Календарне планування побудоване по програмі з біології для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які навчаються за рівнем стандарту (зі змінами, затвердженими наказом МОН України № 826 від 14.07.2016). Календарне планування побудоване з урахуванням методичних рекомендацій до програми, а також планування має конструктор титульної сторінки.
(Повна назва навчального закладу)
Календарно-тематичне планування з курсу біології інваріантної складової робочого навчального плану закладу (Повна назва навчального закладу)
у 11-__ класі на І семестр 2018/2019 навчальний рік
Учитель біології ПІБ
Розглянуто на засіданні методичного об'єднання вчителів природознавства від __.08.2018 протокол № _
Погоджую
Заступник директора з навчально-виховної роботи
____________ ПІБ
____________ 2018
Назва міста 2018.
Календарно-тематичне планування з біології для 11-__ класу 1 семестр
52 год, 1,5 год на тиждень, 4 год резервні
№ з/п |
К-ть год у темі |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Практична частина |
Примітки |
|
|
Тема 1. Розмноження організмів. Закономірності спадковості (10 год) |
|||
1. |
1. |
|
Нестатеве розмноження організмів. |
|
|
2. |
2. |
|
Статеве розмноження організмів. |
|
|
3. |
3. |
|
Будова і утворення статевих клітин. |
Лабораторна робота № 1. Будова статевих клітин. |
|
4. |
4. |
|
Основні поняття генетики. |
|
|
5. |
5. |
|
Методи генетичних досліджень. |
|
|
6. |
6. |
|
Закони Г. Менделя, їх статистичний характер і цитологічні основи. І та ІІ закони Г. Менделя. |
|
|
7. |
7. |
|
ІІІ закон Г. Менделя. Дигібридне схрещування. |
|
|
8. |
8. |
|
Практична робота № 1. Розв’язування типових задач з генетики (моно- і дигібридне схрещування). |
|
|
9. |
9. |
|
Хромосомна теорія спадковості. |
|
|
10. |
10. |
|
Зчеплене успадкування. |
|
|
11. |
11. |
|
Підсумковий урок з теми: «Закономірності спадковості». |
|
|
|
|
Тема 2. Закономірності мінливості. Генотип, як цілісна система. Індивідуальний розвиток організмів (10 год) |
|||
12. |
1. |
|
Комбінативна мінливість. |
|
|
13. |
2. |
|
Мутаційна мінливість. Види мутацій. |
|
|
14. |
3. |
|
Мутагени. |
|
|
15. |
4. |
|
Модифікаційна мінливість. |
Лабораторна робота № 2. Вивчення мінливості у рослин. Побудова варіаційного ряду і варіаційної |
|
16. |
5. |
|
Контрольна робота №1 «Розмноження і спадковість організмів». |
|
|
17. |
6. |
|
Поняття про ген. Генетика людини. |
|
|
18. |
7. |
|
Роль генотипу і середовища у формуванні фенотипу. |
|
|
19. |
8. |
|
Химерні та трансгенні організми. Генетичні основи селекції організмів. |
|
|
20. |
9. |
|
Основні напрямки сучасної біотехнології. |
|
|
21. |
10. |
|
Запліднення. Перiоди онтогенезу у багатоклітинних організмів: ембріогенез і постембріональний розвиток. |
Лабораторна робота № 3. Ембріогенез хордових.* |
|
22. |
11. |
|
Вплив генотипу та факторів зовнішнього середовища на розвиток організму. |
|
|
23. |
12. |
|
Діагностування вад розвитку людини та їх корекція. |
|
|
24. |
13. |
|
Життєвий цикл у рослин і тварин. Ембріотехнології. Клонування. |
|
|
25. |
14. |
|
Підсумковий урок з теми «Закономірності мінливості. Генотип, як цілісна система. Індивідуальний розвиток організмів» |
|
|
Вчитель біології ______________ ПІБ