3 клас
Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
№ уро-ку |
Дата уроку |
Скориго-вана |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
||||
|
|
|
Правила безпечної роботи з комп’ютерними пристроями. ( с.1-7) |
|
|
|
|
Способи подання повідомлень, носії повідомлень. (с.8 – 11) |
|
|
|
|
Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією. (с.12 – 15) |
|
|
|
|
Поняття символу. Кодування і декодування текстових повідомлень. (с.16 – 20) |
|
|
|
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. ( с.21 - 23) |
|
|
|
|
Пристрої введення та виведення інформації.(24 – 26) |
|
|
|
|
Введення текстових даних. ( с.27 – 29) |
|
|
|
|
Робочий стіл комп’ютера. ( с.29 – 31) |
|
|
|
|
Структурування інформації. Поняття файлу і папки. (с.32 – 35) |
|
|
|
|
Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання. ( с.36 – 39) |
|
|
|
|
Безпечна робота в Інтернеті. ( с.40 – 43) |
|
|
|
|
Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Авторське право. ( с.44 – 47) |
|
Тема 2. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. Об’єкт. Властивості об’єкта |
||||
|
|
|
Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати. ( с.48 – 51) |
|
|
|
|
Види об'єктів: текстові, графічні. Уведення символів за допомогою клавіатури. (с.52 – 55) |
|
|
|
|
Редагування тексту. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. ( с.56 – 58) |
|
|
|
|
Доповнення текстів зображеннями. (с.59 – 64) |
|
|
|
|
Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями.(с.68 – 69) |
|
Тема 3. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. |
||||
|
|
|
Комп’ютерні презентації. Режим показу презентації. (с.70 – 73) |
|
|
|
|
Редагування презентацій. Утворення нового слайду. (с.74 – 77) |
|
|
|
|
Утворення текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом. (с.78- 80) |
|
|
|
|
Доповнення презентації зображенням, схемою. Форматування презентації.(с.81 – 83) |
|
|
|
|
Створення власної комп’ютерної презентації. (с.84 – 86) |
|
Тема 4. Лінійні алгоритми |
||||
|
|
|
Команди і виконавці, алгоритми.(с.88 – 90) |
|
|
|
|
Способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах.(с.91 – 93) |
|
|
|
|
Середовище програмування Скретч. Етапи створення програми. (с.94 – 95) |
|
|
|
|
Створення програм у середовищі Скретч за власними алгоритмами. (с.96 – 99) |
|
|
|
|
Створення зображень за власними алгоритмами.(с.100 – 102) |
|
|
|
|
Логічні висловлювання.(с.103 – 105) |
|
|
|
|
Створення власного проєкту в середовищі Скретч |
|
|
|
|
Створення власного проєкту в середовищі Скретч. |
|
|
|
|
Створення власного проєкту в середовищі Скретч |
|
|
|
|
Презентація навчальних проєктів |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|