Розробка уроку з курсу «Сходинки до інформатики» . Клавіатура.

Про матеріал

Формувати знання про клавіатуру, призначення основних клавіш; сформувати уміння та навички введення та редагування текстової інформації. Розвивати та корегувати стійкість уваги, логічне мислення, зорову та слухову пам'ять. Виховувати дбайливе ставлення до пристроїв комп'ютера.

Перегляд файлу

        Розробка уроку  з курсу «Сходинки до інформатики»  .

Тема:     Клавіатура

Мета:  Формувати знання про клавіатуру, призначення основних клавіш;           сформувати уміння та навички введення  та редагування   текстової інформації. Розвивати та корегувати стійкість уваги, логічне мислення, зорову та слухову пам’ять. Виховувати дбайливе  ставлення до пристроїв комп’ютера.

Програмне забезпечення: клавіатурний тренажер, програма текстового редактора.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Вимоги до учнів: знати назву та призначення основних клавіш  на клавіатури.

Хід уроку.

І.Підготовча частина.

 1. Орг. Момент: «Готовність учнів к уроку».

2. Розминка.

   - Яку траву впізнають навіть незрячі люди? ( Кропиву)

  - У кого вуса довші за ноги? (У  таргана)

 - Яка гілка не росте на дереві? (Залізнична)

 - Що буває з вороною після третього року життя? ( Починається четвертий)

 - Яка пташка найменша у світі? (Колібрі)

3. Повідомлення теми та мети уроку.

4. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів з використанням комп’ютерних технологій.

   Людина отримує інформацію за допомогою 5 органів чуття:

         -   зору;

  -  нюху;

 -   дотику;

   -   слуху;

-   смаку;

За допомогою яких органів чуття людина отримує текстову інформацію?

Кого або що називають редакторами?

  • Комп’ютерні програми;
  • Людину що працює в видавництві?

Що між ними спільного?

Знайдіть помилкове висловлювання:

  • Редактор – це комп'ютерна програма, за допомогою якої можна обробляти інформацію.
  • Програма-редактор – це людина, яка керує виданням газети, журналу, книги, випуском передачі на радіо або телебаченні.

      Знайдіть  відповідність:

 

Текстові редактори призначені для:            створення і обробки малюнків;

 

Графічні редактори призначені для:              створення і обробки тексту;

 

    Музичні редактори призначені для:                створення і обробки мелодій;

 

Замість пропусків у тексті підбери  потрібні слова:

Текстовий редактор – це ………, яка дозволяє зручно …….. текстову інформацію,………. Її, ……….. та ………… за допомогою комп’ютера.

5. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності.

 

Видавнича сфера діяльності людини найбільш пов'язана  з обробкою текстової інформації. І саме тут комп'ютери значно полегшали всі етапи обробки текстової інформації. Це і введення тексту, і внесення до нього змін, і передавання текстової інформації на відстань. Раніше автори статей, книг друкували свої шедеври на друкарських машинках, а якщо ці тексти потребували змін, їх передруковували повністю, і так могло бути декілька разів. Зараз з'явилося багато програм, які називаються текстовими редакторами.  Ці програми значно спрощують роботу з різними текстами (газетами, журналами, документацією, оголошеннями, рекламною продукцією.  Призначення текстових редакторів -  зробити роботу з текстовою інформацією зручнішою, не такою важкою.

 

ІІ. Основна частина.

(Використання презентації «Клавіатура»)

Слайд №1.

1. Назви пристрої, які належать до уведення інформації.
2. Назви пристрої, які належать до виведення  інформації.

Слайд №2.

Призначення основних клавіш клавіатури.

Робота з зошитом:

Запиши призначення клавіш.

 

     Shift -   

                -

    Caps Lock -

    Enter –

    Пробіл –

Релаксація.

Практична робота.

Для швидкого введення тексту необхідно добре знати клавіатуру й вільно володіти основними прийомами редагування тексту.

1 рівень.

Надрукувати своє ім’я та прізвище.

2 рівень.

Набери текст:

Лев сильний, але в літку він не зміг зламати клітку.

3 рівень.

Набери текст:

З неба падав білий сніг, він засипав весь поріг.

Розташуй кожне речення у два рядки.

Дай назву тексту.

Запиши назву перед текстом великими літерами.

4 рівень.

Набери текст:

Ручку гриць в дітей не просить – він її в …………носить.

Ходить Чапля біля річки, витягає ….. з водички.

Виправ помилки в тексті.

Заміни три крапки в кінці тексту на слово за змістом.

Розташуй кожне речення в два рядки.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Закріплення нового матеріалу.

Інтерактивні вправи: «Так –ні», «Знайди помилку»

  1. Релаксація. Поділитися своїми враженнями про урок. Що подобалось, а що не сподобалось?
  2. Підсумок.
  3. Оцінювання.
  4. Домашнє завдання.

Дайте відповіді на запитання:

Чого у світі більше – яблук чи фруктів?____________

Автоматична «залізнична людина» - це  ________________

Квадратик, що блимає на екрані монітора, називають ________

Пристрій для введення цифрової і символьної інформації – це________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         Розробка уроку з курсу

  «Сходинки до інформатики».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку