Математика
(4 год на тиждень)
Н.Листопад
І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Повторення вивченого в 1 класі |
|
|
Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь (№ 1-7) |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14) |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10. (15-21) |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач.(№ 22-28) |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів. (№ 29-37)
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач. (№ 38-44) |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне число. Розв’язування задач і їх порівняння. (№ 45-51) |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 52-62) |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 52-62) |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником. (№ 63-70) |
|
|
Діагностувальна робота з теми «Повторення вивченого в 1 класі». |
|
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури. (№ 71-79). |
|
|
Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 80-87). |
|
|
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач та їх порівняння. (№ 88-94) |
|
|
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач. (№ 95-100) |
|
|
Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 101-110) |
|
|
Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 111-118) |
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури. (№ 119-126) |
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 127-133) |
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№ 134-140). |
|
|
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями. (№ 141-149) |
|
|
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 150-158) |
|
|
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 159-168) |
|
|
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 169-175)
|
|
|
Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом. (№ 176-186) |
|
|
Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 187-196) |
|
|
Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 197-206) |
|
|
Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 207-213) |
|
|
Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини. ( № 214-223) |
|
|
Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини. (№ 224-232) |
|
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 233-239) |
|
|
Діагностувальна робота з теми «Додавання і віднімання одноцифрових чисел» |
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 240-249) |
|
|
Попереднє і наступне числа. Додавання й віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом. (№ 250-261) |
|
|
Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№ 262-270). |
|
|
Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач. (№ 271-277) |
|
|
Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.(№ 278-284)
|
|
|
Додавання і віднімання виду 32+4, 28-5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.(№ 285-292) |
|
|
Додавання виду 34+20, 30+15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 293-300) Віднімання двоцифрових чисел виду 65-20. Складання і розв’язування задач. (№ 301-308) |
|
|
Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач. (№ 309-316) |
|
|
Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 317-324) Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 325-334) |
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 335-343) |
|
|
Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26+4. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 344-352) |
|
|
Віднімання виду 40-3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 353-360) |
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач з двома запитаннями. (№ 361-369) |
|
|
Діагностувальна робота з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел» |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи Додавання виду 38+4. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 370-378) |
|
|
Додавання виду 46+5. Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника. (№ 379- 387)
|
|
|
Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. (№ 388-399) Віднімання виду 34-6. Вимірювання довжини предметів. Розв’язування задач. (№ 400-407)
|
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника. (№ 408-416) |
|
|
Додавання двоцифрових чисел виду 38+25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 417-425)
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач. ( № 426-432)
|
|
|
Додавання двоцифрових чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок. ( № 433-441) |
|
|
Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 442-449) |
|
|
Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. (№ 450-458) |
|
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 83-46. Складання і розв’язування задач. ( № 459-466) |
|
|
. Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№ 467-474) |
|
|
Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами(№ 475-483)
|
|
|
Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 484-491) |
|
|
Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами. (№ 492-500) |
|
|
Діагностувальна робота з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач» |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач. (№ 501-507). |
|
63 |
Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач на визначення вартості. |
|
64 |
Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Обчислення периметра чотирикутника |
|
65 |
Обчислення значень виразів. Складання задачі за виразом. |
|
66 |
Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Обчислення периметра трикутника |
|
67
|
Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Обчислення периметра трикутника |
|
68 |
Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач (№ 508-515). |
|
69 |
Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 516-523). |
|
70 |
Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур (№ 524-533). |
|
71 |
Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур (№ 534-542). |
|
72 |
Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 543-550). |
|
73 |
Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення (№ 551— 559).
|
|
74 |
Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач (№ 560-570). |
|
75 |
Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач на множення. Спрощення виразів. |
|
76 |
Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач (№ 571-578). |
|
77 |
Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 579-586). |
|
78 |
Складання таблиці множення на 3. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (№ 587-596). |
|
79 |
Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (№ 597-603). |
|
80 |
Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 604-611). |
|
81 |
Діагностувальна робота з теми «Таблиці множення чисел 2 і 3» |
|
82 |
Аналіз діагностувальної роботи. Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (№ 612-619). |
|
83 |
Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 620-627). |
|
84 |
Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач (№ 628-636). |
|
85 |
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини (№ 637- 644). |
|
86 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника (№ 645-651). |
|
87 |
Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 652-661). |
|
88 |
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 662- 669). |
|
89 |
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (№ 670-677). |
|
90 |
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач (№ 678-684). |
|
91 |
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 685-692). |
|
92 |
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування і порівняння задач (№ 693-700). |
|
93 |
Складання таблиці множення числа 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач (№ 701- 710). |
|
94 |
Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (№ 711-719). |
|
95 |
Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (№ 720-729). |
|
96 |
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел (№ 730- 737). |
|
97 |
Діагностувальна робота з теми «Таблиці множення і ділення чисел 3 і 4» |
|
98 |
Аналіз діагностувальної роботи. Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 738-747). |
|
99 |
Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№ 748-757). |
|
100 |
Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення (№ 758-766). |
|
101 |
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на множення та ділення. |
|
102 |
Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 767-774). |
|
103 |
Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач (№ 775-782). |
|
104 |
Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 783-790). |
|
105 |
Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею (№ 791- 799). |
|
106 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником (№ 800-807). |
|
107 |
Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач (№ 808-816). |
|
108 |
Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№817-825). |
|
109 |
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на множення та ділення. |
|
110 |
Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (№ 826-834). |
|
111 |
Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 835-843). |
|
112 |
Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (№ 844-852). |
|
113 |
Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (№ 853-860). |
|
114 |
Діагностувальна робота з теми «Таблиці множення і ділення чисел 5,6 і 7» |
|
115 |
Аналіз діагностувальної роботи. Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач (№ 861-870). |
|
116 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (№ 871-880). |
|
117 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. |
|
118 |
Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач.(№ 881-889). |
|
119 |
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 890-897). |
|
120 |
Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (№ 898-907). |
|
121 |
Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 908-915). |
|
122 |
Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (№ 916-924). |
|
123 |
Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (№ 925-933). |
|
124 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. |
|
125 |
Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (№ 934-942). |
|
126 |
Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 943-951). |
|
127 |
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (№ 952-960). |
|
128 |
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 961-972). |
|
129 |
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (№ 973-980). |
|
130 |
Діагностувальна робота з теми «Таблиці множення і ділення чисел 7,8 і 9» |
|
131 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (№ 981-986). |
|
132 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. |
|
133 |
Повторення вивчених випадків множення (№ 987-989). |
|
134 |
Повторення вивчених випадків ділення (№‘990-993). |
|
135 |
Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником (№ 994-998). |
|
136 |
Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач (№ 999-1001). |
|
137 |
Складання і розв’язування задач (№ 1002-1003). |
|
138 |
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
|
139 |
Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач |
|
140 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра. Підсумок за рік |
|