Календарне планування з Інформатики 4 клас за підручником Н. В. Морзе
Календарно-тематичне планування з інформатики у 4 класі
(за підручником Морзе Н. В. Інформатика :
підруч. для 4 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна,
І. О. Большакова, В. П. Вембер. — Видавничий дім «Освіта», 2015. — 192 с.)
Календарно-тематичне планування з інформатики у 4 класі
(за підручником Морзе Н. В. Інформатика :
підруч. для 4 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна,
І. О. Большакова, В. П. Вембер. — Видавничий дім «Освіта», 2015. — 192 с.)
№ |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Сторінки підручника |
Примітка |
Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас (1 год) |
||||
|
|
Комп’ютери та їх використання. Правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером |
форзац |
|
Файл. Папка. Операції над папками і файлами ( 3 год) |
||||
|
|
Створення папок |
6-10 |
|
|
|
Видалення файлів і папок |
11-15 |
|
|
|
Копіювання файлів і папок |
16-20 |
|
Опрацювання тексту на комп’ютері (7 год) |
||||
|
|
Тексти і текстовий редактор. Середовище текстового редактора. Відкриття текстового документа |
22-27 |
|
|
|
Створення текстового документа. Редагування тексту |
28-34 |
|
|
|
Робота з абзацами. Збереження текстового документа |
35-41 |
|
|
|
Копіювання і переміщення фрагментів тексту |
42-48 |
|
|
|
Вставлення зображень у текстовий документ |
49-54 |
|
|
|
Форматування тексту |
55-61 |
|
|
|
Правила введення тексту |
62-66 |
|
Графічний редактор (4год + 1год) |
||||
|
|
Графічні редактори та їх призначення. Середовище графічного редактора |
68-73 |
|
|
|
Палітра. Колір фігури і колір фону. Збереження зображень |
74-80 |
|
|
|
Створення простих графічних зображень. Збереження зображень |
81-86 |
|
|
|
Вставлення підпису до малюнка. Зміна кольору й розміру шрифту |
87-90 |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань та умінь |
|
|
Безпека дітей в Інтернеті (5 год) |
||||
|
|
Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) |
92-98 |
|
|
|
Веб-сторінки для дітей. Закладки |
99-104 |
|
|
|
Навчаємось онлайн. Дитячі бібліотеки |
105-111 |
|
|
|
Малюємо онлайн. |
112-118 |
|
|
|
Електронне спілкування. Безпека спілкування в спільнотах |
119-124 |
|
Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням (8 год) |
||||
|
|
Алгоритми і задачі. Аналіз тексту задачі |
126-130 |
|
|
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Логічне слідування «Якщо – то – інакше» |
131-136 |
|
|
|
Алгоритми із повторенням в середовищі Скретч |
137-141 |
|
|
|
Створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі. Повторення з умовою в середовищі Скретч |
142-147 |
|
|
|
Створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі. Повторення повторень в середовищі Скретч |
148-153 |
|
|
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у визначеному середовищі. Алгоритми із розгалуженням в середовищі Скретч |
154-158 |
|
|
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у визначеному середовищі. Повне розгалуження в середовищі Скретч |
159-165 |
|
|
|
Створюємо проекти |
166-170 |
|
Робота з презентаціями (4 год) |
||||
|
|
Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Середовище редактора презентацій. Робота з об’єктами на слайдах презентації |
172-176 |
|
|
|
Створення презентації на основі шаблону |
177-182 |
|
|
|
Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації |
183-187 |
|
|
|
Розробка плану створення презентації на задану тему. |
188-192 |
|
Повторення та узагальнення вивченого у 4 класі (2год) |
||||
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань та умінь |
|
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань та умінь |
|
|