КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
з історії України для 8 класу
для роботи з дитиною з легкою розумовою відсталістю
історії України
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
з історії України для 8 класу
для роботи з дитиною з легкою розумовою відсталістю
історії України (2 год : 70 год.)
Рівень стандарту
Складено: Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Історія України. 5–9 та 10-11 класи» (наказ Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236).
Наскризні змістові лінії:
№ з/п |
Назва теми, підтеми |
К-сть годин |
Дата |
Навчальні досягнення учня |
Спрямованість корекційно – розвивальної роботи та очікування результатів |
Приміт-ка |
|||||
Тема 1. Вступ. Українські землі у складі Речі Посполитої |
|
|
|||||||||
|
Вступ. Історія України в Нову добу. |
1 |
03.09 |
Може працювати з підручником, співвідносити в часі події цього періоду, працювати з підручником і історичною картою |
Формувати вміння користуватися підручником з історії, хронологічну компетентність, просторову компетентність |
|
|||||
|
Політичне становище українських земель у першій половині 16 |
1 |
07.09 |
Може називати держави до складу яких входили українські території |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Люблінська унія 1569 року |
1 |
10.09 |
Може називати причини, зміст Люблінської Уніїї; показати на карті територіальний розподіл України на початок XVІ ст. і зміни, що відбулися внаслідок Люблінської унії;
|
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Суспільно-політичні зміни в українських землях після Люблінської унії |
1 |
14.09 |
Може називати позитивні і негативні наслідки Люблінської унії |
Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Соціальна структура суспільства в 16 ст. |
1 |
17.09 |
Може дати характеристику соціальним верствам населення, розвитку господарства, знає поняття фільварок |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Економічне життя в українських землях в 16 ст. |
11 |
21.09 |
Може називати основні галузі промисловості, знає поняття Магдебурзького права |
Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями |
|
|||||
|
Криза Православної церкви в 16 ст. |
1 |
24.09 |
Може розповідати, після опрацювання підручника про церковне життя, розповідати про церковних діячів. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Церковні собори в Бересті 1596 р. Утворення греко-католицької церкви |
1 |
28.09 |
Може визначати причину, зміст, наслідки Берестейської унії. Впізнавати діячів церкви за портретами з підручника. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Практичне заняття. Повсякденне життя представників основних верств суспільства |
1 |
01.10 |
Може визначати характерні риси повсякденного життя основних верств суспільства, називати основні верстви суспільства. |
Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Православна церква в першій половині XVII ст. |
1 |
05.10 |
Може розповідати, після опрацювання підручника про церковне життя, розповідати про церковних діячів. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Культурно-освітнє життя та книгодрукування |
1 |
08.10 |
Може розповідати про діячів культури, культурні досягнення в галузі української мови, освіти, книгодрукування і літописання, |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Культура українських земель в другій половині XVI – першій половині XVIІ ст. |
1 |
12.10 |
Може розповідати про діячів культури, та називати імена діячів культури, визначати риси притаманні українському музичному мистецтву, пояснює поняття «вертеп», «козацьке бароко». |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Містобудування, архітектура, образотворче мистецтво |
1 |
19.10 |
Може розповідати про діячів культури, культурні досягнення в галузі образотворчого мистецтва, архітектури, розпізнавати пам’ятки архітектури, зведені на теренах України |
Удосконалити навички роботи зі складання розповіді за малюнком. Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Практичне заняття. Здійснити уявну подорож-екскурсію до історико-культурних пам’яток 16-17 ст. |
1 |
22.10 |
Може називати основні пам’ятки культури даного періоду та розпізнавати їх за фото |
Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. |
|
|||||
|
Узагальнення «Вступ. Українські землі в складі Речі Посполитої» |
|
26.10 |
Може узагальнювати знання у вигляді бесіди з вчителем та опрацюванні ілюстрацій та параграфів підручника. |
Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями. |
|
|||||
|
Тематичне оцінювання за розділом «Вступ. Українські землі у складі Речі Посполитої» |
1 |
29.10 |
Може систематизувати матеріал, давати відповідь на тестові завдання |
Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями. |
|
|||||
Тема 2. Становлення козацтва ( XVI – перша половина XVII століття) |
|
|
|||||||||
|
Виникнення Запорізької Січі |
1 |
09.11 |
Може визначати причини, місце виникнення козацтва. Знає значення слова «козак», може показувати на карті Дике поле, розповідає про життя та військове мистецтво козаків, використовує підручник та ілюстрації. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.
|
|
|||||
|
Військово-політична організація українського козацтва |
1 |
12.11 |
Може називати органи влади на Січі та хто належав до козацьких урядовців; знає поняття «кіш», «клейноди. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.
|
|
|||||
|
Становлення козацького стану |
1 |
16.11 |
Може називати органи влади на Січі та хто належав до козацьких урядовців; знає поняття «кіш», «клейноди. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.
|
|
|||||
|
Реєстрове козацтво |
1 |
19.11 |
Може називати відмінні риси між козаками і реєстровцями |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Козацькі повстання кінця 16 ст. |
1 |
23.11 |
Може називати ватажків повстання та основні битви цього періоду |
Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення
|
|
|||||
|
Походи козаків першої чверті XVII ст. |
1 |
26.11 |
Може показувати на карті походи козаків, визначає портрет гетьмана Сагайдачного, розповідає про його діяльність. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Гетьман Петро Конашевич-Сагайдачний |
1 |
30.11 |
Може називати ключові події із життя гетьмана |
Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Практичне заняття. Військове мистецтво, традиції та побут українського козацтва |
1 |
03.12 |
Може за допомогою вчителя та підручника розповідати про військове мистецтво, побут та традиції козаків. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Козацько-селянські повстання 20—30-х рр. XVII ст |
1 |
07.12 |
За допомогою вчителя розповідає про причини, учасників, ватажків повстань. Показувати події на карті. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Наш край у період становлення козацтва |
1 |
10.12 |
Може розповідати про основні події, що відбувалися на території рідного краю, називати дати. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Узагальнення знань з теми: «Становлення козацтва (XVI — у першій половині XVII ст.)» |
|
14.12 |
Може узагальнювати знання у вигляді бесіди з вчителем та опрацюванні ілюстрацій та параграфів підручника. |
Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями. |
|
|||||
|
Тематичне оцінювання за розділом «Становлення козацтва (XVI — у першій половині XVII ст.)» |
1 |
17.12 |
За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести. |
Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями. |
|
|||||
Тема 3. Національно – визвольна війна українського народу середини XVII століття |
|
|
|||||||||
|
Передумови Національно-визвольної війни. Б. Хмельницький |
1 |
21.12 |
Знає хронологічні межі національно-визвольної війни під проводом Богдана Хмельницького; причини війни, привід до війни. Може працювати з картою.
|
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Воєнні дії 1648-1649 року. |
1 |
24.12 |
Може розповідати про основні битви цього періоду та називати та називати основні договори, що були заключені в ході воєнних дій |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Українська козацька держава — Військо Запорозьке |
1 |
28.12 |
Знає устрій Війська Запорозького – української козацької держави, може показати на карті кордони Української козацької держави,, |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Воєнно-політичні події 1650—1653 рр. |
1 |
|
Може показувати на карті основні битви. Знає побратимів Хмельницького. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
|
Українська гетьманська держава в системі міжнародних відносин |
1 |
|
Може розповісти про відносини Війська Запорозького з державами-сусідами;
|
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
27 |
Воєнно-політичні події 1654—1657 рр. |
1 |
|
Знає дати укладення Зборівської угоди та «Березневих статей»; може показувати на карті місця битв
|
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
28 |
Практичне заняття. Богдан Хмельницький як політик і людина |
1 |
|
Може розповісти про державотворчу та військово-політичну діяльність Богдана Хмельницького, його сподвижників. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
29 |
Наш край у роки Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст. |
1 |
|
Може розповісти про події в нашому краї. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
30 |
Узагальнення знань та тематичне оцінювання за розділом «Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст.» |
1 |
|
За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести. |
Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями. |
|
|||||
Тема 4. Українські землі наприкінці 50-х років – на початку XVIIІ ст. |
|
|
|||||||||
31 |
Гетьманування І. Виговського. Початок Руїни |
1 |
|
Може розповісти про правління Івана Виговського, визначати портрет гетьмана. Поняття «Руїна», знати хронологічні межі. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
32 |
Розкол козацької України. Андрусівське перемир’я |
1 |
|
Може визначити причини розколу України, зміст і дату Андрусівського перемиря. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
33 |
Україна у 60—80-ті рр. XVII ст. |
1 |
|
Розповідати за допомогою підручника та вчителя про розвиток України. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
34 |
Правобережне козацтво в останній чверті XVII ст. Закріплення розподілу Української козацької держави між Московським царством і Річчю Посполитою |
1 |
|
Розповідає про Правобережне козацтво в останній чверті XVII ст. Закріплення розподілу Української козацької держави між Московським царством і Річчю Посполитою, показує на карті. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
35 |
Запорозька Січ у другій половині XVII ст. Кошовий отаман І. Сірко |
1 |
|
Розповідає про устрій Січі, її отаманів, Івана Сірка, показує на карті. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
36 |
Практичне заняття. Руїна: причини і наслідки |
1 |
|
Разом з вчителем визначає причини і наслідки Руїни. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
37 |
Лівобережна Гетьманщина наприкінці XVII ст. Початок гетьманування І. Мазепи |
1 |
|
Розповідає про розвиток Лівобережної Гетьманщини наприкінці XVII ст.та початок гетьманування І. Мазепи |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
38 |
Північна війна Московської держави зі Швецією та Україна. Повстання С. Палія. Виступ гетьмана І. Мазепи проти царської влади |
1 |
|
Розповісти про причини, хід Північної війни; причини та хід повстання Палія; виступ гетьмана Мазепи, показувати на карті події. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
39 |
Гетьман П. Орлик і його Конституція. Ліквідація козацтва на Правобережній Україні |
1 |
|
|
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
40 |
Церковне життя. Культура наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст. Наш край наприкінці XVII — на початку XVIII ст. |
1 |
|
За допомогою вчителя визначає риси розвитку церковного та культурного життя. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
41 |
Узагальнення знань та тематичне оцінювання за розділом «Українські землі наприкінці 50-х рр. XVII — на початку XVIII ст.» |
1 |
|
За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести. |
Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями. |
|
|||||
Тема 5. Українські землі у 20-90 роках ХVIII століття |
|
|
|||||||||
42 |
Посилення колоніальної політики Російської імперії |
1 |
|
|
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
43 |
Лівобережна та Слобідська Україна. Ліквідація Гетьманщини |
1 |
|
|
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
44 |
Південна Україна. Ліквідація Запорозької Січі |
1 |
|
Розповідає про розвиток Південної України, ліквідацію Січі, знає останнього кошового Січі Калнишевського та його долю. Показує на карті . |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
45 |
Національно-визвольна боротьба українського народу |
1 |
|
|
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
46 |
Правобережжя та західноукраїнські землі в останній чверті XVIII ст. |
1 |
|
Розповідає про становище Правобережжя та західноукраїнські землі в останній чверті XVIII ст. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
47 |
Культура українських земель у другій половині XVIII ст. Освіта і книгодрукування, література, розвиток природничих наук |
1 |
|
Розповідає про культуру українських земель у другій половині XVIII ст., освіту і книгодрукування, літературу, розвиток природничих наук |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
48 |
Культура українських земель у другій половині XVIII ст. Архітектура, образотворче мистецтво, музика |
1 |
|
Розповідає про культуру українських земель у другій половині XVIII ст. , архітектуру, образотворче мистецтво, музику. Вміє розпізнавати архітектурні будівлі за ілюстраціями. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
49 |
Практичне заняття. Козацькі літописи XVII— XVIII ст. як історичні джерела Наш край у 20—90-х рр. XVIII ст. |
1 |
|
Може працювати за питаннями з історичними документами. |
Удосконалити навички роботи з історичною картою, складання розповіді за малюнком, встановлення найпростіших причинно – наслідкових зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення. |
|
|||||
50 |
Узагальнення знань та тематичне оцінювання за розділом «Українські землі у 20—90-х рр. XVIII ст.» |
1 |
|
За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести. |
Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями. |
|
|||||
Узагальнення до курсу. Історія України в контексті епохи Раннього Нового часу |
|
|
|||||||||
51 |
Здобутки українського суспільства. Особливості суспільного життя України ХVІ–ХVІІІ ст. |
1 |
|
За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести. Уміє:
|
Розвивати навички роботи з тестами. |
|
|||||