Календарно - тематичне планування з математики 5 клас(НУШ)

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з математики 5 клас(НУШ) 5 годин на тиждень за за модельною навчальною програмою (автори Бурда М.І., Васильєва Д.В., підручник Григорій Бевз, Валентина Бевз, Дарина Васильєва, Наталія Владімірова) . Підручник Математика. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. Г. Бевз, В. Бевз, Д. Васильєва 2022 рік «Освіта»
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З МАТЕМАТИКИ  5 КЛАС (НУШ)

за модельною навчальною програмою (автори Бурда М.І., Васильєва Д.В., підручник Григорій Бевз, Валентина Бевз, Дарина Васильєва, Наталія Владімірова) 5 годин на тиждень

Підручник: Математика. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. Г. Бевз, В. Бевз, Д. Васильєва 2022 рік «Освіта»

 

Дата

5-A

Дата

5-Б

Тема

Примітка

І СЕМЕСТР

ТЕМА 1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ І ОПОРНИХ ЗНАНЬ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ (5 ГОД)

Наводить приклади: натуральних чисел до мільйону; об’єктів довкілля, що мають форму

геометричних фігур, вказаних у змісті.

Має уявлення про: геометричні фігури, вказані у змісті;довжину, час, швидкість, масу,

температуру, площу, вартість, об’єм (місткість) тощо;  взаємозв’язок місткості та об’єму.

Розрізняє: плоскі і об’ємні геометричні фігури; числові і буквені вирази. рівняння і

нерівності. величини та одиниці величин.

Конструює геометричні фігури.

Будує у зошиті плоскі геометричні фігури.

Виконує дії з натуральними числами в межах мільйону.

Розв’язує найпростіші рівняння;

Складає вирази для розв’язування задач життєвого змісту.

Помічає закономірності, утворює та доповнює числові послідовності.

Знаходить значення числових і буквених виразів.

Оперує терезами чи їх малюнками як моделлю розв’язування рівнянь і нерівностей.

Вимірює величин у довкіллі стандартними і нестандартними одиницями.

1

 

2

 

 

Геометричні фігури. Конструювання геометричних фігур

Натуральні числа. Розв’язування та складання магічних квадратів

 

 

3

 

4

 

 

Числові і буквені вирази. Складання і розв’язування задач життєвого змісту

Рівняння і нерівності. Терези як модель розв’язування рівнянь і нерівностей

 

 

5

 

 

Величини. Вимірювання величин

 

ТЕМА 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, ВЕЛИЧИНИ, РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ (64 ГОД)

Наводить приклад та має уявлення про: цифри; натуральні числа; число 0; шкалу; координатний промінь; числовий та буквений вираз; парні і непарні числа;  умови, за яких сума, різниця чи добуток чисел буде парним; прості і складені числа; степінь числа з натуральним показником; рівняння; нерівності; комбінаторні задачі.

Розпізнає числа, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10;

Розрізняє: цифри і числа; мільйон та мільярд; числові і буквені вирази; прості і складені числа; квадрат і куб натурального числа; рівняння і нерівності.

Читає і записує:  натуральні числа в межах мільярда; числові і буквені вирази; координати точок на координатному

промені; степінь числа з натуральним показником.

Знає: назви розрядів і класів натуральних чисел в межах мільярда; правила порівняння і округлення натуральних чисел; властивості арифметичних дій з натуральними числами; як знайти невідомі компоненти дій.

Формулює ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.

Зображує: координатний промінь, натуральні числа на координатному промені.

Вміє: додавати, віднімати, множити, ділити, порівнювати натуральні числа; виконувати ділення з остачею; округлювати натуральні числа; встановлювати правильний порядок дій у виразах; підставляти у формули відомі

значення величин; розв’язувати рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; розв’язувати текстові задачі, зокрема комбінаторні; перевірити чи є розв’язком нерівності задане число; підібрати декілька розв’язків нерівності; розв’язувати комбінаторні задачі на основі логічних міркувань.

Розв’язує завдання, що передбачають:  запис числа у вигляді суми розрядних доданків;  піднесення натурального числа до степеня з натуральним показником;  обчислення значень числових і буквених виразів,  використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; застосування відомих формул (периметр і площа прямокутника і квадрата, швидкість-відстань-час тощо).

Інтерпретує розв’язок абстрактної задачі відповідно до умови прикладної

 

ТЕМА 2.1 ДІЇ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ (13 ГОДИН)

6

 

 

Натуральні числа і цифри. Мільйон.

 

7

8

 

 

Нуль і мільярд

Порівняння натуральних чисел. Нерівності

 

9

10

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 1

Додавання натуральних чисел

 

11

12

 

 

Додавання натуральних чисел. Закони додавання.

Віднімання натуральних чисел

 

13

14

 

 

Віднімання натуральних чисел

Округлення чисел

 

15

16

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 2

Урок узагальнення і систематизації знань

 

17

18

 

 

Контрольна робота № 1

Аналіз контрольної роботи

 

ТЕМА 2.2.МНОЖЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. КООРДИНАТНІ ПРОМЕНІ І ШКАЛИ. (17 ГОДИН)

19

20

 

 

Пряма. Площина. Відрізки, ламані та їх довжини.

Пряма. Площина. Відрізки, ламані та їх довжини.

 

21

22

 

 

Координатні промені і шкали

Координатні промені і шкали

 

23

24

 

 

Кути та їх міри. Вимірювання та побудова кутів

Кути та їх міри. Вимірювання та побудова кутів

 

25

26

 

 

Взаємне розміщення прямих

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 3

 

27

28

 

 

Множення натуральних чисел

Множення натуральних чисел

 

29

30

 

 

Закони множення

Розв’язування комбінаторних задач

 

31

32

 

 

Розв’язування комбінаторних задач

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 4

 

33

34

 

 

Урок узагальнення і систематизації знань

Контрольна робота № 2

 

35

 

 

Аналіз контрольної роботи

 

ТЕМА 2.3. ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ОЗНАКИ ПОДІЛЬНОСТІ. СТЕПІНЬ ЧИСЛА З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ (19 ГОДИН)

36

 

 

Ділення натуральних чисел

 

37

38

 

 

Ділення натуральних чисел

Ділення з остачею

 

39

40

 

 

Ділення з остачею

Розв’язування задач і вправ.

 

41

42

 

 

Ознаки подільності на 2, 5, 10

Ознаки подільності на 3 і 9

 

43

 

44

 

 

Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники

Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники

 

45

 

46

 

 

Квадрат і куб числа. Степінь числа з натуральним показником

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №5

 

47

 

48

 

 

Числові й буквені вирази. Порядок дій у виразах. Формули

Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

49

50

 

 

Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

51

52

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №6

Урок узагальнення і систематизації знань

 

53

54

 

 

Контрольна робота № 3

Аналіз контрольної роботи

 

ТЕМА 3. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ВЕЛИЧИНИ (

Наводить приклади: об’єктів довкілля, що мають форму геометричних фігур, вказаних у змісті; об’єктів довкілля, що мають вісь симетрії чи центр симетрії.

Має уявлення: на наочно-оперативному рівні про вказані у змісті фігури та їх властивості; про рівні фігури; про градусну міру кута;  про нерівність трикутника; про суму кутів трикутника; нерівність чотирикутника; суму кутів чотирикутника; про різні форми запису одиниць

швидкості (м/с, м, с); взаємозв’язок між дм3 і л.; про різні види симетрії; центр симетрії та вісь симетрії геометричної фігури.

Розрізняє: замкнуті на незамкнуті ламані; паралельні і перпендикулярні прямі; гострі, прямі, тупі і розгорнуті кути; різносторонні і рівнобедрені трикутники; величини та їх одиниці.

Знаходить на малюнках:  відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті; фігури, що мають вісь симетрії чи

центр симетрії.

Знає:  назви геометричних фігур, вказаних у змісті, та їх основних елементів; види кутів; види трикутників; такі величини як довжина, міра кута, швидкість, час, маса, вартість, периметр, площа, об’єм та відповідні їм

одиниці; формули периметра і площі для прямокутника і квадрата.

Вміє:  розпізнавати зазначені у змісті геометричні фігури; вимірювати і порівнювати довжини

відрізків; вимірювати і порівнювати градусні міри кутів; знаходити периметр многокутника; знаходити площу прямокутника і квадрата; вміє застосовувати формули до розв’язування прикладних задач; розпізнавати чи є фігура симетричною відносно прямої чи точки.

Класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів.

Будує: паралельні і перпендикулярні прямі;  геометричні фігури за допомогою лінійки і косинця; відрізок даної довжини; кут даної градусної міри за допомогою транспортиру.

Розв’язує завдання, що передбачають: створення моделей у вигляді геометричних фігур; текстові задачі, зокрема задачі, в яких фігурують такі величини як довжина, маса, вартість, температура, швидкість, час, площа тощо

55

56

 

 

Многокутники. Трикутники і чотирикутники.

Многокутники. Трикутники і чотирикутники.

 

57

58

 

 

Кути трикутника і чотирикутника. Самостійна робота №7

Кути трикутника і чотирикутника

 

59

60

 

 

Рівні фігури. Симетрія

Величини та їх значення

 

61

62

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №8

Урок узагальнення і систематизації знань

 

63

64

 

 

Контрольна робота № 4

Аналіз контрольної роботи

 

ТЕМА 4. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (11 ГОДИН)

Наводить приклади:  звичайних дробів (правильних і неправильних; скоротних і нескоротних); мішаних чисел.

Розрізняє:  правильні і неправильні дроби; скоротні і нескоротні дробів; задачі на дріб від числа та числа за значенням його дробу.

Пояснює, що таке:  чисельник і знаменник дробу; мішане число.

Читає і записує: звичайні дроби; мішані числа.

Формулює означення правильного і неправильного дробу;  основну властивість дробу.

Розв’язує завдання, що передбачають:  порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками;  перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; скорочення дробів знаходження дробу від числа та числа за його дробом (на основі означення дробу).

65

66

 

 

Дробові числа і звичайні дроби.

Порівняння звичайних дробів

 

67

 

68

 

 

Задачі на знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу

Задачі на знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу. Самостійна робота №9

 

69

 

70

 

 

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

71

72

 

 

Розв’язування задач і вправ

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 10

 

73

74

 

 

Урок узагальнення і систематизації знань

Контрольна робота № 5

 

75

 

 

Аналіз контрольної роботи

 

ТЕМА 5. СТВОРЕННЯ МОДЕЛЕЙ ДО ЗАДАЧ ТА ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЙ. РОБОТА НАД ПРОЄКТАМИ У ГРУПАХ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЦІКАВИХ ЗАДАЧ (5 ГОДИН)

Розв’язує: текстові задачі, моделями до яких є геометричні фігури; задачі на перегинання і розрізання геометричних фігур; текстові задачі на подільність чисел текстові задачі, в яких фігурують звичайні дроби; задачі на знаходження дробу від числа та на знаходження числа за значенням його дробу (на основі означення дробу ).

Створює моделі для ілюстрації звичайних дробів.

Складає свої власні задачі.

76

 

 

Створення моделей до задач та життєвих ситуацій. Розв’язування цікавих задач

 

77

78

 

 

Робота в групах над проектами.

Робота в групах над проектами

 

79

80

 

 

Робота в групах над проектами

Захист проектів

 

ІІ СЕМЕСТР

ТЕМА 6. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ МАТЕРІАЛУ, ВИВЧЕНОГО В І СЕМЕСТРІ (5 ГОД)

81

82

 

 

Натуральні числа і дії з ними

Найпростіші геометричні фігури у задачах.

 

83

 

84

 

 

Многокутники. Задачі на перегинання і розрізання геометричних фігур. Симетрія у побуті і природі.

Числові і буквені вирази. Нерівності. Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

85

 

 

Звичайні дроби. Створення моделей для ілюстрації звичайних дробів. Скорочення дробів.

Порівняння. Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковим знаменниками. Задачі на дроби

 

ТЕМА 7. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ (35 ГОД)

Має уявлення та наводить приклад десяткових дробів.

Читає і записує десяткові дроби.

Знає: назви розрядів десяткових знаків у запису десяткового дробу; взаємозв’язок деяких звичайних дробів і десяткових дробів.

Розрізняє: звичайні і десяткові дроби задачі на знаходження десяткового дробу від числа і числа за значенням

його десяткового дробу.

Розв’язує завдання, що передбачають: порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів;  знаходження десяткового дробу від числа і числа за значенням його десяткового дробу.

Інтерпретує розв’язок абстрактної задачі відповідно до умови прикладної (округлення з надлишком і з недостачею).

 

ТЕМА 7.1 ДЕСЯТКОВИЙ ДРІБ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ. (11 ГОДИН)

86

 

 

Десяткові дроби.

 

87

88

 

 

Десяткові дроби.

Порівняння десяткових дробів.

 

89

90

 

 

Порівняння десяткових дробів.

Додавання десяткових дробів

 

91

92

 

 

Додавання десяткових дробів. Самостійна робота №11

Віднімання десяткових дробів

 

93

94

 

 

Віднімання десяткових дробів

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 12

 

95

96

 

 

Урок узагальнення і систематизації знань

Контрольна робота № 6

 

ТЕМА 7.2 МНОЖЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ (10 ГОДИН)

97

 

98

 

 

Аналіз контрольної роботи . Множення десяткових дробів.

Множення десяткових дробів.

 

99

100

 

 

Множення десяткових дробів.

Окремі випадки множення. Самостійна робота №13

 

101

102

 

 

Окремі випадки множення

Розв’язування задач і вправ

 

103

104

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №14

Урок узагальнення і систематизації знань

 

105

106

 

 

Контрольна робота № 7

Аналіз контрольної роботи

 

ТЕМА 7.3 ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВОГО ДРОБУ (14 ГОДИН)

107

108

 

 

Ділення десяткового дробу на натуральне число

Ділення десяткового дробу на натуральне число

 

109

110

 

 

Ділення натуральних чисел і дробів

Ділення натуральних чисел і дробів. Самостійна робота №15

 

111

112

 

 

Ділення на десятковий дріб

Ділення на десятковий дріб

 

113

114

 

 

Ділення на десятковий дріб

Ділення на десятковий дріб

 

115

116

 

 

Округлення чисел

Задачі на дроби (знаходження десяткового дробу від числа і числа за значенням його десяткового дробу

 

117

118

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №16

Урок узагальнення і систематизації знань

 

119

120

 

 

Контрольна робота № 8

Підсумковий урок. Аналіз контрольної роботи

 

ТЕМА 8. ОБ’ЄМНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ (10 ГОДИН)

Розпізнає у просторі та співвідносить з об’єктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, призму, піраміду.

Має уявлення про: вершини; грані і ребра призми, піраміди, прямокутного паралелепіпеда, куба; розгортки прямокутного паралелепіпеда і куба.

Знає: формули об’єму прямокутного паралелепіпеда і куба; одиниці об’єму.

Вміє обчислювати: об’єм прямокутного паралелепіпеда й куба; суму довжин усіх ребер прямокутного паралелепіпеда й куба. площу поверхні прямокутного паралелепіпеда й куба.

Розв’язує текстові задачі, моделями до яких є геометричні фігури описані у змісті.

121

 

 

122

 

 

Об’ємні фігури. Види об’ємних фігур (призма, піраміда, прямокутний паралелепіпед, куб). Елементи об’ємних фігур.

Прямокутний паралелепіпед. Його зображення. Об’єм прямокутного паралелепіпеда. Самостійна робота №17

 

123

 

124

 

 

Розгортка прямокутного паралелепіпеда. Площа поверхні прямокутного паралелепіпеда

Куб. Його зображення. Об’єм куба

 

125

126

 

 

Розгортка куба. Площа поверхні куба

Розв’язування текстових задач (з врахуванням округлення значень величин відповідно до прикладної задачі).

 

127

128

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №18

Урок узагальнення і систематизації знань

 

129

130

 

 

Контрольна робота № 9

Підсумковий урок. Аналіз контрольної роботи

 

ТЕМА 9. ЗАСТОСУВАННЯ МАТЕМАТИКИ (25 ГОД)

Має уявлення про: відсоток;  масштаб; середнє арифметичне; середнє значення величини; діаграму.

Розрізняє: різні види масштабу; середнє арифметичне та середнє значення величини; лінійні і стовпчасті діаграми.

Вміє: користуватися масштабом; записувати відсотки у вигляді десяткового дробу; записувати десятковий дріб у вигляді відсотку; знаходити середнє арифметичне кількох чисел; знаходити середнє значення величин.

Читає і будує стовпчасті та лінійні діаграми.

Розв’язує текстові задачі, що передбачають знаходження:  відсотка від числа та числа за його відсотком;  середнього арифметичного кількох чисел; середнього значення величини

ТЕМА 9.1 ВІДСОТКИ (11 ГОДИН)

131

132

 

 

Відсотки

Відсотки

 

133

134

 

 

Задачі на знаходження відсотку від числа

Задачі на знаходження числа за його відсотком. Самостійна робота №19

 

135

136

 

 

Задачі на відсотки.

Задачі на відсотки. Задачі на рух

 

137

138

 

 

Задачі на відсотки. Задачі на рух

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №20

 

139

140

 

 

Урок узагальнення і систематизації знань

Контрольна робота № 10

 

141

 

 

Аналіз контрольної роботи

 

ТЕМА 9.2 МАСШТАБ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ. ДІАГРАМИ ( 14 ГОДИН)

142

 

 

Масштаб та його використання. Знаходження відстаней на карті

 

143

 

144

 

 

Масштаб та його використання. Знаходження відстаней на карті

Масштаб та його використання. Знаходження відстаней на карті

 

145

 

146

 

 

Середнє арифметичне. Його використання для розв’язування задач.

Середнє арифметичне. Середнє значення величини

 

147

148

 

 

Середнє арифметичне. Середнє значення величини. Самостійна робота №21

Середнє арифметичне. Середнє значення величини

 

149

 

150

 

 

Діаграми та їх види. Лінійні і стовпчасті діаграми. Їх читання

Побудова лінійних і стовпчастих діаграм

 

151

152

 

 

Побудова лінійних і стовпчастих діаграм

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №22

 

153

154

 

 

Урок узагальнення і систематизації

Контрольна робота № 11

 

155

 

 

Аналіз контрольної роботи

 

ТЕМА 10. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (15 ГОД)

156

 

 

Натуральні числа. Дії з натуральними числами. Ознаки подільності.

 

157

158

 

 

Дробові числа

Задачі на дроби

 

159

160

 

 

Задачі на дроби. Самостійна робота №23

Задачі геометричного змісту (плоскі фігури)

 

161

162

 

 

Задачі геометричного змісту (об’ємні фігури)

Рівняння. Задачі, що зводяться до простіших рівнянь

 

163

164

 

 

Відсоткові розрахунки

Величини. Середнє арифметичне. Середнє значення величини.

 

165

166

 

 

Масштаб. Діаграми

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №24

 

167

168

 

 

Урок узагальнення і систематизації

Контрольна робота № 12

 

169

170

 

 

Аналіз контрольної роботи

Підсумковий урок

 

ТЕМА 11. СТВОРЕННЯ МОДЕЛЕЙ ДО ЗАДАЧ ТА ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЙ. РОБОТА НАД ПРОЄКТАМИ У ГРУПАХ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЦІКАВИХ ЗАДАЧ (5 ГОДИН)

171

172

 

 

Створення моделей до задач та життєвих ситуацій.

Розв’язування цікавих задач

 

173

174

 

 

Робота над проєктами у групах

Робота над проєктами у групах

 

175

 

 

Захист проектів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 вересня 2022
Переглядів
1320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку