Урок "Дії з десятковими дробами"

Про матеріал

Розробка уроку з використанням інтерактивних технологій, STEM-технології, на розвиток ключових компетентнстей. Запропоновані різні види контролю: учень-учень, самоконтроль, учень - учитель

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Тема: Дії з десятковими дробами. Розв’язування вправ.

Мета: повторити і вдосконалити навички виконання вправ з десятковими дробами, вчити застосувати набуті значення в нестандартних ситуаціях; розвивати мислення, пам'ять, навички обчислювальної техніки, усної лічби; виховувати старанність в оточуючому середовищі, працьовитість, культуру поведінки.

Корекційна мета: виявити прогавини у знаннях учнів і працювати над їх усуненням.

Обладнання: малюнки, кросворд, комп’ютер,

Серце і душу в

Роботу вкладати,

Рідну природу

ти бережи.

Хід уроку

  1. Загально-корекційний етап
  • Націлити учнів на начання.
  • Активувати навчальну діяльність учнів (звучить музика)
  1. Мотивування навчальної діяльності

Повідомити тему і завдання на уроку

  1.  Основна  частина

Сьогодні діти, ми здійснимо уявну подорож,  а куди дізнаємось - кросворд розгадаємо.

Перевірка домашнього завдання

 

 

 

 

П

Я

Т

Д

Е

С

Я

Т

 Д

В

А

Н

А

Д

Ц

Я

Т

Ь

Ч

О

Т

И

Р

Н

А

Д

Ц

Я

Т

Ь

С

О

Р

О

К

 

 

 

 

 

До нашого рідного краю весна завітала. Багато радості, втіхи нам вона подарувала

(Звучить музика)

Ми здійснимо уяву подорож в парк.

Для того, щоб здійснити подорож стежинками в парку, необхідно повторити правила поведінки під час екскурсії.

Щоб правила пригадали необхідно завдання розв’язати:

Робота в парах

Завдання

12,0 – 4,3                                                   0.05 * 100                                                       1,2 : 10

36,5*100                                                     73   -  2,5                                                         9,4+6,6

Учні виконують завдання  усно. Завдання виконанні правильно, на зворотній стороні карток написані правила поведінки.

Щойно сонечко своїм промінням торкнулося землі, як квіточка простягнула до нього рученьки свої, що за квіточка дізнаємось, якщо з завданням справимось.

Розв’язування вправ.

Математичне лото.

19,3 – 2,5 * 2                                                                                                                0.03 * 100 + 9,7

(14,9-5,4):5                                                                                                                      1,14:100+9,3

Учні виконують завдання, а потім учитель повідомляє відповіді (правильні і не правильні), учень який почув отриману відповідь виходить до дошки і приклепує квадрат  з таким числом, як і його відповідь.

Якщо відповіді правильні, то на зворотній стороні отримаємо картинку

 

14,3

12,7

  1,9

9,3114

Підсніжник звичайний

 

 

 

 

 

 

Розповідь.

Вважають, що підсніжники – “квіти надії” -першими з’являються з-під снігу, засвідчують прихід весни. На Україні росте 3 вида підсніжника. У нас, на Хмельниччині, широко росповсюджений в дубово-грабових лісах підсніжник звичайний. Коротке життя підсніжників і дуже легко воно може обірватися. Вони вже зникли з околиць Києва і все рідше зустрічаються навколо інших великих міст, тому що підлягають масовому збору для букетів. Цибулини по-хижацьки викопуються любителями. Давно пора розводити підсніжники на спеціальних плантаціях. Економічно це оправдано, якщо врахувати ще й те, що це дуже цінна лікарська сировина. Препарати, виготовлені із цибулини підсніжника, використовуються при лікуванні невритів, радикулітів та ін. хвороб.

Ми дали пройдемо, красу природу пізнаємо.Нашим екскурсоводам є мудра Сова.

Мудра Сова до красеня дуба нас привела. Якщо хочемо про нього знати

Необхідно завдання ось ці виконати.

Робота в групах.Диференційовані завдання:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідь про дуба


Дуб — сонцелюбне дерево, його плоске широке листя дає можливість світлу пройти крізь нього до самої землі, де росте безліч більш дрібних рослин, а коріння дружить із грибами, і тому в дібровах так багато боровиків, лисичок, груздів. Якщо нападе на дерево гусінь, інші дерева можуть загинути — лише не дуб. Він виживе — того ж літа на ньому з'являться листочки. Дуб не загине навіть тоді, коли його зрубають лісоруби. Залишиться тільки пеньок! Пройде час — і від пенька потягнуться до сонця листочки: це прокинуться "сплячі" бруньки, які десятиліттями, а то й віками чекали свого часу. Одна, найсильніша, гілка стане в майбутньому новим стовбуром. У багатьох народів світу дуб шанується як символ могутності, мудрості і довголіття. Огорожа навколо дуба; зроблена дбайливою людською рукою, — то символ єднання природи з людиною. Цей дуб прожив кілька століть — хай живе й далі і дарує людям радість.

Мудра Сова на галявину на привела. Тут учні нашої школи лавочки змайстрували і відпочинок нам запропонували.

Математична зарядка.

Вимоги до зарядки: діти заплющують очі, учитель запитує твердження; якщо висловлення правильне – учні повинні підняти руки вгору, якщо неправильно - простягти вперед.

Твердження.

  1. Числа під час віднімання називаються зменшування, від’ємник, різниця.
  2. Щоб додати два десяткових дробів, треба підписати їх, не звертаючи уваги на кому, виконати додавання як натуральних чисел і в результаті поставити кому під комою
  3. Запис неправильного числа нічим не відрізняється від запису десяткового дробу.
  4. Якщо один із доданків дорівнює нулю, то їх сума дорівнює нулю.
  5. 3,4 + 3 = 3,4
  6. 5,2 грн. = 5 грн. 20 коп.

 

 

А зараз до берізки ми підемо, красуню білокору привітаємо про її чудові ліки розпитаємо.

Але що це? Вона у озеро заглядає, чомусь дуже сумує про себе нічого не повідомляє.

Подивіться яке неподобство. Є чого сумувати. А як же не вміємо природу оберігати.

Ми швиденько все приберемо, якщо задачу розв’яжемо

 

 

 

 

 

 

Слайд (використання мультимедійної дошки)

Тільки-но сходить сніг навесні, до життя пробуджуються одні з найулюбленіших дерев, що ростуть у наших краях. Вони прикрашають вулиці українських міст та парки, а також ліси та поля. Вони ростуть майже скрізь. Це берези.Весна ще не запанувала у світі, а під білою березовою корою вже стрімко біжать соки. Це гарне дерево після зимового сну готується до нової пори.Спершу набухають яскраво-зелені березові бруньки. Потім вони розкриваються у клейкі запашні листочки. Я обожнюю їхній запах після запахів зими та сирості – адже це справжній аромат весни та життя! Спершу ці листочки маленькі та схожі на сердечка. Поволі вони стають більше та одягають білокоре деревце у шати свіжої зелені. Тоді дерево прикрашає себе ще і пахучими світло-зеленими сережками.

Бувають берези із сірою корою, навіть із чорною. Наука каже, що видів цього дерева у світі зустрічається біля ста сорока. Але найгарніша – це біла береза. Навесні вона нагадує тоненьку юну дівчину. Гнучка берізка наче вдягнена у сліпучо-біле вбрання, подекуди з чорними смугами. А зверху ще й яскраво-зелений плащ накинутий. До того ж ця красуня одягає сережки.

Берізки навесні дарують нам, окрім насолоди своєю красою, ще одну цінну річ. Це березовий сік, який дуже корисно пити, особливо дітям. Лісничі вміють зібрати цей цілющий напій обережно, щоб зайвий раз не зашкодити дереву. Але деякі «збирачі» роблять це жорстоко, полишають на дереві надрізи, наче відкриті рани, з яких даремно тече сік. Не можна такого робити, берізки треба берегти. І тоді кожної весни красуні в сережках будуть радувати нас своїми стрункими постатями, свіжими ароматами та, у разі потреби, живильним напоєм.

Час додому повертатись нам потрібно з парком попрощатись.

За хліб смачненький на столі, за дари природи для сім’ї, подякуємо матусі землі

Гарненько нахились – тричі землі поклонись. Щось травичка ще тримає у вас запитує.

Ой прийшла весна в садок,

Стільки всюди квіточок.

Три червоні на ялинці,

П’ять блакитних на соснинці,

Дев’ять мати – мачуха подарувала.

Скільки разом нарахували?

Ти уважний? якщо так, то відповідай саме так.

Якщо так – плескаємо в долоні

Якщо ні – крутимо головою.

 

  1. Хто цікавий і веселий

Знає правила усі

Той, звичайно, пам’ятає
що природа – це наш дім.

  1. Хто це крадькома в куточку

Палить щось біля тиночка

Вогонь другом нам буває

Та й про небезпеку пам’ятати вимагає

  1. Хто про природу дбає,

Красу її оберігає.

Може прикладом стати

Для хлопчиків і дівчаток

 

Час із парком попрощатись, але іще вивіску необхідно прочитати.

Робота в парах

 


Молодці, із завданням  справились геть усі.

Природа - наш дім.

Не забувайте берегти його

І наводити в ньому порядок.

 

Сонечко нас зустрічає

І додому проводжає

Обід чекає нас смачненький,

а скільки продуктів потрібно для його приготування,

порахуйте вдома гарненько.

(Завдання додому на картинках)

 

 

Підведення підсумку уроку.

docx
Додано
12 жовтня 2018
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку