Інформатика (в курсі Я досліджую світ) 2 клас
1 год – 35 год
1. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом Р.Б.Шияна (1-2 класи)
2. Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для 2 кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.) / І.О. Большакова, М.С.Пристінська.– Харків: Вид-во «Ранок», 2019.
№ з/п |
Тема уроку |
|
Дата |
Дата |
Примітки |
|
І семестр 1-й місяць. Зміни |
|
|
|
|
1. |
Я виконую шкільні правила. Я в комп’ютерному класі. Я вмикаю та вимикаю комп’ютер |
1 |
|
|
|
2. |
Мій час. Я дізнаюсь про інформацію та повідомлення. Я переміщую значки на робочому столі |
1 |
|
|
|
3. |
Я досліджую штучні та природні об’єкти. я сприймаю інформацію органами чуття. Я вчусь розрізняти об’єкти на робочому столі |
1 |
|
|
|
4. |
Я спілкуюсь. Я сприймаю інформацію органами чуття. Я дізнаюсь, якою буває інформація. Я відкриваю програму (Підручник – с. 25) |
1 |
|
|
|
|
2-й місяць. Способи пізнання |
|
|
|
|
5. |
Я відчуваю страх. Я виконую дії з інформацією. Я дізнаюся про вікна програм |
1 |
|
|
|
6. |
Я сприймаю інформацію органами чуття. Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я користуюся меню в середовищі графічного редактора |
1 |
|
|
|
7. |
Я експериментую. Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я створюю інформаційний знак у середовищі графічного редактора |
1 |
|
|
|
8. |
Я експериментую. Я передаю повідомлення різними способами. Я створюю повідомлення у середовищі графічного редактора |
1 |
|
|
|
|
3-й місяць. Територія |
|
|
|
|
9. |
Я і мої речі. Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я створюю текстове повідомлення в середовищі графічного редактора |
1 |
|
|
|
10. |
Я спостерігаю за погодою восени. Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я створюю текстове повідомлення в середовищі графічного редактора |
1 |
|
|
|
11. |
Що я роблю восени? Я опрацьовую інформацію |
1 |
|
|
|
12. |
Моя родина. Я опрацьовую інформацію |
1 |
|
|
|
|
4-й місяць. Спільнота |
|
|
|
|
13. |
Моя родина. Як передають інформацію? |
1 |
|
|
|
14. |
Я використовую цифрові пристрої. Я зберігаю інформацію |
1 |
|
|
|
15. |
Я досліджую воду у трьох станах. Я малюю в графічному редакторі |
1 |
|
|
|
16. |
Новорічні свята у моєму домі. Я шукаю інформацію в мережі Інтернет |
1 |
|
|
|
|
ІІ семестр 5-й місяць. Вартість і цінність |
|
|
|
|
17. |
Я досліджую рослини взимку. Я шукаю інформацію в мережі Інтернет |
1 |
|
|
|
18. |
Що я святкую взимку? Я шукаю інформацію в мережі Інтернет. Дитячі і дорослі сайти. QR код. |
1 |
|
|
|
19. |
Я вивчаю диких і свійських тварин. Я шукаю інформацію в мережі Інтернет. Авторське право. Плагіат |
1 |
|
|
|
|
6-й місяць. Хочу! Можу! Потрібно! |
|
|
|
|
20. |
Я вивчаю екзотичних тварин. Я шукаю інформацію в мережі Інтернет. Авторське право. Плагіат |
1 |
|
|
|
21. |
Я – відповідальний споживач. Я знаю правила безпеки в мережі Інтернет |
1 |
|
|
|
22. |
Я вивчаю продукти харчування. Команди і виконавці |
1 |
|
|
|
23. |
Сучасний дім. Як складають алгоритм? |
1 |
|
|
|
|
7-й місяць. Ідеї. Винаходи. Відкриття |
|
|
|
|
24. |
Україна – мій рідний край. Які бувають виконавці? |
1 |
|
|
|
25. |
Я мандрую вулицями рідного міста / села. Які бувають виконавці? |
1 |
|
|
|
26. |
Я відвідую музей. Команди. Виконавці. Алгоритм |
1 |
|
|
|
27. |
Професії людей мого рідного краю. Комп’ютер як виконавець. Скретч |
1 |
|
|
|
|
8-й місяць. Рух і час |
|
|
|
|
28. |
Я досліджую природні явища навесні. Скретч. Спрайти |
1 |
|
|
|
29. |
Я досліджую птахів навесні. Скретч. Тло сцени |
1 |
|
|
|
30. |
Що роблять люди навесні? Скретч. Скрипти |
1 |
|
|
|
31. |
Ми – земляни. Скретч – проєкти (на вибір) |
1 |
|
|
|
|
9-й місяць. Все пов’язано з усім |
|
|
|
|
32. |
Пори року. Календар. Скретч – проєкти (на вибір) |
1 |
|
|
|
33. |
Я піклуюсь про свою планету. Я досліджую властивості об’єктів |
1 |
|
|
|
34. |
Я досліджую веселку. Я досліджую властивості об’єктів |
1 |
|
|
|
35. |
Підсумковий урок за рік. |
1 |
|
|
|
2