Я досліджую світ
245 год
(7 год на тиждень)
№ № з/п з/п |
Тема уроку |
Коригувальне навчання |
Дата |
Примітки |
|
|
І семестр |
|
|
|
|
|
Про мене. Я у школі |
|
|
|
|
|
1-й місяць. Зміни |
|
|
|
|
1-2. |
Перший день у школі. Я ставлю запитання для отримання додаткової інформації (С. 4, частина 1 – підручник) |
|
2 |
|
У.м. |
3. |
Школа давня і сучасна (С. 5) |
КН. Я школяр. Я школярка |
1 |
|
|
4. |
Мої права та обов’язки. Правила дорожнього руху. Дорожні знаки (С. 6) |
КН. Моя безпечна дорога до школи |
1 |
|
|
5. |
Я виконую шкільні правила. Числові послідовності (С. 7) |
|
1 |
|
М |
6. |
Я виконую шкільні правила. Я створюю пам’ятку (С. 8) |
|
1 |
|
У.м. |
7. |
Моє робоче місце. Безпека під час роботи з різними інструментами. Колаж «Про мене» (Альбом – с. 1,3) |
|
1 |
|
Т |
8. |
Моє робоче місце (С. 9) |
КН. Я організовую своє робоче місце |
1 |
|
|
9. |
Шкільна спільнота (громада). Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 10) |
|
1 |
|
У.м. |
10. |
Мій режим дня (С. 11) |
КН. Я складаю свій режим дня |
1 |
|
|
11. |
Вхідна діагностична робота |
|
1 |
|
|
12. |
Мій час. Визначення часу за годинником (С. 12-13) |
|
1 |
|
М |
13. |
Я планую. Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації (С. 14) |
|
1 |
|
У.м. |
14. |
Я планую. Планування і виготовлення об’ємної саморобки з паперу «Червонощоке яблучко» (А. – с. 2) |
|
1 |
|
Т |
15. |
Я планую робочий день / тиждень (С. 15) |
КН. Я вчуся працювати і відпочивати |
1 |
|
|
16. |
Я вчусь дотримуватися плану. Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації (С. 16) |
|
1 |
|
У.м. |
17. |
Я вчусь дотримуватися плану. Задачі на встановлення дня тижня |
|
1 |
|
М |
18. |
Діагностична робота №1 «Я у школі» |
|
1 |
|
|
|
Як я сприймаю себе |
|
|
|
|
19. |
Як штучні і природні об’єкти впливають на моє життя (С. 17-18) |
КН. Я спостерігаю і помічаю |
1 |
|
|
20. |
Я досліджую. Штучні та природні об’єкти. Аплікація «Грибний король» (А. – с. 5-7) |
|
1 |
|
Т |
21. |
Я досліджую. Штучні та природні об’єкти. Я – людина. Я імпровізую у грі (С. 19) |
|
1 |
|
У.м. |
22. |
Я – людина. Моє зовнішнє і внутрішнє (С. 20) |
КН. Я вчуся контролювати емоції |
1 |
|
|
23. |
Я маю право на ім’я. Я повторюю правопис імен і прізвищ людей (С. 21) |
|
1 |
|
У.м. |
24. |
Я прагну бути особистістю (С. 22) |
КН. Як шукати відповіді на свої запитання |
1 |
|
|
25. |
Мій особистий простір. Повторення вивченого про число (С. 23) |
|
1 |
|
М |
26. |
Мій особистий простір. Кола спілкування (С. 24) |
|
1 |
|
|
27. |
Мій особистий простір. Аплікація з природного матеріалу «Сова Соня» або саморобка з шишок і пластиліну «Їжачок» (А. – с. 8-13) |
|
1 |
|
Т |
28. |
Я – дитина. Я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова (С. 26) |
|
1 |
|
У.м. |
|
2-й місяць. Способи пізнання |
|
|
|
|
29. |
Я – дитина. Чи подобається мені дорослішати? (С. 27) |
|
1 |
|
|
30. |
Діагностична робота №2 «Як я сприймаю себе» |
|
1 |
|
|
|
Я відчуваю |
|
|
|
|
31. |
Я розрізняю емоції. Я розповідаю про власні відчуття та емоції від прослуханого / побаченого (С. 28) |
|
1 |
|
У.м. |
32. |
Я відчуваю відразу (С. 29) |
|
1 |
|
|
33. |
Я відчуваю страх. Вимірювання і порівняння довжин предметів (С. 30) |
|
1 |
|
М |
34. |
Я спілкуюся. Я розповідаю про власні відчуття та емоції від прослуханого / побаченого (С. 31) |
|
1 |
|
У.м. |
35. |
Я спілкуюся. Об’ємна саморобка з паперу «Слон» (А. – с. 14, 11) |
|
1 |
|
Т |
36. |
Що робити, коли ти відчуваєш неповагу і приниження? Я розповідаю про власні відчуття та емоції від прослуханого / побаченого (С. 32) |
|
1 |
|
У.м. |
37. |
Я виявляю повагу до людей (С. 33) |
|
1 |
|
|
38. |
Діагностична робота №3 «Я відчуваю» |
|
1 |
|
|
|
Як я пізнаю світ |
|
|
|
|
39. |
Я сприймаю інформацію органами чуття. Я складаю коротку розповідь (С. 34) |
|
1 |
|
У.м. |
40. |
Я сприймаю інформацію органами чуття. Я передаю інформацію графічно (у таблиці) (С. 35) |
|
1 |
|
У.м. |
41. |
Я сприймаю інформацію. Обчислення виразів. Розв’язування задач |
|
1 |
|
М |
42. |
Я досліджую об’єкти довкілля. Поробка з пластиліну «Черепаха аха-аха…» (А. – с. 15) |
|
1 |
|
Т |
43. |
Я досліджую об’єкти довкілля (С. 36) |
|
1 |
|
|
44. |
Я спостерігаю. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 37) |
|
1 |
|
У.м. |
45. |
Я спостерігаю. Переставний закон додавання (С. 38) |
|
1 |
|
М |
46. |
Я експериментую (С. 39) |
|
1 |
|
|
47. |
Я експериментую. Я складаю план (С. 40) |
|
1 |
|
У.м. |
48. |
Я експериментую (С. 41) |
|
1 |
|
|
49. |
Я експериментую. Спіймаємо вітерець. Поробка «Вітрячок» (А. – с. 16-18) |
|
1 |
|
Т |
50. |
Я моделюю. Я читаю інформаційні тексти (інструкції та схеми) |
|
1 |
|
У.м. |
51. |
Я вимірюю (С. 43) |
|
1 |
|
|
52. |
Я вимірюю. Термометр (С. 44) |
|
1 |
|
|
53. |
Я порівнюю предмети довкілля. Я складаю список (С. 45) |
|
1 |
|
У.м. |
54. |
Я експериментую. Перевірка дій додавання і віднімання |
|
1 |
|
М |
55. |
Я експериментую. Поробка «Метеохмаринка» (А. – с. 19-21) |
|
1 |
|
Т |
56. |
Діагностична робота №4 «Як я пізнаю світ» |
|
1 |
|
|
|
3-й місяць. Територія |
|
|
|
|
|
Я піклуюся про себе |
|
|
|
|
57. |
Який я? Яка я? (С.46) |
|
1 |
|
|
58. |
Я піклуюся про своє здоров’я (С. 47) |
|
1 |
|
|
59. |
Я піклуюся про свою безпеку. Я досліджую медіа. Читаю газети (С. 48) |
|
1 |
|
У.м. |
60. |
Я обираю здорову їжу (С. 49) |
|
1 |
|
|
61. |
Я і мої речі. Я читаю інформаційні тексти (схеми та малюнки) (С.50) |
|
1 |
|
У.м. |
62. |
Я і мої речі. Кути. Види кутів. Побудова прямих кутів |
|
1 |
|
М |
63. |
Я і мої речі. Аплікація «Глиняний куманець» (А. – с. 22-25) |
|
1 |
|
Т |
64. |
Що робити, щоб не хворіти? (С. 51) |
|
1 |
|
|
65. |
Діагностична робота №5 «Я піклуюся про себе» |
|
1 |
|
|
|
Я досліджую природне довкілля восени |
|
|
|
|
66. |
Я спостерігаю за погодою восени (С. 52) |
|
1 |
|
|
67. |
Я гуляю під дощем. Кругообіг води в природі. Я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова (С. 53) |
|
1 |
|
У.м. |
68. |
Я спостерігаю за явищами природи восени. Я досліджую медіа. Читаю прогноз погоди (С. 54) |
|
1 |
|
У.м. |
69. |
Я спостерігаю. Розпізнавання геометричних фігур. Креслення відрізків |
|
1 |
|
М |
70. |
«Звичайні» винаходи на прогулянці. Поробка з пластиліну «Кучерява вівця» (А. – с. 27) |
|
1 |
|
Т |
71. |
«Звичайні» винаходи на прогулянці (С.55) |
|
1 |
|
|
72. |
Я спостерігаю за рослинами восени (С. 56) |
|
1 |
|
|
73. |
Я спостерігаю за трав’янистими рослинами восени (С. 57) |
|
1 |
|
|
74. |
Я люблю щедру осінь. Які бувають плоди? Лічба грошей. Поняття «достатньо грошей», «недостатньо грошей», «скільки грошей не вистачає?» (С. 58) |
|
1 |
|
М |
75. |
Я спостерігаю за тваринами восени. Я розповідаю історію за серією малюнків. Що я роблю восени? (С. 59-60) |
|
1 |
|
У.м. |
76. |
Діагностична робота №6 «Я досліджую природне довкілля восени» |
|
1 |
|
|
77. |
Що я роблю восени? Паперова прикраса «Жителі царства Нептуна» (А. – с. 28, 25) |
|
1 |
|
Т |
|
Мій дім. Я у моєму домі |
|
|
|
|
78. |
Дім, у якому я живу. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 61) |
|
1 |
|
У.м. |
79. |
Дім, у якому я живу (С. 62) |
|
1 |
|
|
80. |
Моя кімната. Креслення геометричних фігур (С.63) |
|
1 |
|
М |
81. |
«Звичайні» винаходи за письмовим столом. Я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова (С. 64) |
|
1 |
|
У.м. |
82. |
Моя родина (С. 65) |
|
1 |
|
|
83. |
Моя родина. Поробка «Корона» (А. – с. 29-31) |
|
1 |
|
Т |
84. |
Моя родина (С. 66) |
|
1 |
|
|
|
4-й місяць. Спільнота |
|
|
|
|
85. |
Мої домашні обов’язки. Я читаю інформаційні тексти (таблиці та схеми) (С. 67) |
|
1 |
|
У.м. |
86. |
Діагностична робота №7 «Я у моєму домі» |
|
1 |
|
|
|
Помічники в моєму домі |
|
|
|
|
87. |
Предмети в моєму домі (С. 68) |
|
1 |
|
|
88. |
Я вчуся бути відповідальним споживачем (С. 69) |
|
1 |
|
|
89. |
Я вчуся бути відповідальним споживачем. Розпізнавання геометричних тіл. Розв’язання задач (С. 70) |
|
1 |
|
М |
90. |
Я вчуся бути відповідальним споживачем. Я досліджую медіа. Розглядаю рекламу (С. 71) |
|
1 |
|
У.м. |
91. |
Предмети в моєму домі. Об’ємна поробка «Янголятко» (А. – с. 40-42) |
|
1 |
|
Т |
92. |
Я використовую інструменти. Я складаю список (С. 72) |
|
1 |
|
У.м. |
93. |
Електроприлади у моєму домі (С. 73-74) |
|
1 |
|
|
94. |
Я використовую цифрові пристрої (С. 75) |
|
1 |
|
|
95. |
Я використовую цифрові пристрої. Додавання і віднімання двоцифрових чисел (С. 76) |
|
1 |
|
М |
96. |
Моя домашня бібліотека. Я розповідаю про улюблену книжку (С. 77) |
|
1 |
|
У.м. |
97. |
Тепло і світло в моєму домі. (С. 78) |
|
1 |
|
|
98. |
Моя домашня бібліотека. Подарункова упаковка «Гостинці в торбинці» (А. – с. 43-45) |
|
1 |
|
Т |
99. |
Тепло і світло в моєму домі. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 79-80) |
|
1 |
|
У.м. |
100. |
Вода в моєму домі. Розв’язання задач на місткість (С. 81) |
|
1 |
|
М |
101. |
Як вода потрапляє в мій дім? Я читаю інформаційні тексти (схеми та малюнок) (С. 82) |
|
1 |
|
У.м. |
102. |
Я користуюся водою (С. 83-84) |
|
1 |
|
|
103. |
Практична робота. Я вимірюю температуру води (С. 85) |
|
1 |
|
|
104. |
Я досліджую воду у трьох станах (С. 86) |
|
1 |
|
|
105. |
Я використовую інструменти. Прикраса «Пишна ялиночка» (А. – с. 46-48) |
|
1 |
|
Т |
106. |
Я досліджую повітря (С. 87-88) |
|
1 |
|
|
107. |
Я дихаю повітрям. Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації (С. 89) |
|
1 |
|
У.м. |
108. |
Я досліджую чистоту і вимірюю температуру повітря. Порівняння чисел (С. 90) |
|
1 |
|
М |
109. |
Діагностична робота №8 «Помічники в моєму домі» |
|
1 |
|
|
|
Зимові свята у моєму домі |
|
|
|
|
110. |
Новорічні свята у моєму домі. Я досліджую медіа. Афіша (С. 91-92) |
|
1 |
|
У.м. |
111. |
Я готуюся до свята. Прикраса «Сніжинка-балеринка» (А. – с. 49, 43) |
|
1 |
|
Т |
112. |
Я готуюся до свята. Узагальнюючий урок за І семестр (С. 93-94) |
|
1 |
|
|
|
ІІ семестр Мій дім. Я досліджую природне довкілля взимку |
|
|
|
|
|
5-й місяць. Вартість і цінність |
|
|
|
|
113. |
Я досліджую природні явища взимку. Я описую явища природи. Зима (С. 4 – частина 2 – підручник) |
|
1 |
|
У.м. |
114. |
Я досліджую сніжинку, сніг, снігопад (С. 5) |
|
1 |
|
|
115. |
Я досліджую погоду взимку. Читання і побудова діаграм (С. 6) |
|
1 |
|
М |
116. |
Я досліджую погоду взимку (С. 7) |
|
1 |
|
|
117. |
Я досліджую рослини взимку (С. 8) |
|
1 |
|
|
118. |
Я досліджую птахів узимку. Я читаю інформаційні тексти (схеми та малюнки) (С.9) |
|
1 |
|
У.м. |
119. |
Я досліджую сніжинку, сніг, снігопад. Гірлянда «Сніговик-сніговичок» (А. – с. 50, 43) |
|
1 |
|
Т |
120. |
Я досліджую тварин узимку. Я навчаюсь розрізняти факти і думки (С. 10) |
|
1 |
|
У.м. |
121. |
Що роблять люди взимку? Що я святкую взимку? (С. 11-12) |
|
1 |
|
|
122. |
Діагностична робота №9 «Я досліджую природне довкілля взимку» |
|
1 |
|
|
|
Я досліджую неживу і живу природу |
|
|
|
|
123. |
Я досліджую склад ґрунту. Я читаю довідкову літературу: словники, довідники, дитячі енциклопедії (С. 13) |
|
1 |
|
У.м. |
124. |
Я досліджую склад ґрунту (С. 14) |
|
1 |
|
|
125. |
Я досліджую склад ґрунту різними способами. Порівняння виразів. Істинні і хибні нерівності (С. 15) |
|
1 |
|
М |
126. |
Я вивчаю диких і свійських тварин. Об’ємна аплікація «Зайчатко Білянчик і ведмежатко Сніжок» (А. – с. 51-53) |
|
1 |
|
Т |
127. |
Ґрунт у моєму домі (С. 16) |
|
1 |
|
|
128. |
Рослини у моєму домі. Я висловлюю власні погляди щодо предмету обговорення (С. 17) |
|
1 |
|
У.м. |
129. |
Рослини у моєму домі (С. 18) |
|
1 |
|
|
130. |
Рослини біля дому. Я складаю список (С. 19) |
|
1 |
|
У.м. |
131. |
Я вивчаю диких і свійських тварин. Створення діаграми Венна (С. 20) |
|
1 |
|
М |
132. |
Мої домашні улюбленці (С. 21) |
|
1 |
|
|
133. |
Що роблять люди взимку? Нитяна графіка «Золоте серце» (А. – с. 57-59) |
|
1 |
|
Т |
|
6-й місяць. Хочу! Можу! Потрібно! |
|
|
|
|
134. |
Мої домашні улюбленці (С. 22) |
|
1 |
|
|
135. |
Я вивчаю хатніх тварин (С. 23) |
|
1 |
|
|
136. |
Я вивчаю екзотичних тварин у моєму домі. Я досліджую медіа. Створюю плакат (С. 24) |
|
1 |
|
У.м. |
137. |
Риби і плахи у моєму домі. Я читаю інформаційні тексти (таблиці та схеми) (С. 25) |
|
1 |
|
У.м. |
138. |
Я досліджую риб у моєму домі. Розв’язування задач на вартість (С. 26) |
|
1 |
|
М |
139. |
Я вивчаю екзотичних тварин. Аплікація «Диво-птах» (А. – с. 60-61) |
|
1 |
|
Т |
140. |
Я вивчаю свійських тварин (С. 27) |
|
1 |
|
|
141. |
Я – відповідальний споживач (С. 28) |
|
1 |
|
|
142. |
Я – відповідальний споживач. Я читаю інформаційні тексти (етикетка) (С. 29) |
|
1 |
|
У.м. |
143. |
Діагностична робота №10 «Я досліджую неживу і живу природу» |
|
1 |
|
|
|
Що цікавого на кухні? |
|
|
|
|
144. |
Мої помічники на кухні. Я створюю пам’ятку (С. 30) |
|
1 |
|
У.м. |
145. |
Мої помічники на кухні. Закріплення знань, умінь і навичок додавання та віднімання чисел вивчених видів |
|
1 |
|
М |
146. |
Чарівні перетворення води на кухні ( С. 31) |
|
1 |
|
|
147. |
Я – відповідальний споживач. Саморобка «Клоун Фунтик» (А. – с. 63-65) |
|
1 |
|
Т |
148. |
Я досліджую сіль і цукор (С. 32) |
|
1 |
|
|
149. |
Я вивчаю продукти харчування. Я висловлюю власні погляди щодо предмету обговорення (С. 33) |
|
1 |
|
У.м. |
150. |
Я споживаю якісні продукти. Я читаю інформаційні тексти (етикетка) (С. 34) |
|
1 |
|
У.м. |
151. |
Я вимірюю масу і об'єм. Розв’язування задач (С. 35) |
|
1 |
|
М |
152. |
Я снідаю, обідаю, вечеряю (С. 36) |
|
1 |
|
|
153. |
Діагностична робота №11 «Що цікавого на кухні?» |
|
1 |
|
|
154. |
Я снідаю, обідаю, вечеряю. Аплікація «Сервіруємо стіл» (А. – с.35-39) |
|
1 |
|
Т |
|
Минуле – теперішнє – майбутнє |
|
|
|
|
155. |
Українська хата. Я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова (С. 37) |
|
1 |
|
У.м. |
156. |
Давні повір’я і сучасність. Я читаю вірш і аналізую його (С. 38) |
|
1 |
|
У.м. |
157. |
Сучасний дім. Розв’язування задач з величинами маси (С. 39) |
|
1 |
|
М |
158. |
Коли я вдома наодинці (С. 40) |
|
1 |
|
|
159. |
«Розумний» дім майбутнього (С. 41) |
|
1 |
|
|
160. |
Діагностична робота №12 «Минуле – теперішнє – майбутнє» |
|
1 |
|
|
161. |
Коли я вдома наодинці. Аплікація з ниток «Ми - перукарі-модельєри» (А. – с.67-69) |
|
1 |
|
Т |
|
7-й місяць. Ідеї. Винаходи. Відкриття |
|
|
|
|
|
Моя країна – Україна. Я живу в Україні |
|
|
|
|
162. |
Україна – мій рідний край. Я досліджую медіа. Створюю плакат (С. 42) |
|
1 |
|
У.м. |
163. |
Україна – мій рідний край (С. 43) |
|
1 |
|
|
164. |
Ми – громадяни України (С. 44) |
|
1 |
|
|
165. |
Державні символи України (С. 45) |
|
1 |
|
|
166. |
Державні символи України. Я порівнюю українську народну пісню і Державний Гімн України (С. 46) |
|
1 |
|
У.м. |
167. |
Моя країна – Україна. Поняття про магічний трикутник. Шляхи розв’язку |
|
1 |
|
М |
168. |
Україна – мій рідний край. Аплікація «Летить мій вітрильник» (А. – с.70-72) |
|
1 |
|
Т |
169. |
Народні символи України. Я читаю казки та оповідання про народні символи України (С. 47) |
|
1 |
|
У.м. |
170. |
Рослинні символи України. Я читаю казки та оповідання про рослинні символи України (С. 48) |
|
1 |
|
У.м. |
171. |
Тварини – символи України (С. 49) |
|
1 |
|
|
172. |
Моє рідне місто / село (С. 50-51) |
|
1 |
|
|
173. |
Я мандрую вулицями рідного міста / села (С. 52) |
|
1 |
|
|
174. |
Я живу в Україні. Задачі на встановлення дня тижня |
|
1 |
|
М |
175. |
Моє рідне місто / село. Пришиваємо ґудзики (А. – с.73, 75, 81)) |
|
1 |
|
Т |
176. |
Я мандрую вулицями рідного міста / села (С. 53) |
|
1 |
|
|
177. |
Я мандрую вулицями рідного міста / села. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 54) |
|
1 |
|
У.м. |
178. |
Я відвідую музей (С. 55) |
|
1 |
|
|
179. |
Я відвідую музей. Я читаю інформаційні тексти (інструкції та схеми) (С. 56) |
|
1 |
|
У.м. |
180. |
Я у ботанічному саду (С. 57) |
|
1 |
|
|
181. |
Я у ботанічному саду. Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Час» |
|
1 |
|
М |
182. |
Я мандрую вулицями рідного міста / села. Саморобка «Рюкзак» (А. – с.74-76) |
|
1 |
|
Т |
183. |
Я у зоопарку (С. 58) |
|
1 |
|
|
184. |
Професії людей мого рідного краю. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 59) |
|
1 |
|
У.м. |
185. |
Професії людей мого рідного краю (С. 60) |
|
1 |
|
|
186. |
Професії людей мого рідного краю. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 61) |
|
1 |
|
У.м. |
187. |
Професії людей мого рідного краю. Читання і створення діаграм (С. 62) |
|
1 |
|
М |
188. |
Видатні люди України (С. 63) |
|
1 |
|
|
189. |
Професії людей мого рідного краю. Аплікація «Котики-воркотики – це вербовий цвіт» (А. – с. 77-79) |
|
1 |
|
Т |
|
8-й місяць. Рух і час |
|
|
|
|
190. |
Видатні люди України. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 64) |
|
1 |
|
У.м. |
191. |
Природа мого рідного міста / села (С. 65) |
|
1 |
|
|
192. |
Діагностична робота №13 «Я живу в Україні» |
|
1 |
|
|
|
Я досліджую природне довкілля навесні |
|
|
|
|
193. |
Я досліджую природні явища навесні. Я описую явища природи. Весна (С. 66) |
|
1 |
|
У.м. |
194. |
Я досліджую природні явища навесні (С. 67) |
|
1 |
|
|
195. |
Я досліджую природні явища навесні. Складання виразів на множення за запитаннями природничого характеру |
|
1 |
|
М |
196. |
Я досліджую природні явища навесні. Саморобка «Планер» (А. – с. 80-82) |
|
1 |
|
Т |
197. |
Я досліджую рослини навесні. Я читаю довідкову літературу: словники, довідники, дитячі енциклопедії (С. 68) |
|
1 |
|
У.м. |
198. |
Я досліджую комах навесні (С. 69) |
|
1 |
|
|
199. |
Я досліджую птахів навесні (С. 70) |
|
1 |
|
|
200. |
Я досліджую птахів навесні. Я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова |
|
1 |
|
У.м. |
201. |
Екскурсія до парку «Природа довкола нас» |
|
1 |
|
|
202. |
Я досліджую природні явища навесні. Розв’язання задач складанням виразу |
|
1 |
|
М |
203. |
Поробка «Великоднє курчатко» (А. – с. 85, 83) |
|
1 |
|
Т |
204. |
Я досліджую птахів навесні. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 71) |
|
1 |
|
У.м. |
205. |
Я досліджую звірів навесні (С. 72) |
|
1 |
|
|
206. |
Що роблять люди навесні? Я читаю та створюю інформаційні тексти (інструкції) (С. 73) |
|
1 |
|
У.м. |
207. |
Діагностична робота №14 «Я досліджую природне довкілля навесні» |
|
1 |
|
|
|
Моя планета – Земля. Я живу на планеті Земля |
|
|
|
|
208. |
«Звичайні» винаходи на прогулянці (С. 74) |
|
1 |
|
|
209. |
Моя планета – Земля. Розв’язання задач на вміщення |
|
1 |
|
М |
210. |
Аплікація з ниток «Пташине гніздечко» (А. – с. 86-90) |
|
1 |
|
Т |
211. |
Весняні свята. Дань матері. День пам’яті та примирення (С. 75) |
|
1 |
|
|
212. |
Ми – земляни. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 76) |
|
1 |
|
У.м. |
213. |
Я порівнюю планету Земля і зорю Сонце. Я читаю довідкову літературу: словники, довідники, дитячі енциклопедії (С. 77) |
|
1 |
|
У.м. |
214. |
Я досліджую. Чому змінюються день і ніч (С. 78) |
|
1 |
|
|
215. |
Я досліджую. Чому змінюються день і ніч (С. 78) |
|
1 |
|
|
216. |
Я досліджую. Розв’язання задач на поділ на рівні частини |
|
1 |
|
М |
217. |
Оригамі «Кошеня на підвіконні» (А. – с. 54-56) |
|
1 |
|
Т |
|
9-й місяць. Все пов’язано з усім |
|
|
|
|
218. |
Я досліджую чому змінюються пори року. Я читаю графічні тексти та представляю інформацію графічно (С. 79) |
|
1 |
|
У.м. |
219. |
Пори року. Календар (С. 80-81) |
|
1 |
|
|
220. |
Пори року. Календар. Планую свято (С. 82) |
|
1 |
|
У.м. |
221. |
Горизонт (С. 83) |
|
1 |
|
|
222. |
Я дізнаюся про різні країни на планеті Земля (С. 84) |
|
1 |
|
|
223. |
Все пов’язане з усім. Розв’язання рівнянь |
|
1 |
|
М |
224. |
Аплікація з серветок «Ніжний бузок» (А. – с. 91-93) |
|
1 |
|
Т |
225. |
Діти планети Земля. Я досліджую медіа. Створюю відеопривітання (С. 85) |
|
1 |
|
У.м. |
226. |
Я піклуюсь про свою планету. Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації (С. 86) |
|
1 |
|
У.м. |
227. |
Я піклуюсь про свою планету (С. 87) |
|
1 |
|
|
228. |
Діагностична робота №15 «Я живу на планеті Земля» |
|
1 |
|
|
|
Я досліджую природне довкілля влітку |
|
|
|
|
229. |
Я досліджую природні явища влітку (С. 88) |
|
1 |
|
|
230. |
Я досліджую природні явища влітку. Складання і обчислення виразів |
|
1 |
|
М |
231. |
Ліплення «Бджілка Майя» (А. – с. 94) |
|
1 |
|
Т |
232. |
Я досліджую веселку. Я читаю інформаційні тексти (схеми та інструкції) (С. 89) |
|
1 |
|
У.м. |
233. |
Я досліджую рослини влітку (С. 90) |
|
1 |
|
|
234. |
Я досліджую тварин улітку (С. 91) |
|
1 |
|
|
235. |
Я досліджую тварин улітку. Я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова (С. 92) |
|
1 |
|
У.м. |
236. |
Я досліджую природне довкілля влітку. Зведена таблиця множення. Розв’язування задач у формі таблиць |
|
1 |
|
М |
237. |
Екскурсія до міської бібліотеки. Популяризація дитячої книги |
|
1 |
|
|
238. |
Ліплення «Вишеньки-сестрички» (А. – с. 95) |
|
1 |
|
Т |
239. |
«Звичайні» винаходи на канікулах. Я читаю інформаційні тексти (С. 93) |
|
1 |
|
У.м. |
240. |
Що я святкую влітку? Розв’язування задач за схематичними малюнками (С. 94) |
|
1 |
|
М |
241. |
Узагальнення за темою «Я досліджую природне довкілля влітку». Я читаю інформаційні тексти |
|
1 |
|
У.м. |
242. |
Діагностична робота №16 «Я досліджую природне довкілля влітку» |
|
1 |
|
|
243. |
«Дивовижні лілії» (А. – с. 66, 63) |
|
1 |
|
Т |
244. |
Екскурсія містом. Пішохідні переходи. Повторення правил дорожнього руху |
|
1 |
|
|
245. |
Підсумковий урок за рік |
|
1 |
|
|
1