МАТЕМАТИКА
ІІ семестр
72 уроки ( 18 тижнів по 4 уроки)
(Н. П. Листопад 4год/тижд., друкований зошит « Робочий зошит з математики» видавництво « Оріон» частина 2)
№ урок |
Тема уроку |
Ст. підруч. |
Ст. зошита |
Дата |
||||||
69 |
Маса. Кілограм |
с.67 |
с.4 |
|
||||||
70 |
Місткість. Літр |
с.68 |
с.5 |
|
||||||
71 |
Обчислення значень виразів. Задачі. |
с.69 |
с.6 |
|
||||||
Числа 11–20 |
|
|
||||||||
72 |
Десяток. |
с.70 |
с.7 |
|
||||||
73 |
Числа 11–15. Утворення чисел, запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка. |
с.73 |
с.7 |
|
||||||
74 |
Числа 16–20. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження решти. Рух по вказаному маршруту. |
с.75 |
с.8 |
|
||||||
75 |
Десятковий склад числа. Аналіз задачі, схеми. Відтворення малюнка. |
с.76 |
с.9 |
|
||||||
76 |
Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур. |
с.77 |
с.11 |
|
||||||
77 |
Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини. |
с.78 |
с.10 |
|
||||||
78 |
Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей. |
с.79 |
с.13 |
|
||||||
79 |
Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
с.80 |
с.12 |
|
||||||
80 |
Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
с.81 |
с.13 |
|
||||||
81 |
Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задача на знаходження суми. Відтворення малюнка. |
с.82 |
с.14 |
|
||||||
82 |
Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
с.83 |
с.15 |
|
||||||
83 |
Обчислення виду 13 + 2. Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка. |
с.84 |
с.16 |
|
||||||
84 |
Обчислення виду 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини. |
с.85 |
с.17 |
|
||||||
85 |
Обчислення в межах 20. Задача на різницеве порівняння. Рух по вказаному маршруту. |
с.86 |
с.18 |
|
||||||
86 |
Повторення вивченого |
с.87 |
с.56(1,3) |
|
||||||
87 |
Повторення вивченого |
с.88 |
с.57(2,3) |
|
||||||
88 |
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
|
||||||
Числа 21 – 100 |
|
|
||||||||
89 |
Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка. |
с.89 |
с.19 |
|
||||||
90 |
Числа 21 – 40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка. |
с.90 |
с.20 |
|
||||||
91 |
Числа 21 – 40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур. |
с.91 |
с.21 |
|
||||||
92 |
Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
с.92 |
с.22 |
|
||||||
93 |
Числа 21 – 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка. |
с.92 |
с.22 |
|
||||||
94 |
Порівняння чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
с.93 |
с.23 |
|
||||||
95 |
Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка. |
с.94 |
с.24 |
|
||||||
96 |
Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
с.95 |
с.25 |
|
||||||
97 |
Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка. |
с.96 |
с.26 |
|
||||||
98 |
Числа 41 – 90. Читання і запис чисел. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка. |
с.97 |
с.26 |
|
||||||
99 |
Числа 41 – 90. Задача на знаходження невідомого доданка. |
с.98 |
с.27 |
|
||||||
100 |
Числа 91 – 100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Рух по вказаному маршруту. |
с.98 |
с.28 |
|
||||||
101 |
Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка. Запис плану маршруту. |
с.100 |
с.29 |
|
||||||
102 |
Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння. |
с.101 |
с.31 |
|
||||||
103 |
Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння. |
с.102 |
с.32 |
|
||||||
104 |
Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами. |
с.103 |
с.33 |
|
||||||
105 |
Повторення вивченого |
с.104 |
с.34 |
|
||||||
106 |
Повторення вивченого |
с.105 |
с.58 |
|
||||||
107 |
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
|
||||||
Арифметичні дії в межах 100 |
||||||||||
108 |
Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка. |
с.106 |
с.34 |
|
||||||
109 |
Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Упорядкування чисел. |
с.107 |
с.35 |
|
||||||
110 |
Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Знаходження невідомого доданка. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної. |
с.108 |
с.36 |
|
||||||
111 |
Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Знаходження невідомого доданка. Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення часу. |
с.109 |
с.37 |
|
||||||
112 |
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків. Визначення часу. |
с.110 |
с. 37 |
|
||||||
113 |
Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення маси. |
с.111 |
с.38 |
|
||||||
114 |
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур. |
с.112 |
с.39 |
|
||||||
115 |
Повторення вивченого |
с.113 |
с.40 |
|
||||||
116 |
Повторення вивченого |
с.114 |
с.40 |
|
||||||
117 |
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
|||||||
|
|
|
||||||||
118 |
Додавання виду 45 + 3. Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур. |
с.115 |
с.41 |
|
||||||
119 |
Віднімання виду 48 – 5. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
с.116 |
с.42 |
|
||||||
120 |
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
с.117 |
с.43 |
|
||||||
121 |
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
с.118 |
с.44 |
|
||||||
122 |
Віднімання виду 45 – 20. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур. |
с.120 |
с.45 |
|
||||||
123 |
Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. |
с.212 |
с.46 |
|
||||||
124 |
Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
с.122 |
с.47 |
|
||||||
125 |
Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
с.123 |
|
|
||||||
126 |
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
с.124 |
с.48 |
|
||||||
127 |
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
с.125 |
с.48 |
|
||||||
128 |
Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
с.126 |
|
|
||||||
129 |
Дії з двоцифровими числами. |
с.127 |
с.49 |
|
||||||
130 |
Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
с.128 |
|
|
||||||
131 |
Повторення вивченого |
с.129 |
|
|
||||||
132 |
Урок узагальнення і систематизації. |
|
|
|
||||||
Повторення |
|
|
||||||||
133 |
Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа. |
с.130 |
с.51 |
|
||||||
134 |
Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання довжини та побудова відрізків. |
с.131 |
с.52 |
|
||||||
135 |
Числа 1–20. Дії з числами. Дії з іменованими числами. |
с.132 |
с.53 |
|
||||||
136 |
Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Побудова відрізків. |
с.133 |
с.54 |
|
||||||
137 |
Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур. |
с.134 |
с.55 |
|
||||||
138 |
Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами. |
с.135, 136 |
|
|
||||||
139 |
Повторення вивченого. |
с.137 |
|
|
||||||
140 |
Повторення вивченого. |
|
|
|
||||||