1
Директор МПЛ
______
ЗАХОДИ
Щодо виконання Цільової комплексної програми
«Фізичне виховання - здоров’я нації»
на 2019-2020 навчальний рік
№ з/п |
Назва заходів |
Термін виконання |
Відповідальний |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
1. |
Формування в учнівській молоді потреби у зміцненні здоров’я засобами фізичної культури і спорту:
|
вересень
|
Викладач фізичної культури |
|
«Я – моє здоров’я – моє життя»; «Здоров’я – скарб»; «Турбота про здоров’я - обов’язок кожного»; «Здоров’я бережи змолоду». |
постійно
|
Заступник директора з НВР |
||
«Наркоманія та алкоголізм – проблема особистості чи проблема людства»; |
1 раз у квартал |
Заступник директора з НВхР |
||
2. |
Провести з учнями цикл бесід: «Твоє здоров’я в твоїх руках»; «Я обираю здоровий спосіб життя»; «Моє здоров’я – мій вибір»; «Зроби свій вибір на користь здоров’я». |
На протязі року |
Заступник директора з НВхР |
|
3. |
Організувати та провести:
|
Вересень
|
Викладач фізичної культури |
|
|
|
жовтень |
Викладач фізичної Культури
|
|
|
грудень |
Викладач фізичної культури |
||
|
вересень |
Викладач фізичної культури |
||
|
жовтень |
Викладач фізичної культури |
||
|
листопад |
Викладач фізичної культури |
||
|
грудень
|
Викладач фізичної культури |
||
|
січень |
Викладач фізичної культури |
||
|
лютий
|
Викладач фізичної культури |
||
|
березень
|
Викладач фізичної культури |
||
|
квітень
|
Викладач фізичної культури |
||
4. |
Прийняти участь у місцевій спартакіаді. |
На протязі року |
Викладач фізичної культури |
|
5. |
Прищеплення навичок здорового способу життя:
«Молодь за здоровий спосіб життя». |
На протязі року |
Викладач фізичної культури |
|
6. |
Провести круглий стіл: «Що таке здоровий спосіб життя». |
травень |
Викладач фізичної культури |
|
7. |
Укріплення матеріальної бази: придбати м’ячі
|
Жовтень Грудень вересень |
Викладач фізичної культури |
|
Заступник директора з НВР
Керівник з фізичного виховання |
||||
|
|
|
|
|
|
1.ТМЗ. Поняття фізичного розвитку та фізичної підготовленості. 2. Стройові вправи: повороти в русі. 3. Загально розвивальні вправи в русі без предмета. 4.Естафети з бігом зі зміною швидкості і напрямку за сигналом. |
|
||
|
1.ТМЗ.Основи самоконтролю під час занять фізичними вправами. 2. Стройові вправи: шикування, перешикування. 3. Загально розвивальні вправи з м’ячами. 4.Естафети з бігом зі зміною швидкості і напрямку за сигналом. |
|
||
|
1.Стройові вправи: шикування , перешикування. 2. Різновиди стрибків із завданням. 3.Естафети з бігом і стрибками на 2-3 завдання. Футбол-гра. |
|
||
|
1. Стройові вправи: повороти на місці. 2. Загально розвивальні вправи з м’ячами. 3. Естафети з бігом та стрибками з м’ячами. Футбол-гра. |
|
||
|
1.Стройові вправи: повороти на місці і в русі.. 2. Загально розвивальні вправи в парах. 3.Різновиди стрибків: на місці, в довжину, з поворотом на 90-180*. Футбол-гра. |
|
||
|
1.Стройові вправи: стройові команди. 2. Загально розвивальні вправи в парах. 3.Різновиди стрибків: на місці, в довжину, з поворотом на 90-180*. Футбол-гра. |
|
||
|
1.Стройові вправи: стройові команди. 2. Загально розвивальні вправи в парах. 3.Різновиди стрибків: на місці, в довжину, з поворотом на 90-180*. Футбол-гра. |
|
||
|
1. Стройові вправи: перешикування в колону по 3,4. 2. Подолання смуги перешкод. 3. Футбол-гра. |
|
||
|
1.Стройові вправи: перешикування з колони по4 в колону по1. 2. Подолання смуги перешкод. 3.Естафети зі зміною швидкості і напрямку бігу. Футбол-гра. |
|
||
|
1.Комплекс вправ для формування постави. 2. Подолання смуги перешкод. 3.Метання малого м’яча в ціль. 4. Футбол-гра. |
|
||
|
1.Комплекс вправ для формування постави. 2. Подолання смуги перешкод. 3.Метання малого м’яча в ціль. |
|
||
|
1.Комплекс вправ для формування постави. 2.Човниковий біг 4х9м. 3.Акробатичні вправи: перекати. |
|
||
|
1.Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. 2.Човниковий біг 4х9м. 3. Акробатичні вправи: перекати. |
|
||
|
1.Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. 3.Естафети зі зміною швидкості і напрямку бігу. 3. Футбол-гра. |
|
||
Орієнтовні навчальні нормативи
Модуль «Загальна фізична підготовка»
5 клас
Навчальні нормативи |
стать |
Рівні компетентності |
|||
Низьк. |
Середн. |
Достат. |
Високий |
||
Підтягування (кількість разів) |
Хлопці у висі |
До 2 |
2 |
3 |
4 |
Дівчата у висі лежачи |
До 4 |
4 |
6 |
8 |
|
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів) |
Хлопці від підлоги |
До 4 |
4 |
7 |
10 |
Дівчата від лави
|
До 4 |
4 |
6 |
8 |
|
Стрибки у довжину з місця (см) |
Хлопці |
До 120
|
120 |
140 |
160 |
Дівчата |
До 110 |
110 |
120 |
140 |
|
Човниковий біг 4х9м |
Хлопці |
До 12.6
|
12.6 |
12.2 |
11.7 |
Дівчата
|
До 13.0
|
13.0 |
12.6 |
12.0 |
Календарне планування
Основи здоров’я
І семестр 9 клас ( 4 години)
№ уроку |
Завдання уроку |
Дата |
||
п |
ф |
план |
факт |
|
|
Тема№1: «Здоров’я людини» (2години) «Фізична складова здоров’я» (2години)
|
|
||
1 |
|
Життя як феномен. Планування життя.
|
05.09 |
|
2 |
|
Сучасне уявлення про здоров’я. Життєве кредо.
|
03.10 |
|
3 |
|
Види рухової активності. Вплив рухової активності на здоров’я.
|
14.11 |
|
4 |
|
Харчування для здоров’я, моніторинг здоров’я.
|
12.12 |
|
Модуль «Футбол» (5годин) |
||||
6 |
|
1. Правила безпеки на уроках футболу. 2. Ведення м’яча внутрішньою, зовнішньою частиною стопи. 3. Дитячо-юнацький футбол в Україні. |
|
|
7 |
|
1. Удари зовнішньою частиною підйому. 2. Ведення м’яча зі зміною швидкості. 3. Видатні футболісти України. |
|
|
8 |
|
1. Передачі м’яча на точність . 2. Вкидання м’яча з різних вихідних положень. 3. Професіональний футбол в Україні. |
|
|
9 |
|
1. Удари по воротам (відстань 7 м.) 2. Ведення м’яча зі зміною напрямку бігу. 3. Естафети з елементами футболу. |
|
|
10 |
|
1. Індивідуальні дії в нападі. 2. Гра воротаря: ловіння, відбивання. 3. Навчальна гра футбол. |
|
|
Модуль « Гімнастика» (4 години) |
||||
11 |
|
1. Правила техніки безпеки на уроках гімнастики. 2. Стройові вправи: повороти. 3. Акробатика. |
|
|
12 |
|
1. Естетичне виховання в процесі занять фіз.вправами. 2. Підтягування у висі. 3. Естафети на 2-3 завдання. |
|
|
13 |
|
1. Згинання рук в упорі лежачи. 2. Скакалка. Різновиди стрибків. 3. Естафети зі стрибками. |
|
|
14 |
|
1. Колове заняття на 4-6 станцій. 3.Естафети зі зміною швидкості і напрямку бігу. 3. Ігри за вибором учня. |
|
|
Орієнтовні навчальні нормативи
Модуль «Загальна фізична підготовка»
6 клас
Навчальні нормативи |
стать |
Рівні компетентності |
|||
Низьк. |
Середн. |
Достат. |
Високий |
||
Підтягування (кількість разів) |
Хлопці у висі |
До 2 |
2 |
4 |
5 |
Дівчата у висі лежачи |
До 4 |
4 |
8 |
12 |
|
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів) |
Хлопці від підлоги |
До 6 |
6 |
10 |
14 |
Дівчата від лави
|
До 5 |
5 |
7 |
9 |
|
Стрибки у довжину з місця (см) |
Хлопці |
До 130
|
130 |
150 |
170 |
Дівчата |
До 120 |
120 |
120 |
150 |
|
Човниковий біг 4х9м |
Хлопці |
До 12.3
|
12.3 |
11.8 |
11.4 |
Дівчата
|
До 12.8
|
12.8 |
12.4 |
11.8 |
Календарне планування
уроків фізичної культури основної школи
(програма 2009р.)
Модуль «Загальна фізична підготовка »
______________семестр ______7____клас ( годин)
№ уроку
|
Завдання уроку |
Дата |
|
1.ТМЗ. Правила безпеки на уроках і під час позакласних фізкультурних занять. 2. Стройові вправи: шикування, рапорт. 3. Естафети з бігом та стрибками. Футбол-гра. |
|
|
1.ТМЗ. Раціональний руховий режим школяра(добовий, тижневий та протягом року). 2. Стройові вправи: повороти на місці. 3. Загально розвивальні вправи на місці без предмета. 4. Повторний біг на відрізках 10-30м. |
|
|
1.ТМЗ. Форми занять фізкультурно-оздоровчої та спортивної спрямованості. 2. Загально розвивальні вправи на місці без предмета. Вправи з набивними м’ячами 1кг. 3. Повторний біг на відрізках 15-30м. |
|
|
1.ТМЗ. Відродження Олімпійських ігор сучасності.. 2. Стройові вправи: перешикування в колону по 3-4. 3. Естафети з прискоренням до 15м з різних вихідних положень. Футбол-гра. |
|
|
1.ТМЗ.Засоби розвитку сили, гнучкості та методи контролю. 2. Вправи на підвищеній опорі. 3. Естафети з прискоренням до 10м з різних вихідних положень. |
|
|
1. Стройові вправи: повороти в русі. 2. Вправи на підвищеній опорі. 3.Естафети з бігом зі зміною швидкості і напрямку за сигналом. |
|
|
1.ТМЗ. Ознаки перевтоми та засоби їх попередження. 2. Загально розвивальні вправи з м’ячами. 3.Естафети з бігом зі зміною швидкості і напрямку за сигналом. |
|
|
1.Стройові вправи: шикування , перешикування. 2. Різновиди стрибків із завданням. 3.Естафети з бігом і стрибками на 2-3 завдання. Футбол-гра. |
|
|
1. Стройові вправи: повороти на місці. 2. Загально розвивальні вправи з м’ячами. 3. Естафети з бігом та стрибками з м’ячами. Футбол-гра. |
|
|
1.Стройові вправи: повороти на місці і в русі.. 2. Загально розвивальні вправи в парах. 3.Різновиди стрибків: на місці, в довжину, з поворотом на 90-180-360*. Футбол-гра. |
|
|
1.Стройові вправи: стройові команди. 2. Загально розвивальні вправи в парах. 3.Різновиди стрибків: на місці, в довжину, з поворотом на 90-180*. Футбол-гра. |
|
|
1. Рівномірний біг 400-600м. 2. Загально розвивальні вправи в парах. 3.Різновиди стрибків: на місці, в довжину, з поворотом на 90-180*. Футбол-гра. |
|
|
1.Рівномірний біг 500-800м. 2. Подолання смуги перешкод. 3. Футбол-гра. |
|
|
1.Рівномірний біг до 1000м. 2. Подолання смуги перешкод. 3.Естафети зі зміною швидкості і напрямку бігу. Футбол-гра. |
|
|
1.Перемінний біг 200-400м по черзі з повільним бігом 30-50м. 2. Підтягування у висі і висі лежачи. 3. Вправи на гнучкість. 4. Футбол-гра. |
|
|
1.Комплекс вправ для формування постави. 2. Підтягування у висі та висі лежачи. 3.Метання малого м’яча в ціль. 4. Футбол-гра. |
|
|
1.Комплекс вправ для формування постави. 2.Човниковий біг 4х9м. 3.Акробатичні вправи: перекати. |
|
|
1.Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. 2.Човниковий біг 4х9м. 3. Акробатичні вправи: перекати. |
|
|
1.Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. 2.Згинання та розгинання рук в упорі лежачи. 3. Футбол-гра. 4. ТМЗ. Правила поведінки під час занять плаванням у басейнах і водоймищах. |
|
Орієнтовні навчальні нормативи
Модуль «Загальна фізична підготовка»
7 клас
Навчальні нормативи |
стать |
Рівні компетентності |
|||
Низьк. |
Середн. |
Достат. |
Високий |
||
Підтягування (кількість разів) |
Хлопці у висі |
До 3 |
3 |
5 |
7 |
Дівчата у висі лежачи |
До 5 |
5 |
10 |
15 |
|
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів) |
Хлопці від підлоги |
До 9 |
9 |
14 |
18 |
Дівчата від лави
|
До 6 |
6 |
9 |
12 |
|
Стрибки у довжину з місця (см) |
Хлопці |
До 140
|
140 |
160 |
180 |
Дівчата |
До 130 |
130 |
140 |
160 |
|
Човниковий біг 4х9м |
Хлопці |
До 12.0
|
12.0 |
11.5 |
11.1 |
Дівчата
|
До 12.6
|
12.6 |
12.0 |
11.6 |
|
Гнучкість (см) |
Хлопці
|
До 2 |
2 |
4 |
7 |
Дівчата |
До 7
|
7 |
9 |
12 |
Календарне планування
уроків фізичної культури основної школи
(програма 2009р.)
Модуль «Загальна фізична підготовка »
______________семестр ______8____клас ( годин)
№ уроку
|
Завдання уроку |
Дата |
|
1.ТМЗ. Правила безпеки на уроках і під час позакласних фізкультурних занять. 2. Стройові вправи: шикування, рапорт. 3. Естафети з бігом та стрибками. Футбол-гра. |
|
|
1.ТМЗ. Правила загартування холодовими та тепловими процедурами. 3. Загально розвивальні вправи на місці без предмета. 4. Повторний біг на відрізках 10-30м. |
|
|
1.ТМЗ. Значення занять фізичною культурою та спортом для підтримання розумової працездатності. 2. Загально розвивальні вправи на місці без предмета. Вправи з набивними м’ячами 1кг. 3. Повторний біг на відрізках 15-30м. |
|
|
1.ТМЗ. Основні цінності олімпізму. 2. Естафети з прискоренням до 15м з різних вихідних положень. 3.Футбол-гра. |
|
|
1.ТМЗ. Визначні спортивні досягнення олімпійців. 2. Загально розвиваючі вправи в парах, трійках. 3. Естафети з прискоренням до 20м з різних вихідних положень. |
|
|
1. ТМЗ. Допомога при обмороженнях та опіках. 2. Вправи на підвищеній опорі. 3.Естафети з бігом зі зміною швидкості і напрямку за сигналом. |
|
|
1.ТМЗ. Засоби розвитку швидкісно-силових якостей та методи контролю. 2. Загально розвивальні вправи з м’ячами. 3.Естафети з бігом зі зміною швидкості і напрямку за сигналом. |
|
|
1.Стройові вправи: шикування , перешикування. 2. Стрибки через різноманітні предмети. 3.Естафети з бігом і стрибками на 2-3 завдання. Футбол-гра. |
|
|
1. Стройові вправи: повороти на місці. 2. Загально розвивальні вправи з м’ячами. 3. Естафети з бігом та стрибками з м’ячами. Футбол-гра. |
|
|
1.Стройові вправи: повороти на місці і в русі.. 2. Загально розвивальні вправи в парах. 3.Різновиди стрибків: на місці, в довжину, з поворотом на 90-180-360*. Футбол-гра. |
|
|
1.Стройові вправи: стройові команди. 2. Загально розвивальні вправи в парах. 3.Різновиди стрибків: на місці, в довжину, з поворотом на 90-180*. Футбол-гра. |
|
|
1. Рівномірний біг 600 -800м. 2. Загально розвивальні вправи в парах. 3.Різновиди стрибків: на місці, в довжину, з поворотом на 90-180*. Футбол-гра. |
|
|
1.Рівномірний біг 800 -1000м. 2. Подолання смуги перешкод: перестрибування через перешкоди відштовхуючись однією та двома ногами. 3. Футбол-гра. |
|
|
1.Рівномірний біг до 1000 1500м. 2. Подолання смуги перешкод. 3.Естафети зі зміною швидкості і напрямку бігу. Футбол-гра. |
|
|
1.Перемінний біг 200-400м по черзі з повільним бігом 30-50м. 2. Підтягування у висі та висі лежачи. 3. Вправи на гнучкість: активні та пасивні нахили. 4. Футбол-гра. |
|
|
1.Комплекс вправ для формування постави. 2. Підтягування у висі та висі лежачи. 3.Метання малого м’яча в ціль. 4. Футбол-гра. |
|
|
1.Комплекс вправ для формування постави. 2.Човниковий біг 4х9м. 3.Акробатичні вправи: перекати.
|
|
|
1.Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. 2.Човниковий біг 4х9м. 3. Акробатичні вправи: перекати. |
|
|
1.Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. 2.Згинання та розгинання рук в упорі лежачи. 3. Футбол-гра. |
|
Орієнтовні навчальні нормативи
Модуль «Загальна фізична підготовка»
8 клас
Навчальні нормативи |
стать |
Рівні компетентності |
|||
Низьк. |
Середн. |
Достат. |
Високий |
||
Підтягування (кількість разів) |
Хлопці у висі |
До 3 |
3 |
5 |
7 |
Дівчата у висі лежачи |
До 5 |
5 |
10 |
15 |
|
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів) |
Хлопці від підлоги |
До 9 |
9 |
14 |
18 |
Дівчата від лави
|
До 6 |
6 |
9 |
12 |
|
Стрибки у довжину з місця (см) |
Хлопці |
До 150
|
150 |
170 |
185 |
Дівчата |
До 130 |
130 |
145 |
165 |
|
Човниковий біг 4х9м |
Хлопці |
До 11.5
|
11.5 |
11.0 |
10.6 |
Дівчата
|
До 12.2
|
12.2 |
11.8 |
11.2 |
|
Гнучкість (см) |
Хлопці
|
До 2 |
2 |
5 |
8 |
Дівчата |
До 8 |
8 |
10 |
13 |
Календарне планування
уроків фізичної культури основної школи
(програма 2009р.)
Модуль «Загальна фізична підготовка »
______________семестр ______9____клас ( годин)
№ уроку
|
Завдання уроку |
Дата |
|
1.ТМЗ. Правила безпеки на уроках і під час позакласних фізкультурних занять. 2. Стройові вправи: шикування, рапорт. 3. Естафети з бігом та стрибками. Футбол-гра. |
|
|
1.ТМЗ. Основи раціонального харчування. 3. Загально розвивальні вправи на місці без предмета. 4. Повторний біг на відрізках 30-60м. |
|
|
1.ТМЗ. Олімпійська Україна. 2. Загально розвивальні вправи на місці без предмета. Вправи з набивними м’ячами 1кг. 3. Повторний біг на відрізках 30-60м. |
|
|
1.ТМЗ. Правила самостійних занять та методика складання індивідуальних програм занять фізичними вправами. 2. Естафети з прискоренням до 20м з різних вихідних положень. 3.Футбол-гра. |
|
|
1.ТМЗ. Складання індивідуальних програм для самостійних занять. 2. Загально розвиваючі вправи в парах, трійках. 3. Естафети з прискоренням до 30м з різних вихідних положень. |
|
|
1. ТМЗ. Перша допомога при травмах (удар, вивих, перелом, розтягнення). 2. Вправи на підвищеній опорі. 3.Естафети з бігом зі зміною швидкості і напрямку за сигналом. |
|
|
1.ТМЗ. Засоби розвитку швидкісно-силових якостей та методи контролю. 2. Загально розвивальні вправи у диференційованих групах. 3.Естафети з бігом зі зміною швидкості і напрямку за сигналом. |
|
|
1.Стройові вправи: шикування , перешикування. 2. Стрибки через різноманітні предмети. 3.Естафети з бігом і стрибками на 2-3 завдання. Футбол-гра. |
|
|
1. Стройові вправи: повороти на місці. 2. Загально розвивальні вправи з м’ячами. 3. Естафети з бігом та стрибками з м’ячами. Футбол-гра. |
|
|
1.Стройові вправи: повороти на місці і в русі.. 2. Загально розвивальні вправи в парах. 3.Різновиди стрибків: на місці, в довжину, з поворотом на 90-180-360*. Футбол-гра. |
|
|
1.Стройові вправи: стройові команди. 2. Загально розвивальні вправи в парах. 3.Різновиди стрибків: на місці, в довжину, з поворотом на 90-180*. Футбол-гра. |
|
|
1. Рівномірний біг 600 -800м. 2. Загально розвивальні вправи в парах. 3.Різновиди стрибків: на місці, в довжину, з поворотом на 90-180*. Футбол-гра. |
|
|
1.Рівномірний біг 800 -1000м. 2. Подолання смуги перешкод: перестрибування через перешкоди відштовхуючись однією та двома ногами. 3. Футбол-гра. |
|
|
1.Рівномірний біг до 1000 1500м. 2. Подолання смуги перешкод. 3.Естафети зі зміною швидкості і напрямку бігу. Футбол-гра. |
|
|
1.Перемінний біг 200-400м по черзі з повільним бігом 30-50м. 2. Підтягування у висі та висі лежачи. 3. Вправи на гнучкість: активні та пасивні нахили. 4. Футбол-гра. |
|
|
1. Підтягування у висі та висі лежачи. 2.Метання малого м’яча в ціль. 3. Футбол-гра. |
|
|
1. Вистрибування із присіду. Різновиди стрибків 2.Човниковий біг 4х9м. 3.Акробатичні вправи. |
|
|
1.Стрибки в глибину з наступним вистрибуванням угору. 2.Човниковий біг 4х9м. 3. Акробатичні вправи. |
|
|
1.Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. 2.Згинання та розгинання рук в упорі лежачи. 3. Футбол-гра. |
|
Орієнтовні навчальні нормативи
Модуль «Загальна фізична підготовка»
9 клас
Навчальні нормативи |
стать |
Рівні компетентності |
|||
Низьк. |
Середн. |
Достат. |
Високий |
||
Підтягування (кількість разів) |
Хлопці у висі |
До 3 |
3 |
7 |
10 |
Дівчата у висі лежачи |
До 5 |
5 |
15 |
18 |
|
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів) |
Хлопці від підлоги |
До 12 |
12 |
18 |
23 |
Дівчата від лави
|
До 8 |
8 |
12 |
15 |
|
Стрибки у довжину з місця (см) |
Хлопці |
До 150
|
150 |
170 |
185 |
Дівчата |
До 130 |
130 |
145 |
165 |
|
Човниковий біг 4х9м |
Хлопці |
До 11.0
|
11.0 |
10.6 |
10.2 |
Дівчата
|
До 12.0
|
12.0 |
11.6 |
11.0 |
|
Гнучкість (см) |
Хлопці
|
До 2 |
2 |
5 |
9 |
Дівчата |
До 9
|
9 |
11 |
14 |