Календарне планування з історії України, 7 клас

Про матеріал
Програма: Історія України. Всесвітня історія 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН №52 від 13.01.2017р., №201 від 10.02.2017р. Підручник: Дрібниця В. О., Щупак І. Я., Бурлака О. В., Піскарьова І. О.
Перегляд файлу

Програма: Історія України. Всесвітня історія 5-9 класи. Навчальна програма

для загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН №52 від 13.01.2017р., №201 від 10.02.2017р.

Підручник: Дрібниця В. О., Щупак І. Я., Бурлака О. В., Піскарьова І. О.

Клас/Дата

 

Тема уроку

Домашнє завдання

Прим.

7

РОЗДІЛ 1. ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ-УКРАЇНИ

7 годин

1.

 

Вступ. Розселення слов’янських племен територією України в У-УІІ ст.

Прочитати §1-2. Виконати №1, с. 16 (ДА).

 

2.

 

Виникнення східнослов’янської держави

Прочитати §3. Виконати №3, с. 20 (ДА).

 

3.

 

Київська Русь за часів Олега та Ігоря.

Прочитати §4. Виконати №2, с. 28 (МТ).

 

4.

 

Русь-Україна за Ольги та Святослава.

Прочитати §5. Виконати №1, с. 34 (МТ)

 

5.

 

Практичне заняття №1. Русь-Україна від літописних антів до Святослава.

Повторити §1-5.

 

6.

 

 

Узагальнення.

Повторити §1-5.

 

7.

 

 

Тематичний контроль.

 

 

РОЗДІЛ 2. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА (РУСЬ-УКРАЇНА) НАПРИКІНЦІ Х – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІ СТ.

7 годин

8.

 

Київська Русь за часів Володимира Великого.

Прочитати §8-9. Виконати завдання ДА.

 

9.

 

Київська Русь за часів Ярослава Мудрого.

Прочитати §10. Виконати №2, с. 55 (МТ).

 

10.

 

Політичний устрій та суспільно-господарське життя.

Прочитати §11. Виконати завдання МТ.

 

11.

 

Культура Київської Русі.

Прочитати§12. Виконати №1 (МТ).

 

12.

 

Практичне заняття №2. Розквіт Русі-України.

Повторити §8-12.

 

13.

 

 

Узагальнення.

Повторити §8-12.

 

14.

 

 

Тематичний контроль.

 

 

РОЗДІЛ 3. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІ – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІІІ СТ.

8 годин

15.

 

Передумови та причини політичного роздроблення Русі.

Прочитати §15. Виконати завдання МТ.

 

16.

 

Русь-Україна за Володимира Мономаха та Мстислава Великого.

Прочитати §16. Виконати №2, с. 83 (МТ).

 

17.

 

Роздробленість Русі: розвиток удільних князівств.

Прочитати §17. Виконати завдання МТ.

 

18.

 

Галицьке та Волинське князівства. Крим.

Прочитати §18. Виконати завдання МТ.

 

19.

 

Розвиток культури.

Прочитати §19. Виконати завдання МТ.

 

20.

 

Практичне заняття №3. Русь-Україна від Ярославичів до політичного роздроблення.

Повторити §15-19.

 

21.

 

 

Узагальнення.

Повторити §15-19.

 

22.

 

 

Тематичний контроль.

 

 

РОЗДІЛ 4. КОРОЛІВСТВО РУСЬКЕ (ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА)

8 годин

23.

 

Утворення Галицько-Волинської держави.

Прочитати §22. Виконати №3 (ДА).

 

24.

 

Монгольська навала.

Прочитати §23. Виконати завдання МТ.

 

25.

 

Королівство Руське за Данила Галицького.

Прочитати §24. Виконати №2, с. 122 (МТ).

 

26.

 

Галицько-Волинська держава за наступників Данила Галицького.

Прочитати §25. Виконати №1, с. 126 (ДА).

 

27.

 

Розвиток культури.

Прочитати §26. Виконати №1, с. 131 (ДА).

 

28.

 

Практичне заняття №4. Королівство Руське та монгольська навала.

Повторити §22-26.

 

29.

 

Узагальнення.

 

Повторити §22-26.

 

30.

 

Тематичний контроль.

 

 

 

РОЗДІЛ 5. РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО

годин

31.

 

Українські землі у складі Великого князівства Литовського.

Прочитати §29. Виконати №6, с. 142 (ЗН).

 

32.

 

Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії, Османської імперії. Князівство Феодоро. Кримське ханство.

Прочитати §30. Виконати №1, с. 151 (МТ).

 

33.

 

Господарський та культурний розвиток українських земель.

Прочитати §31-32. Скласти кросворд до теми на 25 питань.

 

34.

 

Практичне заняття №5. Українські землі під владою іноземних держав. Кримське ханство.

Повторити §29-32.

 

35.

 

Узагальнення.

Тематичний контроль.

 

 

 

 

docx
Додано
24 серпня 2021
Переглядів
3365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку