12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Календарне планування з курсу "Я досліджую світ" для 2 класу

Про матеріал
Календарне планування складено за підручником: Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для 2 кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.) / І.О. Большакова, М.С.Пристінська.– Харків: Вид-во «Ранок», 2019 та посібником: Маленький трудівничок : альбом-посібник з дизайну та технологій. 2клас / Роговська Л.І. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. Інформатика (в курсі ЯДС) планувалася окремо.
Перегляд файлу

 

Я досліджую світ

245 год

(7 год на тиждень)

 

  1. Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для 2 кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.) / І.О. Большакова, М.С.Пристінська.–  Харків: Вид-во «Ранок», 2019.
  2. Маленький трудівничок : альбом-посібник з дизайну та технологій. 2клас / Роговська Л.І. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2020.

 

 

з/п

з/п

Тема уроку

Коригувальне навчання

Кількість

годин

Дата

Примітки

 

І семестр

 

 

 

 

 

Про мене.

Я у школі

 

 

 

 

 

1-й місяць. Зміни

 

 

 

 

1-2.

Перший день у школі. Я ставлю запитання для отримання додаткової інформації (С. 4, частина 1 – підручник)

 

2

 

У.м.

3.

Школа давня і сучасна (С. 5)

КН. Я школяр. Я школярка

1

 

 

4.

Мої права та обов’язки. Правила дорожнього руху. Дорожні знаки (С. 6)

КН. Моя безпечна дорога до школи

1

 

 

5.

Я виконую шкільні правила. Числові послідовності (С. 7)

 

1

 

М

6.

Я виконую шкільні правила. Я створюю пам’ятку (С. 8)

 

1

 

У.м.

7.

Моє робоче місце. Безпека під час роботи з різними інструментами. Колаж «Про мене» (Альбом – с. 1,3)

 

1

 

Т

8.

Моє робоче місце (С. 9)

КН. Я організовую своє робоче місце

1

 

 

9.

Шкільна спільнота (громада). Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 10)

 

1

 

У.м.

10.

Мій режим дня (С. 11)

КН. Я складаю свій режим дня

1

 

 

11.

Вхідна діагностична робота

 

1

 

 

12.

Мій час. Визначення часу за годинником (С. 12-13)

 

1

 

М

13.

Я планую. Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації (С. 14)

 

1

 

У.м.

14.

Я планую. Планування і виготовлення об’ємної саморобки з паперу «Червонощоке яблучко» (А. – с. 2)

 

1

 

Т

15.

Я планую робочий день / тиждень (С. 15)

КН. Я вчуся працювати і відпочивати

1

 

 

16.

Я вчусь дотримуватися плану. Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації (С. 16)

 

1

 

У.м.

17.

Я вчусь дотримуватися плану. Задачі на встановлення дня тижня

 

1

 

М

18.

Діагностична робота №1 «Я у школі»

 

1

 

 

 

Як я сприймаю себе

 

 

 

 

19.

Як штучні і природні об’єкти впливають на моє життя (С. 17-18)

КН. Я спостерігаю і помічаю

1

 

 

20.

Я досліджую. Штучні та природні об’єкти. Аплікація «Грибний король» (А. – с. 5-7)

 

1

 

Т

21.

Я досліджую. Штучні та природні об’єкти. Я – людина. Я імпровізую у грі (С. 19)

 

1

 

У.м.

22.

Я – людина. Моє зовнішнє і внутрішнє (С. 20)

КН. Я вчуся контролювати емоції

1

 

 

23.

Я маю право на ім’я. Я повторюю правопис імен і прізвищ людей (С. 21)

 

1

 

У.м.

24.

Я прагну бути особистістю (С. 22)

КН. Як шукати відповіді на свої запитання

1

 

 

25.

Мій особистий простір. Повторення вивченого про число (С. 23)

 

1

 

М

26.

Мій особистий простір. Кола спілкування (С. 24)

 

1

 

 

27.

Мій особистий простір. Аплікація з природного матеріалу «Сова Соня» або саморобка з шишок і пластиліну «Їжачок» (А. – с. 8-13)

 

1

 

Т

28.

Я – дитина. Я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова (С. 26)

 

1

 

У.м.

 

2-й місяць. Способи пізнання

 

 

 

 

29.

Я – дитина. Чи подобається мені дорослішати? (С. 27)

 

1

 

 

30.

Діагностична робота №2 «Як я сприймаю себе»

 

1

 

 

 

Я відчуваю

 

 

 

 

31.

Я розрізняю емоції. Я розповідаю про власні відчуття та емоції від прослуханого / побаченого (С. 28)

 

1

 

У.м.

32.

Я відчуваю відразу (С. 29)

 

1

 

 

33.

Я відчуваю страх. Вимірювання і порівняння довжин предметів (С. 30)

 

1

 

М

34.

Я спілкуюся. Я розповідаю про власні відчуття та емоції від прослуханого / побаченого (С. 31)

 

1

 

У.м.

35.

Я спілкуюся. Об’ємна саморобка з паперу «Слон» (А. – с. 14, 11)

 

1

 

Т

36.

Що робити, коли ти відчуваєш неповагу і приниження? Я розповідаю про власні відчуття та емоції від прослуханого / побаченого (С. 32)

 

1

 

У.м.

37.

Я виявляю повагу до людей (С. 33)

 

1

 

 

38.

Діагностична робота №3 «Я відчуваю»

 

1

 

 

 

Як я пізнаю світ

 

 

 

 

39.

Я сприймаю інформацію органами чуття. Я складаю коротку розповідь (С. 34)

 

1

 

У.м.

40.

Я сприймаю інформацію органами чуття. Я передаю інформацію графічно (у таблиці) (С. 35)

 

1

 

У.м. 

41.

Я сприймаю інформацію. Обчислення виразів. Розв’язування задач

 

1

 

М

42.

Я досліджую об’єкти довкілля. Поробка з пластиліну «Черепаха аха-аха…» (А. – с. 15)

 

1

 

Т

43.

Я досліджую об’єкти довкілля (С. 36)

 

1

 

 

44.

Я спостерігаю. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 37)

 

1

 

У.м.

45.

Я спостерігаю. Переставний закон додавання (С. 38)

 

1

 

М

46.

Я експериментую (С. 39)

 

1

 

 

47.

Я експериментую. Я складаю план (С. 40)

 

1

 

У.м.

48.

Я експериментую (С. 41)

 

1

 

 

49.

Я експериментую. Спіймаємо вітерець. Поробка «Вітрячок» (А. – с. 16-18)

 

1

 

Т

50.

Я моделюю. Я читаю інформаційні тексти (інструкції та схеми)

 

1

 

У.м.

51.

Я вимірюю (С. 43)

 

1

 

 

52.

Я вимірюю. Термометр (С. 44)

 

1

 

 

53.

Я порівнюю предмети довкілля. Я складаю список (С. 45)

 

1

 

У.м.

54.

Я експериментую. Перевірка дій додавання і віднімання

 

1

 

М

55.

Я експериментую. Поробка «Метеохмаринка» (А. – с. 19-21)

 

1

 

Т

56.

Діагностична робота №4 «Як я пізнаю світ»

 

1

 

 

 

3-й місяць. Територія

 

 

 

 

 

Я піклуюся про себе

 

 

 

 

57.

Який я? Яка я? (С.46)

 

1

 

 

58.

Я піклуюся про своє здоров’я (С. 47)

 

1

 

 

59.

Я піклуюся про свою безпеку. Я досліджую медіа. Читаю газети (С. 48)

 

1

 

У.м.

60.

Я обираю здорову їжу (С. 49)

 

1

 

 

61.

Я і мої речі. Я читаю інформаційні тексти (схеми та малюнки) (С.50)

 

1

 

У.м.

62.

Я і мої речі. Кути. Види кутів. Побудова прямих кутів

 

1

 

М

63.

Я і мої речі. Аплікація «Глиняний куманець» (А. – с. 22-25)

 

1

 

Т

64.

Що робити, щоб не хворіти? (С. 51)

 

1

 

 

65.

Діагностична робота №5 «Я піклуюся про себе»

 

1

 

 

 

Я досліджую природне довкілля восени

 

 

 

 

66.

Я спостерігаю за погодою восени (С. 52)

 

1

 

 

67.

Я гуляю під дощем. Кругообіг води в природі. Я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова (С. 53)

 

1

 

У.м.

68.

Я спостерігаю за явищами природи восени. Я досліджую медіа. Читаю прогноз погоди (С. 54)

 

1

 

У.м.

69.

Я спостерігаю. Розпізнавання геометричних фігур. Креслення відрізків

 

1

 

М

70.

«Звичайні» винаходи на прогулянці. Поробка з пластиліну «Кучерява вівця» (А. – с. 27)

 

1

 

Т

71.

«Звичайні» винаходи на прогулянці (С.55)

 

1

 

 

72.

Я спостерігаю за рослинами восени (С. 56)

 

1

 

 

73.

Я спостерігаю за трав’янистими рослинами восени (С. 57)

 

1

 

 

74.

Я люблю щедру осінь. Які бувають плоди? Лічба грошей. Поняття «достатньо грошей», «недостатньо грошей», «скільки грошей не вистачає?» (С. 58)

 

1

 

М

75.

Я спостерігаю за тваринами восени. Я розповідаю історію за серією малюнків. Що я роблю восени? (С. 59-60)

 

1

 

У.м.

76.

Діагностична робота №6 «Я досліджую природне довкілля восени»

 

1

 

 

77.

Що я роблю восени? Паперова прикраса «Жителі царства Нептуна» (А. – с. 28, 25)

 

1

 

Т

 

Мій дім.

Я у моєму домі

 

 

 

 

78.

Дім, у якому я живу. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 61)

 

1

 

У.м.

79.

Дім, у якому я живу (С. 62)

 

1

 

 

80.

Моя кімната. Креслення геометричних фігур (С.63)

 

1

 

М

81.

«Звичайні» винаходи за письмовим столом. Я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова (С. 64)

 

1

 

У.м.

82.

Моя родина (С. 65)

 

1

 

 

83.

Моя родина. Поробка «Корона» (А. – с. 29-31)

 

1

 

Т

84.

Моя родина (С. 66)

 

1

 

 

 

4-й місяць. Спільнота

 

 

 

 

85.

Мої домашні обов’язки. Я читаю інформаційні тексти (таблиці та схеми)  (С. 67)

 

1

 

У.м.

86.

Діагностична робота №7 «Я у моєму домі»

 

1

 

 

 

Помічники в моєму домі

 

 

 

 

87.

Предмети в моєму домі (С. 68)

 

1

 

 

88.

Я вчуся бути відповідальним споживачем (С. 69)

 

1

 

 

89.

Я вчуся бути відповідальним споживачем. Розпізнавання геометричних тіл. Розв’язання задач (С. 70)

 

1

 

М

90.

Я вчуся бути відповідальним споживачем. Я досліджую медіа. Розглядаю рекламу (С. 71)

 

1

 

У.м.

91.

Предмети в моєму домі. Об’ємна поробка «Янголятко» (А. – с. 40-42)

 

1

 

Т

92.

Я використовую інструменти. Я складаю список (С. 72)

 

1

 

У.м.

93.

Електроприлади у моєму домі (С. 73-74)

 

1

 

 

94.

Я використовую цифрові пристрої (С. 75)

 

1

 

 

95.

Я використовую цифрові пристрої. Додавання і віднімання двоцифрових чисел (С. 76)

 

1

 

М

96.

Моя домашня бібліотека. Я розповідаю про улюблену книжку (С. 77)

 

1

 

У.м.

97.

Тепло і світло в моєму домі. (С. 78)

 

1

 

 

98.

Моя домашня бібліотека. Подарункова упаковка «Гостинці в торбинці» (А. – с. 43-45)

 

1

 

Т

99.

Тепло і світло в моєму домі. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 79-80)

 

1

 

У.м.

100.

Вода в моєму домі. Розвязання задач на місткість  (С. 81)

 

1

 

М

101.

Як вода потрапляє в мій дім? Я читаю інформаційні тексти (схеми та малюнок) (С. 82)

 

1

 

У.м.

102.

Я користуюся водою (С. 83-84)

 

1

 

 

103.

Практична робота. Я вимірюю температуру води (С. 85)

 

1

 

 

104.

Я досліджую воду у трьох станах (С. 86)

 

1

 

 

105.

Я використовую інструменти. Прикраса «Пишна ялиночка» (А. – с. 46-48)

 

1

 

Т

106.

Я досліджую повітря (С. 87-88)

 

1

 

 

107.

Я дихаю повітрям. Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації (С. 89)

 

1

 

У.м.

108.

Я досліджую чистоту і вимірюю температуру повітря. Порівняння чисел (С. 90)

 

1

 

М

109.

Діагностична робота №8 «Помічники в моєму домі»

 

1

 

 

 

Зимові свята у моєму домі

 

 

 

 

110.

Новорічні свята у моєму домі. Я досліджую медіа. Афіша (С. 91-92)

 

1

 

У.м.

111.

Я готуюся до свята. Прикраса «Сніжинка-балеринка» (А. – с. 49, 43)

 

1

 

Т

112.

Я готуюся до свята. Узагальнюючий урок за І семестр (С. 93-94)

 

1

 

 

 

ІІ семестр

Мій дім.

 Я досліджую природне довкілля взимку

 

 

 

 

 

5-й місяць. Вартість і цінність

 

 

 

 

113.

Я досліджую природні явища взимку. Я описую явища природи. Зима (С. 4 – частина 2 – підручник)

 

1

 

У.м.

114.

Я досліджую сніжинку, сніг, снігопад (С. 5)

 

1

 

 

115.

Я досліджую погоду взимку. Читання і побудова діаграм (С. 6)

 

1

 

М

116.

Я досліджую погоду взимку (С. 7)

 

1

 

 

117.

Я досліджую рослини взимку (С. 8)

 

1

 

 

118.

Я досліджую птахів узимку. Я читаю інформаційні тексти (схеми та малюнки) (С.9)

 

1

 

У.м.

119.

Я досліджую сніжинку, сніг, снігопад. Гірлянда «Сніговик-сніговичок» (А. – с. 50, 43)

 

1

 

Т

120.

Я досліджую тварин узимку. Я навчаюсь розрізняти факти і думки (С. 10)

 

1

 

У.м.

121.

Що роблять люди взимку? Що я святкую взимку? (С. 11-12)

 

1

 

 

122.

Діагностична робота №9 «Я досліджую природне довкілля взимку»

 

1

 

 

 

Я досліджую неживу і живу природу

 

 

 

 

123.

Я досліджую склад ґрунту. Я читаю довідкову літературу: словники, довідники, дитячі енциклопедії (С. 13)

 

1

 

У.м.

124.

Я досліджую склад ґрунту (С. 14)

 

1

 

 

125.

Я досліджую склад ґрунту різними способами. Порівняння виразів. Істинні і хибні нерівності (С. 15)

 

1

 

М

126.

Я вивчаю диких і свійських тварин. Об’ємна аплікація «Зайчатко Білянчик і ведмежатко Сніжок» (А. – с. 51-53)

 

1

 

Т

127.

Ґрунт  у моєму домі (С. 16)

 

1

 

 

128.

Рослини у моєму домі. Я висловлюю власні погляди щодо предмету обговорення (С. 17)

 

1

 

У.м.

129.

Рослини у моєму домі (С. 18)

 

1

 

 

130.

Рослини біля дому. Я складаю список (С. 19)

 

1

 

У.м.

131.

Я вивчаю диких і свійських тварин. Створення діаграми Венна (С. 20)

 

1

 

М

132.

Мої домашні улюбленці (С. 21)

 

1

 

 

133.

Що роблять люди взимку? Нитяна графіка «Золоте серце» (А. – с. 57-59)

 

1

 

Т

 

6-й місяць. Хочу! Можу! Потрібно!

 

 

 

 

134.

Мої домашні улюбленці (С. 22)

 

1

 

 

135.

Я вивчаю хатніх тварин (С. 23)

 

1

 

 

136.

Я вивчаю екзотичних тварин у моєму домі. Я досліджую медіа. Створюю плакат (С. 24)

 

1

 

У.м.

137.

Риби і плахи у моєму домі. Я читаю інформаційні тексти (таблиці та схеми) (С. 25)

 

1

 

У.м.

138.

Я досліджую риб у моєму домі. Розв’язування задач на вартість (С. 26)

 

1

 

М

139.

Я вивчаю екзотичних тварин. Аплікація «Диво-птах» (А. – с. 60-61)

 

1

 

Т

140.

Я вивчаю свійських тварин (С. 27)

 

1

 

 

141.

Я – відповідальний споживач (С. 28)

 

1

 

 

142.

Я – відповідальний споживач. Я читаю інформаційні тексти (етикетка) (С. 29)

 

1

 

У.м.

143.

Діагностична робота №10 «Я досліджую неживу і живу природу» 

 

1

 

 

 

Що цікавого на кухні?

 

 

 

 

144.

Мої помічники на кухні. Я створюю пам’ятку (С. 30)

 

1

 

У.м.

145.

Мої помічники на кухні. Закріплення знань, умінь і навичок додавання та віднімання чисел вивчених видів

 

1

 

М

146.

Чарівні перетворення води на кухні  ( С. 31)

 

1

 

 

147.

Я – відповідальний споживач. Саморобка «Клоун Фунтик» (А. – с. 63-65)

 

1

 

Т

148.

Я досліджую сіль і цукор (С. 32)

 

1

 

 

149.

Я вивчаю продукти харчування. Я висловлюю власні погляди щодо предмету обговорення (С. 33)

 

1

 

У.м.

150.

Я споживаю якісні продукти. Я читаю інформаційні тексти (етикетка) (С. 34)

 

1

 

У.м.

151.

Я вимірюю масу і об'єм. Розв’язування задач (С. 35)

 

1

 

М

152.

Я снідаю, обідаю, вечеряю (С. 36)

 

1

 

 

153.

Діагностична робота №11 «Що цікавого на кухні?»

 

1

 

 

154.

Я снідаю, обідаю, вечеряю. Аплікація «Сервіруємо стіл» (А. – с.35-39)

 

1

 

Т

 

Минуле – теперішнє – майбутнє

 

 

 

 

155.

Українська хата. Я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова (С. 37)

 

1

 

У.м.

156.

Давні повір’я і сучасність. Я читаю вірш і аналізую його (С. 38)

 

1

 

У.м.

157.

Сучасний дім. Розв’язування задач з величинами маси (С. 39)

 

1

 

М

158.

Коли я вдома наодинці (С. 40)

 

1

 

 

159.

«Розумний» дім майбутнього (С. 41)

 

1

 

 

160.

Діагностична робота №12 «Минуле – теперішнє – майбутнє»

 

1

 

 

161.

Коли я вдома наодинці. Аплікація з ниток «Ми - перукарі-модельєри» (А. – с.67-69)

 

1

 

Т

 

7-й місяць. Ідеї. Винаходи. Відкриття

 

 

 

 

 

Моя країна – Україна.

Я живу в Україні

 

 

 

 

162.

Україна – мій рідний край. Я досліджую медіа. Створюю плакат (С. 42)

 

1

 

У.м.

163.

Україна – мій рідний край (С. 43)

 

1

 

 

164.

Ми – громадяни України (С. 44)

 

1

 

 

165.

Державні символи України (С. 45)

 

1

 

 

166.

Державні символи України. Я порівнюю українську народну пісню і Державний Гімн України (С. 46)

 

1

 

У.м.

167.

Моя країна – Україна. Поняття про магічний трикутник. Шляхи розв’язку

 

1

 

М

168.

Україна – мій рідний край. Аплікація «Летить  мій вітрильник» (А. – с.70-72)

 

1

 

Т

169.

Народні символи України. Я читаю казки та оповідання про народні символи України (С. 47)

 

1

 

У.м.

170.

Рослинні символи України. Я читаю казки та оповідання про рослинні символи України (С. 48)

 

1

 

У.м.

171.

Тварини – символи України (С. 49)

 

1

 

 

172.

Моє рідне місто / село (С. 50-51)

 

1

 

 

173.

Я мандрую вулицями рідного міста / села (С. 52)

 

1

 

 

174.

Я живу в Україні. Задачі на встановлення дня тижня

 

1

 

М

175.

Моє рідне місто / село. Пришиваємо ґудзики (А. – с.73, 75, 81))

 

1

 

Т

176.

Я мандрую вулицями рідного міста / села (С. 53)

 

1

 

 

177.

Я мандрую вулицями рідного міста / села. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 54)

 

1

 

У.м.

178.

Я відвідую музей (С. 55)

 

1

 

 

179.

Я відвідую музей. Я читаю інформаційні тексти (інструкції та схеми) (С. 56)

 

1

 

У.м.

180.

Я у ботанічному саду (С. 57)

 

1

 

 

181.

Я у ботанічному саду. Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Час»

 

1

 

М

182.

Я мандрую вулицями рідного міста / села. Саморобка «Рюкзак» (А. – с.74-76)

 

1

 

Т

183.

Я у зоопарку (С. 58)

 

1

 

 

184.

Професії людей мого рідного краю. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 59)

 

1

 

У.м.

185.

Професії людей мого рідного краю (С. 60)

 

1

 

 

186.

Професії людей мого рідного краю. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 61)

 

1

 

У.м.

187.

Професії людей мого рідного краю. Читання і створення діаграм (С. 62)

 

1

 

М

188.

Видатні люди України (С. 63)

 

1

 

 

189.

Професії людей мого рідного краю. Аплікація «Котики-воркотики – це вербовий цвіт» (А. – с. 77-79)

 

1

 

Т

 

8-й місяць. Рух і час

 

 

 

 

190.

Видатні люди України. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 64)

 

1

 

У.м.

191.

Природа мого рідного міста / села (С. 65)

 

1

 

 

192.

Діагностична робота №13 «Я живу в Україні»

 

1

 

 

 

Я досліджую природне довкілля навесні

 

 

 

 

193.

Я досліджую природні явища навесні. Я описую явища природи. Весна (С. 66)

 

1

 

У.м.

194.

Я досліджую природні явища навесні (С. 67)

 

1

 

 

195.

Я досліджую природні явища навесні. Складання виразів на множення за запитаннями природничого характеру

 

1

 

М

196.

Я досліджую природні явища навесні. Саморобка «Планер» (А. – с. 80-82)

 

1

 

Т

197.

Я досліджую рослини навесні. Я читаю довідкову літературу: словники, довідники, дитячі енциклопедії (С. 68)

 

1

 

У.м.

198.

Я досліджую комах навесні (С. 69)

 

1

 

 

199.

Я досліджую птахів навесні (С. 70)

 

1

 

 

200.

Я досліджую птахів навесні. Я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова

 

1

 

У.м.

201.

Екскурсія до парку «Природа довкола нас»

 

1

 

 

202.

Я досліджую природні явища навесні. Розв’язання задач складанням виразу

 

1

 

М

203.

Поробка «Великоднє курчатко» (А. – с. 85, 83)

 

1

 

Т

204.

Я досліджую птахів навесні. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 71)

 

1

 

У.м.

205.

Я досліджую звірів навесні (С. 72)

 

1

 

 

206.

Що роблять люди навесні? Я читаю та створюю інформаційні тексти (інструкції) (С. 73)

 

1

 

У.м.

207.

Діагностична робота №14 «Я досліджую природне довкілля навесні»

 

1

 

 

 

Моя планета – Земля.

Я живу на планеті Земля

 

 

 

 

208.

«Звичайні» винаходи на прогулянці (С. 74)

 

1

 

 

209.

Моя планета – Земля. Розв’язання задач на вміщення

 

1

 

М

210.

Аплікація з ниток «Пташине гніздечко» (А. – с. 86-90)

 

1

 

Т

211.

Весняні свята. Дань матері. День пам’яті та примирення (С. 75)

 

1

 

 

212.

Ми – земляни. Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації (С. 76)

 

1

 

У.м.

213.

Я порівнюю планету Земля і зорю Сонце. Я читаю довідкову літературу: словники, довідники, дитячі енциклопедії (С. 77)

 

1

 

У.м.

214.

Я досліджую. Чому змінюються день і ніч (С. 78)

 

1

 

 

215.

Я досліджую. Чому змінюються день і ніч (С. 78)

 

1

 

 

216.

Я досліджую. Розв’язання задач на поділ на рівні частини

 

1

 

М

217.

Оригамі «Кошеня на підвіконні» (А. – с. 54-56)

 

1

 

Т

 

9-й місяць. Все пов’язано з усім

 

 

 

 

218.

Я досліджую чому змінюються пори року. Я читаю графічні тексти та представляю інформацію графічно (С. 79)

 

1

 

У.м.

219.

Пори року. Календар (С. 80-81)

 

1

 

 

220.

Пори року. Календар. Планую свято (С. 82)

 

1

 

У.м.

221.

Горизонт (С. 83)

 

1

 

 

222.

Я дізнаюся про різні країни на планеті Земля (С. 84)

 

1

 

 

223.

Все пов’язане з усім. Розв’язання рівнянь

 

1

 

М

224.

Аплікація з серветок «Ніжний бузок» (А. – с. 91-93)

 

1

 

Т

225.

Діти планети Земля. Я досліджую медіа. Створюю відеопривітання (С. 85)

 

1

 

У.м.

226.

Я піклуюсь про свою планету. Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації (С. 86)

 

1

 

У.м.

227.

Я піклуюсь про свою планету (С. 87)

 

1

 

 

228.

Діагностична робота №15 «Я живу на планеті Земля»

 

1

 

 

 

Я досліджую природне довкілля влітку

 

 

 

 

229.

Я досліджую природні явища влітку (С. 88)

 

1

 

 

230.

Я досліджую природні явища влітку. Складання і обчислення виразів

 

1

 

М

231.

Ліплення «Бджілка Майя» (А. – с. 94)

 

1

 

Т

232.

Я досліджую веселку. Я читаю інформаційні тексти (схеми та інструкції) (С. 89)

 

1

 

У.м.

233.

Я досліджую рослини влітку (С. 90)

 

1

 

 

234.

Я досліджую тварин улітку (С. 91)

 

1

 

 

235.

Я досліджую тварин улітку. Я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова (С. 92)

 

1

 

У.м.

236.

Я досліджую природне довкілля влітку. Зведена таблиця множення. Розв’язування задач у формі таблиць

 

1

 

М

237.

Екскурсія до міської бібліотеки. Популяризація дитячої книги

 

1

 

 

238.

Ліплення «Вишеньки-сестрички» (А. – с. 95)

 

1

 

Т

239.

«Звичайні» винаходи на канікулах. Я читаю інформаційні тексти (С. 93)

 

1

 

У.м.

240.

Що я святкую влітку? Розв’язування задач за схематичними малюнками (С. 94)

 

1

 

М

241.

Узагальнення за темою «Я досліджую природне довкілля влітку». Я читаю інформаційні тексти

 

1

 

У.м.

242.

Діагностична робота №16 «Я досліджую природне довкілля влітку»

 

1

 

 

243.

«Дивовижні лілії» (А. – с. 66, 63)

 

1

 

Т

244.

Екскурсія містом. Пішохідні переходи. Повторення правил дорожнього руху

 

1

 

 

245.

Підсумковий урок за рік

 

1

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
3 вересня 2020
Переглядів
1379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку