Календарне планування з математики для 5 класу (поглиблене вивчення математики, 7 год на тиждень)
Складено до підручників «Математика 5 клас» та «Математика» 6 клас авторів: А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір –-згідно з навчальною програмою "Збірник програм з математики для допрофільного навчання та профільної підготовки" в частині варіативної складової (упорядники Прокопенко Н.С., Єргіна О.В., Вашуленко О.П.) 5-11. Ранок. Лист ІМЗО від 04.07.2016 № 2.1/12-Г-440 та згідно листа МОН України №1/9-503 від 20.08.2018 «Про перелік наукової літератури, рекомендованої МОН України для використання у закладах загальної середньої освіти»
ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ТА ВИМОГИ
ДО НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
5 КЛАС (поглиблене вивчення)
(7 год на тиждень: І семестр 112 год,
II семестр —126 год; разом 238 год)
К-сть годин |
Зміст навчального матеріалу |
Навчальні досягнення учнів |
70 |
Тема 1. Натуральні числа та дії з ними Натуральний ряд. Читання і за- пис натуральних чисел. Системи числення (нумерація). Позиційні і непозиційні системи числення. Десяткова система числення. Класи і розряди. Розкладання на- туральних чисел за розрядами. Системи числення з основою, від- мінною від десяти. Зображення натуральних чисел на числовому промені. Координати. Порівняння натуральних чисел. Числові рівності й нерівності. Одиниці довжини, маси, часу, швидкості й співвідношення між ними. Додавання натуральних чисел. Закони додавання. Віднімання натуральних чисел. Число 0. Розв'язування текстових задач на додавання і віднімання. Розв'язування задач на знахо- дження двох чисел за їхньою су- мою і різницею. Множення натуральних чисел. Закони множення. Піднесення до натурального степеня. Квадрат і куб числа. Властивості степеня з натуральним показником. Ділен- ня натуральних чисел. Розв'язування текстових задач на множення і ділення. Розв'язування задач на знаходження двох чисел за їхньою сумою (різницею) і від- ношенням. Розв'язування тек- стових задач на частини. Ділення з остачею. Порівняння за модулем. Розв'язування задач на поділь- ність. Ознаки подільності на 2, З, 4, 5, 8,9,10,25. Прості і складені числа. «Решето» Ератосфена. Розкладання чисел на прості множники. НСД і НСК чисел. Алгоритм Евкліда. Взаємно прості числа. Числові вирази. Порядок вико- нання дій. Алгебраїчні вирази та їхнє числове значення. Спрощен- ня алгебраїчних виразів. Подібні члени. Формули. Обчислення за формулами. Рівняння. Розв'язування лінійних рівнянь. Розв'язування текстових задач за допомогою лінійних рівнянь. Текстові задачі на рух двох тіл. |
Учень (учениця) • розпізнає: натуральні числа, числові і буквені вирази, фор- мули; • наводить приклади: натураль- них чисел; позиційних і опози- ційних систем числення; число- вих і буквених виразів; формул, рівнянь; простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3,4,5,8,9,10,25; дотримується правил: читання і запису натуральних чисел; додавання, віднімання, мно- ження і ділення натуральних чисел, порівняння натураль- них чисел; • називає: класи і розряди натуральних чисел; одиниці довжини, часу, швидкості, маси; • зображує: координатний про- мінь та натуральні числа на координатному промені; • описує поняття: промінь, ко- ординатний промінь; правила знаходження НСД і НСК кількох чисел; • формулює: властивості ариф- метичних дій з натуральними числами; означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний діль- ник, спільне кратне; ознаки подільності на 2, 3,4, 5, 8, 9, 10, 25; • пояснює: що означає «розв'язати рівняння»; • аналізує: залежності між вели- чинами (швидкість, час і від- стань; ціна, кількість і вартість тощо); • розв'язує вправи, що перед- бачають: порівняння натуральних чисел; виконання арифметичних дій з натуральними числами; знаходження розв'язків лінійних рівнянь на основі залежностей між компонентами арифметичних дій; обчислення значень числових і буквених виразів; використання ознак подільності чисел на 2, 3,4, 5, 8, 9, 10, 25; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників та спільних кратних двох- трьох чисел, НСД і НСК двох- трьох чисел; • розв'язує: вправи на ділення з остачею; текстові задачі, що вимагають використання за- лежностей між величинами. |
28 |
Тема2. Найпростіші геометричні фігури Точка. Відрізок. Довжина відрізка. Вимірювання і побудова відрізків. Пряма. Промінь. Шкала. Ламана. Кут. Величина (градусна міра) кута. Види кутів. Одиниці вимірювання кутів. Вимірювання кутів за допомогою транспортира. Побудова кутів даної величини. Многокутники. Трикутники і їхні види. Рівність трикутників. Лінії в трикутнику. Прямокутник. Квадрат. Вимірювання площ. Одиниці пло- щі. Площа прямокутника. Площа трикутника. Обчислення площ за формулами. Многогранники. Прямокутний паралелепіпед. Куб. Площа по- верхні прямокутного паралелепі- педа. Вимірювання об'ємів. Одиниці об'єму. Об'єм куба і прямокутно- го паралелепіпеда. Обчислення об'єму і площі поверхні куба та прямокутного паралелепіпеда за формулами. |
Учень (учениця) • розпізнає: фігури, зазначені у змісті; • наводить приклади: шкал; рів- них фігур; • називає: одиниці довжини, площі, об'єму, кутів. • зображує: геометричні фігури за допомогою лінійки, косин- ця, транспортира; • описує поняття: відрізок, ламана, кут, трикутник, бісек- триса кута, медіана трикут- ника; • записує і пояснює: формули площі прямокутника, ква- драта, трикутника; об'єму та площі поверхні прямокутного паралелепіпеда та куба; • розв'язує вправи, що перед- бачають: - вимірювання і порівняння відрізків, кутів; - побудову відрізка даної до- вжини та кута даної градусної міри; - побудову бісектриси кута за допомогою транспортира; - обчислення за формулами площі прямокутника, квадрата, трикутника; об'єму та площі поверхні куба та прямокутного паралелепіпеда. |
56 |
Тема3. Звичайні дроби Звичайні дроби. Правильні та неправильні дроби. Мішані числа. Переведення неправильних дробів у мішані числа та мішаних чисел у неправильні дроби. Зображення звичайних дробів на числовому промені. Порівняння дробів з однаковими знаменниками. Порівняння дробів з однаковими чисельниками. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. Основна властивість дробу. Скорочення дробів. Порівняння дробів з різними знаменниками. Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Множення і ділення дробів на натуральне число. Множення і ді лення звичайних дробів. Взаємно обернені числа. Множення і ділення мішаних чисел. Зведення дробу до степеня. Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за його дробом. Знаходження відношення двох чисел. Розв'язування текстових задач на дроби. |
Учень (учениця) • розпізнає: звичайний дріб, дробове число; • наводить приклади: правиль- них та неправильних дробів, мішаних чисел; • дотримується правил: порів- няння, додавання, віднімання, множення і ділення звичай- них дробів та дробових чисел; • читає і записує: звичайні дро- би та дробові числа; • формулює: означення пра- вильного і неправильного дробів; основну властивість дробу; • розв'язує вправи, що перед- бачають: - перетворення мішаного числа в неправильний дріб; - перетворення неправильного дробу в мішане або натуральне число; - скорочення дробу і зведення дробів до спільного знаменника; - порівняння звичайних дробів; - додавання, віднімання, мно- ження і ділення звичайних Дробів; - знаходження дробу від числа та числа за його дробом; • розв'язує текстові задачі. |
42 |
Тема 4. Десяткові дроби Десяткові дроби. Порівняння десяткових дробів. Перетворен- ня звичайних дробів у десяткові і навпаки. Періодичні десяткові дроби. Округлення натуральних чисел. Наближене значення числа. Округлення десяткових дробів. Додавання і віднімання десятко- вих дробів. Множення і ділення десяткових дробів на степінь числа 10. Множення десяткового дробу на де- сятковий дріб. Ділення десяткових дробів на натуральне число. Ділення на десятковий дріб. Спільні дії з десятковими та звичайними дробами. Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби. Десяткове наближення звичайного дробу. Середнє арифметичне декількох чисел. Розв'язування текстових задач. Знаходження відстані на геогра- фічній карті. Масштаб. Мікрокалькулятор. Обчислення на МК |
Учень (учениця) • розпізнає: десятковий дріб ; • дотримується правил: порів- няння, додавання, віднімання, множення і ділення десятко- вих дробів; • читає і записує: десяткові дроби; • називає: розряди десяткових знаків у записі десяткових Дробів; • описує: правило порівняння десяткових дробів; • розв'язує вправи, що перед- бачають: - порівняння десяткових дробів; - округлення десяткових дробів до заданого розряду; - додавання, віднімання, мно- ження і ділення десяткових дробів; - знаходження дробу від числа та числа за його дробом; - знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення вели- чини; - використання масштабу; • розв'язує: текстові задачі на основі аналізу залежностей між величинами, про які йдеться в умові, та прості задачі комбі- наторного характеру |
28 |
Тема 5. Відсотки Поняття відсотка. Вираження відсотків у вигляді дробу і дробу у вигляді відсотків. Знаходження відсотків від даного числа. Знаходження числа за його відсотками. Відсоткове відношення двох чисел. Задачі на знаходження двох чисел за їхньою сумою (різницею) і відсотковим відношенням. Складні відсотки. Розв'язування текстових задач на складні відсотки. Текстові задачі на відсотки з геометричним змістом. |
Учень (учениця) • описує поняття: відсоток, складний відсоток; • розв'язує вправи, що перед- бачають: - знаходження відсотків від числа та числа за його відсотками; - знаходження відсоткового від- ношення двох чисел; - знаходження двох чисел за їхньою сумою (різницею) і від- сотковим відношенням; - обчислення складних відсотків; • розв'язує: текстові задачі на відсотки з геометричним змістом. |
14 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
Календарне планування з математики для 5 класу
Складено до підручників «Математика 5 клас» та «Математика» 6 клас авторів: А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір –-згідно з навчальною програмою "Збірник програм з математики для допрофільного навчання та профільної підготовки" в частині варіативної складової (упорядники Прокопенко Н.С., Єргіна О.В., Вашуленко О.П.) 5-11. Ранок. Лист ІМЗО від 04.07.2016 № 2.1/12-Г-440 та згідно листа МОН України №1/9-503 від 20.08.2018 «Про перелік наукової літератури, рекомендованої МОН України для використання у закладах загальної середньої освіти»
(7 год. на тиждень, 1 с.-112 год, 2 с.-126 год, всього 238 год.)
№ п/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
К – сть. год. |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||
І семестр
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
І Натуральні числа і дії над ними. Геометричні фігури і величини (65 год.)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тема 2. Натуральні числа. Відрізок. Промінь, пряма. Порівняння натуральних чисел
|
18 год. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Аналіз контрольної роботи . Натуральні числа. Число нуль. Читання і запис натуральних чисел |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Розкладання натуральних чисел за розрядами. Математичний диктант |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Системи числення. Позиційні і непозиційні системи числення. Десяткова система числення. Інші системи числення. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Основні геометричні фігури: Точка, пряма, площина. Відрізок. Довжина відрізка. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Вимірювання і побудова відрізків. Самостійна робота |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Площина.Пряма. Промінь. Шкала. Ламана. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Координатний промінь. Шкала. Зображення натуральних чисел на числовому промені. Координати точки на промені. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Розв’язування вправ |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Порівняння натуральних чисел. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Порівняння натуральних чисел |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Одиниці довжини, маси, часу, швидкості й співвідношення між ними. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Одиниці довжини, маси, часу, швидкості й співвідношення між ними. . Самостійна робота. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Розв’язування вправ і задач |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Контрольна робота № 2 з теми: Натуральні числа. Відрізок. Промінь, пряма. Порівняння натуральних чисел
|
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тема 3. Дії першого ступеня з натуральними числами |
32 год. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Додавання натуральних чисел. Закони додавання. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Подібні доданки. Спрощення алгебраїчних виразів. Самостійна робота |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Віднімання натуральних чисел |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Віднімання натуральних чисел |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Розв’язування текстових задач на віднімання |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Розв’язування задач на знаходження двох чисел за їхньою сумою і різницею |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Додавання і віднімання натуральних чисел. Самостійна робота |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Буквені вирази та їх числове значення. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Обчислення значень буквених виразів. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Формули. Обчислення за формулами. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Розв’язування задач |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Контрольна робота № 3 з теми: Дії першого ступеня з натуральними числами |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
Рівняння |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Розв’язування рівнянь. Самостійна робота |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою лінійних рівнянь |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Текстові задачі на рух двох тіл |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Текстові задачі на рух двох тіл. Самостійна робота |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Кут. Позначення кутів. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Види кутів. Вимірювання кутів |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Побудова кутів даної величини |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Многокутники. Рівні многокутники |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Трикутник і його види |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Рівність трикутників. Лінії в трикутнику |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Прямокутник. Квадрат |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Периметр квадрата і прямокутника |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Розв’язування вправ |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Контрольна робота № 3 з теми: Дії першого ступеня з натуральними числами |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тема 4 .Дії другого ступеня з натуральними числами. Степінь натурального числа з натуральним показником. |
17 год. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Множення натуральних чисел |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Переставний закон множення |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Переставний та сполучний закони множення |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Розподільна властивість множення |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Розподільна властивість множення. Самостійна робота № (контролюючого характеру) |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
|
Ділення натуральних чисел |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Ділення натуральних чисел |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
Ділення натуральних чисел. Самостійна робота |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Розв’язування текстових задач на ділення натуральних чисел |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
Ділення з остачею. Розв’язування вправ |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Порядок виконання дій у виразах |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Порядок виконання дій у виразах |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Степінь числа. Квадрат і куб числа. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Властивості степення. Самостійна робота |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Розв’язування вправ |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
71 |
|
Контрольна робота №4 з теми : Дії другого ступеня з натуральним показником. Степінь натурального числа з натуральним показником. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
72 |
|
Аналіз конторльної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тема 6. Площі та об’єми фігур |
18 год. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
73 |
|
Площа. Одиниці вимірювання площі площі |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
Площа прямокутника і квадрата. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
75 |
|
Площа прямокутника і квадрата. Обчислення площ за формулами. Самостійна робота |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
76 |
|
Площа трикутника. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
77 |
|
Обчислення площ за формулами. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
Многогранники. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
79 |
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
80 |
|
Площа поверхні прямокутного паралелепіпеда. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
81 |
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
82 |
|
Розв’язування задач на обчислення площ. Самостійна робота. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
83 |
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
84 |
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
Розв’язування задач. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
86 |
|
Комбінаторні задачі. Самостійна робота |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
87 |
|
Комбінаторні задачі. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
88 |
|
Розв’язування задач і вправ по темі «Площі та об’єми фігур» |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
89 |
|
Контрольна робота № 6 з теми: Площі та об’єми фігур |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
90 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ і задач |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тема №7 Подільність чисел |
15 год |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
91 |
|
Дільники і кратні натурального числа. Прості числа |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
92 |
|
Ознаки подільності на «2», «5», «10» |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
93 |
|
Розв’язування вправ |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
94 |
|
Ознаки подільності на «3», «9» |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
Розв’язування вправ на ознаки подільності. Самостійна робота |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
96 |
|
Розкладання натуральних чисел на прості множники |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
97 |
|
Розкладання натуральних чисел на прості множники |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
98 |
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
99 |
|
Кратні натурального числа. Найменше спільне кратне. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
100 |
|
Розв’язування вправ на НСД і НСК Самостійна робота |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
101 |
|
Розв’язування вправ |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
102 |
|
Контрольна робота №7 з теми: Подільність чисел |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
103 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
104 |
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
105 |
|
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
106-112 |
|
Резерв |
7 год |
|
ІІ семестр(132 год) |
||||
ІІ Дробові числа і дії над ними |
||||
№ п/п |
Дата |
Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками |
56 год |
Примітка |
|
|
Звичайні дроби ( к.р.) |
1 |
|
|
|
Звичайні дроби |
1 |
|
|
|
Правильні і неправильні дроби |
1 |
|
|
|
Правильні і неправильні дроби |
1 |
|
|
|
Порівняння дробів |
1 |
|
|
|
Порівняння дробів |
1 |
|
|
|
Дроби і ділення |
1 |
-1 |
|
|
Дроби і ділення. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
1 |
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
1 |
|
|
|
Знаходження числа за його дробом. |
1 |
|
|
|
Знаходження числа за його дробом Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
1 |
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
1 |
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
1 |
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
1 |
|
|
|
Доповнення правильного дробу до одиниці. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Віднімання дробу від натурального числа |
1 |
|
|
|
Віднімання дробу від натурального числа |
1 |
|
|
|
Віднімання дробу від натурального числа |
1 |
-2 |
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
-3 |
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|
Контрольна робота з теми: Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками
|
1 |
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками
|
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Основна властивість дробу. |
1 |
|
|
|
Застосування основної властивості дробу. |
1 |
|
|
|
Скорочення дробу |
1 |
|
|
|
Зведення дробів до спільного знаменника. |
1 |
|
|
|
Порівняння дробів |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
1 |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
1 |
-4 |
|
|
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
Контрольна робота з теми: Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками
|
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ
|
1 |
5 |
|
|
Множення і ділення звичайних дробів |
|
|
|
|
Множення звичайних дробів |
1 |
|
|
|
Множення звичайних дробів |
1 |
|
|
|
Задачі на множення дробів. Знаходження дробу від числа |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Взаємно обернені числа |
1 |
|
|
|
Ділення звичайних дробів |
1 |
|
|
|
Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач на ділення дробів |
1 |
6 |
|
|
Розв’язування задач на ділення дробів. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії із звичайними дробами |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії із звичайними дробами |
1 |
|
|
|
Розв'язування текстових задач на дроби |
1 |
-7 |
|
|
Розв'язування текстових задач на дроби. |
1 |
|
|
|
Знаходження відношення двох чисел. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота з теми: Множення і ділення звичайних дробів |
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
8 |
|
|
Десяткові дроби та дії над ними |
40 год |
|
|
|
Десятковий дріб. Запис і читання десяткового дробу |
1 |
|
|
|
Десятковий дріб. Запис і читання десяткового дробу |
1 |
9 |
|
|
Порівняння десяткових дробів |
1 |
|
|
|
Порівняння десяткових дробів |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Додавання та віднімання десяткових дробів |
1 |
|
|
|
Додавання та віднімання десяткових дробів |
1 |
|
|
|
Додавання та віднімання десяткових дробів. |
1 |
|
|
|
Додавання та віднімання десяткових дробів. |
1 |
|
|
|
Розв’язування текстових задач на десяткові дроби |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач |
1 |
|
|
|
Контрольна робота з теми: Додавання і віднімання десяткових дробів |
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
10 |
|
|
Множення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
Окреми випадки множення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
Множення десяткових дробів. . Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Множення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
1 |
|
|
|
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
1 |
|
|
|
Ділення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
Ділення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
Ділення десяткових дробів. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами |
1 |
|
|
|
Розв’язування текстових задач |
1 |
|
|
|
Округлення натуральних чисел. |
1 |
|
|
|
Округлення десяткових дробів |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові |
1 |
|
|
|
Нескінченні періодичні десяткові дроби. |
1 |
|
|
|
Десяткове наближення звичайного дробу |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з десятковими та звичайними дробами |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з десятковими та звичайними дробами. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Масштаб. Знаходження відстані на географічній карті. |
1 |
|
|
|
Масштаб. Знаходження відстані на географічній карті. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Мікрокалькулятор. Обчислення на МК |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач |
1 |
|
|
|
Контрольна робота з теми: Десяткові дроби та дії над ними
|
1 |
§31 – 33 тестові завдання ст. 303 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
11 |
|
|
Відсотки. Середнє арифметичне |
24 год |
|
|
|
Що таке відсоток |
1 |
§34№1460,1467 |
|
|
Вираження відсотків у вигляді дробу і дробу у вигляді відсотків. |
1 |
§34№1474,1477 |
|
|
Знаходження відсотка від числа |
1 |
§34№1483,1489 |
|
|
Знаходження відсотка від числа |
1 |
§34скласти задачу до № 1495 - 1497 |
|
|
Знаходження відсотка від числа. Самостійна робота № 17 |
1 |
§34№ 1493,1494 |
|
|
Знаходження відсотка від числа |
1 |
§34скласти власну задачу |
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
1 |
§35№1511,1517,1522 |
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
1 |
§35№1525,1528,1535 |
|
|
Знаходження числа за його відсотком. Самостійна робота № 18 |
1 |
§35№1537,1544 |
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
1 |
§35скласти власну задачу |
|
|
Відсоткове відношення двох чисел.. |
1 |
|
|
|
Задачі на знаходження двох чисел за їхньою сумою (різницею) і відсотковим Відношенням |
1 |
|
|
|
Складні відсотки. |
1 |
|
|
|
Розв'язування текстових задач на складні відсотки. |
1 |
12 |
|
|
Текстові задачі на відсотки з геометричним змістом |
1 |
|
|
|
Розв'язування текстових задач на відсотки. Самостійна робота |
1 |
§34 – 35 скласти казку про відсотки |
|
|
Середнє арифметичне |
1 |
§36№1560,1562 |
|
|
Середнє значення величин |
1 |
§36№1566,1572 |
|
|
Середнє значення величин |
1 |
§36№1581,1586 |
|
|
Середнє значення величин. Самостійна робота |
1 |
§36 скласти власну задачу |
|
|
Середнє значення величин
|
1 |
§36 тестові завдання ст. 325 |
|
|
Розв’язування вправ і задач |
1 |
|
|
|
Контрольна роботаз теми: Відсотки. Середнє арифметичне
|
1 |
§36 скласти вікторину до даної теми |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
Повторення та систематизація навчального матеріалу за 5 клас |
12 год |
|
|
|
Лічба, вимірювання і числа |
1 |
№ 8,9,10 |
|
|
Дії першого ступеня з натуральним показником |
1 |
№21,23,26 |
|
|
Дії другого ступеня з натуральним показником |
1 |
№37,38,,45 |
|
|
Степінь з натуральним показником. Площі та об’єми фігур |
1 |
№52,54,59 |
|
|
Звичайні дроби |
1 |
№71,74,79,82 |
|
|
Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками |
1 |
№87,89,100 |
|
|
Десяткові дроби та дії над ними |
1 |
№113,114,117 |
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
1 |
№121,123 |
|
|
Відсотки. Середнє арифметичне |
1 |
Скласти авторську задачу краєзнавчого змісту |
|
|
Розв’язування задач підвищеної складності |
1 |
№ 1000,1061 |
|
|
Розв’язування задач підвищеної складності |
1 |
№1112,1162 |
|
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
1 |
№1216,1275,1273 |