Мета уроку: розвивати алгоритмічну культуру учнів, просторову уяву, увагу, пам'ять, розумову активність, пізнавальний інтерес до геометрії, потребу в самоосвіті, ініціативу, творчість;формування вміння будувати модель піраміди засобами орігамі, використовувати її як наочне зображення для розв'язування задачі на обчислення площі повної та бічної поверхонь; відпрацювання навичок розв'язування задач на обчислення піраміди; виховувати інтерес до вивчення математики, потяг до наукової творчості, сумлінність, здатність до переборення труднощів, працелюбство, зібраність, самовладання, комунікативність ( уміння працювати в колективі ),позитивне ставлення учнів до навчально-пізнавальної діяльності.
Тематична контрольна робота №3 з теми
«Призми»
Варіант 1 1.(1б) Скільки бічних ребер у чотирикутної призми? а) 4; б) 8; в) 12; г) 16. 2.(1б) Якщо кожне ребро правильної шестикутної призми дорівнює а, то площа її бічної поверхні дорівнює: а) 2а2; б) 4α2; в) 6a2; r) 8a2. 3.(1б) Якщо ребро куба дорівнює 3 см, то його площа поверхні дорівнює: а) 9 см2; б) 36 см2; в) 54 см2; г) 27 см2. 4.(1б) Якщо виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 8 см, 9 см і 12 см, то його діагональ дорівнює: а) 12 см; б) 17 см; в) 20 см; г) 29 см. 5.(1б) Обчисліть площу бічної поверхні прямої призми, основа якої трикутник зі сторонами 10см, 12см і 13см, а бічне ребро дорівнює 8см. а) 70см2; б) 140см2; в) 210см2; г)280см2. 6.(1б) Обчисліть площу бічної поверхні прямої призми, основою якої є паралелограм зі сторонами 8см і 22см, а висота призми дорівнює 15см. а) 900см2; б) 450см2; в) 600см2; г)2640см2. 7.(2б) Точка А належить одній з граней двогранного кута і віддалена від другої грані на 6см. Знайдіть відстань від точки А до ребра двогранного кута, якщо величина цього кута дорівнює 300. 8.(2б) Бічне ребро прямої чотирикутної призми дорівнює 9см. Знайдіть площу повної поверхні призми, якщо її основа – прямокутник, діагональ якого дорівнює 10см, а одна із сторін – 8см. 9.(2б) Основою прямого паралелепіпеда є ромб зі стороною а і тупим кутом . Менша діагональ паралелепіпеда нахилена до площини основи під кутом . Знайдіть площу бічної поверхні паралелепіпеда. |
Варіант 2 1.(1б) Скільки ребер у трикутної призми? а) 9; б) 12; в) 10; г) 6. 2.(1б) Якщо кожне ребро правильної восьмикутної призми дорівнює а, то площа її бічної поверхні дорівнює: а) 2а2; б) 4а2; в) 6а2; г) 8а2. 3.(1б) Якщо поверхня куба дорівнює 24 см2, то його ребро дорівнює: а) 2 см; б) 3 см; в) 4 см; г) 6 см. 4.(1б) Якщо виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 12 см, 16 см і 21 см, то його діагональ дорівнює: а) 23 см; б) 25 см; в) 27 см; г) 29 см 5.(1б) Обчисліть площу бічної поверхні прямої призми, основа якої чотирикутник зі сторонами 8см, 5см, 12см і 9см, а бічне ребро дорівнює 4см. а) 136см2; б) 68см2; в) 102см2; г)140см2. 6.(1б) Обчисліть площу бічної поверхні прямої призми, основою якої є ромб зі стороною 6см, а висота призми дорівнює 12см. а) 432см2; б) 72см2; в) 144см2; г)288см2. 7.(2б) Точка М належить одній з граней двогранного кута і віддалена від його ребра на 4см. Знайдіть відстань від точки М до другої грані кута, якщо величина цього кута дорівнює 450. 8.(2б) Бічне ребро прямої трикутної призми дорівнює 7см. Знайдіть площу повної поверхні призми, якщо її основа – прямокутний трикутник, гіпотенуза якого дорівнює 10см, а один із катетів – 6см. 9.(2б) Основою прямого паралелепіпеда є ромб зі стороною а і тупим кутом . Більша діагональ паралелепіпеда нахилена до площини основи під кутом . Знайдіть площу бічної поверхні паралелепіпеда. |
Тематична контрольна робота №3 з теми
ТРАПЕЦІЯ. ВПИСАНІ І ОПИСАНІ ЧОТИРИКУТНИКИ.
ВАРІАНТ 1 І частина 1.Знайдіть невідомий кут трапеції: А)1350 Б)350 В)450 Г)визначити неможливо 2. Якщо основи трапеції 5 см і 7 см, то її середня лінія дорівнює… А)6 Б)12 В)35 Г)визначити неможливо 3.Середні лінії трикутника дорівнюють 3 см, 4,5 см, 5 см, тоді сторони трикутника дорівнюють… А) 3 см, 4,5 см, 5 см Б) 6 см, 9 см, 10 см В) 5 см, 6,5 см, 7 см Г)визначити неможливо 4. Знайдіть вписаний кут, якщо центральний в коло кут дорівнює 100° А)500 Б)1000 В)2000 Г)визначити неможливо 5. Два кути чотирикутника, вписаного в коло, дорівнюють 80° і 95°. Знайти два інші кути. А)1000 і 850 Б)1200 і 1050 В)800 і 950 Г)визначити неможливо ІІ частина 6. Три сторони, описаної трапеції, взяті послідовно, відносяться, як 2 : 5 : 7.Знайдіть сторони трапеції, якщо її периметр дорівнює 54 см. 7. Знайдіть основи трапеції, якщо вони відносяться як 3 : 5, а середня лінія дорівнює 16 см. ІІІ частина 8. Діагоналі рівнобічної трапеції є бісектрисами гострих кутів, а основи трапеції дорівнюють 6 см і 10 см. Знайдіть периметр трапеції. |
ВАРІАНТ 2 І частина 1.Знайдіть невідомий кут трапеції: А)1350 Б)350 В)450 Г)визначити неможливо 2. Якщо основи трапеції 6 см і 8 см, то її середня лінія дорівнює… А)7 Б)14 В)48 Г)визначити неможливо 3.Середні лінії трикутника дорівнюють 3,5 см, 4 см, 6 см, тоді сторони трикутника дорівнюють… А) 3,5 см, 4 см, 6 см Б) 7 см, 8 см, 12 см В) 5,5 см, 6 см, 8 см Г)визначити неможливо 4. Знайдіть центральний кут, якщо вписаний в коло кут дорівнює 50° А)1000 Б)500 В)250 Г)визначити неможливо 5. Два кути чотирикутника, вписаного в коло, дорівнюють 100° і 85°. Знайти два інші кути. А)800 і 950 Б)1000 і 1150 В)1000 і 850 Г)визначити неможливо ІІ частина 6. Три сторони, описаної трапеції, взяті послідовно, відносяться, як 2 : 7 : 12.Знайдіть сторони трапеції, якщо її периметр дорівнює 56 см. 7. Знайдіть основи трапеції, якщо одна із них на 8 см більша за іншу, а середня лінія дорівнює 16 см. ІІІ частина 8. Діагоналі рівнобічної трапеції є бісектрисами тупих кутів, а основи трапеції дорівнюють 5 см і 9 см. Знайдіть периметр трапеції. |
Тематична контрольна робота №3 з теми
«Показникова функція»
1 варіант І рівень
А. 3; Б. -3; В. 4; Г. 1. 2. Розв’яжіть нерівність
А) ; Б) В) (- 3. Із наведених нижче функцій показниковою є: А) ; Б) ; В) ; Г) 4. Обчисліть х+у, якщо (х; у) – розв’язок системи рівнянь А) -2; Б) 2; В) -2; Г) -4; Д) 0. 5. Знайдіть добуток коренів рівняння А) 10; Б) -7; В) 7; Г) 12; Д) -10. ІІІ рівень 6. Визначте найменший цілий розв’язок нерівності
7. Розв’язати рівняння: ІV рівень 8. Розв’язати нерівність: ; |
2 варіант І рівень
А. 3; Б. -3; В. 4; Г. 1. 2. Розв’яжіть нерівність
А) ; Б) В) (- 3. Із наведених нижче функцій показниковою є:
А) ; Б) ; В)
4. Обчисліть х А) 0; Б) 18; В) -18; Г) -28; Д) -2. 5. Знайдіть суму коренів рівняння А) -5; Б) -3; В) 15; Г) 4; Д) 5. ІІІ рівень 6. Визначте найменший цілий розв’язок нерівності
7. Розв’яжіть рівняння ІV рівень 8. Розв’язати нерівність: ; |