Календарне планування з математики
для 5 класу за програмою НУШ
за підручником «Математика. Автор О.С. Істер (2022)
Складено відповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)
(5 год на тиждень, І семестр – 80 год, ІІ семестр – 95 год)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
I СЕМЕСТР |
|||
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (12 год ) |
|||
|
|
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Арифметичні дії з натуральними числами |
(с.5-6, №1-16) |
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами |
(с.5-6, №1-16) |
|
|
Поняття дробу. Порівняння дробів |
(с.6-7, № 17-26) |
|
|
Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу |
(с. 7-8, № 27-38) |
|
|
Дії з багатоцифровими числами. Розв’язування задач на рух. Розв’язування задач. |
(с. 9-10, № 39-50) |
|
|
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
(с. 10-12, № 51-62) |
|
|
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
(с. 12-13, № 63-75) |
|
|
Числові та буквені вирази. Рівняння |
(с. 13-14, № 76-86) |
|
|
Числові та буквені вирази. Рівняння |
(с. 14, № 87-94) |
|
|
Геометричні фігури на площині |
(с. 14-15, № 95-100) |
|
|
Геометричні фігури на площині. Самостійна робота № 1 |
(с. 15-16, № 101-113) |
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 1 |
|
РОЗДІЛ 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (68 год ) |
|||
|
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
(с. 17-21, № 114-123) |
|
|
Розв’язування вправ на запис натуральних чисел. |
(с. 21-22, № 124-142) |
|
|
Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності |
(с. 23-25, № 143-159) |
|
|
Розв’язування вправ на порівняння натуральних чисел та обчислення значень виразів |
(с. 25-26, № 160-179) |
|
|
Округлення натуральних чисел |
(с. 27-30, № 180-189) |
|
|
Округлення натуральних чисел. Самостійна робота № 2 |
(с. 30-31, № 190-199) |
|
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
(с. 31-34, № 200-218) |
|
|
Розв’язування задач та обчислення виразів на додавання натуральних чисел з використанням властивостей додавання. |
(с. 34-37), № 219-241) |
|
|
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
(с. 37-40, №242-268) |
|
|
Розв’язування задач та обчислення виразів на застосування властивостей віднімання натуральних чисел |
(с. 41-42, № 269-271) |
|
|
Додавання і віднімання натуральних чисел. Самостійна робота № 3 (у підручнику №2) |
(с. 43-45, №272-291) |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 2 |
|
|
|
Множення натуральних чисел |
(с. 45-47, №292-305) |
|
|
Множення натуральних чисел |
(с.48-49, № 306-326) |
|
|
Властивості множення |
(с. 50-53, №327-340) |
|
|
Розв’язування задач та обчислення виразів з використанням властивостей множення. |
(с.53-54, №341-348) |
|
|
Розв’язування задач та обчислення виразів з використанням властивостей множення. Самостійна робота № 4 |
(с.54-55, № 349-356) |
|
|
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
(с. 55-58, №357-370) |
|
|
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
(с. 58-59, № 371-389) |
|
|
Ділення натуральних чисел |
(с.59-62, №390-405) |
|
|
Ділення натуральних чисел |
(с. 62-64, № 406-419) |
|
|
Ділення з остачею |
(с. 64-66, № 420-435) |
|
|
Ділення з остачею. Самостійна робота № 5 (у підручнику 3) |
(с. 66-67, №436-440) |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 3 |
|
|
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
(с. 67-70, №441-458) |
|
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
(с. 70-73, №459-477) |
|
|
Рівняння. Корені рівняння. Основні правила розв’язування рівнянь. |
(с.73-78, №478-502) |
|
|
Розв’язування рівнянь. Самостійна робота № 6. |
(с. 78-80, № 503-518) |
|
|
Текстові задачі на рух. Формули відстані. |
(с. 80-87, № 519-530) |
|
|
Розв’язування текстових задач на рух в одному та протилежному напрямку. |
(с. 87-88, № 531-540) |
|
|
Розв’язування текстових задач рух назустріч. |
(с. 88-89, № 541-548) |
|
|
Текстові задачі економічного змісту. Задачі про вартість товару. Формула вартості. |
(с. 89-92, № 549-568) |
|
|
Текстові задачі економічного змісту. Задачі про роботу. |
(с. 92-94, №569-580) |
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами |
(с. 94-96, № 581-594) |
|
|
Розв’язування задач і вправ на всі дії з натуральними числами. |
(с. 97-98, № 595-605) |
|
|
Розв’язування задач і вправ на всі дії з натуральними числами. Самостійна робота № 7 (у підручнику 4) |
(с. 98-99, №606-615) |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 4 |
|
|
|
Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка |
(с. 99-103, № 616-630) |
|
|
Розв’язування задач і вправ на побудову відрізків та визначення довжин. |
(с.104, № 631-645) |
|
|
Промінь, пряма |
(с. 105-108, № 646-661) |
|
|
Розв’язування задач і вправ на побудову променів. |
(с. 108-109, № 662-673) |
|
|
Координатний промінь. Шкала |
(с. 109-112, № 674-683) |
|
|
Розв’язування задач і вправ на побудову променя з відповідними координатами. Самостійна робота № 8 |
(с. 113-115, № 684-707) |
|
|
Лінійні та стовпчасті діаграми |
(с. 115-118, №708-721) |
|
|
Кут. Види кутів |
(с. 119-123, № 722-739) |
|
|
Виконання вправ на визначення виду кутів. Рівність кутів. |
(с. 124-125, № 740-752) |
|
|
Величина кута. Вимірювання і побудова кутів. |
(с. 125-130, № 753-769) |
|
|
Розв’язування вправ на побудову та вимірювання кутів. |
(с. 130-133, № 770-786) |
|
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами |
(с. 133-142, № 787-801) |
|
|
Розв’язування вправ на побудову трикутників різних видів та визначення їх периметрів. Самостійна робота № 9. |
(с. 137-140, № 802-822) |
|
|
Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника |
(с. 140-142, № 823-833) |
|
|
Розв’язування вправ на побудову прямокутника і квадрата та визначення їх периметрів |
(с. 142-143, № 834-846) |
|
|
Рівність фігур |
(с. 144-147, № 847-865) |
|
|
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі |
(с. 147-152, № 866-882) |
|
|
Розв’язування вправ на визначення площі прямокутника та квадрата. |
(с.152-154, № 883-900) |
|
|
Розв’язування задач на визначення площі прямокутника та квадрата. Самостійна робота № 10 (у підручнику №5) |
( с. 154-156, № 901-918) |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 5 |
|
|
|
Найпростіші комбінаторні задачі |
с.303 |
|
|
Розв’язування найпростіших комбінаторних задач. |
|
|
|
Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом |
|
|
|
Розв’язування логічних задач. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр (підготовка до кр????) |
|
|
|
Підбиття підсумків першого семестру (Діагностична кр за 1 сем???) |
|
II СЕМЕСТР |
|||
РОЗДІЛ 2. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (13 год) |
|||
|
|
Дільники та кратні натурального числа |
(с. 157-159, №919-931) |
|
|
Знаходження спільного дільника і спільного кратного двох чисел |
(с. 159-161, № 932-948) |
|
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
(с. 161-164, № 949-967) |
|
|
Ознаки подільності на 9 і 3 |
(с. 164-168, № 967-987) |
|
|
Прості та складені числа |
(с. 168-189, № 988-997) |
|
|
Розв’язування вправ та задач з простими та складеними числами. Самостійна робота №11 |
(с.170, № 998-1005) |
|
|
Розкладання чисел на прості множники |
(с.170-173, № 1006-1019) |
|
|
Найбільший спільний дільник. Правило знаходження НСД. Взаємно прості числа |
(с. 173-176, № 1020-1035) |
|
|
Розв’язування задач на знаходження НСД |
(с. 176-177, №1036-1043) |
|
|
Найменше спільне кратне. Правило знаходження НСК. |
(с.178-180, № 1044-1052) |
|
|
Розв’язування задач на знаходження НСК. Самостійна робота № 12 (у підручнику №6) |
(с.180-181, № 1053-1061) |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 6 |
|
РОЗДІЛ 3. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (64 год) |
|||
|
|
Звичайні дроби |
(с. 182-187, № 1062-1074) |
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
(с. 187-189, № 1074-1094) |
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
(с. 189-190, № 1094-1109) |
|
|
Дріб як частка двох натуральних чисел |
(с. 190-194, №1110-1127) |
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
(с. 194-197, № 1128-1140) |
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
(с.197-198, № 1141-1150) |
|
|
Правильні і неправильні дроби |
(с.198-202, №1151-1166) |
|
|
Правильні і неправильні дроби. Самостійна робота № 13 |
(с. 202-204, № 1166-1182) |
|
|
Мішані числа. Мішані числа на координатному промені. |
(с. 204-208, № 1183-1199) |
|
|
Розв’язування вправ та задач з мішаними числами. |
(с. 209-210, № 1200-1215) |
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
(с. 210-215, № 1216-1227) |
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
(с. 215-216, № 1227-1237) |
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
(с. 217-218, № 1237-1247) |
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
(с. 218-221, № 1247-1257) |
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
(с. 221-222, № 1257-1266) |
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
(с. 222-223, № 1267-1271) |
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. Самостійна робота № 14 (у підручнику №7) |
(с. 223-224, № 1272-1279) |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 7 |
|
|
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
(с. 225-229, № 1280-1300) |
|
|
Розв’язування вправ та задач з десятковими дробами. |
(с. 229-231, № 1301-1314) |
|
|
Розв’язування вправ та задач з десятковими дробами. |
(с. 232-233, № 1315-1325) |
|
|
Порівняння десяткових дробів |
(с. 233-237, № 1326-1346) |
|
|
Розв’язування вправ та задач на порівняння десяткових дробів |
(с. 237-238, № 1347-1360) |
|
|
Самостійна робота № 15. Округлення десяткових дробів |
(с. 238-241, № 1361-1370) |
|
|
Округлення десяткових дробів |
(с. 241-242, № 1371-1378) |
|
|
Округлення десяткових дробів |
(с. 242-243, № 1378-1385) |
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
(с. 243-248, № 1386-1409) |
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання |
(с. 249-251, № 1410-1434) |
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. Самостійна робота № 16 (у підручнику №8) |
(с. 251-253, № 1435-1343) |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
(с. 253-254, № 1444-1457) |
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 8 |
|
|
|
Множення десяткових дробів |
(с. 254-258, №1458-1474) |
|
|
Множення десяткових дробів |
(с. 258-259, № 1475-1485) |
|
|
Розв’язування вправ і задач на множення десяткових дробів. |
(с. 259, № 1486-1492) |
|
|
Розв’язування вправ і задач на множення десяткових дробів. |
(с. 260, № 1493-1500) |
|
|
Множення десяткових дробів. Властивості множення. Окремі випадки. |
(с. 261-264, № 1501-1518) |
|
|
Розв’язування вправ і задач на множення десяткових дробів. |
(с. 265-266, № 1518-1527) |
|
|
Розв’язування вправ і задач на множення десяткових дробів. Самостійна робота № 17 |
(с. 265-266, № 1528-1533) |
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
(с. 266-270, № 1534-1548) |
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
(с. 270-271, № 1549-1566) |
|
|
Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, ... |
(с. 272-273, № 1566-1573) |
|
|
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
(с. 273-274, № 1574-1584) |
|
|
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
(с. 274-275, № 1585-1596) |
|
|
Ділення на десятковий дріб. Основна властивість частки. |
(с. 275- 278, № 1597-1607) |
|
|
Ділення на десятковий дріб |
(с. 278, № 1608-1617) |
|
|
Ділення на десятковий дріб |
(с. 278- 279, № 1618-1628) |
|
|
Ділення на десятковий дріб |
(с. 280-281, № 1629-1646) |
|
|
Розв’язування вправ і задач на ділення десяткових дробів |
(с. 282, № 1646-1653) |
|
|
Розв’язування вправ і задач на ділення десяткових дробів Самостійна робота № 18 (у підручнику №9) |
(с. 282-283, № 1654-1663) |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 9 |
|
|
|
Середнє арифметичне |
(с. 284-287, № 1664-1684) |
|
|
Розв’язування вправ і задач на знаходження середнього арифметичного числа. |
(с. 287-288, № 1685-1695) |
|
|
Розв’язування вправ і задач на знаходження середнього арифметичного значення. |
(с.288-289, № 1696-1704) |
|
|
Розв’язування вправ і задач на знаходження середнього арифметичного значення. |
(с.289-292, № 1705-1727) |
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
(с. 292-293, № 1728-1742) |
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
(с. 293-295, № 1743-1760) |
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
(с. 295-298, № 1761-1785) |
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
(с. 298-300, № 1785-1806) |
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
(с. 300-301, № 1807-1818) |
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами. Самостійна робота № 19 (у підручнику №10) |
(с. 301-303, № 1819-1826) |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 10 |
|
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (18 год) |
|||
|
|
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
|
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Квадрат і куб числа. Порядок виконання арифметичних дій у виразах. Ділення з остачею |
|
|
|
Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі |
|
|
|
Текстові задачі. Відрізок, пряма, промінь. Координатний промінь. |
|
|
|
Кут, трикутник, прямокутник, квадрат. Площа та периметр квадрата і прямокутника |
|
|
|
Подільність натуральних чисел |
|
|
|
Подільність натуральних чисел |
|
|
|
Звичайні дроби |
|
|
|
Звичайні дроби |
|
|
|
Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів .Округлення десяткових дробів |
|
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
|
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
|
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
|
Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи |
|
|
|
Розкладання натуральних чисел, більших за тисячу, на прості множники. Логічні задачі |
|
|
|
Знаходження найбільшого спільного дільника (НСД) і найменшого спільного кратного (НСК) двох (кількох) чисел в межах тисячі |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
* На цих уроках учитель добирає матеріал на власний розсуд, відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу.