№ П/П |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Навчальні досягнення учнів |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітки |
1. |
|
Одяг та взуття Правила вибору одягу та взуття (за сезоном, призначенням).
|
знає правила повсякденного догляду за одягом; уміє доглядати за одягом, оцінювати його загальний вигляд, визначати ступінь забруднення і ушкодженості; може самостійно вичистити незначні забруднення одягу чи взуття; знає правила сушіння мокрого одягу та взуття; знає засоби для прання, може випрати мілкі речі; *може самостійно визначити забруднення одягу;
|
Розвиток координації рухів рук та дрібної моторики. Формування навичок самообслуговування: одягання взуття, зав’язування шнурків, застібання блискавок, охайності, старанності. Розвиток мовлення на основі збагачення словникового запасу словами-назвами одягу.
|
|
2.
|
|
Догляд за одягом та взуттям (попередження забруднення, чищення). Прання білизни. Засоби для прання.
|
|
||
3. |
|
Гігієна харчування Культура харчування. Збалансоване харчування.
|
знає значення збалансованого харчування; називає корисні продукти, розуміє їх значення для росту й розвитку організму; називає групи харчових продуктів; має уявлення про вміст вітамінів у продуктах харчування; пояснює необхідність вживання різноманітної корисної їжі; вміє приготувати простий бутерброд. * називає корисні продукти харчування; частково розкриває значення вітамінів;
|
Формування мотивації щодо дбайливого ставлення до власного здоров’я шляхом усвідомлення значення «збалансоване харчування». Збагачення словникового запасу назвами корисних продуктів. Розвиток пам’яті на основі пригадування продуктів, які містять вітаміни.
|
|
4. |
|
Корисні продукти, їх значення для росту й розвитку організму.
|
|
||
5. |
|
Сервірування столу. Правила поведінки за столом. Технологія приготування простих бутербродів.
|
|
||
6. |
|
Соціальна орієнтація Родина. Взаємовідносини членів родини. Взаємодія з оточуючими людьми.
|
знає всіх членів своєї родини; називає імена своїх рідних; висловлює власне ставлення до членів власної сім’ї; пояснює значення поняття «толерантність»;має уявлення про необхідність толерантного ставлення до людей до людей з особливими потребами; виявляє гуманне ставлення до тварин *знає імена членів своєї родини; називає найближчих родичів;
|
Формування поважного ставлення до батьків та родини; Формування культури спілкування з однолітками та працівниками школи. Виховання позитивного ставлення до оточуючих людей. Формування соціально-адаптаційних навичок перебування у колективі.
|
|
7. |
|
Дружба та дружні стосунки. Що таке толерантність.
|
|
||
8. |
|
Люди з особливими потребами. Толерантне ставлення до людей з особливими потребами.
|
|
||
9. |
|
Правила поводження на канікулах та в довільний час |
|