Календарне планування з математики для 2 класу за підручником Наталії Листопад

Про матеріал
Календарне планування з математики для 2 класу НУШ за підручником Наталії Листопад
Перегляд файлу

Математика

(4 год на тиждень)

Н.Листопад

І семестр

Тема уроку

Дата

 

Повторення вивченого в 1 класі

 

  1.  

Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь (№ 1-7)

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14)

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10. (15-21)

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач.(№ 22-28)

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів. (№ 29-37)

 

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач. (№ 38-44)

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне число. Розв’язування задач і їх порівняння. (№ 45-51)

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 52-62)

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 52-62)

 

  1.                     

Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником. (№ 63-70)

 

  1.                     

Діагностувальна робота з теми «Повторення вивченого  в 1 класі».

 

 

Додавання і віднімання одноцифрових чисел

 

  1.                     

Аналіз діагностувальної роботи. Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури. (№ 71-79).

 

  1.                     

Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 80-87).

 

  1.                     

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач та їх порівняння. (№ 88-94)

 

  1.                     

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач. (№ 95-100)

 

  1.                     

Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 101-110)

 

  1.                     

Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 111-118)

 

  1.                     

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури. (№ 119-126)

 

  1.                     

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 127-133)

 

  1.                     

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№ 134-140).

 

  1.                     

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями. (№ 141-149)

 

  1.                     

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 150-158)

 

  1.                     

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 159-168)

 

  1.                     

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 169-175)

 

 

  1.                     

Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом. (№ 176-186)

 

  1.                     

Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 187-196)

 

  1.                     

Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 197-206)

 

  1.                     

Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 207-213)

 

  1.                     

Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини. ( № 214-223)

 

  1.                     

Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини. (№ 224-232)

 

  1.                     

Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії.

(№ 233-239)

 

  1.                     

Діагностувальна робота з теми «Додавання і віднімання одноцифрових чисел»

 

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел

 

  1.                     

Аналіз діагностувальної роботи. Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 240-249)

 

  1.                     

Попереднє і наступне числа. Додавання й віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом. (№ 250-261)

 

  1.                     

Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№  262-270).

 

  1.                     

Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач. (№ 271-277)

 

  1.                     

Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.(№ 278-284)

 

 

  1.                     

Додавання і віднімання виду 32+4, 28-5.  Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.(№ 285-292)

 

  1.                     

Додавання виду 34+20, 30+15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 293-300) Віднімання двоцифрових чисел виду 65-20. Складання і розв’язування задач. (№ 301-308)

 

  1.                     

Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач. (№ 309-316)

 

  1.                     

Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 317-324) Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 325-334)

 

  1.                     

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 335-343)

 

  1.                     

Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26+4. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 344-352)

 

  1.                     

Віднімання виду 40-3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 353-360)

 

  1.                     

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач з двома запитаннями. (№ 361-369)

 

  1.                     

Діагностувальна робота з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел»

 

  1.                     

Аналіз діагностувальної роботи Додавання виду 38+4. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 370-378)

 

  1.                     

Додавання виду 46+5. Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника. (№ 379- 387)

 

 

  1.                     

Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. (№ 388-399) Віднімання виду 34-6. Вимірювання довжини предметів. Розв’язування задач. (№ 400-407)

 

 

  1.                     

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника. (№ 408-416)

 

  1.                     

Додавання двоцифрових чисел виду 38+25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 417-425)

 

 

  1.                     

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач. ( № 426-432)

 

 

  1.                     

Додавання двоцифрових  чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок. ( № 433-441)

 

  1.                     

Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 442-449)

 

  1.                     

Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. (№ 450-458)

 

  1.                     

Віднімання двоцифрових чисел виду 83-46. Складання і розв’язування задач. ( № 459-466)

 

  1.                     

. Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№ 467-474)

 

  1.                     

Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами(№ 475-483)

 

 

  1.                     

Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 484-491)

 

  1.                     

Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами.

(№ 492-500)

 

  1.                     

Діагностувальна робота з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач»

 

  1.                     

Аналіз діагностувальної роботи Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач. (№ 501-507).

 

 

63

Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач на визначення вартості.

 

64

Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Обчислення периметра чотирикутника

 

65

Обчислення значень виразів. Складання задачі за виразом.

 

66

Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Обчислення периметра трикутника

 

67

 

Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Обчислення периметра трикутника

 

68

Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач (№ 508-515).

 

69

Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 516-523).

 

70

Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання гео­метричних фігур (№ 524-533).

 

71

Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур (№ 534-542).

 

72

Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення зна­чень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 543-550).

 

73

Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення (№ 551— 559).

 

 

74

Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач (№ 560-570).

 

75

Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач на множення. Спрощення виразів.

 

76

Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжи­ни ламаної лінії. Розв’язування задач (№ 571-578).

 

77

Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення зна­чень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 579-586).

 

78

Складання таблиці множення на 3. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (№ 587-596).

 

79

Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (№ 597-603).

 

80

Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 604-611).

 

81

Діагностувальна робота з теми «Таблиці множення чисел 2 і 3»

 

82

Аналіз діагностувальної роботи. Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (№ 612-619).

 

83

Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 620-627).

 

84

Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач (№ 628-636).

 

85

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини (№ 637- 644).

 

86

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника (№ 645-651).

 

87

Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчи­слення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 652-661).

 

88

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Скла­дання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 662- 669).

 

89

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (№ 670-677).

 

90

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчис­лення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач (№ 678-684).

 

91

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 685-692).

 

92

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порі­вняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування і порівняння задач (№ 693-700).

 

93

Складання таблиці множення числа 4. Знаходження зна­чень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач (№ 701- 710).

 

94

Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (№ 711-719).

 

95

Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (№ 720-729).

 

96

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел (№ 730- 737).

 

97

Діагностувальна робота з теми «Таблиці множення і ділення чисел 3 і 4»

 

98

Аналіз діагностувальної роботи. Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником

(№ 738-747).

 

99

Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№ 748-757).

 

100

Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення (№ 758-766).

 

101

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на множення та ділення.

 

102

Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 767-774).

 

103

Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх зна­чень за таблицею. Розв’язування задач (№ 775-782).

 

104

Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 783-790).

 

105

Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею (№ 791- 799).

 

106

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником (№ 800-807).

 

107

Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Скла­дання і розв’язування задач (№ 808-816).

 

108

Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№817-825).

 

109

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на множення та ділення.

 

110

Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (№ 826-834).

 

111

Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з імено­ваними числами. Розв’язування задач (№ 835-843).

 

112

Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (№ 844-852).

 

113

Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (№ 853-860).

 

114

Діагностувальна робота з теми «Таблиці множення і ділення чисел 5,6 і 7»

 

115

Аналіз діагностувальної роботи. Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папе­рі в клітинку. Розв’язування задач (№ 861-870).

 

116

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (№ 871-880).

 

117

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення.

 

118

Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач.(№ 881-889).

 

119

Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 890-897).

 

120

Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (№ 898-907).

 

121

Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 908-915).

 

122

Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (№ 916-924).

 

123

Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (№ 925-933).

 

124

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення.

 

125

Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямо­кутника (№ 934-942).

 

126

Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 943-951).

 

127

Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (№ 952-960).

 

128

Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числа­ми. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 961-972).

 

129

Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Скла­дання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (№ 973-980).

 

130

Діагностувальна робота з теми «Таблиці множення і ділення чисел 7,8 і 9»

 

131

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (№ 981-986).

 

132

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення.

 

133

Повторення вивчених випадків множення (№ 987-989).

 

134

Повторення вивчених випадків ділення (№‘990-993).

 

135

Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числа­ми. Визначення часу за годинником (№ 994-998).

 

136

Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач (№ 999-1001).

 

137

Складання і розв’язування задач (№ 1002-1003).

 

138

Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числа­ми. Розв’язування задач

 

139

Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач

 

140

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра.  Підсумок за рік

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
24 січня
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку