Програма: Історія України. Всесвітня історія 5-9 класи. Навчальна програма
для загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН №52 від 13.01.2017р., №201 від 10.02.2017р.
Підручник: Дрібниця В. О., Щупак І. Я., Бурлака О. В., Піскарьова І. О.
№ |
Клас/Дата
|
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Прим. |
7 |
||||
РОЗДІЛ 1. ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ-УКРАЇНИ 7 годин |
||||
1. |
|
Вступ. Розселення слов’янських племен територією України в У-УІІ ст. |
Прочитати §1-2. Виконати №1, с. 16 (ДА). |
|
2. |
|
Виникнення східнослов’янської держави |
Прочитати §3. Виконати №3, с. 20 (ДА). |
|
3. |
|
Київська Русь за часів Олега та Ігоря. |
Прочитати §4. Виконати №2, с. 28 (МТ). |
|
4. |
|
Русь-Україна за Ольги та Святослава. |
Прочитати §5. Виконати №1, с. 34 (МТ) |
|
5. |
|
Практичне заняття №1. Русь-Україна від літописних антів до Святослава. |
Повторити §1-5. |
|
6.
|
|
Узагальнення. |
Повторити §1-5. |
|
7. |
|
Тематичний контроль. |
|
|
РОЗДІЛ 2. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА (РУСЬ-УКРАЇНА) НАПРИКІНЦІ Х – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІ СТ. 7 годин |
||||
8. |
|
Київська Русь за часів Володимира Великого. |
Прочитати §8-9. Виконати завдання ДА. |
|
9. |
|
Київська Русь за часів Ярослава Мудрого. |
Прочитати §10. Виконати №2, с. 55 (МТ). |
|
10. |
|
Політичний устрій та суспільно-господарське життя. |
Прочитати §11. Виконати завдання МТ. |
|
11. |
|
Культура Київської Русі. |
Прочитати§12. Виконати №1 (МТ). |
|
12. |
|
Практичне заняття №2. Розквіт Русі-України. |
Повторити §8-12. |
|
13. |
|
Узагальнення. |
Повторити §8-12. |
|
14. |
|
Тематичний контроль. |
|
|
РОЗДІЛ 3. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІ – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІІІ СТ. 8 годин |
||||
15. |
|
Передумови та причини політичного роздроблення Русі. |
Прочитати §15. Виконати завдання МТ. |
|
16. |
|
Русь-Україна за Володимира Мономаха та Мстислава Великого. |
Прочитати §16. Виконати №2, с. 83 (МТ). |
|
17. |
|
Роздробленість Русі: розвиток удільних князівств. |
Прочитати §17. Виконати завдання МТ. |
|
18. |
|
Галицьке та Волинське князівства. Крим. |
Прочитати §18. Виконати завдання МТ. |
|
19. |
|
Розвиток культури. |
Прочитати §19. Виконати завдання МТ. |
|
20. |
|
Практичне заняття №3. Русь-Україна від Ярославичів до політичного роздроблення. |
Повторити §15-19. |
|
21. |
|
Узагальнення. |
Повторити §15-19. |
|
22.
|
|
Тематичний контроль. |
|
|
РОЗДІЛ 4. КОРОЛІВСТВО РУСЬКЕ (ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА) 8 годин |
||||
23. |
|
Утворення Галицько-Волинської держави. |
Прочитати §22. Виконати №3 (ДА). |
|
24. |
|
Монгольська навала. |
Прочитати §23. Виконати завдання МТ. |
|
25. |
|
Королівство Руське за Данила Галицького. |
Прочитати §24. Виконати №2, с. 122 (МТ). |
|
26. |
|
Галицько-Волинська держава за наступників Данила Галицького. |
Прочитати §25. Виконати №1, с. 126 (ДА). |
|
27. |
|
Розвиток культури. |
Прочитати §26. Виконати №1, с. 131 (ДА). |
|
28. |
|
Практичне заняття №4. Королівство Руське та монгольська навала. |
Повторити §22-26. |
|
29. |
|
Узагальнення.
|
Повторити §22-26. |
|
30. |
|
Тематичний контроль.
|
|
|
РОЗДІЛ 5. РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО годин |
||||
31. |
|
Українські землі у складі Великого князівства Литовського. |
Прочитати §29. Виконати №6, с. 142 (ЗН). |
|
32. |
|
Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії, Османської імперії. Князівство Феодоро. Кримське ханство. |
Прочитати §30. Виконати №1, с. 151 (МТ). |
|
33. |
|
Господарський та культурний розвиток українських земель. |
Прочитати §31-32. Скласти кросворд до теми на 25 питань. |
|
34. |
|
Практичне заняття №5. Українські землі під владою іноземних держав. Кримське ханство. |
Повторити §29-32. |
|
35. |
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|