Математика 5 клас
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
Тема 1. Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури та величини. (63 год) |
|||||
Учень/учениця: наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь; знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті; розпізнає у просторі та співвідносить з обєктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду; розрізняє: цифри і числа читає і записує: натуральні числа в межах мільярда; використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами; записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба; пояснює, що таке: натуральне число; квадрат і куб натурального числа; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб; рівняння; розв’язати рівняння; пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею; класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів; зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені; вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника та прямокутника; розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба; розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі, зокрема комбінаторні |
|||||
1 |
|
Повторення матеріалу, вивченого в 1-4 класах. |
|
|
|
2 |
|
Повторення матеріалу, вивченого в 1-4 класах. Розв’язування вправ. |
|
|
|
3 |
|
Діагностична контрольна робота. |
|
|
|
4 |
|
Предмет та одиниці лічби. |
|
|
|
5 |
|
Лічба, вимірювання і числа. |
|
|
|
6 |
|
Пряма. Промінь. Відрізок. Вимірювання відрізків. |
|
|
|
7 |
|
Координатний промінь. |
|
|
|
8 |
|
Числові вирази. Рівності. Нерівності. |
|
|
|
9 |
|
Порівняння натуральних чисел. |
|
|
|
10 |
|
Порівняння натуральних чисел. |
|
|
|
11 |
|
Кути та їх вимірювання. |
|
|
|
12 |
|
Кути та їх вимірювання. |
|
|
|
13 |
|
Контрольна робота №1. |
|
|
|
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. Буквені вирази. Формули. |
|
|
|
15 |
|
Буквені вирази. Формули. |
|
|
|
16 |
|
Додавання натуральних чисел. |
|
|
|
17 |
|
Додавання натуральних чисел. |
|
|
|
18 |
|
Віднімання натуральних чисел. |
|
|
|
19 |
|
Віднімання натуральних чисел. |
|
|
|
20 |
|
Многокутник та його периметр. Рівні фігури. |
|
|
|
21 |
|
Прямокутник. |
|
|
|
22 |
|
Трикутник та його види. |
|
|
|
23 |
|
Трикутник та його види. |
|
|
|
24 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
25 |
|
Контрольна робота №2. |
|
|
|
26 |
|
Множення натуральних чисел. |
|
|
|
27 |
|
Множення натуральних чисел. |
|
|
|
28 |
|
Множення натуральних чисел. |
|
|
|
29 |
|
Розподільний закон. |
|
|
|
30 |
|
Розподільний закон. |
|
|
|
31 |
|
Ділення натуральних чисел. |
|
|
|
32 |
|
Ділення натуральних чисел. |
|
|
|
33 |
|
Ділення натуральних чисел. |
|
|
|
34 |
|
Ділення з остачею. |
|
|
|
35 |
|
Ділення з остачею. |
|
|
|
36 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
37 |
|
Контрольна робота №3. |
|
|
|
38 |
|
Порядок виконання дій у виразах. |
|
|
|
39 |
|
Порядок виконання дій у виразах. |
|
|
|
40 |
|
Рівняння. |
|
|
|
41 |
|
Рівняння. |
|
||
42 |
|
Рівняння. |
|
||
43 |
|
Типи задач та способи їх розв’язання. |
|
|
|
44 |
|
Типи задач та способи їх розв’язання. |
|
|
|
45 |
|
Типи задач та способи їх розв’язання. |
|
|
|
46 |
|
Типи задач та способи їх розв’язання. |
|
|
|
47 |
|
Типи задач та способи їх розв’язання. |
|
|
|
48 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
49 |
|
Контрольна робота №4. |
|
|
|
50 |
|
Степінь числа. |
|
|
|
51 |
|
Степінь числа. |
|
|
|
52 |
|
Степінь числа. |
|
|
|
53 |
|
Площа прямокутника і квадрата. |
|
|
|
54 |
|
Площа прямокутника і квадрата. |
|
|
|
55 |
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда. |
|
|
|
56 |
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда. |
|
|
|
57 |
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда. |
|
|
|
58 |
|
Комбінаторні задачі. |
|
|
|
59 |
|
Комбінаторні задачі. |
|
|
|
60 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
61 |
|
Контрольна робота №5. |
|
|
|
62 |
|
Розв’язування задач. Узагальнення і систематизація матеріалу, вивченого у І семестрі. |
|
|
|
63 |
|
Розв’язування задач. Узагальнення і систематизація матеріалу, вивченого у І семестрі. |
|
|
|
Тема 2. Дробові числа та дії з ними (63 год) |
|||||
Учень/учениця: наводить приклади: звичайних і десяткових дробів; розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число; читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані числа; формулює означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного; розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини Розв'язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: використання природних ресурсів рідного краю; безпеки руху; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, об'єму об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда; розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; розрахунків, пов'язаних із календарем і годинником тощо |
|||||
64 |
|
Що таке звичайний дріб. |
|
|
|
65 |
|
Що таке звичайний дріб. |
|
|
|
66 |
|
Правильні і неправильні дроби. |
|
|
|
67 |
|
Правильні і неправильні дроби. |
|
|
|
68 |
|
Порівняння дробів. |
|
|
|
69 |
|
Порівняння дробів. |
|
|
|
70 |
|
Дроби і ділення. |
|
|
|
71 |
|
Дроби і ділення. |
|
|
|
72 |
|
Дроби і ділення. |
|
|
|
73 |
|
Знаходження дробі від числа. |
|
|
|
74 |
|
Знаходження дробу від числа. |
|
|
|
75 |
|
Знаходження числа за його дробом. |
|
|
|
76 |
|
Знаходження числа за його дробом. |
|
|
|
77 |
|
Контрольна робота №6. |
|
|
|
78 |
|
Додавання дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
|
79 |
|
Віднімання дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
|
80 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
|
81 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
|
82 |
|
Доповнення правильного дробу до одиниці. |
|
|
|
83 |
|
Віднімання дробу від натурального числа. |
|
|
|
84 |
|
Віднімання дробу від натурального числа. |
|
|
|
85 |
|
Віднімання дробу від натурального числа. |
|
|
|
86 |
|
Додавання мішаних чисел. |
|
|
|
87 |
|
Віднімання мішаних чисел. |
|
|
|
88 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
|
89 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
|
90 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
91 |
|
Контрольна робота №7. |
|
|
|
92 |
|
Що таке десятковий дріб. |
|
|
|
93 |
|
Порівняння десяткових дробів. |
|
|
|
94 |
|
Порівняння десяткових дробів. |
|
|
|
95 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. |
|
|
|
96 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. |
|
|
|
97 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. |
|
|
|
98 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. |
|
|
|
99 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. |
|
|
|
100 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
101 |
|
Контрольна робота №8. |
|
|
|
102 |
|
Множення десяткових дробів. |
|
|
|
103 |
|
Множення десяткових дробів. |
|
|
|
104 |
|
Множення десяткових дробів. |
|
|
|
105 |
|
Множення десяткових дробів. |
|
|
|
106 |
|
Ділення десяткових дробів. |
|
|
|
107 |
|
Ділення десяткових дробів. |
|
|
|
108 |
|
Ділення десяткових дробів. |
|
|
|
109 |
|
Ділення десяткових дробів. |
|
|
|
110 |
|
Округлення чисел. |
|
|
|
111 |
|
Округлення чисел. |
|
|
|
112 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
113 |
|
Контрольна робота №9. |
|
|
|
114 |
|
Що таке відсоток. |
|
|
|
115 |
|
Знаходження відсотків від числа. |
|
|
|
116 |
|
Знаходження відсотків від числа. |
|
|
|
117 |
|
Знаходження відсотків від числа. |
|
|
|
118 |
|
Знаходження числа за його відсотком. |
|
|
|
119 |
|
Знаходження числа за його відсотком. |
|
|
|
120 |
|
Знаходження числа за його відсотком. |
|
|
|
121 |
|
Середнє арифметичне. |
|
|
|
122 |
|
Середнє арифметичне. |
|
|
|
123 |
|
Середнє значення величин. |
|
|
|
124 |
|
Середнє значення величин. |
|
|
|
125 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
126 |
|
Контрольна робота №10. |
|
|
|
Повторення (12год) |
|||||
127 |
|
Лічба. Вимірювання і числа. |
|
|
|
128 |
|
Дії першого ступеня з натуральними числами. |
|
|
|
129 |
|
Дії другого ступеня з натуральними числами. |
|
|
|
130 |
|
Степінь натурального числа з натуральним показником. Площі та об’єми фігур. |
|
|
|
131 |
|
Звичайні дроби. |
|
|
|
132 |
|
Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками. |
|
|
|
133 |
|
Десяткові дроби та дії з ними. |
|
|
|
134 |
|
Відсотки. Середнє значення. |
|
|
|
135 |
|
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
|
136 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
137 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
138 |
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік. |
|
|
|