Календарне планування з математики для 5 класу НУШ до підручника Істер

Про матеріал
Календарне планування з математики для 5 класу НУШ до підручника Істер 2022 навчальний рік
Перегляд файлу

Календарне планування з математики

для 5 класу за програмою НУШ

за підручником «Математика. Автор О.С. Істер (2022)

Складено  відповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)
(5 год на тиждень, І семестр – 80 год, ІІ семестр – 95 год)

 
уроку

Дата
прове-дення

Тема уроку

Примітка

I СЕМЕСТР

 УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (12 год )

  1.  

 

Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Арифметичні дії з натуральними числами

 

(с.5-6, №1-16)

  1.  

 

Арифметичні дії з натуральними числами

(с.5-6, №1-16)

  1.  

 

Поняття дробу. Порівняння дробів

(с.6-7, № 17-26)

  1.  

 

Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу

(с. 7-8, № 27-38)

  1.  

 

Дії з багатоцифровими числами. Розв’язування задач на рух. Розв’язування задач.

(с. 9-10, № 39-50)

  1.  

 

Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами

(с. 10-12, № 51-62)

  1.  

 

Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами

(с. 12-13, № 63-75)

  1.  

 

Числові та буквені вирази. Рівняння

(с. 13-14, № 76-86)

  1.  

 

Числові та буквені вирази. Рівняння

(с. 14, № 87-94)

  1.  

 

Геометричні фігури на площині

(с. 14-15, № 95-100)

  1.  

 

Геометричні фігури на площині. Самостійна робота № 1

(с. 15-16, № 101-113)

  1.  

 

Тематична контрольна  (діагностична) робота № 1

 

РОЗДІЛ 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (68 год )

  1.  

 

Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел

(с. 17-21, № 114-123)

  1.  

 

Розв’язування вправ на запис натуральних чисел.

(с. 21-22, № 124-142)

  1.  

 

Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності

(с. 23-25, № 143-159)

  1.  

 

 Розв’язування вправ на порівняння натуральних чисел та обчислення значень виразів

(с. 25-26, № 160-179)

  1.  

 

Округлення натуральних чисел

(с. 27-30, № 180-189)

  1.  

 

Округлення натуральних чисел. Самостійна робота № 2

(с. 30-31, № 190-199)

  1.  

 

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

(с. 31-34, № 200-218)

  1.  

 

Розв’язування задач та обчислення виразів на додавання натуральних чисел з використанням властивостей додавання.

 (с. 34-37), № 219-241)

  1.  

 

Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання

 (с. 37-40, №242-268)

  1.  

 

Розв’язування задач та обчислення виразів на застосування властивостей віднімання натуральних чисел

(с. 41-42, № 269-271)

  1.  

 

Додавання і віднімання натуральних чисел. Самостійна робота № 3 (у підручнику №2)

(с. 43-45, №272-291)

  1.  

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

 

  1.  

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 2

 

  1.  

 

Множення натуральних чисел

(с. 45-47, №292-305)

  1.  

 

Множення натуральних чисел

(с.48-49, № 306-326)

  1.  

 

Властивості множення

(с. 50-53, №327-340)

  1.  

 

Розв’язування задач та  обчислення виразів з використанням властивостей множення.

 (с.53-54, №341-348)

  1.  

 

Розв’язування задач та  обчислення виразів з використанням властивостей множення. Самостійна робота № 4

(с.54-55, № 349-356)

  1.  

 

Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа

(с. 55-58, №357-370)

  1.  

 

Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа

(с. 58-59, № 371-389)

  1.  

 

Ділення натуральних чисел

(с.59-62, №390-405)

  1.  

 

Ділення натуральних чисел

(с. 62-64, № 406-419)

  1.  

 

Ділення з остачею

(с. 64-66, № 420-435)

  1.  

 

Ділення з остачею. Самостійна робота № 5  (у підручнику 3)

(с. 66-67, №436-440)

  1.  

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

 

  1.  

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 3

 

  1.  

 

Числові вирази. Буквені вирази та формули

(с. 67-70, №441-458)

  1.  

 

Числові вирази. Буквені вирази та формули

(с. 70-73, №459-477)

  1.  

 

Рівняння. Корені рівняння. Основні правила розв’язування  рівнянь.

(с.73-78, №478-502)

  1.  

 

Розв’язування рівнянь. Самостійна робота № 6.

(с. 78-80, № 503-518)

  1.  

 

Текстові задачі на рух. Формули відстані.

(с. 80-87, № 519-530)

  1.  

 

Розв’язування текстових задач на рух в одному та протилежному напрямку.

(с. 87-88, № 531-540)

  1.  

 

Розв’язування текстових задач рух назустріч.

(с. 88-89, № 541-548)

  1.  

 

Текстові задачі економічного змісту. Задачі про вартість товару. Формула вартості.

(с. 89-92, № 549-568)

  1.  

 

Текстові задачі економічного змісту.  Задачі про роботу.

(с. 92-94, №569-580)

  1.  

 

Вправи на всі дії з натуральними числами

(с. 94-96, № 581-594)

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ на всі дії з натуральними числами.

(с. 97-98, № 595-605)

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ на всі дії з натуральними числами. Самостійна робота № 7  (у підручнику 4)

(с. 98-99, №606-615)

  1.  

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

 

  1.  

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 4

 

  1.  

 

Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка

(с. 99-103, № 616-630)

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ на побудову відрізків та визначення довжин.

(с.104, № 631-645)

  1.  

 

Промінь, пряма

(с. 105-108, № 646-661)

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ на побудову променів.

(с. 108-109, № 662-673)

  1.  

 

Координатний промінь. Шкала

(с. 109-112, № 674-683)

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ на побудову променя з відповідними координатами. Самостійна робота № 8

(с. 113-115, № 684-707)

  1.  

 

Лінійні та стовпчасті діаграми

(с. 115-118, №708-721)

  1.  

 

Кут. Види кутів

 (с. 119-123, № 722-739)

  1.  

 

Виконання вправ на визначення виду кутів. Рівність кутів.

(с. 124-125, № 740-752)

  1.  

 

Величина кута. Вимірювання і побудова кутів.

(с. 125-130, № 753-769)

  1.  

 

Розв’язування вправ на побудову та вимірювання кутів.

(с. 130-133, № 770-786)

  1.  

 

Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами

(с. 133-142, № 787-801)

  1.  

 

Розв’язування вправ на побудову трикутників різних видів та визначення їх периметрів. Самостійна робота № 9.

(с. 137-140, № 802-822)

  1.  

 

Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника

 (с. 140-142, № 823-833)

  1.  

 

Розв’язування вправ на побудову прямокутника і квадрата та визначення їх периметрів

(с. 142-143, № 834-846)

  1.  

 

Рівність фігур

(с. 144-147, № 847-865)

  1.  

 

Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання

площі

 (с. 147-152, № 866-882)

  1.  

 

Розв’язування вправ на визначення площі прямокутника та квадрата.

(с.152-154, № 883-900)

  1.  

 

Розв’язування задач на визначення площі прямокутника та квадрата.  Самостійна робота № 10 (у підручнику №5)

( с. 154-156, № 901-918)

  1.  

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

 

  1.  

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 5

 

  1.  

 

Найпростіші комбінаторні задачі

с.303

  1.  

 

Розв’язування найпростіших комбінаторних задач.

 

  1.  

 

Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом

 

  1.  

 

Розв’язування логічних задач.

 

  1.  

 

Узагальнення та систематизація знань за перший семестр

 

  1.  

 

Узагальнення та систематизація знань за перший семестр (підготовка до кр????)

 

  1.  

 

Підбиття підсумків першого семестру (Діагностична кр за 1 сем???)

 

                                                  II СЕМЕСТР

               РОЗДІЛ 2. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (13 год)

  1.  

 

Дільники та кратні натурального числа

(с. 157-159, №919-931)

  1.  

 

Знаходження  спільного дільника і  спільного кратного двох чисел

(с. 159-161, № 932-948)

  1.  

 

Ознаки подільності на 2, 5, 10

(с. 161-164, № 949-967)

  1.  

 

Ознаки подільності на 9 і 3

(с. 164-168, № 967-987)

  1.  

 

Прості та складені числа

(с. 168-189, № 988-997)

  1.  

 

Розв’язування вправ та задач з простими та складеними числами. Самостійна робота №11

(с.170, № 998-1005)

  1.  

 

Розкладання чисел на прості множники

 (с.170-173, № 1006-1019)

  1.  

 

Найбільший спільний дільник. Правило знаходження НСД. Взаємно прості числа

(с. 173-176, № 1020-1035)

  1.  

 

Розв’язування задач на знаходження НСД

(с. 176-177, №1036-1043)

  1.  

 

Найменше спільне кратне. Правило знаходження НСК.

(с.178-180, № 1044-1052)

  1.  

 

Розв’язування задач на знаходження НСК.

Самостійна робота № 12 (у підручнику №6)

(с.180-181, № 1053-1061)

  1.  

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

 

  1.  

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 6

 

                      РОЗДІЛ 3.  ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (64 год)

  1.  

 

Звичайні дроби

(с. 182-187, № 1062-1074)

  1.  

 

Знаходження дробу від числа і числа за його дробом

(с. 187-189, № 1074-1094)

  1.  

 

Знаходження дробу від числа і числа за його дробом

(с. 189-190, № 1094-1109)

  1.  

 

Дріб як частка двох натуральних чисел

 (с. 190-194, №1110-1127)

  1.  

 

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

(с. 194-197, № 1128-1140)

  1.  

 

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

(с.197-198, № 1141-1150)

  1.        

 

Правильні і неправильні дроби

(с.198-202, №1151-1166)

  1.        

 

Правильні і неправильні дроби. Самостійна робота № 13

(с. 202-204, № 1166-1182)

  1.        

 

Мішані числа. Мішані числа на координатному промені.

(с. 204-208, № 1183-1199)

  1.        

 

Розв’язування вправ та задач з мішаними числами.

(с. 209-210, № 1200-1215)

  1.        

 

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 (с. 210-215, № 1216-1227)

  1.        

 

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

(с. 215-216, № 1227-1237)

  1.        

 

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

(с. 217-218, № 1237-1247)

  1.        

 

Додавання і віднімання мішаних чисел

(с. 218-221, № 1247-1257)

  1.        

 

Додавання і віднімання мішаних чисел

(с. 221-222, № 1257-1266)

  1.        

 

Додавання і віднімання мішаних чисел

(с. 222-223, № 1267-1271)

  1.        

 

Додавання і віднімання мішаних чисел.

Самостійна робота № 14 (у підручнику №7)

(с. 223-224, № 1272-1279)

  1.        

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

 

  1.        

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 7

 

  1.        

 

Десятковий дріб. Запис десяткових дробів

(с. 225-229, № 1280-1300)

  1.        

 

Розв’язування вправ та задач з десятковими дробами.

(с. 229-231, № 1301-1314)

  1.        

 

Розв’язування вправ та задач з десятковими дробами.

(с. 232-233, № 1315-1325)

  1.        

 

 Порівняння десяткових дробів

(с. 233-237, № 1326-1346)

  1.        

 

Розв’язування вправ та задач на порівняння десяткових дробів

(с. 237-238, № 1347-1360)

  1.        

 

Самостійна робота № 15. Округлення десяткових дробів

(с. 238-241, № 1361-1370)

  1.        

 

Округлення десяткових дробів

(с. 241-242, № 1371-1378)

  1.        

 

Округлення десяткових дробів

(с. 242-243, № 1378-1385)

  1.        

 

Додавання і віднімання десяткових дробів

(с. 243-248, № 1386-1409)

  1.        

 

Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання

(с. 249-251, № 1410-1434)

  1.        

 

Додавання і віднімання десяткових дробів.

Самостійна робота № 16 (у підручнику №8)

(с. 251-253, № 1435-1343)

  1.        

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

(с. 253-254, № 1444-1457)

  1.        

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 8

 

  1.        

 

Множення десяткових дробів

(с. 254-258, №1458-1474)

  1.        

 

Множення десяткових дробів

(с. 258-259, № 1475-1485)

  1.        

 

Розв’язування вправ і задач на множення десяткових дробів.

(с. 259, № 1486-1492)

  1.        

 

Розв’язування вправ і задач на множення десяткових дробів.

(с. 260, № 1493-1500)

  1.        

 

Множення десяткових дробів. Властивості множення. Окремі випадки.

(с. 261-264, № 1501-1518)

  1.        

 

Розв’язування вправ і задач на множення десяткових дробів.

 (с. 265-266, №  1518-1527)

  1.        

 

Розв’язування вправ і задач на множення десяткових дробів. Самостійна робота № 17

(с. 265-266, №  1528-1533)

  1.        

 

Ділення десяткового дробу на натуральне число

(с. 266-270, № 1534-1548)

  1.        

 

Ділення десяткового дробу на натуральне число

(с. 270-271, № 1549-1566)

  1.        

 

Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, ...

(с. 272-273, № 1566-1573)

  1.        

 

Ділення десяткових дробів на натуральне число

(с. 273-274, № 1574-1584)

  1.        

 

Ділення десяткових дробів на натуральне число

(с. 274-275, № 1585-1596)

  1.        

 

Ділення на десятковий дріб. Основна властивість частки.

(с. 275- 278, № 1597-1607)

  1.        

 

Ділення на десятковий дріб

(с. 278, № 1608-1617)

  1.        

 

Ділення на десятковий дріб

(с. 278- 279, № 1618-1628)

  1.        

 

Ділення на десятковий дріб

(с. 280-281, № 1629-1646)

  1.        

 

Розв’язування вправ і задач на ділення десяткових дробів

(с. 282, № 1646-1653)

  1.        

 

Розв’язування вправ і задач на ділення десяткових дробів Самостійна робота № 18 (у підручнику №9)

(с. 282-283, № 1654-1663)

  1.        

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

 

  1.        

 

Тематична контрольна (діагностична)   робота № 9

 

  1.        

 

Середнє арифметичне

 (с. 284-287, № 1664-1684)

  1.        

 

Розв’язування вправ і задач на знаходження середнього арифметичного числа.

(с. 287-288, № 1685-1695)

  1.        

 

Розв’язування вправ і задач на знаходження середнього арифметичного значення.

(с.288-289, № 1696-1704)

  1.        

 

Розв’язування вправ і задач на знаходження середнього арифметичного значення.

 (с.289-292, № 1705-1727)

  1.        

 

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

(с. 292-293, № 1728-1742)

  1.        

 

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

(с. 293-295, № 1743-1760)

  1.        

 

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

(с. 295-298, № 1761-1785)

  1.        

 

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

(с. 298-300, № 1785-1806)

  1.        

 

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

(с. 300-301, № 1807-1818)

  1.        

 

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами. Самостійна робота № 19 (у підручнику №10)

(с. 301-303, № 1819-1826)

  1.        

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

 

  1.        

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 10

 

ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (18 год)

  1.        

 

Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості

 

  1.        

 

Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Квадрат і куб числа. Порядок виконання арифметичних дій у виразах. Ділення з остачею

 

  1.        

 

Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі

 

  1.        

 

Текстові задачі. Відрізок, пряма, промінь. Координатний промінь.

 

  1.        

 

Кут, трикутник, прямокутник, квадрат. Площа та периметр квадрата і прямокутника

 

  1.        

 

Подільність натуральних чисел

 

  1.        

 

Подільність натуральних чисел

 

  1.        

 

Звичайні дроби

 

  1.        

 

Звичайні дроби

 

  1.        

 

Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів .Округлення десяткових дробів

 

  1.        

 

Арифметичні дії з десятковими дробами

 

  1.        

 

Арифметичні дії з десятковими дробами

 

  1.        

 

Арифметичні дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне

 

  1.        

 

Підсумкова контрольна робота

 

  1.        

 

Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи

 

  1.        

 

Розкладання натуральних чисел, більших за тисячу, на прості множники. Логічні задачі

 

  1.        

 

Знаходження найбільшого спільного дільника (НСД) і найменшого спільного кратного (НСК) двох (кількох) чисел в межах тисячі

 

  1.        

 

Підсумковий урок

 

 

* На цих уроках учитель добирає матеріал на власний розсуд, відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Планування
Додано
5 вересня 2022
Переглядів
9039
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку