Календарно – тематичне планування
в 2 класі
з предмета «Математика»
за модифікованою програмою для інклюзивного навчання
І семестр
№з/п
|
Дата |
|
Зміст |
Примітки |
|
|
|
Повторення вивченого в 1 класі |
|
1. |
02.09 |
|
Числа першого десятка. Рахунок від 1 до 10 і навпаки. Запис чисел під диктовку. |
|
2. |
05.09 |
|
Запис чисел під диктовку. Поняття «Попереднє і наступне число». Запис « сусідів» чисел першого десятка |
|
3. |
06.09 |
|
Запис чисел під диктовку. Поняття «Попереднє і наступне число». Запис « сусідів» чисел першого десятка |
|
4. |
07.09 |
|
Запис чисел під диктовку. Співставлення числа і кількості предметів. |
|
5. |
09.09 |
|
Запис чисел під диктовку. Співставлення числа і кількості предметів. |
|
6. |
12.09 |
|
Узагальнення: Запис чисел під диктовку; Запис «сусідів» чисел першого десятка. Запис кількості предметів числом. |
|
7. |
13.09 |
|
Діагностувальна робота з теми «Повторення вивченого в 1 класі» |
|
|
|
|
Властивості предметів |
|
8. |
14.09 |
|
Поняття про величину: великий-малий, більший-менший, рівні за величиною (однакові). |
|
9. |
16.09 |
|
Високий-низький, вищий-нижчий, однакові висоти. Широкий-вузький, ширший-вужчий, однакові за шириною. |
|
10. |
19.09 |
|
Товстий-тонкий, товщий-тонший, однакової товщини. Довгий-короткий, довший-коротший, однакової довжини. |
|
11. |
20.09 |
|
Поняття про кількість (порівняння предметних множин): багато-мало, багато-один, небагато-кілька. Більше-менше, порівну, стільки ж. |
|
12. |
21.09 |
|
Поняття про кількість (порівняння предметних множин): багато-мало, багато-один, небагато-кілька. Більше-менше, порівну, стільки ж. |
|
13. |
23.09 |
|
Взаємнооднозначна відповідність двох предметних множин. Зміна кількості елементів предметної множини. |
|
14. |
26.09 |
|
Взаємнооднозначна відповідність двох предметних множин. Зміна кількості елементів предметної множини. |
|
15. |
27.09 |
|
Форма предметів: кругла, квадратна (куля, куб). |
|
16. |
28.09 |
|
Просторові уявлення, близько-далеко, ближче-далі, тут-там. Верхній-нижній, вгорі-внизу, вище-нижче. |
|
17. |
30.09 |
|
Під, біля, над, між, за, перед, на, в. Поняття про масу: важкий-легкий, важчий-легший. |
|
18. |
03.10 |
|
Часові поняття: вчора, сьогодні, завтра. День, ніч, ранок, вечір. Доба. |
|
19. |
04.10 |
|
Геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник. |
|
20. |
05.10 |
|
Діагностувальна робота з теми «Властивості предметів» |
|
|
|
|
Нумерація та арифметичні дії в межах 10
|
|
21. |
07.10 |
|
Число і цифра 1. Число 2. Утворення числа 2. Взаємнооднозначна відповідність числа і предметної множини. |
|
22. |
10.10 |
|
Цифра 3. Співвіднесення числа, цифри і предметної множини. Склад числа 3. (складання з двох одиниць, розкладання на дві одиниці). |
|
23. |
11.10 |
|
Числовий ряд 1, 2, 3 (Пряма і зворотна лічба). Порядкова лічба: перший, другий, третій. |
|
24. |
12.10 |
|
Знаки >, <, =. Порівняння вивчених чисел. |
|
25. |
17.10 |
|
Знаки >, <, =. Порівняння вивчених чисел. |
|
26. |
18.10 |
|
Поняття про дію додавання. Знак додавання (+). Додавання: 1+1=2 (2+1) за допомогою лінійки та практичних дій |
|
27. |
19.10 |
|
Поняття про дію віднімання. Знак віднімання (- ). Віднімання: 2-1=1 (3-1; 3-2) за допомогою лінійки та практичних дій |
|
28. |
21.10 |
|
Діагностувальна робота
|
|
29. |
31.10 |
|
Число і цифра 4. Співвіднесення числа, цифри і предметної множини. |
|
30. |
01.11 |
|
Порівняння чисел 1, 2, 3,4 (>, <, =) |
|
31. |
02.11 |
|
Число і цифра 4. Співвіднесення числа, цифри і предметної множини. |
|
32. |
04.11 |
|
Числовий ряд 1, 2, 3, 4 (Пряма і зворотна числа). Порядкова лічба: перший, другий, третій, четвертий. |
|
33. |
07.11 |
|
Склад числа 4 (3 і 1, 1 і 3; 2 і 2; 1, 1, 1, 1)(на основі практичнихдій) |
|
34. |
08.11 |
|
Склад числа 4 (3 і 1, 1 і 3; 2 і 2; 1, 1, 1, 1)(на основі практичнихдій) |
|
35. |
09.11 |
|
Додавання і віднімання в межах 4. за допомогою лінійки та практичних дій |
|
36. |
11.11 |
|
Додавання і віднімання в межах 4. за допомогою лінійки та практичних дій |
|
37. |
14.11 |
|
Додавання і віднімання в межах 4. за допомогою лінійки та практичних дій |
|
38. |
15.11 |
|
Число і цифра 5. Співвіднесення числа, цифри і предметної множини. Числовий ряд 1, 2, 3, 4, 5 (Пряма і зворотна лічба). |
|
39. |
16.11 |
|
Діагностувальна робота
|
|
40. |
18.11 |
|
Число і цифра 5. Співвіднесення числа, цифри і предметної множини. Числовий ряд 1, 2, 3, 4, 5 (Пряма і зворотна лічба). |
|
41. |
21.11 |
|
Число і цифра 5. Співвіднесення числа, цифри і предметної множини. Числовий ряд 1, 2, 3, 4, 5 (Пряма і зворотна лічба). |
|
42. |
22.11 |
|
Склад числа 5 (4 і 1; 1 і 4; 3 і 2; 2 і 3; 1, 1, 1, 1) |
|
43. |
23.11 |
|
Склад числа 5 (4 і 1; 1 і 4; 3 і 2; 2 і 3; 1, 1, 1, 1) |
|
44. |
25.11 |
|
Склад числа 5 (4 і 1; 1 і 4; 3 і 2; 2 і 3; 1, 1, 1, 1) |
|
45. |
28.11 |
|
Порядкова лічба. Порівняння чисел 1, 2, 3, 4, 5 (>, <, =) |
|
46. |
29.11 |
|
Порядкова лічба. Порівняння чисел 1, 2, 3, 4, 5 (>, <, =) |
|
47. |
30.11 |
|
Додавання в межах 5. |
|
48. |
02.12 |
|
Додавання в межах 5. |
|
49. |
05.12 |
|
Віднімання в межах5 |
|
50. |
06.12 |
|
Віднімання в межах5 |
|
51. |
07.12 |
|
Додавання і віднімання в межах 5. |
|
52. |
09.12 |
|
Діагностувальна робота
|
|
53. |
12.12 |
|
Узагальнення знань та умінь. Склад чисел 2, 3, 4, 5. |
|
54. |
13.12 |
|
Узагальнення знань та умінь Склад чисел 2, 3, 4, 5. |
|
55. |
14.12 |
|
Узагальнення знань та умінь Порівняння чисел 1, 2, 3, 4, 5. |
|
56. |
16.12 |
|
Узагальнення знань та умінь Порівняння чисел 1, 2, 3, 4, 5. |
|
57. |
19.12 |
|
Узагальнення знань та умінь
|
|
58. |
20.12 |
|
Узагальнення знань та умінь
|
|
59. |
21.12 |
|
Узагальнення знань та умінь
|
|
60. |
23.12 |
|
Узагальнення знань та умінь
|
|