КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ з історії України для 8 класу для роботи з дитиною з легкою розумовою відсталістю

Про матеріал

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

з історії України для 8 класу

для роботи з дитиною з легкою розумовою відсталістю

історії України

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

з  історії України  для 8 класу

  для роботи з дитиною з легкою розумовою відсталістю

історії України   (2 год : 70 год.) 

Рівень стандарту

Складено:  Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Історія України. 5–9 та 10-11 класи» (наказ Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236).

Наскризні змістові лінії:

  • Громадянська відповідальність
  • Екологічна безпека і сталий розвиток
  • Здоров’я і безпека
  • Підприємливість
  • Фінансова грамотність

№ з/п

Назва теми, підтеми

К-сть годин

Дата

 

 Навчальні досягнення учня

Спрямованість   корекційно – розвивальної роботи та  очікування результатів                                                                             

Приміт-ка

Тема 1. Вступ. Українські землі у складі Речі Посполитої

 

 

  1.  

Вступ. Історія України в Нову добу.

1

03.09

Може працювати з підручником, співвідносити в часі події цього періоду, працювати з підручником і історичною картою

Формувати   вміння   користуватися підручником з історії, хронологічну компетентність, просторову компетентність

 

  1.  

Політичне становище українських земель у першій половині 16

1

07.09

Може називати  держави до складу яких входили українські території

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Люблінська унія 1569 року

1

10.09

Може називати причини, зміст Люблінської Уніїї; показати на карті територіальний розподіл України на початок XVІ ст. і зміни, що відбулися внаслідок Люблінської унії;

 

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Суспільно-політичні зміни в українських землях після Люблінської унії

1

14.09

Може називати позитивні і негативні наслідки Люблінської унії

Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Соціальна структура суспільства в 16 ст.

1

17.09

Може дати характеристику соціальним верствам населення, розвитку господарства, знає поняття фільварок

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Економічне життя в українських землях в 16 ст.

11

21.09

Може називати основні галузі промисловості, знає поняття Магдебурзького права 

Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички  відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями

 

  1.  

Криза Православної церкви в 16 ст.

1

24.09

Може розповідати, після опрацювання підручника про церковне життя, розповідати про церковних діячів.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Церковні собори в Бересті 1596 р. Утворення греко-католицької церкви

1

28.09

Може визначати причину, зміст, наслідки Берестейської унії. Впізнавати діячів церкви за портретами з підручника.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Практичне заняття. Повсякденне життя представників основних верств суспільства

1

01.10

Може визначати характерні риси повсякденного життя основних верств суспільства, називати основні верстви суспільства.

Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Православна церква в першій половині XVII ст.

1

05.10

Може розповідати, після опрацювання підручника про церковне життя, розповідати про церковних діячів.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Культурно-освітнє життя та книгодрукування

1

08.10

Може розповідати про діячів культури, культурні досягнення в галузі української мови, освіти, книгодрукування і літописання,

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Культура українських земель в другій половині XVI – першій половині XVIІ ст.

1

12.10

Може розповідати про діячів культури, та називати імена діячів культури, визначати риси притаманні українському музичному мистецтву, пояснює поняття «вертеп», «козацьке бароко».

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Містобудування, архітектура, образотворче мистецтво

1

19.10

Може розповідати про діячів культури, культурні досягнення в галузі образотворчого мистецтва, архітектури,  розпізнавати пам’ятки архітектури, зведені на теренах України

Удосконалити навички роботи   зі   складання розповіді за малюнком. Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Практичне заняття. Здійснити уявну подорож-екскурсію до історико-культурних пам’яток 16-17 ст.

1

22.10

Може називати основні пам’ятки культури даного періоду та розпізнавати їх за фото

Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією.

 

  1.  

Узагальнення «Вступ. Українські землі в складі Речі Посполитої»

 

26.10

Може узагальнювати знання  у вигляді бесіди з вчителем та опрацюванні ілюстрацій та параграфів підручника.

Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички  відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями.

 

  1.  

Тематичне оцінювання за розділом «Вступ. Українські землі у складі Речі Посполитої»

1

29.10

Може систематизувати матеріал, давати відповідь на тестові завдання

Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички  відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями.

 

Тема 2. Становлення козацтва ( XVI – перша половина XVII століття)

 

 

  1.  

Виникнення Запорізької Січі

1

09.11

Може визначати причини, місце виникнення козацтва. Знає значення слова «козак», може показувати на карті Дике поле, розповідає про життя  та військове мистецтво козаків, використовує підручник та ілюстрації.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

 

  1.  

Військово-політична організація українського козацтва

1

12.11

Може називати органи влади на Січі та хто належав до козацьких урядовців; знає поняття «кіш», «клейноди.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

 

  1.  

Становлення козацького стану

1

16.11

Може називати органи влади на Січі та хто належав до козацьких урядовців; знає поняття «кіш», «клейноди.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

 

  1.  

Реєстрове козацтво

1

19.11

Може називати відмінні риси між козаками і реєстровцями

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Козацькі повстання кінця 16 ст.

1

23.11

Може називати ватажків повстання та основні битви цього періоду  

 Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення

 

 

  1.  

Походи козаків першої чверті XVII ст.

1

26.11

Може показувати на карті походи козаків, визначає портрет гетьмана Сагайдачного, розповідає про його діяльність.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Гетьман Петро Конашевич-Сагайдачний

1

30.11

Може називати ключові події із життя гетьмана

Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Практичне заняття. Військове мистецтво, традиції та побут українського козацтва

1

03.12

Може за допомогою вчителя та підручника розповідати про військове мистецтво, побут та традиції козаків.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Козацько-селянські повстання 20—30-х рр. XVII ст

1

07.12

За допомогою вчителя розповідає про причини, учасників, ватажків повстань. Показувати події на карті.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Наш край у період становлення козацтва

1

10.12

Може розповідати про основні події, що відбувалися на території рідного краю, називати дати.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Узагальнення знань з теми: «Становлення козацтва (XVI — у першій половині XVII ст.)»

 

14.12

Може узагальнювати знання  у вигляді бесіди з вчителем та опрацюванні ілюстрацій та параграфів підручника.

Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички  відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями.

 

  1.  

Тематичне оцінювання за розділом «Становлення козацтва (XVI — у першій половині XVII ст.)»

1

17.12

За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести.

Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички  відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями.

 

Тема 3. Національно – визвольна війна українського народу середини XVII століття

 

 

  1.  

Передумови Національно-визвольної війни. Б. Хмельницький

1

21.12

Знає хронологічні межі національно-визвольної війни під проводом Богдана Хмельницького; причини війни, привід до війни. Може працювати з картою.

 

 

 

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Воєнні дії 1648-1649 року.

1

24.12

Може розповідати про основні битви цього періоду та називати та називати основні договори, що були заключені в ході воєнних дій

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Українська козацька держава — Військо Запорозьке

1

28.12

Знає устрій Війська Запорозького – української козацької держави, може  показати на карті кордони Української козацької держави,,

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Воєнно-політичні події 1650—1653 рр.

1

 

Може показувати на карті основні битви. Знає побратимів Хмельницького.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

  1.  

Українська гетьманська держава в системі міжнародних відносин

1

 

Може розповісти про відносини Війська Запорозького з державами-сусідами;

 

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

27

Воєнно-політичні події 1654—1657 рр.

1

 

Знає дати укладення Зборівської угоди та «Березневих статей»; може показувати на карті місця битв

 

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

28

Практичне заняття. Богдан Хмельницький як політик і людина

1

 

Може розповісти  про державотворчу та військово-політичну діяльність Богдана Хмельницького, його сподвижників.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

29

Наш край у роки Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст.

1

 

Може розповісти про події в нашому краї.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

30

Узагальнення знань та тематичне оцінювання за розділом «Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст.»

1

 

За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести.

Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички  відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями.

 

Тема 4. Українські землі  наприкінці 50-х років – на початку XVIIІ ст.

 

 

31

Гетьманування І. Виговського. Початок Руїни

1

 

Може розповісти про правління Івана Виговського, визначати портрет гетьмана. Поняття «Руїна», знати хронологічні межі.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

32

Розкол козацької України. Андрусівське перемир’я

1

 

Може визначити причини розколу України, зміст і дату Андрусівського перемиря.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

33

Україна у 60—80-ті рр. XVII ст.

1

 

Розповідати за допомогою підручника та вчителя про розвиток України.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

34

Правобережне козацтво в останній чверті XVII ст. Закріплення розподілу Української козацької держави між Московським царством і Річчю Посполитою

1

 

Розповідає про Правобережне козацтво в останній чверті XVII ст. Закріплення розподілу Української козацької держави між Московським царством і Річчю Посполитою, показує на карті.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

35

Запорозька Січ у другій половині XVII ст. Кошовий отаман І. Сірко

1

 

Розповідає про устрій Січі, її отаманів, Івана Сірка, показує на карті.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

36

Практичне заняття. Руїна: причини і наслідки

1

 

Разом з вчителем визначає причини і наслідки Руїни.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

37

Лівобережна Гетьманщина наприкінці XVII ст. Початок гетьманування І. Мазепи

1

 

Розповідає про розвиток Лівобережної Гетьманщини наприкінці XVII ст.та  початок гетьманування І. Мазепи

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

38

Північна війна Московської держави зі Швецією та Україна. Повстання С. Палія. Виступ гетьмана І. Мазепи проти царської влади

1

 

Розповісти про причини, хід Північної війни; причини  та хід повстання Палія; виступ гетьмана Мазепи, показувати на карті події.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

39

Гетьман П. Орлик і його Конституція. Ліквідація козацтва на Правобережній Україні

1

 

  • проаналізувати зміст  Конституцію Пилипа Орлика;

 

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

40

Церковне життя. Культура наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст. Наш край наприкінці XVII — на початку XVIII ст.

1

 

За допомогою вчителя визначає риси розвитку церковного та культурного життя.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

41

Узагальнення знань та тематичне оцінювання за розділом «Українські землі наприкінці 50-х рр. XVII — на початку XVIII ст.»

1

 

За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести.

Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички  відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями.

 

Тема 5. Українські землі у 20-90 роках ХVIII століття

 

 

42

Посилення колоніальної політики Російської імперії

1

 

  • охарактеризувати політику Російської  імперії щодо українських земель;

 

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

43

Лівобережна та Слобідська Україна. Ліквідація Гетьманщини

1

 

  • охарактеризувати адміністративно-територіальний устрій, господарське та повсякденне життя Гетьманщини, Слобожанщини і Запорожжя (Війська Запорозького Низового);

 

 

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

44

Південна Україна. Ліквідація Запорозької Січі

1

 

Розповідає про розвиток Південної України, ліквідацію Січі, знає останнього кошового Січі Калнишевського та його долю.  Показує на карті .

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

45

Національно-визвольна боротьба українського народу

1

 

  • Розповідає про національно-визвольну боротьбу народу, його ватажків, показує на карті. райони розгортання гайдамацького та опришківського рухів;

 

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

46

Правобережжя та західноукраїнські землі в останній чверті XVIII ст.

1

 

Розповідає про становище Правобережжя та західноукраїнські землі в останній чверті XVIII ст.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

47

Культура українських земель у другій половині XVIII ст. Освіта і книгодрукування, література, розвиток природничих наук

1

 

Розповідає про культуру українських земель у другій половині XVIII ст.,  освіту і книгодрукування, літературу, розвиток природничих наук

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

48

Культура українських земель у другій половині XVIII ст. Архітектура, образотворче мистецтво, музика

1

 

Розповідає про культуру українських земель у другій половині XVIII ст. , архітектуру, образотворче мистецтво, музику. Вміє розпізнавати архітектурні будівлі за ілюстраціями.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

49

Практичне заняття. Козацькі літописи XVII— XVIII ст. як історичні джерела Наш край у 20—90-х рр. XVIII ст.

1

 

Може працювати за питаннями з історичними документами.

Удосконалити навички роботи   з історичною картою,  складання розповіді за малюнком, встановлення  найпростіших причинно – наслідкових   зв´язків , Набувати навики роботи з історичним джерелом. Поповнення словника історичною термінологією. Розвиток зв´язного мовлення.

 

50

Узагальнення знань та тематичне оцінювання за розділом «Українські землі у 20—90-х рр. XVIII ст.»

1

 

За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести.

Формувати вміння письмової роботи. Формувати навички  відповідати на прості історичні питання, прості тестові питання, робота з ілюстраціями.

 

Узагальнення до курсу. Історія України в контексті епохи Раннього Нового часу

 

 

51

Здобутки українського суспільства. Особливості суспільного життя України ХVІ–ХVІІІ ст.

1

 

За допомогою вчителя систематизує отриманні знання, відповідає на тести. Уміє:

  • встановити цивілізаційні здобутки українського суспільства Ранньомодерної доби;
  • визначити внесок українського суспільства ХVІ–ХVІІІ ст. в загальноєвропейську культурну спадщину;
  • зіставити типові процеси і явища європейської та української історії Раннього Нового часу;

 

Розвивати навички роботи з тестами.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Історія України, Планування
Інкл
Додано
9 березня 2023
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку