Календарне планування з геометрії для 11 класу
(2 години на тиждень, І семестр – 32 годин, ІІ семестр – 38 годин, усього – 70 годин)
Календарне планування
з геометрії для 11 класу
(2 години на тиждень, І семестр – 32 годин, ІІ семестр – 38 годин, усього – 70 годин)
№ уроку |
Т Е М А У Р О К У |
Дата проведення |
При-мітка |
|||
Вступ |
||||||
|
Повторення: «Паралельність прямих і площин у просторі, перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
|
|
|||
|
Повторення: «Координати. Геометричні перетворення та вектори у просторі» |
|
|
|||
І. Многогранники |
||||||
|
Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Многогранні кути |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники |
|
|
|||
|
Призма. Пряма і правильна призми |
|
|
|||
|
Площі бічної та повної поверхонь призми |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Паралелепіпед |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Піраміда. Правильна піраміда |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Площі бічної та повної поверхонь піраміди |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Правильні многогранники |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Многогранники» |
|
|
|||
|
Контрольна робота № 1. Тема: Многогранники |
|
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|||
ІІІ. Тіла обертання |
||||||
|
Тіла і поверхні обертання |
|
|
|||
|
Циліндр, його елементи |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Перерізи циліндра площинами (осьові та площиною, паралельною до основи) |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Конус, зрізаний конус, їх елементи |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Перерізи конуса (осьові та площиною, паралельною до основи) |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Контрольна робота № 2. Тема: Тіла обертання |
|
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|||
ІV. Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл |
||||||
|
Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єм паралелепіпеда |
|
|
|||
|
Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єм паралелепіпеда |
|
|
|||
|
Об’єм призми, піраміди |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Об’єм циліндра |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Об’єм конуса |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Об’єм кулі |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра, конуса, кулі |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Площа бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, площа сфери |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Контрольна робота № 3. |
|
|
|||
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу |
||||||
|
Аналіз контрольної роботи:Повторення взаємного розміщення прямих і площин у просторі |
|
|
|||
|
Паралельність прямих і площин у просторі |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Повторення координат та векторів у просторі |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Контрольна робота №4 |
|
|
|||
|
Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь многогранників |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Розв’язування задач на обчислення об’ємів та площ поверхонь тіл обертання |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Розв’язання вправ та задач |
|
|
|||
|
Контрольна робота №5 (підсумкова). |
|
|
|||
|
Узагальнення навчального матеріалу з курсу геометрії середньої школи |
|
|
|||
|
Розв’язування тестових завдань з курсу геометрії середньої школи |
|
|
|||
|
Розв’язування тестових завдань |
|
|
|||
|
Розв’язування тестових завдань |
|
|
|||
|
Підсумкове повторення і оцінювання за рік |
|
|
|||