Календарно-тематичне планування для 5 класу за підручником Карпюк
1 семестр (2 навч. год. на тиждень)
Тема
|
Змістовалінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
||||||||
Тема: Школа 11уроків |
|||||||||||
1. |
Знову до школи |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Reading, vocabulary, grammar, listening, speaking, writing, look back, file, project |
|
Ex.1p.4 |
Ex.5 p.6
|
Ex.1,4 p.5
|
Повторити алфавіт
|
2.
|
Все про мене
|
|
Розповідає про свою роль і місце в сім’ї |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи
|
To be crazy about
|
Скорочена форма речень I am…(I’m…), I am not… (I’m not…), I have got… (I’ve got…), I have not got… (I haven’t got…) |
Ex.6 р 8 |
Ex.1p.8 Ex.2p.9 Ex.3p.9 Ex.4p.9 Ex.5p.9
|
Писемне проду-кування по темі
|
Усне продукування по темі |
3. |
Мої друзі |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи Демонструє повагу до культури та традицій інших націй |
|
|
My, your, his, her, its, our, their |
Особові та присвійні займенники. Дієслово to be в Present Simple Ex.1p.12 |
|
|
Ex.2,3,4 p.13
|
Повторити займенник |
4. |
Мій клас |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у класі. |
|
|
Curly, wavy, straight, Art, Gymnastics, member, wizard, be good at, round the world |
Присвійний відмінок |
Ex.5p.18 |
Ex.1p.16 Ex.2p.17 Ex.4p.17
|
Ex.3p.17 Ex.6p.18
|
Ex.7p.18
|
5. |
Все про моїх друзів |
|
Демонструє повагу до своїх товаришів |
|
|
Me, you, him, her, it, us, them
|
Особові займенники в об’єктному відмінку. Дієслово to have в Present Simple |
|
|
Ex.1p.19 Ex.2p.19 Ex.3p.19 |
Ex.6p.20
|
6. |
Шкільні предмети |
|
Визначає власні уподобання та потреби |
|
|
Quarter, half, past ,to |
Годинник |
Ex.3p.22
|
Ex.1p.21 Ex.2p. 21
|
Ex.4,5,6 p.22
|
Презентація класу
|
7. |
Пишемо Email |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
Found |
|
|
Ex.1p 23
|
Струк-тураEmail |
Ex.2p.23
|
8. |
Хобі моїх однок-ласників |
Розуміє важлив. правильного і безпечн. вибору хобі |
|
|
|
A budgie, a parrot, a hamster, a piano, a synthesizer, a guitar |
|
Ex.2 p.24 Ex.4p.25
|
Ex.3p.24 Ex.2p.24
|
Ex.5p.25 |
Ex.6 p.25
|
9. |
Узагальнюючий урок с теми |
Тест |
Повторити мовний матеріал |
||||||||
10. |
Улюблений предмет |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Craft, Geography, History, IT, PE, Religion, Science, timetable |
Кількісні та порядкові числівники |
|
Ex.1p.26 Ex.2p.26 Ex.3p.26
|
Ex.1p.27 Ex.3p.27 Ex.2p.27
|
Ex.4p.28 |
11. |
Улюбле-ний предмет мого Товариша |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Boring, different, easy, important, popular, swot, tricky, guess, hurt |
|
Ex1 p.28 Ex.4p.29 |
Ex.2,3 p. 28-29 |
Ex.3p.29
|
Мовний інвентар |
12. |
Найбільш популярніший шкільний предмет та найменш популярніший |
|
|
|
|
Better, the best, worse, the worst, less, the least, more, the most |
Ступені порівняння прикметни-ків |
|
Ex.3p.30 Ex.4p.31
|
Ex.1,2 p.30
|
Ex.4b p.31 |
13. |
Беремо інтерв’ю |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Difficult, normal, to quarrel, to tease, top-ten list |
Написання слів з великої літери |
Ex.1p.31
|
Ex.2p.32 Ex.3p.32
|
Ex.5p.33 |
Оформити інтерв’ю
|
14. |
Тест з англійсь-кої мови |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
Explosion, hate, witch, terrible, favourite |
|
|
Ex.1p.33 Ex.1p.34 Ex.3p.35 Ex.4p.35
|
Ex.2p.33 Ex.6p.35 |
Ex.5p.35
|
15. |
Світ навколо нас |
Розуміє взаємозв’язок людини й навколишнього середовища |
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Spell, sound, bat, disk jockey, to save, soul |
Скорочення |
Ex.1p.36 Ex.4p.37 |
Ex.3p.36 Ex.7p.37 |
Ex.2p.36
|
Ex.5p.37 Ex.6p.37
|
16. |
Англійсь-ка в моєму житті |
|
|
|
|
Noun, pronoun, verb, adjective, preposition Wise, upstairs, downstairs, a bit, suddenly, to be scare |
Частини мови: іменник, займенник, прикметник, дієслово, прийменник |
|
Ex.1p.40 Ex.3p.41 Ex.4p.43 |
Ex.2p.40 Ex.1p.41 Ex.2p.41 Ex.1p.42
|
Ex.2p.42 Ex.3p.42 Ex.5p.43
|
17. |
Узагальнюючий урок з теми: |
|
|||||||||
Тема: Вільний час |
|||||||||||
18. |
Все про моїх друзів |
|
Визначає достовір-ності інформації |
|
|
Nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unusual, |
|
Ex5 p.50
|
Ex.1p.48 Ex.3p.49
|
Ex.2p.49 |
Ex.4p49
|
19. |
Що тобі дійсно подоба-ється |
Вміє розподіляти свій час так, щоб це не шкодило здоров’ю |
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart, shark |
Модальні дієслова can/ can’t
|
Ex.1p.52
|
Ex.1p.50 Ex.2p.50 Ex.3p.51 Ex.5p.51,53 |
Ex.3p.52 Ex.4p.53
|
Ex.6p.53
|
20. |
Який ти? |
|
Розповідає про захоплення. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Attention, to cheat, to expect, to join, to tease, to trust |
|
Ex.1p.54
|
Ex.1p.54 Ex.2p.54 |
Ex.4p.55
|
Ex.1p.55
|
21. |
Хобі мого товариша |
|
Розповідає про захоплення своїх товаришів |
|
|
Camera, cartoon, coin, stamp, to collect, fair, be fond of, be interested in, take photos |
Артикль |
|
Ex.1p.56Ex.2p. 57 Ex.3p.57
|
Ex4 p.57 |
Писемне продуку-вання за темою « Хобі мого товариша |
22. |
Види хобі |
|
Розуміє необхідність впорядковувати свій власних робочий день |
Вміє розподілити час. Розуміє необхідність правильного вибору післяурочних занять |
Вміє розподіляти кошти |
Ex 1 p 60 Aerobics, choir, drama group, yoga
|
Теперішній неозначений час |
|
Ex.2p.60
|
Ex.1p.59 Ex.3p.59
|
Писемне продукування за темою |
23. |
Вільний час мене і моїх друзів |
|
Вмія планувати свіх робочий день
|
Розуміє необхідність дотримуватись здорового способу життя |
Вміє розподіляти кошти |
|
|
|
Ex.1p.68
|
Ex.2 p.69 Ex.3p.69
|
Ex.4p.69 |
24. |
Вільний час в Британії |
|
Показує повагу до традицій інших країн |
|
|
Always, usually, sometimes, rarely, never, often |
Частотні прислівники always, usually, sometimes, rarely, never |
Ex.1p.71 Ex.4p.72
|
Ex.1p.70 Ex.2p.70 Ex.3p.71
|
Ex.2 p.72 Ex.3p.71
|
Ex.3p.71 Мовний інвентар |
25. |
Види відпо-чинку |
|
Планування траєкторії власного життя |
|
|
Be keen on, invitation, recipe, envelope, string, fortune |
|
Ex.3p.74
|
Ex.1p.73 Ex.2p.74 Ex.5p.75
|
Ex.1p.73 |
Ex.5p.75
|
26. |
Друзі on-line. Елект-ронний лист |
|
Розуміє правила безпечної поведінки онлайн. Демонструє вміння використовувати здобуті знання |
Усвідомлює необхідність онлайн безпеки |
|
Contact, experience, freak, to search, to share, useful, to be keen on |
Герундій |
|
Ex.1p.76 Ex.2p.76
|
Ex.4p.77
|
Ex.5p.77 Писемне продук-ування за темою |
27. |
Підсумкових урок з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|||
28. |
Контроль аудіювання |
|
|||||||||
29. |
Контроль читання |
|
|||||||||
30. |
Контроль говоріння |
|
|||||||||
31. |
Контроль письма |
|
|||||||||
32 |
Узагальнююче повторення |
|
Календарно-тематичне планування для 5 класу за підручником Карпюк
2 семестр (2 навч. год. на тиждень)
Тема
|
Змістовалінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
|||||||||
Теми: Все про мою сім’ю. Здоровий спосіб життя |
||||||||||||
33. |
Моя сім’я.
|
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Mother, father, grandmother, granddaughter, sister grandson, son, cousin, grandfather uncle, brother daughter aunt |
Присвійний відмінок іменників |
|
Ex.1 p.88 Ex. 4,3 p.89
|
Ex.2 p.93 |
Намалювати сімейне дерево |
|
34.
|
У світі професій
|
|
Планує траєкторію власного життя |
Наводить приклади безпечних і небезпечних професій для здоров ‘я людини |
|
Burglar, dentist, nurse, postman, police officer, vet to catch to repair
|
Дієслівна форма третьої особи однини у Present Simple |
Ex. 1 p. 90
|
Ex. 1 p.90 Ex. 3,4 p. 91 |
Ex. 4 p.97 |
Намалю-вати професії |
|
35. |
Все про сім’ю |
|
Наводить приклади взаємодопо-моги членам родини
|
|
Демонстррозуміння цінності праці та працьовитості для досягн добробуту
|
Pain, power to enjoy to grow up each other together
|
Present Simple
|
|
Ex. 1,2,3 p.92 Ex. 4 p.93
|
Ex. 4b p.9
|
Ex. 5,6 p. 94 |
|
36. |
Світ професій |
|
Наводить приклади професій які необхідні у суспільстві. |
|
|
cook hairdresser mechanic taxi driver write
|
Present Continuous Tense |
Ex. 1 p. 96 |
Ex. 1 p. 95 Ex. 2,3 p. 97 Ex. 1, 2 p.101 |
Ex. 1 p.97 |
Ex. 2 p.97 |
|
37. |
Їжа
|
Обговорює користь здорової їжі |
|
|
|
strawberry watermelon cherry pear |
Множина іменників |
|
Ex. 1, 2 p.98 |
Ex. 3 p.99 |
Мовний інвентар |
|
38. |
Здорове харчу-вання. Англійська їжа
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
|
crisps peanuts bone health skin to be rich in skip a meal |
Present Simple |
|
Ex. 1 p. 100 Ex. 3 p. 101 Ex. 4 p. 101 |
Ex2 p. 101 |
Ex. 5 p. 102 |
|
39 |
Час для їжі
|
Обговорює користь здорової їжі
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
candy ice-cream lunch-box ham yoghurt salad cocoa fish |
|
Ex. 1 p.102
|
Ex. 2 p. 102 Ex. 3 p. 103
|
Ex. 4 p.104 |
Усне проду-кування за темою «Улюблена їжа в Україні» |
|
40. |
Ідемо за покупками
|
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Розподіляє кошти на продукти харчування та складає перелік покупок |
milkshake meat cake the change |
Злічувані та незлічувані іменники |
Ex.1 а,2 p.105 Ex. 4 p. 106
|
Ex. 3p.106 |
Ex. 5 p. 107
|
Писемне проду-кування за темою «Список покупок |
|
41. |
В кафе |
|
|
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
|
|
Ex. 2 p. 107 |
Ex. 1 p. 107. Ex. 4 p. 108 |
Ex. 3, p. 108.
|
Ex. 5 p. 109 |
|
42 |
Узагальнюючий урок з теми: Харчування. Я, моя родина, мої друзі |
|
|
|
Тест |
|
||||||
Тема: Свята та традиції |
||||||||||||
43. |
Веселого Різдва |
|
Порівнює свята і традиції в різних країнах |
|
|
Christmas speech Norway Boxing Day Santa Claus Christmas Tree in the morning in the afternoon in the evening |
Present Simple. Прийменник часу on, at |
|
Ex. 1, p. 112 Ex.2, p. 112 Ex. 3, p. 113 Ex. 4, p. 113 |
Ex. 5, p. 114 |
Усне проду-кування за темою «Різдво».
|
|
44. |
Готуємо на свята |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту
|
|
Показує вміння розподіляти кошти
|
Before never mind to clean up tasty after delicious to look like |
Прийменник часу on, at Модальне дієслово must
|
Ex. 1, p. 116 Ex.2, p. 116 Ex. 3, p. 116
|
Ex. 1, p. 115 Ex.2, p. 115 Ex. 3, p. 115
|
Ex. 4, p. 117 |
Ex. 5 p. 117
|
|
45 |
День Подяки
|
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Thanksgiving to mean excited set the table invite the friends sing song |
Порядкові числівники |
Ex. 4p.119 Ex. 6p.120 |
Ex.1p.118 Ex. 4p.119 Ex. 5p.120 |
Ex. 2, 3 p. 118-119 |
Ex8 p.120 |
|
46. |
Свята в Україні |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
|
|
|
Ex. 1 p.121
|
Ex. 2 p.121 |
Ex. 2 p.121 |
|
47. |
Бабусині історії |
|
Демонструє повагу до людей старшого віку |
|
|
Attic, ghost, horror, lightning, thunder ,to hide, dark, to be afraid of, be scared |
Past Simple.
|
Ex. 4 p.124 |
Ex. 1 p.122 Ex. 2 p. 122 Ex. 3 p. 123
|
Ex. 5 p. 124 Ex. 6p.124 |
Ex. 7p.124 |
|
48. |
День за днем |
|
Вміє розподіляти свій день |
Усвідомлює необхідність дотримання режиму дня
|
|
Дні тижня Last, yesterday
|
Past Simple. To be |
Ex. 3 p. 126 Ex. 6 p. 127
|
Ex. 2 p. 125 |
Ex. 1 p.125 Ex. 5 p.127
|
Ex. 4 p.127 |
|
49 |
У світі казок |
|
|
|
|
Copy Paste |
Неправильні дієслова у PastSimple |
Ex. 2a, p. 128 Ex. 3, p. 153 Ex. 7 p.129 |
Ex. 1, p. 128 Ex. 2b, p. 128 Ex. 3 p. 128 |
|
Мовний інвентар теми
|
|
50. |
Спляча красуня |
|
Націлює на уміння обговорювати розмаїття літературної спадщини |
|
|
a spindle to prick to spin a peddler fence
|
Past Simple |
Ex. 1 p. 134 Ex. 1, p. 136 |
Ex. 1 p. 134 Ex. 2 p. Ex. 2 p. 136 Ex. 1, p. 136135 |
|
Ex. 3, p. 135 Ex. 3, p. 137
|
|
51. |
Робота з Європейським мовним портфоліо LearningDiaryp.138 Узагальнюючий урок з теми: Свята і традиції |
Тест |
Завершити портфоліо |
|||||||||
Тема: Природа та погода |
||||||||||||
52. |
Погода |
Обговорює природні та погодні явища |
|
|
|
chilly and foggy cloudy and snowy hot and sunny warm and sunny wet and rainy |
Безособові речення з it |
Ex. 1, p. 140
|
Ex. 2 p. 140 |
Ex. 1 p 141 |
Мовний інвентар |
|
53. |
Прогноз погоди.
|
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Вміє аргуме-нтувати власну точку зору |
centigrade degree forecast to expect to report |
Безособові речення з it |
Ex. 1 p. 142 |
Ex. 1 p. 142 Ex. 2 p.143 |
WB Ex 17 р .68 |
Ex. 3 p. 143 |
|
54. |
Погода в Велико-британії |
Робить повідомлення про складні погодні умови в інших частинах світу |
|
|
|
climate to sunbathe freezing frosty various heavily outside |
Безособові речення з it |
Ex. 1 p. 145 Ex. 2 p.145 |
Ex. 3 p. 146 |
Ex. 1 p. 144 Ex. 2 p.144 Ex. 4 p. 146 |
Ex. 5 p. 147 Вивчити напам’ять |
|
55. |
Погода під час моїх минулих вихідних |
|
Розуміє необхідність бережного ставлення до природи |
|
|
clothes careful slippery tomorrow |
Present Continuous To be going to |
Ex. 3 p. 148 |
Ex. 1,2 pp.147-148
|
Ex. 1, p. 167. |
Написати листівочку
|
|
56 |
Погода у різних частинах світу |
Робить повідомлення про погодні умови в інших частинах світу
|
|
|
Демонструє розуміння необхідності збереження навколи-шнього середовища. |
|
Present Continuous To be going to |
|
Ex. 4 p. 149 Ex. 5 p.149 Ex.6 p.150
|
Ex. 2 p.151 |
Ex. 1 p. 550 |
|
57. |
Друзі та одяг |
|
|
Демонструє розуміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей |
Демонструє розуміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
event size to enjoy to try on finally be in a hurry |
Present Simple, Present Continuous |
|
Ex. 1,2 p. 154 |
Ex. 3 p. 155 Ex. 1 p. 159 |
Ex. 4 p. 155 |
|
58. |
Різна погода, різний одяг |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
|
fashion to borrow light |
|
Ex. 1 p. 156 Ex. 2 p.156 |
Ex. 1 p. 157 Ex. 2 p.157 Ex. 3 p. 157 Ex. 4 p. 157 |
Ex. 4 p. 156 |
Ex. 5 p. 158 |
|
59. |
Види активного відпочинку |
Обговорює переваги екологічних видів транс- Порту |
|
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях |
|
go boating go camping go skating go sailing go canoeing go swimming go fishing go gathering mushrooms
|
Present Simple |
|
Ex. 1, 2p 162 |
Ex. 3p 163 |
Ex. 4, p. 163 речення |
|
60. |
Літній табір відпочинку.
|
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
activity countryside shelter brave cosy sick |
Past Simple |
|
Ex.1,2-pp.164-165
|
Ex.3 р. 165
|
WB Ex 8,9 p. 76 |
|
61. |
Активний відпочинок.
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду |
|
Вміє дискутувати довкола питання екології життя та здоров’я |
|
|
Прийменник місця |
Ex.3 р. 165 Ex 5,6 p. 169
|
Ex.3, 5 р.169
|
Ex. 1 p. 166 Ex. 2, p. 167 Ex. 3, p.167.
|
Ex. 4, 5 p 168
|
|
62. |
Плануємо відпочинок |
|
|
|
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
|
Past Simple |
|
Ex. 1, 2 ,3 p 170 Ex.1 p 171 |
Ex. 5 p 170 |
Ex. 4 p 170 Ex 2 p. 171 |
|
63. |
Пори року |
|
|
Розглядає природу як цілісну систему |
|
Bloom flood soil thunderstorm to melt Пори року. Місяці |
Present Simple |
|
Ex. 1 p ,172 Ex 2p 172 Ex.3,4 p.173 |
Ex. 1 p 176 |
Ex. 2 176
|
|
64. |
Велетень егоїст
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 1 p. 180 |
Ex. 2 p. 181 |
Ex3 p. 181 |
|
65. |
Узагальнюючий урок з теми:Природа і погода |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити мовний інвентар |
|
66. |
Контроль аудіювання |
|
||||||||||
67. |
Контроль читання |
|
||||||||||
68 |
Контроль говоріння |
|
||||||||||
69 |
Контроль письма |
|
||||||||||
70 |
Узагальнююче повторення |
|
||||||||||