Орієнтовне календарно - тематичне планування складено за програмою Рібцун Ю.В. з корекційно - розвиткової роботи "Корекція розвитку" для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення . - Київ, 2015.
Корекція розвитку – 3 клас
І семестр
Усього : 45 годин. На тиждень – 3 години.
№ П/п |
Дата |
Зміст
|
Гнозис. Види. |
||
1 |
|
Удосконалення предметного зорового, лицьового зорового, зорово-просторового, сукцесивного слухового, сомато-просторового гнозису, стереогнозу.
|
2 |
|
Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення.
|
3 |
|
Розвиток аналітико-синтетичноїдіяльності. |
4 |
|
Розвиток кінетичного пальцевого праксису.
|
5 |
|
Розвиток короткочасної, довготривалої, зорово-предметної, слухо-мовленнєвоїпам’яті;
|
6 |
|
Розвиток основних видів мовлення (індикативного, говоріння, слухання, читання);
|
7 |
|
Корекція первинних мовленнєвих порушень
|
8 |
|
Виховання вміння бачити і виправляти помилки
|
Праксис. Види. |
||
9 |
|
Удосконалення кінетичного та кінестетичного символічного, локомоторного, мануального, пальцевого, графічного, конструктивно-просторового, сомато-просторового,праксису |
10 |
|
Удосконалення.орального, мімічного, афферентного артикуляційного, еферентного артикуляційного праксису. |
11 |
|
Удосконалення вміння узгоджувати власні рухи з мовленням. |
12 |
|
Удосконалення фонематичного, лексичного,морфологічного, синтаксичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення. |
13 |
|
Розвиток довільної слухової та зоровоїуваги. |
14 |
|
Розвиток поточного, кінцевогозорового та рухового контролю. |
15 |
|
Корекція первинних мовленнєвих порушень. |
16 |
|
Вихованнячуття ритму, бажання бути сильними, спритними і здоровими. |
Мислення. Види. |
||
17 |
|
Удосконалення абстрактного, cловесно-логічного, наочно-образного мислення. |
18 |
|
Удосконалення вербально-логічного, просторово-часового мислення. |
19 |
|
Удосконалення вміння узагальнювати групи предметів за видородовими ознаками |
20 |
|
Удосконалення фонематичного, лексичного,морфологічного, |
21 |
|
Удосконалення експресивного усного мовлення |
22 |
|
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
23 |
|
Корекція первинних мовленнєвих порушень. |
24 |
|
Виховання кмітливості та уважності. |
Мислення. Форми. |
||
25 |
|
Формування понять, суджень, умовиводів шляхом індукції та |
26 |
|
Формування орфографічної пильності. |
27 |
|
Удосконалення гностичного та смислового структурного рівня мовлення. |
28 |
|
Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного,синтаксичного коду імпресивного мовлення. |
29 |
|
Удосконалення експресивного усного мовлення. |
30 |
|
Розвиток свідомої довготривалої, зорово-предметної, слухомовленнєвої пам’яті. |
31 |
|
Розвиток довільної слухової та зорової уваги. |
32 |
|
Корекція первинних мовленнєвих порушень. |
33 |
|
Виховання старанності, прагнення домагатися позитивного результату. |
Мислення.Операції.
|
||
34 |
|
Удосконалення пізнавальної та мовленнєвої активності.
|
35 |
|
Удосконалення ототожнення, порівняння, аналізу, синтезу, |
36 |
|
Удосконалення конкретизації, обмеження, класифікації,
|
37 |
|
Удосконалення гностичного, праксисного та смислового |
38 |
|
Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного усного мовлення. |
39 |
|
Удосконалення орфографічної пильності.
|
40 |
|
Розвиток поточного та кінцевого зорового, слухового, рухового контролю. |
41 |
|
Корекція первинних мовленнєвих порушень.
|
42 |
|
Виховання вміння відстоювати власну думку.
|
Свідомість. Рівень. |
||
43 |
|
Удосконалення алгоритмів, узагальнених способів мисленнєвої діяльності. |
44 |
|
Удосконалення смислового структурного рівня мовлення.
|
45 |
|
Удосконалення фонематичного, лексичного,морфологічного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного усного мовлення. |