Пошук інформації в Інтернеті. Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету

Про матеріал

сформувати вміння наводити приклади пошукових систем; удосконалювати вміння дотримуватися правил безпеки під час використання Інтернету; формувати вміння шукати дані в Інтернеті

Перегляд файлу

Урок №9 Пошук інформації в Інтернеті

 

Урок 9. Пошук інформації в Інтернеті. Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету

Формування компетентностей:

предметна компетентність:

  • навчальна: сформувати вміння наводити приклади пошукових систем; удосконалювати вміння дотримуватися правил безпеки під час використання Інтернету; формувати вміння шукати дані в Інтернеті;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

ключові компетентності:

  • основні компетентності у природничих науках і технологіях: сприяти усвідомленню міждисциплінарного значення інформатики;
  • уміння вчитися впродовж життя: формувати вміння самостійно опановувати нові технології та засоби діяльності;

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. відтворення і коригування опорних знань

Опитування ланцюжком

— Які функції виконує браузер?

— Як дізнатись, чи містить фрагмент тексту гіперпосилання?

— Як зберегти зображення, що міститься на веб-сторінці?

— Як зберегти фрагмент тексту веб-сторінки?

— Як зберегти всю веб-сторінку?

— Як вставити зображення в текстовий документ?

— Що означає поняття авторське право?

— Як використати матеріали, не порушуючи авторських прав?

IV. мотивація навчальної діяльності

 

— У навчальних цілях часто доводиться здійснювати пошук інформації, наприклад для підготовки реферату. Потрібна інформація може міститися на різних Інтернет-сайтах. Як правильно організувати пошук інформації в мережі Інтернет і як з величезної кількості знайденого матеріалу можна виокремити необхідний? Про це ви зможете дізнатися на цьому уроці.

V. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

VІ. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 2.2

V. Фізкультхвилинка

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 76-77

  1. Вправи для очей.

VIІ. Узагальнення та систематизація знань

Бесіда з елементами опитування

  1. Що таке веб-сторінка?
  2. Для чого призначені гіперпосилання? Як знайти гіперпосилання на веб-сторінці?
  3. Що таке веб-сайт?
  4. Яку веб-сторінку веб-сайту називають головною, або домашньою?
  5. Для чого призначені веб-браузери? Які веб-браузери ви знаєте?
  6. Для чого призначені пошукові системи? Які пошукові системи ви знаєте?
  7. Що повинні відображати ключові слова та фрази для пошуку в Інтернеті?
  8. За яким алгоритмом здійснюється пошук відомостей в Ін-
  9. тернеті?
  10.         Що є результатом пошуку в Інтернеті?
  11.         Які відомості вважаються недостовірними; неактуальними?
  12.         Відповіді на які запитання можуть допомогти оцінити відомості, знайдені на веб-сайті?

VII. Домашнє завдання

Підручник § 2.1 ст. 69-79

VIІІ. Підсумки уроку

Учні дають відповіді на запитання вчителя. Учитель узагальнює ці відповіді.

1. Що сьогодні дізналися нового?

2. Чого навчилися?

3. Що сподобалось на уроці, а що ні?

4. Чи виникали труднощі?

ІX. Оцінювання роботи учнів

docx
Додано
28 жовтня 2022
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку