Урок психологічного розвитку учнів 3 класу.

Про матеріал

запропонований матеріа для покращення рівня розвитку пізнавальних процесів (уваги, мислення, мовлення, уяви, пам'яті), створення позитивної атмосфери, дружелюбності, зняття емоційної напруженості, скутості.

Перегляд файлу

Урок психологічного розвитку учнів 3 класу.

Мета: покращення рівня розвитку пізнавальних процесів (уваги, мислення, мовлення, уяви, пам’яті), створення позитивної атмосфери, дружелюбності, зняття емоційної напруженості, скутості.

  1. Привітання.(2 хв)

Я всміхаюсь сонечку:

Здраствуй золоте!

Я всміхаюсь квіточці,

Хай вона цвіте!

Я всміхаюсь дощику!

Лийся, мов з відра!

Друзям усміхаюсь, зичу їм добра!

Привітатися в любій формі, але з посмішкою.

Девіз нашого заняття на дошці треба відгадати.

 

Якщо                             бути

 

                      не                                       

                                                  лінись.

 

 

                      хочеш                                     розумним

 

2. Вправа „Дай назву казці ” (3 хв)

Якось повзла по дорозі Черепаха. Раптом із-за каменя виліз Скорпіон:

- Черепахо, візьми мене з собою.

- Ходімо, - каже Черепаха. Будеш моїм товаришем.

Повзли вони, повзли й дісталися берега річки. Черепасі вода не перешкода. Увійшла вона в воду й попливла. Потім озирнулася й бачить, що її приятель метушиться на березі, а увійти у воду боїться, бо не вміє плавати. „Недобре кидати товариша ”, - подумала Черепаха й повернулася назад. Посадила Скорпіона собі на спину й попливла до протилежного берега.

Раптом Скорпіону  у неї на спині завовтузився.

- Чого тобі? – запитує черепаха.

- А мені дуже закортіло вжалити тебе. Така у нас, Скорпіонів, звичка – кусати всіх.

- Але ж ми з тобою друзі! – вигукнула Черепаха. – А друга хіба можна кусати?

- Нам, Скорпіонам, байдуже кого кусати – друга чи ворога.

- Твоє жало для мого панцира – все одно що маленька колючка для кам’яної брили, сказала Черепаха. – Тільки знай, що в кожного свої звички. Я, наприклад, дуже люблю пірнати. Тож вибачай!

І вона занурилася глибоко в воду. А з нею пірнув і зухвалий Скорпіон.

Психолог. (2 хв) бесіда по казці.

Про що йдеться мова в даній казці. Чому так вчинив Скорпіон. Яку назву ви дасте казці.

Давайте зробимо висновок, як треба нам поводитися з товаришами.

Якщо ваш товариш відповідає на уроці,  як повинні вести себе ви, під час його відповіді.

( Дійсно треба уважно слухати один одного, не перебивати, працювати злагоджено і не лінитися).

 

Вправа «Вгадай предмет за ознаками» (робота в групах)(5 хв)

Дітям із груп роздаються предмети до яких треба придумати ознаки або дії, тобто описати предмет, а інші групи відгадують.

(олівець, резинка, яблуко, книга, кавун)

 

Гра „Будь уважним” (3 хв)

Учні стоять довільно. На промовлене психологом слово „зайчики” діти починають стрибати, на слово „коники” – бити ногою об підлогу, на слово „раки” – задкувати, на слово „птахи” – махати руками, „лелеки” – стояти на одній нозі, на слово „жабка ” – присідати.

Вправа «Утвори слово» (6-7 хв)

На дошці написаний код  цифрам  відповідають деякі букви.

  6             3             5             4               9              1              8           0             2              7

Н Д       В К         Г О         Е Ш           Р У          І Б          П Т        С Ь        АМ          ЛИ

Дітям роздаються шифри за якими треба утворити слово

0532 – сова                  8460 – пень               9132 – ріка               6460 – день                 6415 – небо                 2222 – мама               8282 – папа              3572 - кола

7492 – Лера                 9502 – роса                8428 – темп             9670 – нуль                

3562 – вода                  7185 – літо                0615 – сніг               7500 – лось                 8408 - тест                     7962 – луна              9222- рама               2594 – море                 3160 – кінь                   3502 – коса               3592 – кора              0170 – сіль                  6552 – нога

Гра „Трям” (4 хв) - тренування уваги

Треба називати числа від 1 до 25 там де є число 3 або це число ділиться на три  треба говорити «Трям» .

1, 2, «Трям» 4, 5, «Трям», 7, 8, «Трям» , 10, 11, «Трям», «Трям», 14, «Трям», 16, 17, «Трям», 19, 20, «Трям», 22, «Трям», «Трям», 25.

 

Вправа «Врятуй скоромовку» (3 хв)

На дошці написана скоромовка з пропущеною літерою. Діти повинні вгадати яка літера пропущена і відтворити скоромовку.

На   _ороді  дов_ий  вус, за_убив його _арбуз

 

Руханка 3(хв)

Учні виконують дії відповідно словам пісеньки.


Ручку левую вперёд,

А потом на оборот

Мы танцуем буги-вуги

Поворачиваясь в круге

И в ладошки хлопаем вот так (3 раза хлопнуть. )

Буги-вуги, Окей !

Ручку правую вперёд,

А потом на оборот

Мы танцуем буги-вуги

Поворачиваясь в круге

И в ладошки хлопаем вот так (3 раза хлопнуть. )

Буги-вуги, Окей !

Ножку левую вперед,

А потом на оборот

Мы танцуем буги-вуги

Поворачиваясь в круге

И в ладошки хлопаем вот так (3 раза хлопнуть. )

Буги-вуги, Окей !

Ножку правую вперед,

А потом на оборот

Мы танцуем буги-вуги

Поворачиваясь в круге

И в ладошки хлопаем вот так (3 раза хлопнуть. )

Буги-вуги, Окей !


 

Вправа «Оживи кружечок».(4хв)

Діти, Вам треба  домалювати елементи обличчя (очі, рот, брови, ніс), щоб відобразити настрій людей, які оточують вас кожного дня. 

 

 

 

 

Вправа  «Розсипанки»(5 хв)

Дітям дається слово із  прислів’я, вони повинні його вгадати. А потім класом повинні з цих слів утворити дане прислів’я. як ви розумієте це прислів’я.

Яку дружбу заведеш, таке й життя проживеш

Самоаналіз дітьми.(1 хв)

Перед вами лежать картинки з виразами облич. Я  хочу щоб ви зараз за допомогою них оцінили наше заняття.

Ритуал прощання „коло дружби ” (2 хв)

Учні стають у коло і беруться за руки. Психолог посилає „сигнал дружби ” (наприклад, усмішку, чи потискання долоні). Цей „сигнал ” діти передають один одному по колу.

 

 

 

 


 

3160                                                       

 

9932 

 

8460

 

9132

3502

 

3592

 

0170

 

6552

 

2594

 

9222

 

3572

 

7500

 

8282

 

6460 

 

 6415

 

7185

 

0615

7492

 

9502

 

8428

 

9670

 

2222

796


052

 

317

 

612

 

313

 

840

 

223

 

723

 

610

 

655

613

 

896

 

822

 

110

 

150

 

012

 

210

 

716

 

318

691

 

155

 

322

 

622

 

228

 

710

 

502

 

453


 

 

 

 

 

 

doc
Додано
5 березня 2018
Переглядів
1878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку