Календарне планування з ”Формування елементарних математичних уявлень”, 2клас, для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступеню

Про матеріал
Календарне планування для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступенів на 2024-2025 н.р. Формування елементарних математичних уявлень. 2 клас (індивідуальна форма навчання, 2години на тиждень). Укладено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами для 1-4 класів спеціальних закладів освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями», затвердженими МОН України молоді та спорту від 25.06.2018 р. № 693 (додаток №19).
Перегляд файлу

 Календарне планування для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступеню складено за типовою освітньою програмою наказ МОН України

від 25.06.2018 №693 (додаток 19) на 2024-2025 н.р. (індивідуальна форма навчання)

 

ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ

                                         2 клас

                                   (2 години на тиждень)

п.п

                                  Зміст навчального матеріалу

Дата

 

                                      Властивості предметів

 

1.

Поняття про колір. Ознайомлення з основними кольорами спектра,а також білим і чорним кольорами. Формування навчальної діяльності: розвиток умінь слухати, діяти за інструкцією вчителя щодо вибору означеного кольору. 

 

2.

Вправи на розпізнавання кольорів та знаходження предметів за кольором.

 

3.

Лічба предметів. Кількісні уявлення.

 Розуміння кількісних уявлень, вміння визначити задану кількість предметів: багато – один, багато – мало.

 

4.

Лічба предметів. Порівняння за величиною:великий-малий,більший-менший.Формування вміння вибирати та називати предмети означеного розміру.

 

 

5.

Лічба предметів. Поняття:  високий-низький. Формування сприймання розміру предметів: обстеження величини предметів шляхом накладання і прикладання.

 

6.

Лічба предметів. Поняття :широкий-вузький. Розвиток зорового сприймання величини предметів

 

7.

Лічба предметів . Поняття :довгий – короткий. Розвиток образної пам’яті.

 

8.

Лічба предметів . Поняття :товстий - тонкий.Розвиток вміння розпізнавати предмети визначеного розміру.

 

9.

Лічба предметів. Взаємне розміщення предметів у просторі:зверху – там де голова,знизу-там де ноги. Формування поняття простору на основі орієнтації в частинах свого тіла.

 

10.

Лічба предметів. Взаємне розміщення предметів у просторі:зліва –справа. Розвиток рухової пам'яті.

Підготовка до написання цифр.

 

11.

Лічба предметів. Фомування орієнтування в різних площинах, слідкування за переміщенням предметів та визначення напрямку руху. Підготовка до написання цифр.

 

12.

Лічба предметів. Ознайомлення з формою предметів: кругла, квадратна. Обстеження форми предметів: тактильне, зорове. Підготовка до написання цифр.

 

13.

Лічба предметів. Геометричні фігури:круг,квадрат,трикутник. Визначення форми предметів на основі зорового і тактильного обстеження.

Підготовка до написання цифр.

 

 

                           Числа першого десятка.

 

14.

Число і цифра 1.Поняття один- багато. Формування зорового, слухового, тактильного сприймання кількості. Розвиток слухової, рухової пам'яті.Написання цифри 1(за допомогою шаблону).

 

15.

Число і цифра 2. Співвіднесення числа,цифри і предметної множини . Формування вміння називати послідовно числа в цифровому ряду. Написання  цифри2 (за допомогою шаблону).

 

16.

Формування поняття:числа-рахуємо,називаємо,цифри-пишемо. Написання  цифр 1 і 2 (за допомогою шаблону). Формування зорового, слухового, тактильного сприймання кількості.

 

17.

Числовий ряд 1,2. Формування  вміння називати послідовно числа в цифровому ряду.Пряма і зворотна лічба.

 

18.

Формування  аналітико-синтетичного сприймання – співвідношення кожного числа з одним із предметів.Порядкова лічба:перший,другий.

 

19.

Розвиток наочно-образного мислення на основі порядку розташування чисел у числовому ряду, розуміння, що кожне наступне більше попереднього на одиницю.(1-2)

 

20.

Формування вміння :складання  з двох одиниць і розкладання на дві одиниці.Пряма і зворотна лічба.

 

21.

Число і цифра 3. Співвіднесення числа,цифри і предметної множини . Розвиток зорового, слухового, тактильного сприймання кількості .Написання  цифри 3 (за допомогою шаблону).

 

22.

Числовий ряд 1,2,3. Формування  вміння називати послідовно числа в цифровому ряду. Пряма і зворотна лічба.

 

23.

Розвиток наочно-образного мислення на основі порядку розташування чисел у числовому ряду, розуміння, що кожне наступне більше попереднього на одиницю.(1-3)

 

24.

Формування  аналітико-синтетичного сприймання – співвідношення кожного числа з одним із предметів. Порядкова лічба:перший,другий,третій

 

25.

Формування вміння правильно називати і писати цифри у межах 3.Розвиток умінь слухати, діяти за інструкцією вчителя.

 

26.

Формування вміння розрізняти  вивченні числа та цифри (за допомогою вчителя). Розвиток зорового, слухового, тактильного сприймання кількості Удосконалення орієнтування на листі паперу.

 

27.

Вправи для закріплення написання  вивчених цифр (за допомогою шаблону). Формування  зорового, слухового, тактильного сприймання кількості.

 

28.

Формування вміння збільшення і зменшення множини на одиницю в межах 3. Розвиток слухової, рухової пам'яті.

 

29.

Формування вміння : складання  з  трьох одиниць і розкладання на три одиниці. Пряма і зворотна лічба.

 

30.

Формування вмінь вилучення (1-2) предметів із множини за будь-якою ознакою.

 

31.

Розвиток зорового сприймання та зорової уваги.Вправи на закріплення  вміння співвідносити число з кількістю предметів. Збагачення словника словами, які відображають кількісні відношення.

 

 

32.

Число і цифра 4.Співвіднесення числа,цифри і предметної множини. Розвиток зорового,слухового,тактильного сприймання кількості. Написання цифри 4 (за допомогою шаблону.)

 

33.

Числовий ряд 1,2,3,4.Формування вміння називати послідовно числа в цифровому ряду. Пряма і зворотна лічба.

 

34.

Розвиток наочно – образного мислення на основі порядку розташування чисел у числовому ряду,розуміння що кожне наступне більше за попереднє на одиницю  (1-4)

 

35.

Формування вміння правильно називати , писати і розрізняти  цифри  та числа в межах в межах 4.Розвиток вміння слухати,діяти за інструкцією вчителя.

 

36.

Формування аналітико-синтетичного сприймання – співвідношення кожного числа з одним із предметів. Порядкова лічба: перший,…четвертий.

 

37.

Число і цифра 5.Співвіднесення числа,цифри і предметної множини. Розвиток зорового,слухового,тактильного сприймання кількості. Написання цифри 5 (за допомогою шаблону.)

 

38.

Числовий ряд 1,2,3,4,5.Формування вміння називати послідовно числа в цифровому ряду. Пряма і зворотна лічба.

 

39.

Розвиток наочно – образного мислення на основі порядку розташування чисел у числовому ряду,розуміння що кожне наступне більше за попереднє на одиницю  (1-5)

 

40.

Формування вміння правильно називати , писати і розрізняти цифри та числа  в межах 5.Розвиток вміння слухати,діяти за інструкцією вчителя.

 

41.

Формування аналітико-синтетичного сприймання – співвідношення кожного числа з одним із предметів. Порядкова лічба: перший,…п’ятий.

 

42.

Число і цифра 6.Співвіднесення числа,цифри і предметної множини. Розвиток зорового,слухового,тактильного сприймання кількості. Написання цифри 6 (за допомогою шаблону.)

 

43.

Числовий ряд 1,2,3,4,5,6.Формування вміння називати послідовно числа в цифровому ряду. Пряма і зворотна лічба.

 

44.

Розвиток наочно – образного мислення на основі порядку розташування чисел у числовому ряду,розуміння що кожне наступне більше за попереднє на одиницю  (1-6)

 

45.

Формування вміння правильно називати , писати і розрізняти цифри та числа  в межах 6.Розвиток вміння слухати,діяти за інструкцією вчителя.

 

46.

Формування аналітико-синтетичного сприймання – співвідношення кожного числа з одним із предметів. Порядкова лічба: перший,…шостий.

 

47.

Число і цифра 7.Співвіднесення числа,цифри і предметної множини. Розвиток зорового,слухового,тактильного сприймання кількості. Написання цифри 7 (за допомогою шаблону.)

 

48.

Числовий ряд 1,2,3,4,5,6,7.Формування вміння називати послідовно числа в цифровому ряду та вилучати (1-2) предмети  із множини за будь – якою ознакою. Пряма і зворотна лічба.

 

49.

Розвиток наочно – образного мислення на основі порядку розташування чисел у числовому ряду,розуміння що кожне наступне більше за попереднє на одиницю  (1-7)

 

50.

Формування вміння правильно називати , писати і розрізняти цифри та числа  в межах 7.Розвиток вміння слухати,діяти за інструкцією вчителя.

 

51.

Формування аналітико-синтетичного сприймання – співвідношення кожного числа з одним із предметів. Порядкова лічба: перший,…сьомий.

 

52.

Число і цифра 8.Співвіднесення числа,цифри і предметної множини. Розвиток зорового,слухового,тактильного сприймання кількості. Написання цифри 8 (за допомогою шаблону.)

 

53.

Числовий ряд 1,2,3,4,5,6,7,8.Формування вміння називати послідовно числа в цифровому ряду та вилучати (1-2) предмети  із множини за будь – якою ознакою. Пряма і зворотна лічба.

 

54.

Розвиток наочно – образного мислення на основі порядку розташування чисел у числовому ряду,розуміння що кожне наступне більше за попереднє на одиницю  (1-8)

 

55.

Формування вміння правильно називати , писати і розрізняти цифри та числа  в межах 8.Розвиток вміння слухати,діяти за інструкцією вчителя.

 

56.

Формування аналітико-синтетичного сприймання – співвідношення кожного числа з одним із предметів. Порядкова лічба: перший,…восьмий.

 

57.

Число і цифра 9.Співвіднесення числа,цифри і предметної множини. Розвиток зорового,слухового,тактильного сприймання кількості. Написання цифри 9(за допомогою шаблону.)

 

58.

Числовий ряд 1,2,3,4,5,6,7,8,9.Формування вміння називати послідовно числа в цифровому ряду та вилучати (1-2) предмети  із множини за будь – якою ознакою. Пряма і зворотна лічба.

 

59.

Розвиток наочно – образного мислення на основі порядку розташування чисел у числовому ряду,розуміння що кожне наступне більше за попереднє на одиницю  (1-9)

 

60.

Формування вміння правильно називати , писати і розрізняти цифри та числа  в межах 9.Розвиток вміння слухати,діяти за інструкцією вчителя.

 

61.

Формування аналітико-синтетичного сприймання – співвідношення кожного числа з одним із предметів. Порядкова лічба: перший,…дев’ятий.

 

62.

Розвиток пам’яті на основі відтворення числового ряду і порядку розташування чисел в числовому ряду.

 

63.

Вправи для закріплення вміння розрізняти вивчені числа та цифри (за допомогою вчителя)

 

64.

Вправи для закріплення вміння розрізняти вивчені числа та цифри (за допомогою вчителя)

 

65.

Вправи для закріплення вміння співвідносити число з кількістю предметів. Збагачення словника словами,які відображають кількісні відношення.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
9 грудня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку