Орієнтовне календарно-тематичне планування з корекційно-розвивальної роботи "Соціально-побутове орієнтування"для дітей з інтелектуальними порушеннями в закладах загальної середньої освіти. Розраховано 0,5 години на тиждень.
№ П/П |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Навчальні досягнення учнів |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примітки |
1. |
|
Вступне заняття Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у кабінеті соціально-побутового орієнтування (повторення та поглиблення знань).
|
Учень/учениця має уявлення про обладнання приміщення для уроків соціально-побутового орієнтування, зміст навчання та правила безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у кабінеті соціально-побутового орієнтування;
|
Розширення уявлення про навчальні кабінети та правила безпечного поводження в них
|
|
2. |
|
Правила поведінки у школі (на території школи, перерві, уроках тощо). Дотримання порядку у шкільних приміщеннях.
|
знає правила безпечного поводження в школі та дома; під контролем вчителя (вихователя) ознайомлений з правилами користування джерелами водопостачання та електроенергії, газу; знає правила пішохідного руху; знає телефони екстрених служб допомоги; знає правила догляду за власним житлом: послідовність проведення сухого й вологого прибирання, провітрювання;
*ознайомлений з правилами безпечного поводження в школі та дома; за допомогою вчителя (вихователя) називає призначення екстрених служб;
|
Розширення уявлень про правила безпечної поведінки в школі (на уроках, у спортивному залі, на перервах, у позашкільний час). Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил користування джерелами водопостачання та електроенергії. Формування початкового уявлення про можливі надзвичайні ситуації у школі, правила поведінки у разі їх виникнення.
|
|
3. |
|
Правила безпечної поведінки вдома та на вулиці. Користування джерелами водопостачання, електроенергії та газу.
|
|
||
4. |
|
Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху. Екстрені служби.
|
|
||
5. |
|
Гігієна оселі. Основи догляду за власним житлом.
|
|
||
6. |
|
Частини тіла та догляд за ними. Предмети і засоби особистої гігієни.
|
пояснює важливість дотримання особистої гігієни; називає частини тіла та правила догляду за ними; уміє складати розпорядок дня, дотримується його протягом дня; знає про шкоду вживання тютюну і алкоголю; *ознайомлений із інформацією про шкоду вживання тютюну і алкоголю; називає частини тіла та правила догляду за ними;
|
Розвиток мислення на основі формування вміння класифікувати та розрізняти корисні та шкідливі звички. Збагачення словникового запасу словами-назвами частин тіла. Формування вміння класифікувати та розрізняти корисні та шкідливі звички.
|
|
7. |
|
Розпорядок дня школяра. |
|
||
8. |
|
Гігієна зору. Гігієна зору під час читання, користування телевізором, компютером.
|
|
||
9. |
|
Корисні та шкідливі звички. |
|