Календарне планування з Геометрії 7 клас (О.Істер) 2 год на тиждень

Про матеріал
Матеріал містить календарно-тематичне планування з Геометрії 7 клас (автор підручника О.Істер). 2 год на тиждень , всього 70 год.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування з геометрії для 7 класу на 2024-2025 н.р.
(2 год на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)

Складено відповідно до Модельної навчальної програми «Геометрія. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О. С. ) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 24.07.2023 № 883)

 

 
уроку

Дата

Примітка

Тема уроку

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Ключові компетентності

I СЕМЕСТР

Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (9 год)

  1.  

 

 

Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь

Наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: точка, пряма, «належати», «лежати між», відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками;

співвідносить реальні об’єкти

навколишнього середовища

з моделями геометричних

фігур;

формулює: 

властивості: розміщення

точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів;

класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті);

вимірює та обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання;

зображує і знаходить на малюнках

 

  •           Підприємливість та фінансова грамотність

 

  •           Вільне володіння державною мовою

 

  1.  

 

 

Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь

  1.  

 

 

Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками

  1.  

 

 

Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками

  1.  

 

 

Відрізок. Самостійна робота .

  1.  

 

 

Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута

  1.  

 

 

Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута

  1.  

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.  

 

 

Тематична (діагностична) робота №1

Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ (18 год)

Тема 2.1.Суміжні та вертикальні кути (7 год)

  1.  

 

 

Аксіоми, теореми, означення

Наводить приклади геометричних  фігур, указаних у змісті;

співвідносить реальні об’єкти

навколишнього середовища

з моделями суміжних та вертикальних кутів

формулює:

· означення: суміжних і вертикальних  кутів,

пояснює:

що таке аксіома, теорема, означення,  ознака, наслідок, умова і вимога  теореми, пряме і обернене 

твердження, доведення теореми; суть доведення від супротивного;

розуміє доведення властивостей  суміжних і вертикальних кутів; 

  •           Математична компетентність

 

 

  •           Підприємливість та фінансова грамотність
  1.  

 

 

Суміжні кути                                    

  1.  

 

 

Суміжні кути                                    

  1.  

 

 

Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються

  1.  

 

 

Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються. Самостійна робота

  1.  

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.  

 

 

Тематична  (діагностична) робота № 2

Тема 2.2. Перпендикулярні та паралельні прямі. ( 11 год)

  1.  

 

 

Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань          від точки до прямої

Наводить приклади геометричних  фігур, указаних у змісті;

співвідносить реальні об’єкти

навколишнього середовища

з моделями паралельних та 

перпендикулярних прямих, відрізків,  променів;

пояснює:

що таке аксіома, теорема, означення,  ознака, наслідок, умова і вимога  теореми, пряме і обернене 

твердження, доведення теореми; суть доведення від супротивного;

формулює:

· означення: паралельних і 

перпендикулярних прямих, 

перпендикуляра, відстані від точки до  прямої;

· аксіому паралельності прямих; · · властивості:

паралельних і  перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних  прямих січною;

· · ознаки паралельності прямих;

вимірює та обчислює відстань від  точки до прямої;

зображує та знаходить на 

малюнках: паралельні й 

перпендикулярні прямі; 

перпендикуляр; кути, утворені при  перетині двох прямих січною;

обґрунтовує паралельність і 

перпендикулярність прямих;

розуміє   паралельних прямих; 

перпендикулярних прямих; ознак паралельності прямих;

застосовує вивчені означення і  властивості до розв’язування задач

  •           Підприємливість та фінансова грамотність

 

  •           Вільне володіння державною мовою

 

  •           Математична компетентність

 

  •           Підприємливість та фінансова грамотність
  1.  

 

 

Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань          від точки до прямої

  1.  

 

 

Паралельні прямі

  1.  

 

 

Паралельні прямі. Самостійна робота

  1.  

 

 

Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих

  1.  

 

 

Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих

  1.  

 

 

Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

  1.  

 

 

Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

  1.  

 

 

Властивість паралельних прямих.

Самостійна робота

  1.  

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.  

 

 

Тематична  (діагностична) робота № 3

Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (24 год)

Тема 3.1. Трикутник і його елементи. Ознаки рівності трикутників. Рівнобедрений трикутник. (13 год)

  1.  

 

 

Трикутник і його елементи . Види трикутників.

 Наводить приклади: геометричних  фігур, указаних у змісті; рівних фігур; пояснює, що таке рівні фігури; співвідносить реальні об’єкти

навколишнього середовища

з моделями трикутників різних видів; формулює: · означення: різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани 

трикутника;

· · властивості: рівнобедреного і  прямокутного трикутників;

· · ознаки: рівності трикутників, рівнобедреного трикутника;

· співвідношення між сторонами і  кутами трикутника;

· нерівність трикутника;

класифікує трикутники за сторонами  і за кутами;

обґрунтовує: належність трикутника  до певного виду; рівність

трикутників;

розуміє доведення ознак рівності  трикутників; властивостей та ознак рівнобедреного трикутника;

 

  •           Вільне володіння державною мовою

 

  •           Математична компетентність

 

  •           Навчання впродовж життя

 

  •           Громадянські та соціальні компетентності
  1.  

 

 

Рівність геометричних фігур

  1.  

 

 

Перша та друга ознаки рівності трикутників

  1.  

 

 

Перша та друга ознаки рівності трикутників.

 Самостійна робота

  1.  

 

 

Рівнобедрений трикутник

  1.  

 

 

Рівнобедрений трикутник

  1.  

 

 

Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника

  1.  

 

 

Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника

  1.  

 

 

Третя ознака рівності трикутників

  1.  

 

 

Третя ознака рівності трикутників.

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

  1.  

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.  

 

 

Тематична (діагностична) робота № 4

Тема 3.2. Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника. Прямокутні трикутники. Нерівність трикутника (11год)

  1.  

 

 

Сума кутів трикутника

    формулює: · означення: зовнішнього кута 

трикутника; різних видів трикутників; зображує та знаходить на 

малюнках: рівносторонні, 

рівнобедрені, прямокутні трикутники  та їхні елементи; зовнішній кут  трикутника; рівні трикутники;

розуміє доведення властивості суми кутів трикутника;  властивості зовнішнього кута 

трикутника; ознак рівності та 

властивостей прямокутних 

трикутників; нерівності трикутника,

теореми про співвідношення між  сторонами і кутами трикутника; застосовує вивчені означення і  властивості до розв’язування задач  практичного змісту

  •           Вільне володіння державною мовою

 

  •           Математична компетентність

 

  •           Навчання впродовж життя

 

  •           Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій
  •           Підприємливість та фінансова грамотність
  1.  

 

 

Сума кутів трикутника

  1.  

 

 

Зовнішній кут трикутника та його властивості

  1.  

 

 

Зовнішній кут трикутника та його властивості. Співвідношення між сторонами і кутами трикутника.

  1.  

 

 

 Самостійна робота . Прямокутні трикутники

  1.  

 

 

Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників

  1.  

 

 

Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників

  1.  

 

 

Нерівність трикутника

  1.  

 

 

Нерівність трикутника. Самостійна робота .

  1.  

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.  

 

 

Тематична (діагностична)  робота № 5

Тема 4. КОЛО І КРУГ (13 год)

  1.  

 

 

Коло. Круг

Наводить приклади геометричних  фігур, указаних у змісті;

співвідносить реальні об’єкти

навколишнього середовища

з моделями кола та круга;

формулює:

означення: кола, круга, їхніх

елементів; дотичної до кола; 

серединного перпендикуляра до  відрізка; кола, вписаного в трикутник,  і кола, описаного навколо трикутника,  центральних і вписаних кутів;

властивості: діаметра і хорди кола;  дотичної до кола; серединного  перпендикуляра до відрізка; 

бісектриси кута; бісектрис кутів  трикутника; серединних 

перпендикулярів до сторін 

трикутника; 

зображує та знаходить на 

малюнках: коло та його елементи;  дотичну до кола; коло, вписане в  трикутник; коло, описане навколо трикутника; центральні кути кола,  дуги кола, вписані кути кола;

виконує циркулем і лінійкою задачі  на побудову, указаних у змісті; розуміє доведення властивості

та ознаки дотичної до кола; яка точка  є центром кола, вписаного в 

трикутник, і яка точка є центром кола, описаного навколо трикутника;  доведення теореми про градусну міру  вписаного кута кола; що означає  розв’язати задачу на побудову; обґрунтовує: взаємне розміщення  прямої і кола, двох кіл;

застосовує вивчені означення і  властивості до розв’язування задач

 

  •           Вільне володіння державною мовою

 

  •           Математична компетентність

 

  •           Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій

 

  •           Інноваційність

 

  •           Культурна

компетентність

 

  •           Підприємливість

та фінансова

грамотність

 

 

  1.  

 

 

Коло. Круг. Дотична до кола, її властивості

  1.  

 

 

Коло, вписане в трикутник

  1.  

 

 

Коло, вписане в трикутник. Самостійна робота

  1.  

 

 

Коло, описане навколо трикутника

  1.  

 

 

Коло, описане навколо трикутника. Центральні та вписані кути.

  1.  

 

 

Центральні та вписані кути.

  1.  

 

 

Центральні та вписані кути. Взаємне розміщення двох кіл

  1.  

 

 

Взаємне розміщення двох кіл

  1.  

 

 

Основні задачі на побудову

  1.  

 

 

Основні задачі на побудову. Самостійна робота

  1.  

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.  

 

 

Тематична (діагностична) робота № 6

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ( 6 год)

  1.  

 

 

Елементарні геометричні фігури та їх властивості. Суміжні і вертикальні кути

 

  •           Вільне володіння державною мовою

 

 

  •           Математична компетентність
  1.  

 

 

Перпендикулярність та паралельність  прямих. Ознаки       і властивості паралельних прямих

  1.  

 

 

Трикутник та його елементи. Види трикутників. Ознаки рівності трикутників

  1.  

 

 

Коло і круг.

  1.  

 

 

Підсумкова діагностична робота за 7 клас

  1.  

 

 

Підсумковий урок

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 7 клас, Планування
До підручника
Геометрія.(підручник) 7 клас (Тадеєв В.О.)
Додано
1 жовтня
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку