Календарне планування з інформатики. НУШ 5 клас. 1,5 год. на тиждень. 52 год. Для модел. навч. програми «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автори: Завадський І.О., Коршунова О.В., Лапінський В.В. Підручник: Інформатика. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. Автори: О. В. Коршунува, І. О. Завадський
Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 5 класу за новою програмою НУШ
Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автори: Завадський І.О., Коршунова О.В., Лапінський В.В. (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). |
Підручник: Інформатика. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. Автори: О. В. Коршунува, І. О. Завадський Видавничий дім "Освіта", 2022 р. |
Назва теми, змістова лінія |
Кількість годин |
Змістова лінія «Теоретичні основи» Тема 1 Інтернет. Інформаційні процеси та системи |
12 год. |
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування» Тема 2 Алгоритми та програми |
25 год. |
Змістова лінія «Прикладні інформаційні технології», «Моделювання та структури даних» Тема 3. Інформаційні моделі. Комп’ютерні презентації |
15 год. |
Всього |
52 години |
№ п/п |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
||
Клас |
|||||
|
5А |
5Б |
5В |
І Семестр |
|
|
|
|
|
Змістова лінія «Теоретичні основи» Тема 1 Інтернет. Інформаційні процеси та системи (12 год.) |
|
|
|
|
|
Інструктаж по інструкції №КІ-1,2,3,4,5. Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
Повідомлення, дані, інформація. Інформаційні процеси та системи. Дослідження проблемних питань, пов’язаних із різними джерелами та різними формами подання інформації |
|
|
|
|
|
Види сучасних комп’ютерних систем і їх застосування. Апаратна і програмна частини інформаційної системи |
|
|
|
|
|
Роль інформаційних технологій і даних у житті сучасної людини. Дискусія щодо перспектив розвитку інформаційних технологій |
|
|
|
|
|
Ознайомлення з різними операційними системами та програмним забезпеченням |
|
|
|
|
|
Локальні комп’ютерні мережі. Практична робота №1 Спільне використання накопичувачів, папок, принтера. Інструктаж по інструкції №КІ-3,5 |
|
|
|
|
|
Глобальна комп’ютерна мережа. Пошук інформації в Інтернеті. Безпечне користування Інтернетом. |
|
|
|
|
|
Авторське право. Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. Інтернет-загрози. Фішинг |
|
|
|
|
|
Практична робота №2 Пошук та перевірка інформації в мережі Інтернет.Інструктаж по інструкції №КІ-3,5 |
|
|
|
|
|
Мікрокомп’ютер. Датчики. Поняття величини, її вимірювання, сигналу та способів перетворення сигналу |
|
|
|
|
|
Робота над проєктом з теми "Інформаційні процеси та системи" |
|
|
|
|
|
Захист проєктів. Тематична робота
|
|
|
|
|
|
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування» Тема 2 Алгоритми та програми (25 год.) |
|
|
|
|
|
Виконавці алгоритмів та їх системи команд. Способи опису алгоритму. Програма. Середовище опису й виконання алгоритмів |
|
|
|
|
|
Виконавці алгоритмів та їх системи команд. Способи опису алгоритму. Програма. Середовище опису й виконання алгоритмів |
|
|
|
|
|
Лінійні алгоритми. Створення програм, що візуалізують поняття кута |
|
|
|
|
|
Створення програм, що візуалізують поняття кута та видів трикутників за кутами |
|
|
|
|
|
Створення та програмування алгоритмів малювання та руху об’єктів на площині, що містять лінійні структури |
|
|
|
|
|
Поняття про від’ємні числа, координатну вісь та координатну площину. Креслення геометричних фігур |
|
|
|
|
|
Поняття про від’ємні числа, координатну вісь та координатну площину. Креслення геометричних фігур |
|
|
|
|
|
Алгоритми з повтореннями |
|
|
|
|
|
Створення та програмування алгоритмів малювання та руху об’єктів на площині, що містять повторення |
|
|
|
|
|
Створення та програмування алгоритмів малювання та руху об’єктів на площині, що містять повторення |
|
|
|
|
|
Створення та програмування алгоритмів малювання та руху об’єктів на площині, що містять повторення |
|
|
|
|
|
Алгоритми з розгалуженнями |
|
|
|
|
|
Алгоритми з розгалуженнями |
|
|
|
|
|
Створення та програмування алгоритмів малювання та руху об’єктів на площині, що містять лінійні структури, розгалуження та повторення |
|
|
|
|
|
Створення та програмування алгоритмів малювання та руху об’єктів на площині, що містять лінійні структури, розгалуження та повторення |
|
|
|
|
|
ІІ Семестр |
|
|
|
|
|
Створення та програмування алгоритмів малювання та руху об’єктів на площині, що містять лінійні структури, розгалуження та повторення |
|
|
|
|
|
Створення програм, що візуалізують дії зі звичайними дробами з однаковим знаменником |
|
|
|
|
|
Створення програм, що візуалізують дії зі звичайними дробами з однаковим знаменником |
|
|
|
|
|
Програмне та програмоване обчислення периметра трикутника, площі та периметра прямокутника, об’єму прямокутного паралелепіпеда |
|
|
|
|
|
Програмне та програмоване обчислення периметра трикутника, площі та периметра прямокутника, об’єму прямокутного паралелепіпеда |
|
|
|
|
|
Програмування лінійних алгоритмів, а також алгоритмів із розгалуженнями та повтореннями на мікрокомп’ютерах. |
|
|
|
|
|
Програмування лінійних алгоритмів, а також алгоритмів із розгалуженнями та повтореннями на мікрокомп’ютерах. |
|
|
|
|
|
Робота над проєктом з теми "Алгоритми та програми" |
|
|
|
|
|
Робота над проєктом з теми "Алгоритми та програми" |
|
|
|
|
|
Захист проєктів. Тематична робота |
|
|
|
|
|
Змістова лінія «Прикладні інформаційні технології», «Моделювання та структури даних» Тема 3. Інформаційні моделі. Комп’ютерні презентації (15 год.) |
|
|
|
|
|
Об’єкти та їх властивості. Зв’язки між об’єктами. Дії над об’єктами. Виокремлення об’єктів, опис їх властивостей об’єктів та їх значень |
|
|
|
|
|
Моделі і моделювання. Перетворення інформаційних моделей з однієї форми в іншу. |
|
|
|
|
|
Особливості побудови й опрацювання векторних та растрових зображень |
|
|
|
|
|
Побудова зображення з графічних примітивів |
|
|
|
|
|
Операції над графічними об’єктами |
|
|
|
|
|
Операції з групами об'єктів. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах |
|
|
|
|
|
Програмне забезпечення для створення і відтворення комп’ютерних презентацій. Режими середовища редактора презентацій |
|
|
|
|
|
Об’єкти презентації. Редагування об’єктів презентації. Форматування тексту та вставлення зображень |
|
|
|
|
|
Анімація об’єктів презентації. |
|
|
|
|
|
Створення і презентування наочних моделей об’єктів та процесів. Виконання проєктної роботи |
|
|
|
|
|
Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. Робота над проєктом |
|
|
|
|
|
Налаштування показу презентації. Автоматичне відтворення презентації |
|
|
|
|
|
Анімація перехотів між слайдами. Робота над проєктом |
|
|
|
|
|
Проєктна діяльність. Планування представлення презентації і виступ перед аудиторією. Тематична робота |
|
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І та ІІ семестр. |
|