Календарне планування з "Корекції розвитку" (І семестр) для 3 класу за програмою Рібцун Ю.В.

Про матеріал

Орієнтовне календарно - тематичне планування складено за програмою Рібцун Ю.В. з корекційно - розвиткової роботи "Корекція розвитку" для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення . - Київ, 2015.

Перегляд файлу

Корекція розвитку –  3 клас

І семестр

Усього : 45 годин. На тиждень – 3 години.

П/п

Дата

Зміст

 

Гнозис. Види.

1

 

Удосконалення предметного зорового, лицьового зорового, зорово-просторового, сукцесивного слухового, сомато-просторового гнозису, стереогнозу.

 

2

 

Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення.

 

3

 

Розвиток аналітико-синтетичноїдіяльності.

4

 

Розвиток кінетичного пальцевого праксису.

 

5

 

Розвиток короткочасної, довготривалої, зорово-предметної, слухо-мовленнєвоїпам’яті;

 

6

 

Розвиток основних видів мовлення (індикативного, говоріння, слухання, читання);

 

7

 

Корекція первинних мовленнєвих порушень

 

8

 

Виховання вміння бачити і виправляти помилки

 

Праксис. Види.

9

 

Удосконалення кінетичного та кінестетичного символічного, локомоторного, мануального, пальцевого, графічного, конструктивно-просторового, сомато-просторового,праксису

10

 

Удосконалення.орального, мімічного, афферентного артикуляційного, еферентного артикуляційного праксису.

11

 

Удосконалення вміння узгоджувати власні рухи з мовленням.

12

 

Удосконалення фонематичного, лексичного,морфологічного, синтаксичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення.

13

 

Розвиток довільної слухової та зоровоїуваги.

14

 

Розвиток поточного, кінцевогозорового та рухового контролю.

15

 

 

Корекція первинних мовленнєвих порушень.

16

 

 

Вихованнячуття ритму, бажання бути сильними, спритними і здоровими.

Мислення. Види.

17

 

 Удосконалення  абстрактного, cловесно-логічного, наочно-образного мислення.

18

 

Удосконалення  вербально-логічного, просторово-часового мислення.

19

 

 Удосконалення вміння узагальнювати групи предметів за видородовими ознаками

20

 

Удосконалення фонематичного, лексичного,морфологічного,
синтаксичного коду імпресивного  мовлення.

21

 

Удосконалення експресивного усного мовлення

22

 

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

23

 

Корекція первинних мовленнєвих порушень.

24

 

Виховання кмітливості та уважності.

Мислення. Форми.

25

 

Формування понять, суджень, умовиводів шляхом індукції та
дедукції.

26

 

Формування орфографічної пильності.

27

 

Удосконалення гностичного та смислового структурного рівня мовлення.

28

 

Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного,синтаксичного коду імпресивного  мовлення.

29

 

Удосконалення експресивного усного мовлення.

30

 

Розвиток свідомої довготривалої, зорово-предметної, слухомовленнєвої пам’яті.

31

 

Розвиток довільної слухової та зорової уваги.

32

 

Корекція первинних мовленнєвих порушень.

33

 

Виховання старанності, прагнення домагатися позитивного результату.

Мислення.Операції.

 

34

 

Удосконалення пізнавальної та мовленнєвої активності.

 

35

 

Удосконалення ототожнення, порівняння, аналізу, синтезу,
абстрагування, узагальнення.

36

 

Удосконалення конкретизації, обмеження, класифікації,
систематизації.

 

37

 

Удосконалення гностичного, праксисного та смислового
структурного рівня мовлення.

38

 

Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного  усного мовлення.

39

 

Удосконалення орфографічної пильності.

 

40

 

Розвиток поточного та кінцевого зорового, слухового, рухового контролю.

41

 

Корекція первинних мовленнєвих порушень.

 

42

 

Виховання вміння відстоювати власну думку.

 

Свідомість. Рівень.

43

 

Удосконалення алгоритмів, узагальнених способів мисленнєвої діяльності.

44

 

Удосконалення смислового структурного рівня мовлення.

 

45

 

Удосконалення фонематичного, лексичного,морфологічного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного усного мовлення.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Горячек Наталі
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Жаврук Надія Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
4 листопада 2018
Переглядів
9356
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку