Так як я за фахом ще і вчитель математики, то поділюсь своїм плануванням. Це календарне планування я розробила за підручником Мерзляк, враховуючи особливості вивчення учнями математики. Я враховувала вимоги програми, та опрацювала календарне по темам.
|
«ПОГОДЖЕНО» ДИРЕКТОР НВК Радченко Л.І. |
Календарно-тематичне планування
з математики
для 5-6 КЛАСІВ
на 2018/ 2019н.р.
Математика, 5 клас
(4 годна тиждень, І семестр – 64 год, ІІ семестр – 76 год)
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
||||
І семестр |
|||||||
Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (48 год) Учень/учениця: наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь; знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті; розпізнає у просторі та співвідносить з об’єктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду; розрізняє: цифри і числа читає і записує: натуральні числа в межах мільярда; використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами; записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба; пояснює, що таке: натуральне число; квадрат і куб натурального числа; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб; рівняння; розв’язати рівняння; пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею; класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів; зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені; вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника та прямокутника; розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба; розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі, зокрема комбінаторні |
|||||||
1 |
|
Повторення вивченого матеріалу за 4 клас |
|
||||
2 |
|
Повторення вивченого матеріалу за 4 клас |
|
||||
3 |
|
Повторення вивченого матеріалу за 4 клас |
|
||||
4 |
|
Контрольна робота «Діагностична» |
|
||||
5 |
|
Натуральні числа. Число нуль |
|
||||
6 |
|
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
||||
7 |
|
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
||||
8 |
|
Порівняння натуральних чисел |
|
||||
9 |
|
Порівняння натуральних чисел |
|
||||
10 |
|
Додавання натуральних чисел. |
|
||||
11 |
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
|
||||
12 |
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
|
||||
13 |
|
Віднімання натуральних чисел |
|
||||
14 |
|
Додавання. Віднімання і порівняння натуральних чисел |
|
||||
15 |
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Додавання і віднімання натуральних чисел» |
|
||||
16 |
|
Множення натуральних чисел |
|
||||
17 |
|
Множення натуральних чисел |
|
||||
18 |
|
Властивості множення |
|
||||
19 |
|
Властивості множення |
|
||||
20 |
|
Степінь натурального числа з натуральним показником |
|
||||
21 |
|
Степінь натурального числа з натуральним показником |
|
||||
22 |
|
Розв’язування задач на додавання, віднімання і множення натуральних чисел |
|
||||
23 |
|
Множення натуральних чисел |
|
||||
24 |
|
Контрольна робота № за темою: « «Множення натуральних чисел |
|
||||
25 |
|
Ділення натуральних чисел |
|
||||
26 |
|
Ділення натуральних чисел |
|
||||
27 |
|
Ділення з остачею |
|
||||
28 |
|
Ділення з остачею |
|
||||
29 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
30 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
31 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
32 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «« Ділення натуральних чисел» |
|
||||
33 |
|
Числові вирази |
|
||||
34 |
|
Буквені вирази |
|
||||
35 |
|
Формули |
|
||||
36 |
|
Числові, буквені вирази. Формули |
|
||||
37 |
|
Рівняння |
|
||||
38 |
|
Розв’язування рівнянь |
|
||||
39 |
|
Розв’язування рівнянь |
|
||||
40 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
||||
41 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
||||
42 |
|
Розв’язування рівнянь і задач |
|
||||
43 |
|
Комбінаторні задачі |
|
||||
44 |
|
Комбінаторні задачі |
|
||||
45 |
|
Вирази. Формули. Розв’язування рівнянь і задач |
|
||||
46 |
|
Контрольна робота № 4 |
|
||||
47 |
|
Відрізок та його довжина |
|
||||
48 |
|
Пряма промінь, площина |
|
||||
49 |
|
Шкала. Координатний промінь |
|
||||
50 |
|
Кут та його величина. Позначення кутів |
|
||||
51 |
|
Кути. Види кутів |
|
||||
52 |
|
Кут та його величина. Види кутів |
|
|
|
||
53 |
|
Многокутник та його периметр. Рівні фігури |
|
||||
54 |
|
Трикутники. Види трикутників |
|
||||
55 |
|
Контрольна робота № 5 |
|
||||
56 |
|
Прямокутник. Квадрат |
|
||||
57 |
|
Площа прямокутника і квадрата |
|
||||
58 |
|
Площа прямокутника і квадрата |
|
||||
59 |
|
Прямокутний паралелепіпед |
|
||||
60 |
|
Куб |
|
||||
61 |
|
Піраміда |
|
||||
62 |
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда |
|
||||
63 |
|
Прямокутник і квадрат. Площа прямокутника і квадрата.Прямокутний паралелепіпед, куб, піраміда. Об’єм прямокутного паралелепіпеда й куба |
|
||||
64 |
|
Контрольна робота № 6 |
|
||||
Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ(62 год) IIсеместр Учень/учениця: наводить приклади: звичайних і десяткових дробів; розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число; читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані числа; формулює означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного; розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини |
|||||||
65 |
|
Звичайні дроби. |
|
||||
66 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
67 |
|
Правильні й неправильні дроби.Мішані числа |
|
||||
68 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
69 |
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
||||
70 |
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
||||
71 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
||||
72 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
73 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
74 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. Розв’язування задач і вправ |
|
||||
75 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
76 |
|
Контрольна робота № 7 за темою: «Звичайнідроби» |
|
||||
77 |
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|
||||
78 |
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|
||||
79 |
|
Порівняння десяткових дробів |
|
||||
80 |
|
Порівняння десяткових дробів |
|
||||
81 |
|
Округлення десяткових дробів |
|
||||
82 |
|
Округлення десяткових дробів |
|
||||
83 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
||||
84 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
||||
85 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
86 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
87 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
88 |
|
Контрольна робота № 8 за темою: «Десяткові дроби. Додавання та віднімання десяткових дробів» |
|
||||
89 |
|
Множення десяткових дробів |
|
||||
90 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
91 |
|
Множення десяткових дробів на розрядну одиницю |
|
||||
92 |
|
Множення десяткових дробів на розрядну одиницю |
|
||||
93 |
|
Властивості множення десяткових дробів |
|
||||
94 |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
||||
95 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
96 |
|
Ділення на десятковий дріб |
|
||||
97 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
98 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
99 |
|
Ділення десяткового дробу на розрядну одиницю |
|
||||
100 |
|
Ділення десяткового дробу на розрядну одиницю |
|
||||
101 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
102 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
103 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
104 |
|
Контрольна робота № 9 за темою: «Множення та ділення десяткових дробів» |
|
||||
105 |
|
Поняття відсотка |
|
||||
106 |
|
Поняття відсотка |
|
||||
107 |
|
Знаходження відсотка від числа |
|
||||
108 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
109 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
110 |
|
Знаходження числа за його відсотками |
|
||||
111 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
112 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
113 |
|
Розв’язування задач на відсотки |
|
||||
114 |
|
Розв’язування задач на відсотки |
|
||||
115 |
|
Розв’язування задач на відсотки |
|
||||
116 |
|
Контрольна робота № 10 за темою: «Відсотки. Знаходження числа за відсотками» |
|
||||
117 |
|
Середнє арифметичне |
|
||||
118 |
|
Середнє арифметичне |
|
||||
119 |
|
Середнє значення величини |
|
||||
120 |
|
Середнє значення величини |
|
||||
121 |
|
Розв’язування задач практичного характеру |
|
||||
122 |
|
Розв’язування задач практичного характеру |
|
||||
123 |
|
Розв’язування текстових задач |
|
||||
124 |
|
Розв’язування текстових задач |
|
||||
125 |
|
Розв’язування текстових задач |
|
||||
126 |
|
Контрольна робота № 11 за темою: «Середнє арифметичне» |
|
||||
127 |
|
Узагальнюючий урок за темою «Середнє арифметичне»
|
|
||||
128 |
|
Узагальнюючий урок за темою «Дробові числа» |
|
||||
Тема 3. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (12 год) |
|||||||
129 |
|
Розв’язування задач на рух |
|
||||
130 |
|
Розв’язування задач на рух |
|
||||
131 |
|
Розв’язування задач на знаходження чисел за їх сумою і різницею та кратними відношеннями |
|
||||
132 |
|
Розв’язування задач на знаходження чисел за їх сумою і різницею та кратними відношеннями |
|
||||
133 |
|
Розв’язування задач на відсотки |
|
||||
134 |
|
Розв’язування задач на відсотки |
|
||||
135 |
|
Розв’язування задач геометричного змісту |
|
||||
136 |
|
Розв’язування задач геометричного змісту |
|
||||
137 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
||||
138 |
|
Розв’язування задач логічного характеру |
|
||||
139 |
|
Розв’язування цікавих і складних задач |
|
||||
140 |
|
Підсумковий урок |
|
||||