Календарне планування з математики

Про матеріал
Пропоную календарне планування уроків математики в 2 класі на І семестр) за модифікованою програмою для інклюзивного навчання. Стане в нагоді асистенту вчителя.
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування

в 2 класі

з предмета «Математика»

за модифікованою програмою для інклюзивного навчання

І семестр

 

№з/п

 

Дата

 

Зміст

Примітки

 

 

 

Повторення вивченого в 1 класі

 

1.

02.09

 

Числа першого десятка. Рахунок від 1 до 10 і навпаки. Запис чисел під диктовку.

 

 

2.

05.09

 

Запис чисел під диктовку. Поняття «Попереднє і наступне число». Запис « сусідів» чисел першого десятка

 

 

3.

06.09

 

Запис чисел під диктовку. Поняття «Попереднє і наступне число». Запис « сусідів» чисел першого десятка

 

4.

07.09

 

Запис чисел під диктовку. Співставлення числа і кількості предметів.

 

5.

09.09

 

Запис чисел під диктовку. Співставлення числа і кількості предметів.

 

 

6.

12.09

 

Узагальнення: Запис чисел під диктовку; Запис

 «сусідів» чисел першого десятка. Запис кількості предметів числом.

 

7.

13.09

 

Діагностувальна робота з теми «Повторення вивченого в 1 класі»

 

 

 

 

Властивості предметів

 

 

8.

14.09

 

Поняття про величину: великий-малий, більший-менший, рівні за величиною (однакові).

 

 

9.

16.09

 

Високий-низький, вищий-нижчий, однакові висоти.

Широкий-вузький, ширший-вужчий, однакові за шириною.

 

10.

19.09

 

Товстий-тонкий, товщий-тонший, однакової товщини.

Довгий-короткий, довший-коротший, однакової довжини.

 

 

 

11.

20.09

 

Поняття про кількість (порівняння предметних множин): багато-мало, багато-один, небагато-кілька.

Більше-менше, порівну, стільки ж.

 

 

 

12.

21.09

 

Поняття про кількість (порівняння предметних множин): багато-мало, багато-один, небагато-кілька.

Більше-менше, порівну, стільки ж.

 

 

13.

23.09

 

Взаємнооднозначна відповідність двох предметних множин. Зміна кількості елементів предметної множини.

 

 

14.

26.09

 

Взаємнооднозначна відповідність двох предметних множин. Зміна кількості елементів предметної множини.

 

15.

27.09

 

Форма предметів: кругла, квадратна (куля, куб).

 

 

16.

28.09

 

Просторові уявлення, близько-далеко, ближче-далі, тут-там.

Верхній-нижній, вгорі-внизу, вище-нижче.

 

 

17.

30.09

 

Під, біля, над, між, за, перед, на, в.

Поняття про масу: важкий-легкий, важчий-легший.

 

18.

03.10

 

Часові поняття: вчора, сьогодні, завтра.

День, ніч, ранок, вечір. Доба.

 

19.

04.10

 

Геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник.

 

20.

05.10

 

Діагностувальна робота з теми  «Властивості предметів»

 

 

 

 

 

Нумерація та арифметичні дії в межах 10

 

 

21.

07.10

 

Число і цифра 1.

Число 2. Утворення числа 2. Взаємнооднозначна відповідність числа і предметної множини.

 

 

22.

10.10

 

Цифра 3. Співвіднесення числа, цифри і предметної множини.

Склад числа 3. (складання з двох одиниць, розкладання на дві одиниці).

 

23.

11.10

 

Числовий ряд 1, 2, 3 (Пряма і зворотна лічба).

Порядкова лічба: перший, другий, третій.

 

24.

12.10

 

Знаки >, <, =.  Порівняння вивчених чисел.

 

25.

17.10

 

Знаки >, <, =.  Порівняння вивчених чисел.

 

 

26.

18.10

 

Поняття про дію додавання. Знак додавання (+).

Додавання: 1+1=2 (2+1) за допомогою лінійки та практичних дій

 

 

27.

19.10

 

Поняття про дію віднімання. Знак віднімання (- ).

Віднімання: 2-1=1 (3-1; 3-2) за допомогою лінійки та практичних дій

 

28.

21.10

 

Діагностувальна робота

 

 

29.

31.10

 

Число і цифра 4. Співвіднесення числа, цифри і предметної множини.

 

30.

01.11

 

Порівняння чисел 1, 2, 3,4  (>, <, =)

 

31.

02.11

 

Число і цифра 4. Співвіднесення числа, цифри і предметної множини.

 

 

32.

04.11

 

Числовий ряд 1, 2, 3, 4 (Пряма і зворотна числа).

Порядкова лічба: перший, другий, третій, четвертий.

 

33.

07.11

 

Склад числа 4 (3 і 1, 1 і 3; 2 і 2; 1, 1, 1, 1)(на основі практичнихдій)

 

34.

08.11

 

Склад числа 4 (3 і 1, 1 і 3; 2 і 2; 1, 1, 1, 1)(на основі практичнихдій)

 

35.

09.11

 

Додавання і віднімання в межах 4.

за допомогою лінійки та практичних дій

 

36.

11.11

 

Додавання і віднімання в межах 4.

за допомогою лінійки та практичних дій

 

37.

14.11

 

Додавання і віднімання в межах 4.

за допомогою лінійки та практичних дій

 

 

38.

15.11

 

Число і цифра 5. Співвіднесення числа, цифри і предметної множини.

Числовий ряд 1, 2, 3, 4, 5 (Пряма і зворотна лічба).

 

39.

16.11

 

Діагностувальна робота

 

 

 

40.

18.11

 

Число і цифра 5. Співвіднесення числа, цифри і предметної множини.

Числовий ряд 1, 2, 3, 4, 5 (Пряма і зворотна лічба).

 

 

41.

21.11

 

Число і цифра 5. Співвіднесення числа, цифри і предметної множини.

Числовий ряд 1, 2, 3, 4, 5 (Пряма і зворотна лічба).

 

42.

22.11

 

Склад числа 5 (4 і 1; 1 і 4; 3 і 2; 2 і 3;

 1, 1, 1, 1)

 

43.

23.11

 

Склад числа 5 (4 і 1; 1 і 4; 3 і 2; 2 і 3;

1, 1, 1, 1)

 

44.

25.11

 

Склад числа 5 (4 і 1; 1 і 4; 3 і 2; 2 і 3;

1, 1, 1, 1)

 

45.

28.11

 

Порядкова лічба.

Порівняння чисел 1, 2, 3, 4, 5 (>, <, =)

 

46.

29.11

 

Порядкова лічба.

Порівняння чисел 1, 2, 3, 4, 5 (>, <, =)

 

47.

30.11

 

Додавання в межах 5.

 

48.

02.12

 

Додавання в межах 5.

 

49.

05.12

 

Віднімання в межах5

 

50.

06.12

 

Віднімання в межах5

 

51.

07.12

 

Додавання і віднімання в межах 5.

 

52.

09.12

 

Діагностувальна робота

 

 

53.

12.12

 

Узагальнення знань та умінь.

 Склад чисел 2, 3, 4, 5.

 

54.

13.12

 

Узагальнення знань та умінь

Склад чисел 2, 3, 4, 5.

 

55.

14.12

 

Узагальнення знань та умінь

Порівняння чисел 1, 2, 3, 4, 5.

 

56.

16.12

 

Узагальнення знань та умінь

 Порівняння чисел 1, 2, 3, 4, 5.

 

57.

19.12

 

Узагальнення знань та умінь

 

 

58.

20.12

 

Узагальнення знань та умінь

 

 

59.

21.12

 

Узагальнення знань та умінь

 

 

60.

23.12

 

Узагальнення знань та умінь

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
21 січня 2023
Переглядів
954
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку