; давати характеристику порам року / погодним явищам |
Haveyoueverbeen...? |
Irregularverbs |
Ex. 1, p. 181 |
Ex. 4, 5, p. 183 |
|
Ex. 1, p. 181 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
63. |
|
Мої враження від подорожі |
HaveyouvisitedtheLondonEye? |
Irregularverbs |
Ex. 1, p. 184 |
Ex. 1, 4, p. 184– 185 |
|
Ex. 1, p. 184 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
64. |
|
Тепер ти можеш… Узагальнення знань учнів з теми «ON THE MOVE» |
Revision |
Revision |
|
Ex. 2, 7–9, p. 186, 189 |
Ex. 6, p. 189 |
Ex. 3, 4, 5, p. 187– 189 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
65. |
|
Контрольна робота:читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повто рити слова |
|
||||||||||||||||||||||||||
66. |
|
Контрольна робота: аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Повто рити слова, грама тику |
|
||||||||||||||||||||||||||
67. |
|
Контрольна робота: письмо |
|
|
|
|
|
|
|
Повто рити слова, вивчені теми |
|
||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Контрольна робота: говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Повто рити |
|
||||||||||||||||||||||||||
69. |
|
Узагальнення вивченого
|
|
|
|
|
|
|
|
Повто рити |
|
||||||||||||||||||||||||||
70
|
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
|
Повто рити |
|
||||||||||||||||||||||||||