Інформатика
І семестр
№ уроку |
Тема уроку |
І група дата |
ІІ група дата |
1 |
Повторення правил поведінки за комп’ютером. Безпека в Інтернеті |
|
|
2 |
Цифрові пристрої. Світ інформації навколо нас. |
|
|
3 |
Способи подання повідомлень. Виконай завдання |
|
|
4 |
Обережно, інформація. Обговорення ситуацій. |
|
|
5 |
Що об’єднує комп’ютерні пристрої? Хочу все знати. |
|
|
6 |
Що об’єднує комп’ютерні пристрої? Обговорення ситуацій. |
|
|
7 |
Хто головний? Комп’ютерні програми. |
|
|
8 |
Комп’ютерні програми. Корисні алгоритми. Практична робота. |
|
|
9 |
Інтернет Інтернет. |
|
|
10 |
Шукаємо і зберігаємо. Виконання завдань. |
|
|
11 |
Шукаємо і зберігаємо. Практична робота |
|
|
12 |
Фейк чи просто помилка: у чому різниця? |
|
|
13 |
Фейк чи просто помилка: у чому різниця? Виконання теоретичних і практичних завдань. |
|
|
14 |
Нам потрібна інформація. |
|
|
15 |
Я навчаюсь самостійно. Ресурси мережі Інтернет. |
|
|
16 |
Я навчаюсь самостійно. Ресурси мережі Інтернет. Практична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інформатика
ІІ семестр
17 |
Інформаційні моделі Як змінити світ? Виконання завдань. |
|
|
18 |
Як змінити світ? Хочу все знати. Практична робота |
|
|
19 |
Навіщо створювати моделі? |
|
|
20 |
Які бувають моделі? |
|
|
21 |
Які бувають моделі? Виконання завдань. |
|
|
22 |
Досліджуємо разом. |
|
|
23 |
Досліджуємо разом. Робота з презентаціями. |
|
|
24 |
Досліджуємо разом. Комп’ютерна анімація. |
|
|
25 |
Алгоритми і програми. Алгоритми і програми. |
|
|
26 |
Алгоритми і програми. Різноманітні середовища. |
|
|
27 |
Де мешкає рудий кіт? Середовище Скретч. |
|
|
28 |
Середовище Скретч. Спрайти і події. |
|
|
29 |
Алгоритми з розгалуженням. |
|
|
30 |
Алгоритми з розгалуженням |
|
|
31 |
Чи потрібно інакше? Істина та хибне. |
|
|
32 |
Чи потрібно інакше? Істина та хибне. |
|
|
33 |
Одним оком у майбутнє. Роботи |
|
|
34 |
Запитуйте- відповімо. Виконання завдань. |
|
|
35 |
Усе повторюється. Практична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|