Календарне планування ( 1.5 години на тиждень) історії 5 клас НУШ за підручником Досліджуємо історію і суспільство під ред Олена Пометун, Юлія Малієнко, Тетяна Ремех
Досліджуємо історію і суспільство 5 клас.
51 год./1.5 год. на тиждень.
Підручник: Досліджуємо історію і суспільство. О.Пометун, Ю.Малієнко, Т. Ремех
Укладено за програмою (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 N 795)
№ |
Тема уроку |
дата |
примітки |
І семестр |
|||
Тема: Вступ. Людина. Суспільство. Історія. |
|||
1 |
Людина – неповторна особистість. Гідність людини. |
02.09 |
|
2 |
Людина серед людей. Суспільство. |
07.09 |
|
3 |
Історія як наука |
14.09 |
|
4 |
Історичні дослідження. |
16.09 |
13- |
5 |
Історія України- частина європейської та світової історії. |
21.09 |
|
Розділ І: Історичний час і простір |
|||
6 |
Синхронність і послідовність подій в історії. Хронологія |
28.09 |
|
7 |
Відлік історичного часу. Лінія часу. |
30.09 |
|
8 |
Людини у просторі життєдіяльності. |
05.10 |
25 |
9 |
Географічний та історичний простір. Взаємодія людини і природи. |
12.10 |
25-27 |
10 |
Практичне заняття: Історична мапа. |
19.10 |
28-31 |
11 |
Україна та її сусіди на географічних та історичних картах. |
02.11 |
31-34 |
12 |
Етнографічні регіони України |
04.11 |
34-35 |
13 |
Географічні назви в історії |
09.11 |
36-38 |
Розділ ІІ: Джерела інформації. Історичні джерела. |
|||
14 |
Джерела інформації та їх видів |
16.11 |
39-43 |
15 |
Письмові джерела |
18.11 |
42-48 |
16 |
Речові джерела |
23.11 |
48-55 |
17 |
Мова, топонімика, фольклор як джерела знань про минуле. |
30.11 |
55-60 |
18 |
Музеї |
02.12 |
60-66 |
19 |
Книги в історії людства. Йоган Гутенберг. Іван Федороров |
07.12 |
66-69 |
20 |
Практичне заняття: Формулюємо і ставимо запитання до джерел. |
14.12 |
|
Розділ ІІІ Мандрівки в минуле України. |
|||
21 |
Історичні події і процеси. Дослідження життя історичних діячів |
16.12 |
|
22 |
Урок узагальнення знань. |
21.12 |
75-77 |
ІІ семестр |
|||
23 |
Княгиня Ольга |
|
78-80 |
24 |
Король Данило |
|
80-83 |
25 |
Українське козацтво у військовий та мирний час |
|
83-87 |
26 |
Як воювали козаки |
|
87-89 |
27 |
Українська революція |
|
90-95 |
28 |
Голодомор в пам’ятниках України і світу |
|
96-100 |
29 |
Друга світова війна |
|
100-105 |
30 |
Утворення держави Україна |
|
106-111 |
31 |
Проєкт: « Чи добре знаємо історію свого краю» |
|
111-113 |
32 |
Узагальнення вивченого |
|
|
Розділ ІV Історія навколо нас |
|||
33 |
Зміни в житті людини і суспільства. Чинники змін. |
|
113-118 |
34 |
Як жили мешканці села в минулому |
|
119-120 |
35 |
Як жили люди в містах |
|
120-123 |
36 |
Освіта, наука і техніка у минулому й сьогоденні. |
|
123-127 |
37 |
Практичне заняття: Технічний прогрес |
|
127-129 |
38 |
Дозвілля і спорт колись і тепер |
|
|
39 |
Подорожі і міграції |
|
132-134 |
40 |
Доброчесність |
|
134-138 |
41 |
Волонтерство |
|
138-140 |
42 |
Проєкт: « Як зберегти міста і села нашої Батьківщини» |
|
140-141 |
43 |
Узагальнення за темою |
|
|
Розділ V Розмаїття України |
|||
44 |
Полікультурність |
|
142-146 |
45 |
Замки, фортеці, палаци України. |
|
146-149 |
46 |
Бахчисарайський та Маріїнський палаци |
|
149-151 |
47 |
Релігія і храми України |
|
152-156 |
48 |
Проєкт: « Заповідники нашого краю |
|
|
49 |
Заповідники України |
|
157-162 |
50 |
Узагальнення за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|