сформувати вміння наводити приклади пошукових систем; удосконалювати вміння дотримуватися правил безпеки під час використання Інтернету; формувати вміння шукати дані в Інтернеті
Урок №9 Пошук інформації в Інтернеті |
|
Урок 9. Пошук інформації в Інтернеті. Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету
Формування компетентностей:
предметна компетентність:
ключові компетентності:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. відтворення і коригування опорних знань
Опитування ланцюжком
— Які функції виконує браузер?
— Як дізнатись, чи містить фрагмент тексту гіперпосилання?
— Як зберегти зображення, що міститься на веб-сторінці?
— Як зберегти фрагмент тексту веб-сторінки?
— Як зберегти всю веб-сторінку?
— Як вставити зображення в текстовий документ?
— Що означає поняття авторське право?
— Як використати матеріали, не порушуючи авторських прав?
IV. мотивація навчальної діяльності
— У навчальних цілях часто доводиться здійснювати пошук інформації, наприклад для підготовки реферату. Потрібна інформація може міститися на різних Інтернет-сайтах. Як правильно організувати пошук інформації в мережі Інтернет і як з величезної кількості знайденого матеріалу можна виокремити необхідний? Про це ви зможете дізнатися на цьому уроці.
V. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
VІ. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 2.2
V. Фізкультхвилинка
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Робота за комп’ютером
Підручник ст. 76-77
VIІ. Узагальнення та систематизація знань
Бесіда з елементами опитування
VII. Домашнє завдання
Підручник § 2.1 ст. 69-79
VIІІ. Підсумки уроку
Учні дають відповіді на запитання вчителя. Учитель узагальнює ці відповіді.
1. Що сьогодні дізналися нового?
2. Чого навчилися?
3. Що сподобалось на уроці, а що ні?
4. Чи виникали труднощі?
ІX. Оцінювання роботи учнів