28 травня о 15:00Вебінар: StartUp в освіті – шлях до мрії

Соціально-побутове орієнтування 3 клас

Про матеріал

Орієнтовне календарно-тематичне планування з корекційно-розвивальної роботи "Соціально-побутове орієнтування"для дітей з інтелектуальними порушеннями в закладах загальної середньої освіти. Розраховано 0,5 години на тиждень.

Перегляд файлу

П/П

Дата

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітки

1.

 

Вступне заняття

Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у кабінеті соціально-побутового орієнтування (повторення та поглиблення знань).

 

Учень/учениця

має уявлення про обладнання приміщення для уроків соціально-побутового орієнтування, зміст навчання та правила безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у кабінеті соціально-побутового орієнтування;

 

Розширення  уявлення про навчальні кабінети та правила безпечного поводження в них

 

 

2.

 

Правила поведінки у школі (на території школи,  перерві,  уроках  тощо).

Дотримання порядку у шкільних приміщеннях.

 

знає  правила безпечного поводження в школі та дома;

під контролем вчителя (вихователя) ознайомлений з правилами користування джерелами водопостачання та електроенергії, газу;

знає правила пішохідного руху;

знає телефони екстрених служб допомоги;

знає правила  догляду за власним житлом: послідовність проведення сухого й вологого прибирання, провітрювання;

 

*ознайомлений з правилами  безпечного поводження в школі та дома;

за допомогою вчителя (вихователя) називає призначення екстрених служб;

 

Розширення уявлень про правила безпечної поведінки в школі (на уроках, у спортивному залі, на перервах, у позашкільний час).

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил користування   джерелами водопостачання та електроенергії.

Формування початкового уявлення про можливі  надзвичайні ситуації у школі, правила поведінки у разі їх виникнення.

 

 

3.

 

Правила безпечної поведінки вдома та на вулиці. 

Користування джерелами водопостачання, електроенергії та газу. 

 

 

4.

 

Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху. Екстрені служби.

 

 

5.

 

Гігієна оселі. Основи догляду за власним житлом.

 

 

6.

 

Частини тіла та догляд за ними.

Предмети і засоби особистої гігієни.

 

пояснює важливість дотримання особистої гігієни;

називає частини тіла та правила догляду за ними;

уміє складати розпорядок дня, дотримується його протягом дня;

знає про шкоду вживання тютюну і алкоголю;

*ознайомлений із інформацією про шкоду вживання тютюну і алкоголю;

називає частини тіла та правила догляду за ними;

 

Розвиток  мислення на основі формування вміння класифікувати та розрізняти корисні та шкідливі звички.

Збагачення словникового запасу словами-назвами частин тіла.

Формування вміння класифікувати та розрізняти корисні та шкідливі звички.

 

 

7.

 

Розпорядок дня школяра.

 

8.

 

Гігієна зору. Гігієна зору під час читання, користування телевізором, компютером. 

 

 

9.

 

Корисні та шкідливі звички.

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
3 вересня 2019
Переглядів
975
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку