Календарне планування з математики

Про матеріал
Календарне планування з математики за підручником Наталії Листопад, за програмою Савченко. 1клас НУШ
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

ІІ семестр

 72 уроки ( 18 тижнів по 4 уроки)

  (Н. П. Листопад 4год/тижд., друкований зошит « Робочий зошит з математики» видавництво « Оріон» частина 2)

 

урок 

Тема уроку

Ст. підруч.

Ст. зошита

Дата

69

Маса. Кілограм

с.67

с.4

 

70

Місткість. Літр

с.68

с.5

 

71

Обчислення значень виразів. Задачі.

с.69

с.6

 

Числа 11–20

 

 

72

Десяток.

с.70

с.7

 

73

Числа 11–15. Утворення чисел,  запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка.

с.73

с.7

 

74

Числа 16–20. Утворення чисел,  запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження решти. Рух по вказаному маршруту.

с.75

с.8

 

75

Десятковий склад числа. Аналіз задачі, схеми. Відтворення малюнка.

с.76

с.9

 

76

Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур. 

с.77

с.11

 

77

Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини.

с.78

с.10

 

78

Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей.

с.79

с.13

 

79

Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. 

с.80

с.12

 

80

Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. 

с.81

с.13

 

81

Віднімання виду 17 – 7,  17 – 10. Задача на знаходження суми. Відтворення малюнка.

с.82

с.14

 

82

Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.

с.83

с.15

 

83

Обчислення виду 13 + 2.  Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка.

с.84

с.16

 

84

Обчислення виду  18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини.

с.85

с.17

 

85

Обчислення в межах 20. Задача на різницеве порівняння. Рух по вказаному маршруту.

с.86

с.18

 

86

Повторення вивченого

с.87

с.56(1,3)

 

87

Повторення вивченого

с.88

с.57(2,3)

 

88

Урок узагальнення і систематизації

 

 

 

Числа 21 – 100

 

 

89

Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка.

с.89

с.19

 

90

Числа 21 –  40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка.

с.90

с.20

 

91

Числа 21 – 40. Круглі числа.  Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур.

с.91

с.21

 

92

Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого доданка.  Побудова відрізка заданої довжини.

с.92

с.22

 

93

Числа 21 – 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення   малюнка.

с.92

с.22

 

94

Порівняння чисел.  Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

с.93

с.23

 

95

Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка.

с.94

с.24

 

96

Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

с.95

с.25

 

97

Наступне і попереднє числа. Обчислення виду

49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка.

с.96

с.26

 

98

Числа 41 –  90. Читання і запис чисел.  Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка.

с.97

с.26

 

99

Числа 41 –  90. Задача на знаходження невідомого доданка.

с.98

с.27

 

100

Числа 91 – 100. Сотня.  Задача на знаходження невідомого доданка. Рух по вказаному маршруту.

с.98

с.28

 

101

Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка. Запис плану маршруту.

с.100

с.29

 

102

Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів.  Задачі на різницеве порівняння.

с.101

с.31

 

103

Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння.

с.102

с.32

 

104

Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами.

с.103

с.33

 

105

Повторення вивченого

с.104

с.34

 

106

Повторення вивченого

с.105

с.58

 

107

Урок узагальнення і систематизації

 

 

 

Арифметичні дії в межах 100

108

Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка.

с.106

с.34

 

109

Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Упорядкування чисел.

с.107

с.35

 

110

Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Знаходження невідомого доданка.  Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної.

с.108

с.36

 

111

Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Знаходження невідомого доданка. Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення часу.

с.109

с.37

 

112

Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків. Визначення часу.

с.110

с. 37

 

113

Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення маси. 

с.111

с.38

 

114

Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур.

с.112

с.39

 

115

Повторення вивченого

с.113

с.40

 

116

Повторення вивченого

с.114

с.40

 

117

Урок узагальнення і систематизації

 

 

 

 

 

118

Додавання виду 45 + 3. Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання  геометричних фігур.

с.115

с.41

 

119

Віднімання виду 48 – 5. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

с.116

с.42

 

120

Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

с.117

с.43

 

121

Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

с.118

с.44

 

122

Віднімання виду 45 – 20. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур.

с.120

с.45

 

123

Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми.

с.212

с.46

 

124

Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника.

с.122

с.47

 

125

Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

с.123

 

 

126

Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

 

с.124

 

с.48

 

127

Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

с.125

с.48

 

128

Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

с.126

 

 

129

Дії з двоцифровими числами.

с.127

с.49

 

130

Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

с.128

 

 

131

Повторення вивченого

с.129

 

 

132

Урок узагальнення і систематизації.

 

 

 

Повторення

 

 

133

Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа.

с.130

с.51

 

134

Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання довжини та побудова відрізків.

с.131

с.52

 

135

Числа 1–20. Дії з числами. Дії з іменованими числами. 

с.132

с.53

 

136

Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Побудова відрізків.

с.133

с.54

 

137

Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур.

с.134

с.55

 

138

Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами.

с.135,

136

 

 

139

Повторення вивченого.

с.137

 

 

140

Повторення вивченого.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
6 січня 2023
Переглядів
1776
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку