Календарне планування з англійської мови для 4 класу

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 4 класу на ІІ семестр загальноосвітніх навчальних закладів за підручником Карпюк О.Д. за оновленою програмою

Перегляд файлу

 

№ з/п

 

Дата

 

Тема  уроку

 

Мовленнєві функції

 

Експоненти функцій (засоби  вираження)

 

Лексика

 

 

Аудіювання

 

Мовлення

 

 

Письмо

 

 

Читання

 

Домашнє завдання

 

Приміт

ка

Тематика ситуативного спілкування: «Природа і навколишнє середовище»

Тема 4: Unit 4 THE WORLD OF NATURE (10 год)

 

33.

 

Яка сьогодні погода?

Вміти:представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про ...

... співрозмовника / третю особу; описувати когось / щось; запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; виражати своє ставлення до когось / чогось; запрошувати на свято, в гості тощо;

It’swet. Myfavouriteseason ...

Wet, foggy, frosty, leaves

Ex. 1,  p. 98

 

Ex. 2, 4,  p. 98–99

 

Ex. 3, 5,  p. 98–99

 

 

34.

 

 Пори року

Itwaswarm. Describingtheweather

Months, seasons

Ex. 1,  p. 100

Ex. 2, 3, p. 101

 

Ex. 3, p. 101

 

 

35.

 

Ось і зима прийшла до нас!

Itwaswarm. Givingandfollowinginstructions. Describingtheweather

Winteractivities

 

Ex. 1,  p. 103

 

Ex. 3, 4, p. 104

 

Ex. 1, 5, p. 103, 105

 

 

36.

 

Погода в Англії

Adjectives: comparatives

Weatherwords

Ex. 1,  p. 106

 

Ex. 4,  p. 108

 

Ex. 3,  p. 107

 

Ex. 5,  p. 108

 

 

37.

 

Наша домівка — планета Земля

Adjectives: comparativesandsuperlatives

Poles, theEarth, desert, tropicalforest

Ex. 1, 2, p. 109

Ex 3,  p. 109– 110

Ex. 4–6, p. 111

 

 

 

38.

 

Планета Земля

 

 

Adjectives: comparativesandsuperlatives

North, top, bottom, ice, camel

Ex. 1,  p. 112

 

Ex. 6, 7, p. 115

Ex. 3, 4, p. 113– 114

Ex. 2, 4,  p. 112, 114

 

 

39.

 

На  фермі

реагувати на запрошення; робити пропозицію та реагувати на неї; привітатися; прощатися; представити себе / друга  / батьків; називати когось / щось; запитувати / повідомляти про вік, про місце проживання

Thehousewasold. Itisnewnow

Farmanimals

Ex. 1,  p. 116

Ex. 2, 3,  p. 116– 117

Ex. 4,  p. 117

Ex. 5,  p. 118

 

 

40.

 

На  фермі

AdjectivesComparativesandsuperlatives

Field, drive a car, fat / thin

Ex. 1,  p. 119

Ex. 4, 6, p. 120, 121

Ex. 5,  p. 121

Ex. 2, 5, p. 119– 121

 

 

41.

 

Цікавий світ тварин

Wildanimalsandinsects. Adjectives: comparativesandsuperlatives

Wh-questions

Ex. 1–2, p. 122

Ex. 6,  p. 125

Ex. 4, 5, p. 124– 125

Ex. 3,  p. 123

 

 

42.

 

Узагальнення знань учнів з теми «THE WORLD OF NATURE»

Revision

Revision

 

Ex. 1, 2, p. 126

Ex. 4,  p. 127

 

 

Ex. 3,  p. 127

 

 

43

 

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я, друзі(місце проживання)», «Помешкання»

Тема 5: Unit 5 MY CITY – MY HOME (10 год)

44

 

Наша домівка

Вміти: просити повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; висловлювати прохання та реагувати на нього;

Thereis / are... Inmybedroom...

Furniture

Ex. 1,  p. 128

 

Ex. 2,  p. 128

 

Ex. 5,  p. 129

Ex. 2, 3, p. 128– 129

 

 

45.

 

Англійські домівки

Wheredoyoulive?

Upstairs, downstairs

Ex. 1, 2, p. 130

Ex. 3,  p. 131

 

Ex. 2, 4, p. 130– 131

 

 

46.

 

Подорож містом

Vickylivesat 10 GreenStreet

Kindsofhouses

Ex. 1, 2, p. 132

Ex. 3, 5, p. 133

 

Ex. 2,  p. 132

 

 

47.

 

Лондон — столиця Великої Британії

 

 

Londonisthecapital

Bridge, city, town, underground

Ex. 1,  p. 134

 

 

Ex. 3,  p. 136

Ex. 2, 4, p. 134– 136

 

 

 

48.

 

Подорож містом

представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу; описувати когось / щось; запитувати про відчуття/самопочуття та відповідати на запитання;

Isthere a ... inyourtown?

Supermarket, gallery, circus, theatre

Ex. 1,  p. 137

Ex. 2–4,  p. 137– 138

 

Ex. 2,  p. 137– 138

 

 

 

 

 

 

 

 

 

49.

 

Подорож містом

Whereis ...? Itis ...

Kindsofhouses

Ex. 1, 2, p. 139– 140

Ex. 4, 5, p. 141– 142

Ex. 4,  p. 141

Ex. 3,  p. 140

 

 

50.

 

Вулиця, на якій я живу

Isthere a schoolinyourstreet?

Kindsofshops

Ex. 1,  p. 143

Ex. 3, 4, p. 144– 145

 

Ex. 3,  p. 144– 145

 

 

51.

 

Як зорієнтуватися у незнайомому місті

Excuseme, whereisthecinema?

 

Givingandfollowinginstructions

Ex. 1, 2, p. 146– 147

Ex. 2, 3, p. 146– 147

 

Ex. 4,  p. 148

 

 

52.

 

 

повідомляти про смаки, уподобання;

 

 

 

 

 

 

 

 

9– 15

У подорож із картою

Wh-questions; Let’sgoto ...

 

Ex. 1, p. 149

Ex. 2, 3,

  p. 140

Ex. 4, p. 151

 

 

 

 

53.

 

Узагальнення знань учнів з теми «MY CITY – MY HOME»

 

Wh-questions

 

 

 

 

Irregularverbs

 

 

 

 

Повто

рити

 

54

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Подорож»

Тема 6: Unit 6 ON THE MOVE (10 год)

55.

 

Люблю подорожувати

Вміти: запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; повідомляти про смаки, уподобання;  виражати своє ставлення до когось / чогось;

I liketravelling

Transport

Ex. 1,  p. 156

Ex. 6,  p. 159

Ex. 5,  p. 158

 

Ex. 2, 3,  p. 157– 158

 

 

56.

 

На вокзалі

I liketravelling

Arrive, leave, platform, informationdesk

Ex. 1,  p. 160

Ex. 1,  p. 160

Ex. 2, 3, 5, 6,  p. 160– 162

Ex. 2,  p. 160– 161

 

 

57.

 

Люблю подорожувати

 

Ticket, passenger, suitcase

Ex. 1, 2,  p. 163

Ex. 5,  p. 165

Ex. 3, 4,  p. 164– 165

Ex. 2,  p. 163

 

 

58.

 

На вокзалі

Didyoubuythe ...?

Luggage, ticketoffice, timetableboard, busstation, airport

Ex. 1, 2,  p. 166

Ex. 3, 4,  p. 167– 168

Ex. 5,  p. 168

 

 

 

59.

 

Міські види транспорту

запрошувати на свято, в гості тощо; робити пропозицію та реагувати на неї; повідомляти про когось / щось; називати дії;  описувати погоду; розповідати про пори року;

Howcan I gettotherailwaystation?

Tram, underground, trolleybus

Ex. 1,  p. 169

Ex. 2, 4,  p. 169– 170;  Ex. 6, 7,  p. 173

Ex. 3,  p. 170

 

Ex. 2,  p. 169

 

 

60.

 

В аеропорту

 

Journey, voyage, toboard, beforehand

Ex. 1,  p. 174

Ex.3,  p. 176

 

Ex. 1,  p. 174

 

 

61.

 

Видатні місця Лондона

I havebeentoLondon. I havedonemanyinterestingthings

A tour, a tourist, sight, sightseeing, royal

Ex. 1,  p. 179

Ex. 5,  p. 180

 

Ex. 1, 4, 5, p. 179, 180

 

 

62.

 

Мої враження від подорожі

запитувати про погоду; давати характеристику порам року / погодним явищам

Haveyoueverbeen...?

Irregularverbs

Ex. 1,  p. 181

Ex. 4, 5,  p. 183

 

Ex. 1,  p. 181

 

 

63.

 

Мої враження від подорожі

HaveyouvisitedtheLondonEye?

Irregularverbs

Ex. 1,  p. 184

Ex. 1, 4,  p. 184– 185

 

Ex. 1,  p. 184

 

 

64.

 

Тепер ти можеш… Узагальнення знань учнів з теми «ON THE MOVE»

Revision

Revision

 

Ex. 2, 7–9,

p. 186, 189

Ex. 6,  p. 189

Ex. 3, 4, 5,  p. 187– 189

 

 

65.

 

Контрольна робота:читання

 

 

 

 

 

 

 

Повто

рити слова

 

66.

 

Контрольна робота: аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Повто

рити слова,

грама

тику

 

67.

 

Контрольна робота:  письмо

 

 

 

 

 

 

 

Повто

рити слова, вивчені теми

 

68

 

Контрольна робота: говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Повто

рити

 

69.

 

Узагальнення вивченого

 

 

 

 

 

 

 

 

Повто

рити

 

70

 

 

Повторення вивченого за рік

 

 

 

 

 

 

 

Повто

рити

 

 

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Михайлишин Оксана Романівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сорока Галина Михайлівна
    Приємного перегляду!!!!!!!!!!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
11 січня
Переглядів
441
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку