Календарне планування з англійської мови за підручником А. Несвіт 3 клас І семестр ( 2 год. на тиждень)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 3 класу зі змістовими лініями і очікуваними результатами за підручником Алли Несвіт

Перегляд файлу

Календарне  планування  з  англійської  мови  за  підручником  А. Несвіт  3  клас  І  семестр   ( 2  год.  на  тиждень)

п\п

Дата

Очікуваний  результат

Тематика  ситуативного  спілкування

Змістові  лінії

      Мовний  інвентар

Комунікативні  види  мовленнєвої  діяльності

Домашнє  завдання

Лексичний 

Граматичний

Фонетичний

рецептивні

інтеракційні

продуктивні

1

 

Вміє  представити  себе

Повторення.  Знову  до  школи.  Розвиток  навичок  діалогічного та  монологічного  мовлення

Представляє  себе

Впр.2.с.6

Коротка  форма  I’m

Вимова   вивчених   виразів

Розуміє  діалог

Розігрує  діалог

Розповідає  про  себе

Впр.5.с.7

2

 

Веде  діалог  про  урок  англійської  мови

На  уроці  англійської  мови. Активізація  ЛО

Демонструє  інтерес  до  англійської  мови

Впр.3.с.8

Коротка  форма  I’m

Вимова  вивчених  слів

Впр.1.с.8

Розуміє  діалог

Розігрує  діалог

Розповідає  та  пише  повідомлення  про  уроки   англійської  мови

Впр.5.с.9

3

 

Пише  повідомлення   про пори  року

Пори  року  та  погода. Презентація  ЛО

Робить  повідомлення  про  пори  року  та  погоду

Впр.1.с.10

Теперішній  простий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  короткі  речення

Погоджуєть

ся  або  не  погоджуєть

ся  з  інформа

цією

Описує  пори  року

Впр.5.с.11

4

 

Пише  повідомлення  про  місяці

Пори  року  та  погода. Читання  та обговорення  тексту

Демонструє  літні  та  зимові  розваги

Впр.1,3.

с.12

Теперішній  простий  час

Вимова  вивчених  слів

Читає  і  розуміє  короткий текст

Співпрацює в  групі

Описує  місяці

Впр.5.с.13

5

 

Пише  повідомлення  про  улюблену  пору  року

Моя  улюблена  пора  року. Вживання  модального  дієслова  can

Демонструє  літні  та  зимові  розваги

Впр.1.с.14

Модальне  дієслово  can

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  коротке повідомлення  у  віршованій  формі

Складає  та  розігрує  діалог  за  зразком

Описує  улюблену  пору  року

Впр.5.с.15

6

 

Вміє описувати погоду

Погода. Опис  погоди

Описує  погоду

Впр.1.с.16

Теперішній  простий час. Заперечна  форма

Вимова   вивчених  слів

Розуміє  коротке повідомлення  у  віршованій  формі

Співпрацює  в  парі

Описує погоду

Впр.5.с.17

7

 

Пише  повідомлення   про  погоду  в  Україні

Погода   в  Україні  та  в  світі

Розповідає  про  погоду  в  Україні

ЛО теми

Загальні  питання

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  короткі  речення

Погоджує

ться  або  не  погоджує

ться  з  інформа

цією

Описує  погоду  в  Україні.

Впр.5.с.19

8

 

Пише  повідомлення про  природу  за  зразком

Природа  навколо  нас. Вживання  вказівного  займенника  this

Закликає  берегти  природу

Впр.1.с.20

Вказівний  займенник  this

Вимова  вивчених  слів

Читає  та  розуміє  короткий  текст

Співпрацює  в  парі

Описує  природу

Впр.5.с.21

9

 

 

Узагальнююче  повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

Пише  повідомлення  про  свій  робочий  тиждень

Наша  школа. Робочий  тиждень  учня. Розвиток  навичок  монологічного  мовлення

Демонструє  розуміння  потреби  планувати  свій  робочий   тиждень

Впр.1.с.24

Теперішній  простий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  коротке повідомлення  у  віршованій  формі

Ставить  та  відповідає  на  питання  про  робочий  тиждень  учня

Розповідає  про  свій  робочий  тиждень

Впр.5.с.25

11

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Шкільні  предмети. Активізація  ЛО

Усвідомлює  потребу  збирати  свої  шкільні  предмети  в  портфель  регулярно   самостійно

Впр.1.с.26

Теперішній простий  час

Вимова вивчених  слів

Розуміє  короткий  текст

Ставить  та  відповідає  на  питання 

Доповнює  текст

Впр.5.с.27

12

 

Складає  діалог  про  улюблений  предмет

Мій  улюблений  шкільний  предмет. Презентація  нових  ЛО

Вибирає  улюблений  предмет

Впр.1.с.18

Теперішній простий  час

Вимова  вивчених слів

Розуміє  прослуханй 

текст

Веде  діалог  про улюблений  предмет

Розповідає  які  предмети  люблять  друзі

Впр.5.с.29

13

 

Розповідає  що  робить  на  улюбленому  уроці

На  уроці. Виконання  тестових  завдань

Дотримується правил  ввічливості

Впр.1.с.30

Теперішній  простий  час.

Питальна  форма

Вимова  вивчених слів

Знаходить  правильну  інформацію  та  доповнює  речення

Розігрує  діалог

Описує  улюблений  предмет

Впр.1.с.30

Впр.5.с.31

14

 

Вміє описати  свою  класну  кімнату

Речі  в  класі. Вживання  вказівних  займенників  в  однині  та  в  множині

Дотримується правил  ввічливості

Впр.1.с.32

Вказівні   займенники

Вимова  вказівних  займенників

Розуміє  та  доповнює  короткі  речення

Співпрацює  в  парі

Описує  класну  кімнату

Впр.5.с.33

15

 

Вміє  вживати   граматичну  структуру  There  is\are  в  мовленні

Моя  класна  кімната. Вживання   граматичної  структури  There  is\are

Демонструє  розуміння  необхідності  дотримання  чистоти

Впр.1.с.34

Граматична  структура  There  is\are

Вимова  нових  слів

Розуміє  короткий  текст

Співпрацює  в  парі

Презентує  класну  кімнату

Впр.1.с.34

Впр.5.с.35

16

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Вільний  час  після  уроків. Читання   тексту  та  виконання  тестових  завдань

Усвідомлює  важливість  активного   відпочинку

Впр.1.с.36

Теперішній  простий  час

Вимова   нових ЛО

Розуміє короткий  текст  та  знаходить  правильну  інформацію

Співпрацює  в  парі

Розповідає  про  свій  вільний  час

Впр.1.с.36

Впр.5.с.37

17

 

 

Узагальнююче  повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

Вміє  представити  свою  сімю

Моя  сім’я. Розвиток  навичок  діалогічного  мовлення

Демонструє  любов  до  своєї  сім’ї

Впр.1.с.40

Вказівні  займенники  в  однині  та  в  множині

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  коротке повідомлення  у  віршованій  формі

Доповнює  діалог

Описує  сімейне  фото

Впр.5.с.41

19

 

Пише  повідомлення  про  свою  сім’ю

Сім’я  мого  друга. Вдосконалення  навичок  читання

Демонструє  любов  до  своєї  сім’ї

Впр.1.с.42

Теперішній простий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє текст

Погоджує

ться  або  не  погоджує

ться  з  інформа

цією

Пише  повідомлення  про  свою  сім’ю

Впр.5.с.43

20

 

Вміє  створювати  родинне  дерево

Родинне  дерево. Презентація   ЛО

Демонструє  любов  до  своєї  сім’ї

Впр.1.с.44

Теперішній  простий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  прослуха

ний  текст

Погоджує

ться  або  не  погоджує

ться  з  інформа

цією

Знаходить  правильну  інформацію до  тексту

Впр.5.с45

21

 

Веде  діалог  про   професії

Професії  членів  родини.

Розвиток  навичок   діалогічного  мовлення

 

Порівнює обов’язки  різних  професій

Впр.1.с.48

Теперішній  простий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  короткі  тексти  про  професії

Підтримує елементар

не    спілкування   в  межах  мікродіа

логу

Складає  власний  діалог

Впр.1.с.49

22

 

Веде  діалог  про   свою  майбутню  професію

Професії. Розвиток  навичок  аудіювання

Аргументує  свій  вибір  професії

Впр.4.с.51

Теперішній  простий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  текст  з  опорою  на  ілюстратив

ний  матеріал

Підтримує елементар

не    спілкування   в  межах  мікродіа

логу

Розповідає  ким  хоче  стати  у  майбутньому

Впр.5.с.51

23

 

Розповідає  про  обов’язки  різних  професій

Світ  професій. Повторення лексичного  та  граматичного  матеріалу

Порівнює обов’язки  різних  професій

Впр.1.с.52

Теперішній  простий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  короткий  текст  та  знаходить  правильну  інформацію

Ставить  та  відповідає  на   питання

Розповідає  про  обов’язки  різних  професій

Впр.5.с.55

24

 

 

Узагальнююче  повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Зовнішність. Презентація  нових  ЛО

Робить  компліменти

Впр.1.с.56

Вживання  вказівних  займенників

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  короткий  текст

Погоджує

ться  або  не  погоджує

ться  з інформа

цією

Описує  зовнішність

іграшки

Впр.1.с.57

26

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Опис  зовнішності  людини. Розвиток  навичок  монологічного

мовлення

Описує  зовнішність  людей

Впр.1.с.58

Вживання  структури have  got,  has   got

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  короткі  речення  та доповнює їх

Ставить  та  відповідає на  питання

Пише  повідомлення  про  себе

Впр.5.с.59

27

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Опис  зовнішності  казкового  героя. Контроль  навичок  аудіювання

Описує  зовнішність

казкових  героїв

Впр.1.с.60

Множина іменників

Вимова  нових слів

Розуміє  інформацію  з мовлення  інших

Ставить  та  відповідає   на питання

Описує  зовнішність  казкового  героя

Впр.5.с.61

28

 

Описує  зовнішність  однокласника

Опис  зовнішності. Контроль  навичок  читання

Висловлює  повагу  до  свого однокласника

Впр.1.с.62

Вживання  структури have  got,  has   got

Вимова  вивчених слів

Розуміє  текст  з  опорою  на  ілюстратив

ний  матеріал

Погоджує

ться  або  не  погоджує

ться  з  інфрмацією

Описує  зовнішність  однокласника

Впр.5.с.63

29

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Зовнішність  моїх   батьків. Контроль  навичок  говоріння

Демонструє  любов  та  повагу  до  свої  батьків

Впр.1.с.64

Вживання  дієслова  to  be

Вимова   вивчених  слів

Розуміє  короткий  текст

Погоджує

ться  або  не  погоджує

ться  з  інфрмацією

Описує   зовнішність  своїх  батьків

Впр.1.с.64

Впр.5.с.65

30

 

 

Узагальнююче  повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

 

Контроль  навичок  письма

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

 

Підсумковий  урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 жовтня 2018
Переглядів
1683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку