МАТЕМАТИКА
І СЕМЕСТР
Назва теми уроку |
Примітка
|
||||
Числа першого десятка |
|||||
1. |
01/09 |
|
|
Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Досліджуємо форми об'єктів. Геометричні фігури. |
|
2. |
02/09 |
|
|
Вивчаємо геометричні фігури (точка, пряма, крива). Встановлюємо просторові відношення. |
|
3. |
04/09 |
|
|
Вивчаємо геометричні фігури (промінь, відрізок, ламана). Розміщення об'єктів у просторі («на», «під», «над») |
|
4. |
07/09 |
|
|
Досліджуємо ознаки об'єктів (форма, колір, розмір). Об'єднання об'єктів у групи. |
|
5. |
08/09 |
|
|
Досліджуємо ознаки, пов'язані з величиною («довший — коротший», « вищий — нижчий», « вужчий — ширший», «однакові»). |
|
6. |
09/09 |
|
|
Лічимо від 1 до 10. Кількісна лічба. Число і цифра. Порівняння об'єктів. |
|
7. |
11/09 |
|
|
Визначаємо кількість об'єктів. Кількісна лічба. Робота з геометричним матеріалом. |
|
8. |
14/09 |
|
|
Визначаємо порядковий номер об'єкта. Порядкова лічба. Дні тижня. |
|
9. |
15/09 |
|
|
Досліджуємо групи об'єктів за спільною ознакою. Множина. Поділ об'єктів на множини. |
|
10. |
16/09 |
|
|
Розбиваємо об'єкти на групи за спільною ознакою. Наступне і попереднє числа . |
|
11. |
18/09 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 1. Поняття «стільки ж». Знак дорівнює «=». Написання цифри 1. |
|
12. |
21/09 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 2. Порівняння груп об'єктів. Написання цифри 2 . |
|
13. |
22/09 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 3. Склад числа 3. Порівняння груп об'єктів. Написання цифри 3. |
|
14 |
23/09 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 4. Порівняння груп об'єктів. Склад числа 4. Написання цифри 4. |
|
15. |
25/09 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 5. Склад числа 5. Написання цифри 5. |
|
16. |
28/09 |
|
|
Працюємо з групою об'єктів: об'єднуємо, вилучаємо. Закріплення знань про склад чисел 1-5. |
|
17. |
29/09 |
|
|
Порівнюємо групи об'єктів за кількістю («більше», «менше»). Знаки порівняння («>», «<»). Поняття «нерівність» . |
|
18. |
30/09 |
|
|
Вивчаємо арифметичні дії додавання і піднімання. Вираз, значення виразу, рівність |
|
19. |
02/10 |
|
|
Зображуємо додавання і віднімання схематично. Складання рівностей . |
|
20. |
05/10 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 6. Попереднє і наступне числа. Написання цифри 6. |
|
21. |
06/10 |
|
|
Порівнюємо числа. Числовий промінь. Складання рівностей за числовим променем . |
|
22. |
07/10 |
|
|
Досліджуємо склад числа 6. Обчислення виразів за числовим променем . |
|
23. |
09/10 |
|
|
Повторюємо числа 1-6. Складання виразів і рівностей . |
|
24. |
12/10 |
|
|
Додаємо і віднімаємо за числовим променем. Закріплення знань про склад чисел 1-6. |
|
25 |
13/10 |
|
|
Додаємо і віднімаємо в межах 6. Обчислення виразів за числовим променем. |
|
26. |
16/10 |
26. |
16/10 |
Вивчаємо число і цифру 7. Складання рівностей за числовим променем. Написання цифри 7 . Порівнюємо числа. Неправильна нерівність. Розподіл об'єктів на групи. Порівняння груп об'єктів. |
|
27. |
19/10 |
|
|
|
|
28. |
20/10 |
27. |
02/11 |
Досліджуємо склад числа 7. Складання та обчислення виразів за схемами. Повторюємо числа 1-7. Порівняння чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. |
|
29. |
21/10 |
|
|
|
|
30. |
23/10 |
28. |
03/11 |
Вивчаємо число і цифру 8. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 8. Порівнюємо числа. Закріплення складу чисел 1-7. |
|
31. |
02/11 |
|
|
|
|
32. |
03/11 |
29. |
04/11 |
Досліджуємо склад числа 8. Обчислення виразів . Повторюємо числа 1-8. Складання виразів за схемами. |
|
33. |
04/11 |
|
|
|
|
34. |
06/11 |
30. |
|
Вивчаємо число і цифру 9. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 9. |
|
35 |
09/11 |
31. |
|
Порівнюємо числа. Порівняння на основі складу числа. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. |
|
36. |
10/11 |
32. |
|
Досліджуємо склад числа 9. Порівняння чисел. Складання рівностей за схемами. |
|
37. |
11/11 |
33. |
|
Повторюємо числа 1-9. Закріплення знань про склад чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками . |
|
38. |
13/11 |
34. |
|
Вивчаємо число 10. Натуральний ряд чисел. Розпізнавання геометричних фігур . |
|
39. |
16/11 |
35. |
|
Порівнюємо числа. Повторення складу чисел. Складання рівностей . |
|
40. |
17/11 |
36. |
|
Досліджуємо склад числа 10. Складання рівностей на додавання і віднімання за схемами . |
|
41. |
18/11 |
37. |
|
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Прийоми додавання і віднімання чисел у межах 10 |
|||||
42. |
20/11 |
38. |
|
Повторюємо числа 1-10. Повторення способів утворення попереднього і наступного чисел. Знаходження значень виразів. |
|
43. |
23/11 |
39. |
|
Досліджуємо склад чисел першого десятка. Співвіднесення схем і виразів із малюнками |
|
44. |
24/11 |
40. |
|
Називаємо компоненти та результат дії додавання («перший доданок», «другий доданок», «сума»). Складання рівностей |
|
45. |
25/11 |
41. |
|
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2. Обчислення виразів за схемами. |
|
46. |
27/11 |
42. |
|
Одержуємо число 0. Віднімаємо рівні числа . |
|
47. |
30/11 |
43. |
|
Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0. Складання рівностей на додавання . |
|
48. |
01/12 |
44. |
|
Вчимося додавати і віднімати числа. Складання схем та виразів до сюжетних малюнків . |
|
49. |
02/12 |
45. |
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Складання рівностей |
|
50. |
04/12 |
46. |
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1. Додавання і віднімання на числовому промені . |
|
51. |
07/12 |
47. |
|
Відкриваємо переставний закон додавання. Обчислення виразів . |
|
52. |
08/12 |
48. |
|
Вимірюємо довжини відрізків. Сантиметр. Закріплення знань про склад чисел. |
|
53. |
09/12 |
49. |
|
Досліджуємо взаємозв'язок додавання і віднімання. Вимірювання довжини відрізків. |
|
54. |
11/12 |
50. |
|
Досліджуємо взаємозв'язок додавання і віднімання, Вимірювання довжини відрізків за допомогою смужки завдовжки 10 см. |
|
55. |
14/12 |
51. |
|
Додаємо і віднімаємо число 2. Складання рівностей за схемами. |
|
56. |
15/12 |
52. |
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Знаходження значень виразів на основі складу числа. |
|
57. |
16/12 |
53. |
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2. Зміна суми залежно від зміни першого доданка при сталому другому доданку . |
|
58. |
18/12 |
54. |
|
Досліджуємо різницеве порівняння. Порівняння множин предметів. Моделюємо різницеве порівняння. Пропедевтика введення виразів на дві дії |
|
59. |
21/12 |
55. |
|
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Поняття «більше на кілька одиниць» і «менше на кілька одиниць» Співвіднесення малюнка зі схемою та виразом . |
|
60. |
22/12 |
56. |
|
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Зміст понять «більше на...», «менше на...». |
|
61. |
23/12 |
57. |
|
Дізнаємося про математичний вираз «різниця». Закріплення знань про взаємозв'язок арифметичних дій додавання і віднімання . Підсумковий урок за І семестр
|
|
ІІ СЕМЕСТР
Назва теми уроку |
Примітка
|
||||
58. |
|
11/01 |
|
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Знаходження значень виразів на дві дії |
|
59. |
|
12/01 |
|
Додаємо і віднімаємо число 3. Знаходження значень виразів на дві дії . |
|
60. |
|
13/01 |
|
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка |
|
61. |
|
15/01 |
|
Називаємо компоненти та результат дії віднімання. Складання рівностей за малюнками. |
|
62. |
|
18/01 |
|
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення значення виразів двома способами |
|
63. |
|
19/01 |
|
Вимірюємо довжини відрізків. Будуємо відрізки. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
|
64. |
|
20/01 |
|
Вивчаємо вирази на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
|
65. |
|
22/01 |
|
Додаємо і віднімаємо число 3. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
|
66. |
|
25/01 |
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів ланцюжком. |
|
67. |
|
26/01 |
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків. |
|
68. |
|
27/01 |
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
|
69. |
|
29/01 |
|
Готуємося до вивчення задач. Обчислення виразів на дві дії. |
|
Додавання і віднімання в межах 10. Задача |
|||||
70. |
|
01/02 |
|
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
|
71. |
|
02/02 |
|
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами |
|
72. |
|
03/02 |
|
Знайомимося із задачею. Обчислення виразів різними способами. |
|
73. |
|
05/02 |
|
Дізнаємося про складові задачі |
|
74. |
|
08/02 |
|
Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задачі за малюнком |
|
75. |
|
09/02 |
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів. |
|
76. |
|
10/02 |
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Розв’язування задач. |
|
77. |
|
12/02 |
|
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Розв’язування задач. |
|
78. |
|
15/02 |
|
Додаємо і віднімаємо число 5. Обчислення виразів зручним способом. Доповнення умови задачі запитанням |
|
79. |
|
16/02 |
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів. |
|
80. |
|
17/02 |
|
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків. |
|
81. |
|
19/02 |
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Розв’язування задач |
|
82. |
|
22/02 |
|
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
83. |
|
23/02 |
|
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Доповнення умови задачі запитанням. Розв’язування задач. |
|
84. |
|
24/02 |
|
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Повторення складу чисел. Розв’язування задач. |
|
85. |
|
26/02 |
|
Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії. |
|
86. |
|
01/03 |
|
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею. |
|
87. |
|
02/03 |
|
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Обчислення виразів. Розв’язування задач |
|
88. |
|
03/03 |
|
Складаємо короткий запис задачі Розв’язування задач.. |
|
89. |
|
05/03 |
|
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач.. |
|
90. |
|
09/03 |
|
Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею. |
|
91. |
|
10/03 |
|
Порівнюємо математичний вираз і число. Розв’язування і порівняння задач. |
|
92. |
|
12/03 |
|
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа. |
|
93. |
|
15/03 |
|
Порівнюємо число та математичний вираз. Складання і розв’язування задач за коротким записом. |
|
94. |
|
16/03 |
|
Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею. |
|
95. |
|
17/03 |
|
Вимірюємо маси предметів. Кілограм |
|
96. |
|
19/03 |
|
Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач. |
|
Двоцифрові числа |
|||||
97. |
|
29/03 |
|
Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі. |
|
98. |
|
30/03 |
|
Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач. |
|
99. |
|
31/03 |
|
Досліджуємо лічильну одиницю — десяток. |
|
100. |
|
02/04 |
|
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки |
|
101. |
|
05/04 |
|
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел. |
|
102. |
|
06/04 |
|
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини — дециметр. Вимірювання довжини відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини |
|
103. |
|
07/04 |
|
Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа. |
|
104. |
|
09/04 |
|
Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів. |
|
105. |
|
12/04 |
|
Записуємо числа другого десятка |
|
106. |
|
13/04 |
|
Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у таблицю розрядів. |
|
107. |
|
14/04 |
|
Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем |
|
108. |
|
16/04 |
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами. |
|
109. |
|
19/04 |
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами. |
|
110. |
|
20/04 |
|
Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв’язування задач. |
|
111. |
|
21/04 |
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Творча робота над задачею |
|
112. |
|
23/04 |
|
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
113. |
|
26/04 |
|
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Обчислення виразів. |
|
114. |
|
27/04 |
|
Додаємо і віднімаємо числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини. |
|
115. |
|
28/04 |
|
Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини. |
|
116. |
|
30/04 |
|
Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами. |
|
117. |
|
05/05 |
|
Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. Розв’язування і складання задач. |
|
118. |
|
07/05 |
|
Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. Обчислення виразів. |
|
119. |
|
11/05 |
|
Розв’язуємо задачі. Складання схем до задач. |
|
120. |
|
12/05 |
|
Досліджуємо складові задач. Доповнення нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини |
|
121. |
|
14/05 |
|
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Робота з математичними матеріалами. |
|
122. |
|
17/05 |
|
Знайомимося з одиницею вимірювання часу: доба. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
123. |
|
18/05 |
|
Визначаємо час за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
124. |
|
19/05 |
|
Дізнаємось про тривалість доби. Визначення часу за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
125. |
|
21/05 |
|
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником. |
|
126. |
|
24/05 |
|
Визначаємо вартість товару. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. |
|
127. |
|
25/05 |
|
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини — метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач |
|
128. |
|
26/05 |
|
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене |
|
129. |
|
28/05 |
|
Повторення і закріплення вивченого за рік |
|