Календарне планування з інформатики на 2021-2022 н.р. 4 клас. Нова українська школа
№ з/п |
Зміст уроку |
Дата |
|
Цифрове навчання |
|
1 |
Інформаційні ресурси Інтернету. Рівні доступу до навчальних матеріалів |
|
2 |
Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі |
|
3 |
Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням |
|
4 |
Сучасні пристрої та служби для співпраці |
|
5 |
Співпраця в мережі |
|
6 |
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування |
|
|
Інформаційний світ |
|
7 |
Пошук інформації у різних джерелах |
|
8 |
Надійні та не надійні джерела інформації |
|
9 |
Адреса веб-ресурсу |
|
10 |
Бібліотека веб-ресурсів |
|
11 |
Чому важливо бути чесним |
|
|
Алгоритми і програми |
|
12 |
Умови |
|
13 |
Події та їх наслідки |
|
14 |
Алгоритми з розгалуженням |
|
15 |
Логічні висловлювання з конструкціями «не», «і», «або» |
|
16 |
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі програмування |
|
17 |
Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови |
|
18 |
Алгоритми з циклами |
|
19 |
Створення та виконання алгоритмів з циклами для виконавців у середовищі програмування |
|
20 |
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей |
|
|
Цифрові пристрої |
|
21 |
Складові комп’ютера |
|
22 |
Пристрої введення та виведення інформації |
|
23 |
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією |
|
|
Дані та їх представлення |
|
24 |
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою |
|
25 |
Передавання інформації |
|
26 |
Зберігання інформації |
|
27 |
Перетворення інформації. Кодування інформації |
|
28 |
Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів |
|
29 |
Списки. Послідовні списки у текстах |
|
30 |
Таблиці. Доповнення готових таблиць |
|
31 |
Схеми, діаграми |
|
32 |
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами |
|
33-35 |
Резерв часу |
|