Календарно-тематичне планування з інформатики для 2 класу
35 год (1 год на тиждень)
Згідно Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я. для 1-2 класів НУШ. Наказ МОН України від 08.10.2019 року № 1272
за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич,Київ «Генеза» 2019
Календарно-тематичне планування з інформатики для 2 класу
35 год (1 год на тиждень)
Згідно Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я. для 1-2 класів НУШ. Наказ МОН України від 08.10.2019 року № 1272
до підручника Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич,
№ |
Дата |
Тема уроку |
І. Змістова лінія « Інформація. Дії з інформацією» 1. Тема місяця «Зміни» |
||
1 |
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію та інформатику. Людина у світі інформації (с. 11). |
2 |
|
Інструктаж з БЖД. Звідки ми отримуємо інформацію. Що таке носії інформації. Сфери використання комп'ютерів. Пристрої для роботи з інформацією (с.13). |
3 |
|
Інструктаж з БЖД. Повідомлення. Інформаційні знаки. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації (с. 14). |
4 |
|
Інструктаж з БЖД. Що таке носій інформації. Базові прийоми редагування тексту (с. 24-27). |
ІІ. Змістова лінія «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій з інформацією» 2.Тема місяця «Способи пізнання» |
||
5 |
|
Інструктаж з БЖД. Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями. Як розпізнавати інформацію.(с.45) |
6 |
|
Інструктаж з БЖД. Як розпізнавати інформацію. Символ. Приватна та публічна інформація. Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів (с. 45-47). |
7 |
|
Інструктаж з БЖД. Як розпізнавати інформацію. Схема-зображення. План. Створення схеми свого безпечного шляху до школи (с. 48-50). |
8 |
|
Інструктаж з БЖД. Для чого потрібний план дій. Алгоритм. Ознайомлення з поняттям команди. Команди та їх виконавці (с. 69-70). |
ІІІ. Змістова лінія «Об’єкт. Властивості об’єкта» 3.Тема місяця «Територія» |
||
9 |
|
Інструктаж з БЖД. Поняття команди й виконавця. Послідовність дій.(с72). |
10 |
|
Інструктаж з БЖД. Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв |
11 |
|
Інструктаж з БЖД. Поняття комп’ютерної графіки. Програми для створення та змінювання графічних зображень.(с.133). |
12 |
|
Інструктаж з БЖД. Створення зображення за шаблоном . (с.134). |
ІV. Змістова лінія «Комп’ютерні програми. Меню та інструменти» 4. Тема місяця «Спільнота» |
||
13 |
|
Інструктаж з БЖД. Приватна та публічна інформація. Інформація для дітей та для дорослих. Авторство контенту. Пін-коди, паролі. |
14 |
|
Інструктаж з БЖД. Порядок команд в алгоритмі. Виконавці команд. Складання алгоритму. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками (с. 70-73). |
15 |
|
Інструктаж з БЖД. Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті |
16 |
|
Правила безпечної роботи в Інтернеті. Вікно браузера, кнопки керування вікном, посилання, закладка. |
Київ «Генеза» 2019
5. Тема місяця «Цінності» |
||
17 |
|
Інструктаж з БЖД. Мережі для отримання інформації та спілкування. |
18 |
|
Інструктаж з БЖД. Яка інформація є корисною. Дії з інформацією. |
19 |
|
Інструктаж з БЖД. Як перевірити істинність (правдивість) фактів? (с. 6). |
20 |
|
Інструктаж з БЖД. Реклама. Корисна і шкідлива реклама. Як розповсюджується реклама? Створення реклами продукту, товару чи своєї школи (на вибір) (с. 9). |
V. Змістова лінія «Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання» 6. Тема місяця «Хочу-можу-треба» |
||
21 |
|
Інструктаж з БЖД. Яким може бути інформативний об’єкт |
22 |
|
Інструктаж з БЖД. Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування. Як розкодувати відповідь. |
23 |
|
Інструктаж з БЖД. Створення та редагування не складних малюнків. Чи вміє міркувати комп’ютер. |
24 |
|
Інструктаж з БЖД. Інформаційні моделі. Моя цифрова творчість. |
VІ. Змістова лінія «Лінійні алгоритми» 7. Тема місяця «Ідеї-винаходи-відкриття» |
||
25 |
|
Інструктаж з БЖД. Інструменти графічного редактора (с. 55). |
26 |
|
Інструктаж з БЖД Комп’ютерне середовище виконавців. Створення малюнків за готовими алгоритмами. Алгоритми розгалуження. Як створити інформаційний продукт. |
27 |
|
Інструктаж з БЖД. Складання власних графічних алгоритмів. Якій він, інформаційний простір. |
8. Тема місяця «Рух і час» |
||
28 |
|
Інструктаж з БЖД. Як створювати об`єкти в Скретч. |
29 |
|
Інструктаж з БЖД. Лінійні алгоритми. Графічний редактор. Текст |
30 |
|
Інструктаж з БЖД. Поняття «сцена», «об`єкт», «образ» |
9. Тема місяця «Все пов’язано з усім» |
||
31 |
|
Інструктаж з БЖД. Інтернет. Мережі для отримання інформації та спілкування. Де мандрує електронний лист. (с. 126–128). |
32 |
|
Інструктаж з БЖД. Де мандрує електронний лист. Браузери (с. 128–129). |
33 |
|
Інструктаж з БЖД. Де мандрує електронний лист. Авторське право. Копірайт (с. 129–130). |
34 |
|
Колективний навчальний проект |
35 |
|
Виконання навчального проекту. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |