ГЕОМЕТРІЯ, 7 клас
(70 годин на рік, 2 години на тиждень)
№ |
Тема |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
|
за програмою |
за планом |
|
||
1. |
Елементарні геометричні фігури та їх властивості |
8 |
8 |
1 |
2 |
Взаємне розміщення прямих на площині |
12 |
16 |
1 |
3 |
Трикутники. Ознаки рівності трикутників |
22 |
29 |
2 |
4 |
Коло і круг. Геометричні побудови |
8 |
10 |
1 |
5 |
Резерв |
20 |
- |
|
6 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
- |
7 |
1 |
Усього |
70 |
70 |
8 |
|
Контрольні роботи |
6 |
6 |
6 |
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Примітка |
|
Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (8год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками формулює властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання та відкладання відрізків і кутів класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті) вимірює та обчислює довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання зображує та знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
||||
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
К-ть год |
Примітки |
Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (8год) |
||||
1 |
|
Геометричні фігури. Точка, пряма, відрізок, промінь та їх властивості |
1 |
|
2 |
|
Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками |
1 |
|
3 |
|
Кути та їх властивості |
1 |
|
4 |
|
Кути та їх властивості |
1 |
|
5 |
|
Вимірювання кутів. Бісектриса кута |
1 |
|
6 |
|
Вимірювання кутів. Бісектриса кута. Самостійна робота |
1 |
|
7 |
|
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
1 |
|
8 |
|
Контрольна робота № 1 «Елементарні геометричні фігури та їх властивості» |
1 |
|
Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗміщення ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ (16 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті пояснює:
формулює:
вимірює та обчислює відстань від точки до прямої зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих; ознаки паралельності прямих застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
||||
Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗміщення ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ (16 год) |
||||
9 |
|
АКР. Суміжні кути, їх властивості |
1 |
|
10 |
|
Суміжні кути, їх властивості |
1 |
|
11 |
|
Вертикальні кути, їх властивості |
1 |
|
12 |
|
Вертикальні кути, їх властивості. Самостійна робота |
1 |
|
13 |
|
Паралельні прямі, їх властивості |
1 |
|
14 |
|
Паралельні прямі, їх властивості |
1 |
|
15 |
|
Перпендикулярні прямі, їх властивості |
1 |
|
16 |
|
Перпендикулярні прямі, їх властивості. |
1 |
|
17 |
|
Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої. Самостійна робота |
1 |
|
18 |
|
Кут між двома прямими, що перетинаються |
1 |
|
19 |
|
Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих. |
1 |
|
20 |
|
Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих. |
1 |
|
21 |
|
Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
1 |
|
22 |
|
Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною. Самостійна робота |
1 |
|
23 |
|
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
1 |
|
24 |
|
Контрольна робота № 2 «Взаємне розміщення прямих на площині» |
1 |
|
Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (29 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур пояснює, що таке рівні фігури формулює:
класифікує трикутники за сторонами і за кутами наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур пояснює, що таке рівні фігури формулює:
класифікує трикутники за сторонами і за кутами
зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивості кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
||||
Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (29 год) |
||||
25 |
|
АКР. Трикутник і його елементи |
1 |
|
26 |
|
Трикутник і його елементи |
1 |
|
27 |
|
Сума кутів трикутника |
1 |
|
28 |
|
Сума кутів трикутника |
1 |
|
29 |
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості. Співвідношення між сторонами і кутами трикутника |
1 |
|
30 |
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості. Урок узагальнення і систематизації знань з теми. Самостійна робота |
1 |
|
31 |
|
Рівність геометричних фігур |
1 |
|
32 |
|
Ознаки рівності трикутників (перша ознака) |
1 |
|
33 |
|
Ознаки рівності трикутників (перша ознака) |
1 |
|
34 |
|
Ознаки рівності трикутників (друга ознака) |
1 |
|
35 |
|
Ознаки рівності трикутників (друга ознака). Самостійна робота |
1 |
|
36 |
|
Види трикутників. Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки |
1 |
|
37 |
|
Висота, бісектриса і медіана трикутника |
1 |
|
38 |
|
Висота, бісектриса і медіана трикутника |
1 |
|
39 |
|
Ознаки рівності трикутників (третя ознака) |
1 |
|
40 |
|
Ознаки рівності трикутників (третя ознака). Самостійна робота |
1 |
|
41 |
|
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
1 |
|
42 |
|
Контрольна робота № 3 «Трикутники. Ознаки рівності трикутників» |
1 |
|
43 |
|
АКР. Сума кутів трикутника |
1 |
|
44 |
|
Сума кутів трикутника |
1 |
|
45 |
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості. Співвідношення між сторонами і кутами трикутника |
1 |
|
46 |
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості. Урок узагальнення і систематизації знань з теми. Самостійна робота |
1 |
|
47 |
|
Ознаки рівності прямокутних трикутників. Властивості прямокутних трикутників |
1 |
|
48 |
|
Ознаки рівності прямокутних трикутників. Властивості прямокутних трикутників |
1 |
|
49 |
|
Нерівність трикутника |
1 |
|
50 |
|
Нерівність трикутника |
1 |
|
51 |
|
Нерівність трикутника. Самостійна робота |
1 |
|
52 |
|
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
1 |
|
53 |
|
Контрольна робота № 4 «Трикутники. Ознаки рівності трикутників» |
1 |
|
Тема 4. КОЛО І КРУГ (10 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; формулює: · означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник;
· властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника; зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника; виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
||||
Тема 4. КОЛО І КРУГ (10 год) |
||||
54 |
|
АКР. Коло. Круг. Дотична до кола, її властивість |
1 |
|
55 |
|
Коло. Круг. Дотична до кола, її властивість |
1 |
|
56 |
|
Коло, вписане в трикутник |
1 |
|
57 |
|
Коло, вписане в трикутник |
1 |
|
58 |
|
Коло, описане навколо трикутника |
1 |
|
59 |
|
Коло, описане навколо трикутника. Самостійна робота |
1 |
|
60 |
|
Геометричне місце точок |
1 |
|
61 |
|
Геометричне місце точок. Самостійна робота |
1 |
|
62 |
|
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
1 |
|
63 |
|
Контрольна робота № 5 «Трикутники. Ознаки рівності трикутників» |
1 |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (7 год) |
||||
64 |
|
АКР. Повторення матеріалу про трикутник і його елементи, види трикутників, про ознаки рівності трикутників |
1 |
|
65 |
|
Повторення матеріалу про рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки |
1 |
|
66 |
|
Повторення матеріалу про паралельні та перпендикулярні прямі. Сума кутів трикутника |
1 |
|
67 |
|
Повторення матеріалу про прямокутний трикутник |
1 |
|
68 |
|
Підсумкова контрольна робота №6 |
1 |
|
69 |
|
АКР. Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Систематизація і повторення навчального матеріалу». Розв’язування задач підвищеної складності |
1 |
|
70 |
|
Підсумковий урок |
1 |
|