28 січня о 18:00Вебінар: Як організувати ефективну роботу над помилками на уроках української мови

Календарне планування з інформатики для 2 класу (до підручника І.О. Большакової, М.С.Пристінської)

Про матеріал
Календарне планування з інформатики (в курсі "Я досліджую світ") розроблене для 2 класу (до підручника І.О. Большакової, М.С.Пристінської)
Перегляд файлу

 

Інформатика (в курсі Я досліджую світ) 2 клас

1 год – 35 год

 

1.    Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом Р.Б.Шияна (1-2 класи)

 

2.    Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для 2 кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.) / І.О. Большакова, М.С.Пристінська.–  Харків: Вид-во «Ранок», 2019. 

 

з/п

Тема уроку

image

 

Дата

 

Дата

Примітки

 

І  семестр 1-й місяць. Зміни

image

 

 

 

1.

Я виконую шкільні правила. Я в комп’ютерному класі. Я вмикаю та вимикаю комп’ютер

1

 

 

 

2.

Мій час. Я дізнаюсь про інформацію та повідомлення. Я переміщую значки на робочому столі

1

 

 

 

3.

Я досліджую штучні та природні об’єкти. я сприймаю інформацію органами  чуття. Я вчусь розрізняти об’єкти на робочому столі

1

 

 

 

4.

Я спілкуюсь. Я сприймаю інформацію органами чуття. Я дізнаюсь, якою буває інформація. Я відкриваю програму (Підручник – с. 25)

1

 

 

 

 

2-й місяць. Способи пізнання

 

 

 

 

5.

Я відчуваю страх. Я виконую дії з інформацією. Я дізнаюся про вікна програм

1

 

 

 

6.

Я сприймаю інформацію органами чуття. Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я користуюся меню в середовищі графічного редактора

1

 

 

 

7.

Я експериментую. Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я створюю інформаційний знак у середовищі графічного редактора

1

 

 

 

8.

Я експериментую. Я передаю повідомлення різними способами. Я створюю повідомлення у середовищі графічного редактора

1

 

 

 

 

3-й місяць. Територія

 

 

 

 

9.

Я і мої речі. Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я створюю текстове повідомлення в середовищі графічного редактора

1

 

 

 

10.

Я спостерігаю за погодою восени. Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я створюю текстове повідомлення в середовищі графічного редактора

1

 

 

 

11.

Що я роблю восени? Я опрацьовую інформацію

1

 

 

 

12.

Моя родина. Я опрацьовую інформацію

1

 

 

 

 

4-й місяць. Спільнота

 

 

 

 

13.

Моя родина. Як передають інформацію?

1

 

 

 

14.

Я використовую цифрові пристрої. Я зберігаю інформацію 

1

 

 

 

15.

Я досліджую воду у трьох станах. Я малюю в графічному редакторі

1

 

 

 

16.

Новорічні свята у моєму домі. Я шукаю інформацію в мережі Інтернет

1

 

 

 

 

ІІ семестр

5-й місяць. Вартість і цінність

 

 

 

 

17.

Я  досліджую рослини взимку. Я шукаю інформацію в мережі Інтернет

1

 

 

 

18.

Що я святкую взимку? Я шукаю інформацію в мережі Інтернет. Дитячі і дорослі сайти. QR  код.

1

 

 

 

19.

Я вивчаю диких і свійських тварин. Я шукаю інформацію в мережі Інтернет. Авторське право. Плагіат

1

 

 

 

 

6-й місяць. Хочу! Можу! Потрібно!

 

 

 

 

20.

Я вивчаю екзотичних тварин. Я шукаю інформацію в мережі Інтернет. Авторське право. Плагіат

1

 

 

 

21.

Я – відповідальний споживач. Я знаю правила безпеки в мережі Інтернет

1

 

 

 

22.

Я вивчаю продукти харчування. Команди і виконавці

1

 

 

 

23.

Сучасний дім. Як складають алгоритм?

1

 

 

 

 

7-й місяць. Ідеї. Винаходи. Відкриття

 

 

 

 

24.

Україна – мій рідний край. Які бувають виконавці?

1

 

 

 

25.

Я мандрую вулицями рідного міста / села. Які бувають виконавці?

1

 

 

 

26.

Я відвідую музей. Команди. Виконавці. Алгоритм

1

 

 

 

27.

Професії людей мого рідного краю. Комп’ютер як виконавець. Скретч

1

 

 

 

 

8-й місяць. Рух і час

 

 

 

 

28.

Я досліджую природні явища навесні. Скретч. Спрайти

1

 

 

 

29.

Я досліджую птахів навесні. Скретч. Тло сцени

1

 

 

 

30.

Що роблять люди навесні? Скретч. Скрипти

1

 

 

 

31.

Ми – земляни. Скретч – проєкти (на вибір)

1

 

 

 

 

9-й місяць. Все пов’язано з усім

 

 

 

 

32.

Пори року. Календар. Скретч – проєкти (на вибір)

1

 

 

 

33.

Я піклуюсь про свою планету. Я досліджую властивості об’єктів

1

 

 

 

34.

Я досліджую веселку. Я досліджую властивості об’єктів

1

 

 

 

35.

Підсумковий урок за рік.

1

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                          2

pdf
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
3 вересня 2020
Переглядів
1819
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку