НУШ Тиждень №6 "Я і моя Батьківщина" Урок №18 для учнів 1-х класів

Про матеріал
Тип уроку: урок закріплення знань, умінь та навичок (тренувальний) Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язберігаюча Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язберігаюча, громадянська та історична, природнича Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». 1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання та змикання. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. 3.Рухливі ігри.
Перегляд файлу

План-конспект уроку фізичної культури для учнів 1-х класів НУШ

Тиждень №6 «Я і моя Батьківщина»

Урок №18

Час: 30хв. Щільність уроку: 74%      

Інвентар: 2 гумових м’яча: жовтий, синій  Місце проведення: спортивний майданчик

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь та навичок (тренувальний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язберігаюча

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язберігаюча, громадянська та історична, природнича

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання та змикання. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. 3.Рухливі ігри.                      

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; ВДОСКОНАЛЮВАТИ: організовуючі вправи: шикування; стійки; розмикання та змикання; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи;  раніше вивчені рухливі ігри; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: спілкуватися з учителем та однокласниками; виконувати запропоновану роль в команді та погоджуватися із рішеннями команди; підтримувати та приймати інших; долучатися до підтримки шкільних традицій; мати загальні відомості про Україну; бажання об’єднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри; співпрацювати й досягати спільних командних цілей під час естафет та рухливих ігор; діяти відповідно до узгоджених правил; уміти програвати; програючи, тиснути руку супротивникові та дякувати за гру; бажання бути здоровим: грати в рухливі ігри; описувати зміни власних емоцій, почуттів, настрою; застосовувати рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потреби в руховій та ігровій діяльності; інтерес до уроків фізичної культури.

 

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

12хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, девіз уроку:

2.1.Шикування.

2.2.Девіз уроку:

Літака спитав Лелека:

– Ти куди летиш?

– Далеко:

В Україну, рідний край!

– То, будь-ласка, помахай

Над моїм малим гніздом

Хоч однесеньким крилом! (Ігор Січовик)

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло, промовляють девіз уроку, супроводжуючи слова довільними рухами рук

інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережна галузі

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

з’ясувати стан здоров’я присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

4.1.Тема тижня: «Я і моя Батьківщина».

4.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

5.Очікувані результати:

5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

5.2.Рефлексія:

– Що таке Україна?

– Хто такі захисники?

– Які риси характеру вони повинні мати?

Україна – це наша велика Батьківщина, країна, у якій ми живемо. Захисник той, хто захищає, оберігає. Сміливість, мужність, сила, витривалість – риси характеру захисників. День захисника України ми відзначаємо 14 жовтня у день святої Покрови Богородиці водночас із Днем українського козацтва. Це державне свято і його відзначають усі громадяни України.

5.3.Гра «Так чи ні»:

Завдання: учитель пропонує дітям плеснути у долоні тоді, коли вони почують державні символи України та українські народні символи: герб, дощ, сніг, калина, сояшник, сонце, гімн, капелюх, конституція, волошка, колосок, літо, прапор, мак, рушник, стілець, вінок, соловейко.

1хв+3хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна, мовно-літературна, громадянська та історична галузі

 

6.Руховий «математичний» диктант «Солдати-захисники»: організовуючі вправи (шикування, основна стійка, команди, розподіл, перешикування, розмикання та змикання приставними кроками у шерензі, у колоні, у колі):

- шикування в шеренгу: вправа «Від найвищого до найнижчого»;

- основна стійка; стійка ноги нарізно, широка стійка;

- команди (стрибком праворуч, стрибком ліворуч, 2 кроки прямо, 3 кроки ліворуч, стрибком ліворуч, стрибком праворуч, 1 крок назад, 4 кроки праворуч, повернутися кругом, 2 кроки праворуч, 1 крок вперед, повернутися кругом, стрибком праворуч, стрибком ліворуч, 2 кроки вперед, 3 кроки ліворуч, 1 крок праворуч);

- перешикування («солдати»: 1 крок назад, «захисники»: 2 кроки вперед);

- розмикання та змикання приставними кроками у шерензі, у колоні, у колі.

4хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

 

II.Основна частина уроку.

13хв

 

1.Розминка:

6хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи;

5хв

діти утворюють коло

виправляти помилки словесно, показом

фронтальний метод організації діяльності учнів

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Рухливі ігри:

7хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: громадянська та історична галузі

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила гри:

 – Наш прапор – Державний символ України, який шанують українці – синьо-жовтий: синій колір символізує небо, а жовтий – пшеничне колосся. Сьогодні команда «солдатів» гратиметься жовтим м’ячем, а команда «захисників»  – синім. 

1.Гра «Швидко стати у колону»: Усі гравці шикуються в одну колону (між гравцями стандартний інтервал). За одним сигналом свистка учні розбігаються по спортивному майданчику. За двома сигналами свистка учні мають повернутися на свої міс­ця. Колона «солдатів» розташовується з правого флангу (жовтий м’яч), колона «захисників» – з лівого (синій м’яч). Між колонами – інтервал 1-3 м. Перемагає команда, яка вишикувалася швидше.

2.Гра «Швидко стати у шеренгу»: Усі гравці шикуються в одну шеренгу (між гравцями стандартний інтервал). За одним сигналом свистка учні розбігаються по спортивному майданчику. За двома сигналами свистка учні мають повернутися на свої міс­ця. Шеренга «солдатів» розташовується з правого флангу (жовтий м’яч), колона «захисників» – з лівого (синій м’яч). Між шеренгами – інтервал 1-3 м. Перемагає команда, яка вишикувалася швидше.

3.Гра «Швидко стати у коло»: Усі гравці шикуються в одне коло (між гравцями стандартний інтервал). За одним сигналом свистка учні розбігаються по спортивному майданчику. За двома сигналами свистка учні мають повернутися на свої міс­ця. Коло «солдатів» розташовується з правого флангу (жовтий м’яч), коло «захисників» – з лівого (синій м’яч). Між колами – інтервал 1-3 м. Перемагає команда, яка вишикувалася швидше;

1хв

чітко дотримуватися правил гри

 

- гра:

4хв30с

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок, метод «Створення ситуації успіху»:

- навчилися дотримуватися правил, бо так бавитися безпечно;

- ми побачили, що кожен із нас може вигравати (і це приємно), а може і програвати (це трохи сумно);

- людина вважається сильною не тоді, коли вміє вигравати, а тоді коли з честю вміє програвати;

 - привітання переможців: поплескати для них в долоні, потиснути один одному руки і подякувати за гру тим, хто зазнав поразки та поплескати в долоні і їм.

1хв

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

2.Підсумок:

 

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Для мене новим було… .

 

 

– У мене настрій… .

 

 

3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»:

кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, за зростом, відстань 0,5м

 

Використана література:

1.Загадки про Герб, Гімн, Прапор, Конституцію - Читання - Готуємо ... teacher.at.ua › Статті › Готуємо уроки разом з дитиною! ›

2.Загадки про квіти - doshkolenok.kiev.ua  doshkolenok.kiev.ua › Загадки

 

3.Маленьким українцям про державні символи та ... lib.pedpresa.ua/8678-malenkym-ukrayintsyam-pro-derzhavni-symvoly-ta-oberegy.htm

4.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.  

5.Ура! Фізкульт-гра!   klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/7522/522732/blog_/files/ura_fizkult_gra_.pdf

 

 

 

docx
Додано
3 червня 2021
Переглядів
684
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку